*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,



Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με την έκδοση του firmware του δέκτη καθώς και με τον αριθμό της κάρτας Nova μέσω pm.

Μπορείς να δεις τις απαραίτητες πληροφορίες εδω:
Μenu > Βοήθεια > Πληροφορίες > Download version / Software version

Πηρα τηλ στην υποστηριξη και μου ειπαν να παω τον δεκτη και το στικακι στο καταστημα.Μπορουμε να κανουμε μια ακομη προσπαθεια απο εδω ?
 
Re: *** Nova official support ***

Πηρα τηλ στην υποστηριξη και μου ειπαν να παω τον δεκτη και το στικακι στο καταστημα.Μπορουμε να κανουμε μια ακομη προσπαθεια απο εδω ?

Καλησπέρα rider,

Για να δούμε πώς θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με την έκδοση του firmware του δέκτη καθώς και με τον αριθμό της κάρτας Nova μέσω pm.

Μπορείς να δεις τις απαραίτητες πληροφορίες εδω:
Μenu > Βοήθεια > Πληροφορίες > Download version / Software version

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Με πήρε τηλέφωνο μια κυρια και μου λέει ότι είναι από τη nova, από ότι κατάλαβα πρέπει να ήταν εξωτερική συνεργάτης σας, εκτος του ότι μου μιλούσε λες k με ήξερε 40 χρονια, εκτος του ότι φώναζε λες k είμαι κουφός, ήθελε λέει να μου δώσει τα HD δωρεάν για πάντα, αλλα θα πρέπει να ανανεώσω για 18 μήνες, της λέω ότι έχω τα HD δωρεάν για πάντα, όχι μου λέει δεν τα έχετε, αφού έχω κάνει ανανέωση τον αύγουστο της λέω από το myaccount με ανανέωση για 18 μήνες και τα πήρα δωρεάν για πάντα, όχι λέει η περίοδος που τα είχατε δωρεάν έληξε και πρέπει να ανανεώσετε, της ξαναλέω έχω κάνει ανανέωση από το internet από τη σελίδα της nova,όχι μου λέει κάτι δεν πήγε καλά από το internet και για να αποφύγεις τη χρέωση θα πρέπει να στα ανανεώσω (προφανώς πληρωνόταν με κάθε ανανέωση που θα πετύχαινε) τέλος πάντως της λέω θα το κοιτάξω και θα δω
Mπορείτε να μου πείτε τελικά τι ισχύει ρε παιδιά πιάνετε η όχι η ανανέωση που είχα κάνει τον αύγουστο? Γιατί δεν έχω καμια όρεξη να πληρώνω 5εύρα για τα HD


ΥΓ. Με όλο το θάρρος k εντελώς φιλικά θα ήθελα να σας πω ότι με τέτοιες τηλεφωνήτριες δύσκολα θα πιάσετε πελάτες, k δεν αναφέρομαι στο κομμάτι ότι ήταν ανενημέρωτη ως προς τη σύνδρομη μου
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα al capone,

Κατανοούμε την όποια τυχόν αναστάτωση έχει προκύψει από την επικοινωνία που μας αναφέρεις και ζητούμε συγνώμη για το συμβάν.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχεις λάβει την προσφορά για δωρεάν HD για πάντα με ανανέωση 18μηνης δέσμευσης της υπηρεσίας στις 18/7/2015.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Στο my accound δεν μου ανοίγει το pdf του αναλυτικού λογαριασμού για την περίοδο χρήσης από 01/11/2015 έως 30/11/2015. Τα υπόλοιπα τα ανοίγει κανονικά.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να δοκιμάσεις εκ νέου να ανοίξεις το pdf;

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να δοκιμάσεις εκ νέου να ανοίξεις το pdf;

Γιώτα, Forthnet Support

Το δοκίμασα ξανά και δεν ανοίγει. Μόνο το συγκεκριμένο δεν ανοίγει.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Lolos21,

Στείλε μας με ένα pm κάποιο στοιχείο της συνδρομής σου ώστε να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.

Κατ' αρχήν ευχαριστούμε για την παρουσία και την υποστήριξη μέσα και από αυτό το forum.

Τις τελευταίες 2,5 εβδομάδες σας έχουμε στείλει 3 e-mail και έχουμε πάρει 3 φορές τηλέφωνο ζητώντας απλά ένα τηλέφωνο από εσάς (τμήμα διακοπών/προσφορών) ώστε να μην δεχτούμε προσφορά του ΟΤΕ που εκκρεμεί σε τιμή αρκετά χαμηλότερη της δικής σας.

Δεν έχουμε λάβει καμμία κλήση, ούτε έστω απάντηση στα e-mail. Οι ευγενικές κοπέλες στο 18345 που έχουμε πάρει 3 φορές κάθε φορά ξανασημειώνουν το αίτημα αλλά δε μπορούν να μας συνδέσουν με το κατάλληλο τμήμα (για να τελειώναμε και να μην τις απασχολούμε και αυτές) και απλά μου λένε να περιμένουμε και ότι θα μας καλέσει το τμήμα αυτό στο κινητό.

Καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να υπάρχει φόρτος εργασίας του αντίστοιχου τμήματος αλλά μετά από 2,5 εβδομάδες αναμονής απλά για ένα τηλέφωνο των 2-3 λεπτών ή έστω ένα e-mail, η υπομονή έχει και τα όρια της.

Αν λάβετε την αίτηση φορητότητας προς τον ΟΤΕ εντός των ημερών, θα μας πάρετε άμεσα για να μας κρατήσετε συνδρομητές, τώρα που υπομονετικά σας έχουμε απευθυνθεί, υπάρχει η αίσθηση αδιαφορίας.

Δεν είχαμε σκοπό να χρησιμοποιήσουμε και να απασχολήσουμε και τους εκπροσώπους σας εδώ αλλά δεν έχει μείνει και άλλος τρόπος επικοινωνίας και αυτή είναι η τελευταία επικοινωνία που έχουμε πριν την αίτηση φορητότητας.

Σας στέλνω pm με τα στοιχεία της σύνδεσης και ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το χρόνο σας.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα n2015,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, έχουμε λάβει και το αντίστοιχο προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα mails που μας έχεις στείλει έχουν παραληφθεί και έχουν προωθηθεί αντίστοιχα προς το αρμόδιο τμήμα για ανάλογη επικοινωνία, για την οποία θα φροντίσουμε την επίσπευση της.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Κ. Αλέξη,

ευχαριστούμε θερμά για την τόσο άμεση αντάποκριση.

Ελπίζουμε μέσα από τη δική σας παρέμβαση να υπάρξει η επικοινωνία που αναμένουμε.

Καλή συνέχεια στο έργο σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Αναβάθμισα σήμερα τον αποκωδικοποιητή στην έκδοση 57/1.0.4.21. Το νέο περιβάλλον είναι αρκετά καλό με γρήγορη απόκριση και πραγματικά προσφέρει νέες δυνατότητες.
Αντιμετωπίζω δυο προβληματάκια που σχετίζονται με τα «Αγαπημένα»:
Α) δεν αποθηκεύονται τα κανάλια με την σειρά που τα επιλέγω κατά την προσθήκη τους σε ένα αγαπημένο μπουκέτο. Β) με το κουμπί TV στο τηλεχειριστήριο δεν εμφανίζεται λίστα με τα «αγαπημένα» μπουκέτα για να επιλέξω, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εναλλαγή μεταξύ των διάφορων αγαπημένων.
Μέσα σε όλα τα προηγούμενα post σίγουρα κάπου θα έχουν αναφερθεί από κάποιον φίλο του forum αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι με μια γρήγορη αναζήτηση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Καλησπέρα σας,

Σε ευχαριστούμε για τα σχόλια σου σχετικά με τη αναβάθμιση του δέκτη.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε σχετικά με το πρώτο ερώτημα σου ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα.
Αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα, για να εμφανιστεί η λίστα με τα αγαπημένα μπουκέτα θα χρειαστεί να πατήσεις το πλήκτρο ''ΟΚ''.

Στη διάθεση σας,

Γιώτα, Forthnet Support


Καλησπέρα,
Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση στα θέματα που ανέφερα.

Το ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμη η δυνατότητα αποθήκευσης τον καναλιών με την σειρά που θέλει ο χρήστης/πελάτης είναι πραγματικά απογοητευτικό και αδικεί την συνολικά καλή προσπάθεια που κάνατε με αυτή την αναβάθμιση.
Μετά από μερικές ημέρες χρήσης του νέου περιβάλλοντος από τα μέλη της οικογένειας μου και εμένα προσωπικά, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αυτό είναι ένα σοβαρό μειονέκτημα σε σχέση με το παλιό περιβάλλον. Σε μια αναβάθμιση προσθέτεις χαρακτηριστικά δεν αφαιρείς.
Φαντάζομαι ότι αυτό θα σας το έχουν αναφέρει αρκετοί πελάτες σας που έχουν αναβαθμίσει τους δέκτες τους και να το λάβετε υπόψη στην επόμενη διορθωτική αναβάθμιση.
Με εκτίμηση/φιλικά,
Πέτρος
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα trospe,

Κατανοούμε όσα αναφέρεις και σε ευχαριστούμε για τα σχόλια σου. Λαμβάνουμε πάντα υπόψιν μας τα σχόλια των συνδρομητών μας για τις υπηρεσίες και θα φροντίσουμε να μεταφερθούν στους αρμόδιους συναδέλφους.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα n2015,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, έχουμε λάβει και το αντίστοιχο προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα mails που μας έχεις στείλει έχουν παραληφθεί και έχουν προωθηθεί αντίστοιχα προς το αρμόδιο τμήμα για ανάλογη επικοινωνία, για την οποία θα φροντίσουμε την επίσπευση της.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support

Καλημέρα.

Επειδή συνήθως ακούτε μόνο τα παράπονα, το δίκαιο είναι να ακούτε και τα εύσημα όταν γίνεται κάτι σωστά.

Προχθές Τετάρτη, μετά την παραπάνω απάντηση του κ. Αλέξη από το Forthnet Support στις 12:15, μέσα σε μόνο 2,5 ώρες επικοινώνησε μαζί μας η κ. Π. Κ. και το όλο θέμα διευθετήθηκε μέσα σε 5 λεπτά! Κυρίως με τη συμπεριφορά σας κρατήσατε έναν πελάτη που ήταν στο παρά ένα της μετακίνησης σε άλλο πάροχο.

Εντυπωσιαστήκαμε με την τόσο γρήγορη ανταπόκριση όταν πια το θέμα αναφέρθηκε εδώ μέσα. Όντως φροντίσατε για την επίσπευσή του θέματος και δεν έμεινε μόνο τυπική υπόσχεση.

Ένα μεγάλο μπράβο από εμάς κυρίως στον κ. Αλέξη αλλά και στην κ. Π. Κ. και τις ευχαριστίες μας στο φόρουμ που μας φιλοξενεί.

Ευχαριστούμε θερμά για την όλη ανταπόκριση.

Καλή συνέχεια στο έργο σας.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα n2015,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Χαιρόμαστε που είδατε το μήνυμα εσείς προσωπικά που είχατε διευθετήσει το θέμα.

Έχουμε στείλει και e-mail στο [email protected] με παράκληση να μεταφερθούν οι ευχαριστίες και στην κ. Π. Κ.

Καλή συνέχεια.
 
Re: *** Nova official support ***

Είναι σημαντικό να μπορούμε να παρέχουμε υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και έχουμε φροντίσει ώστε να μεταφερθούν οι ευχαριστίες σου και στη συνάδελφο.

Σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλές γιορτές! :smile:

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας. Υποψιάζομαι πως εχει γίνει ένα μπέρδεμα με το λογαριασμο και κόπηκε το νόβα. Αν μπορείτε..
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα hercoulis,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω πμ με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσης στην οποία αναφέρεσαι (πχ Αριθμός Κάρτας Nova).

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.