*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Από την υποστήριξη του φόρουμ σαφώς και δεν γίνεται να έχω παράπονο.23/10Παρασκευή 7:30-8.30 το βράδυ ποσταρα εδώ, 9 το βράδυ μου τηκεφωνησατε.
Την επόμενη μέρα πήγα κα με τους 2 δέκτες στήν εδώ τεχνική υποστήριξη. Υποτίθεται ότι λόγω Σαββατοκυριακου δεν μπορούσε να γίνει επικοινωνία αναφορικά με το αν θα γινόταν αντικατάσταση του 865.Έκτοτε, ούτε φωνή ούτε ακρόαση....αυτό που σαφώς προκύπτει, είναι μια ολιγωρία (με την επιεικέστερη των εκφράσεων) του εδώ σημείου τεχνικής υποστήριξης.Το αναφέρω, προκειμένου να μην υποχρεωθώ να μαλώσω άσχημα μαζι τους, ειδικά αν σε κάτι από τα παραπάνω δεν είναι έτσι τα πράγματα -εσείς θα μου πείτε.
Επαναλαμβάνω ότι εδώ έχω να το λέω για την ανταπόκρισή σας. Αλλά 14-10 εως σήμερα, είναι διάολε ΠΟΛΥ μεγάλο διάστημα για να μην έχω όχι λύση, ούτε καν ενημέρωση-άσε που είδα και αυτό το ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΟΚ και τρελάθηκα! Δηλαδή αυτός ο άνθρωπος την έχει πληρωθεί αυτή την εντολή ;
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε ιδιαίτερα για τα θετικά σου σχόλια όσον αφορά την υποστήριξη μέσω της παρουσίας μας εδώ, ωστόσο θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σε όλα τα επιμέρους τμήματα της εταιρίας μας, σκοπός είναι να παρέχουμε υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και άμεση λύση στο εκάστοτε ζήτημα που μπορεί να παρουσιαστεί.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία του συνεργάτη που απευθύνθηκες για τον έλεγχο των δεκτών;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σας ενημέρωσα με π.μ. Δεν είναι σκοπός μου να κάνω "ρόμπα" τον άνθρωπο, ειδικά αν δεν έχει κάπου ευθύνη. Νομιζω βέβαια ότι η μη ενημέρωση εκ μέρους του είναι τουλάχιστον αντιεπαγγελματική, αλλά εδώ ας κρατήσω ένα επίπεδο που μάλλον από τηλεφώνου ή δια ζώσης δεν θα το πετύχαινα...
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει το πμ σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Ειμαι πελατης nova 3d play full pack και μου παρουσιαστηκε προβλημα στην αναγνωριση του novago απο το tablet μου. Το παραξενο ειναι πως το tablet μου δουλευε μια χαρα με το novago πριν 1 μηνα. Πηγε ομως για σερβις και αλλαγη μπαταριας και απο τοτε το novago ενω στηνεται κανονικα, μου βγαζει μυνημα "playback video not supported with this device". Η συσκευη μου δεν ειναι rooted και απο τη στιγμη που επαιζε αψογα πριν, θα ηθελα τα φωτα σας. Το μονο που ξερω πως κανανε στο σερβις ειναι επαναφορα στο αρχικο firmware. Ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα στο support! Μετά το τελευταίο update στο nova go δεν παίζει πλέον σε 4.4.4 no root smartphone. Μέχρι τότε δεν είχα κανένα προβλήμα. Μόλις παταω play με πετάει έξω. Θα διορθωθεί ή όχι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα, επανέρχομαι μετά από μήνες ρωτώντας αν υπήρξε λύση στο πρόβλημα που είχα αναφερθεί. Δυστυχώς δεν δουλεύει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπερα. Ειμαι πελατης nova 3d play full pack και μου παρουσιαστηκε προβλημα στην αναγνωριση του novago απο το tablet μου. Το παραξενο ειναι πως το tablet μου δουλευε μια χαρα με το novago πριν 1 μηνα. Πηγε ομως για σερβις και αλλαγη μπαταριας και απο τοτε το novago ενω στηνεται κανονικα, μου βγαζει μυνημα "playback video not supported with this device". Η συσκευη μου δεν ειναι rooted και απο τη στιγμη που επαιζε αψογα πριν, θα ηθελα τα φωτα σας. Το μονο που ξερω πως κανανε στο σερβις ειναι επαναφορα στο αρχικο firmware. Ευχαριστω.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος, με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και με το μοντέλο της συσκευής σου και την έκδοση λογισμικού που υπάρχει εγκατεστημένη;

Καλησπέρα, επανέρχομαι μετά από μήνες ρωτώντας αν υπήρξε λύση στο πρόβλημα που είχα αναφερθεί. Δυστυχώς δεν δουλεύει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Στα πλαίσια της συνεχούς βελτίωσης και ενίσχυσης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι συνδρομητές μας να απολαμβάνουν την υπηρεσία NovaGO σε μεγαλύτερη γκάμα υποστηριζόμενων συσκευών.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για έκδοση νέας έκδοσης της εφαρμογής μας, η οποία θα επιλύει τυχόν τεχνικά ζητήματα που έχουν παρουσιαστεί.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Στα πλαίσια της συνεχούς βελτίωσης και ενίσχυσης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι συνδρομητές μας να απολαμβάνουν την υπηρεσία NovaGO σε μεγαλύτερη γκάμα υποστηριζόμενων συσκευών.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για έκδοση νέας έκδοσης της εφαρμογής μας, η οποία θα επιλύει τυχόν τεχνικά ζητήματα που έχουν παρουσιαστεί.

Αλέξης, Forthnet Support



Ευχαριστώ Αλέξη παρά πολύ για την αμεσότητα της απάντησης σου και με την ευκαιρία ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξη του support στα προβλήματα μας.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Προσφέρεται το DVB-T USB dongle δωρεάν για νέες συνδρομές 3-play (έτσι ώστε να μπορώ να βλέπω και τοπικά κανάλια);
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Θα ηθελα να με βοηθησετε γιατι εχω ενα θεμα με το novago. Μολις εκανα ανανεωση συσκευων για να βαλω απο το iphone6s μου στο νεο imac μου το novago. Κι ενω συνδεθηκα κανονικα, πηγε να παιξει αλλα μου παγωσε και μου λεει οτι δεν υποστηριζεται η συσκευη μου! Σας παρακαλω αν γινεται να μου κανετε ενα reset για να δω τον αγωνα της ΑΕΚ πισω στο iphone6s. Please help. Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σας ευχαριστω για την αμεση εξυπηρετηση. Μια ερωτηση. Γιατι δεν παιζει σε imac το novago; Αφου δεν θεωρειται desktop. Δεν ειναι αδικο;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis,

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών laptop, tablets και smartphones.
Δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Θα προτείναμε επίσης να ελέγξεις και τα ακόλουθα link όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος, συμβατές συσκευές κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες:

http://novago.forthnet.gr/p/faq?lang=el
http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θέλω και δημόσια να ευχαριστήσω τα παιδιά από την nova και ιδιαίτερα τον Κώστα που μίλησα μαζί του για την διευκρίνιση του θέματος μου.
 
Re: *** Nova official support ***

Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σου σχόλια

Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Υπαρχει καποια λιστα με τις ταινιες και σειρες που ειναι προσβασιμες στο nova go ?
Κατω απο τον player εχει playlist αλλα αλλες ταινιες παιζουν αλλες οχι.Πως θα ξεχωριζουν για ποιες εχω προσβαση και για ποιες οχι ? (εκτος αν δεν κανω εγω κατι καλα)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα rider,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε σχετικά;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, έχω τον HD831 και ενώ βάζω καινούριο usb stick (αυτό που προτείνετε οτι είναι συμβατό), μου βγάζει μύνημα οτι δεν υπάρχει δίσκος συνδεδεμένος
 
Status
Not open for further replies.