*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση και λύση!
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια!

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Ευχόμαστε καλό Σαββατοκύριακο και καλές γιορτές!

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το vdsl στην νεα προσφορα παρεχεται μεσω υπαιθριων kv?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sakels,

Η υπηρεσία VDSL, παρέχεται με τη νέα προσφορά, σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα της εκάστοτε περιοχής.

Αναφορικά με την υπηρεσία σου, δεν είναι προς το παρόν δυνατή η παροχή υπηρεσίας VDSL.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sakels,

Η υπηρεσία VDSL, παρέχεται με τη νέα προσφορά, σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα της εκάστοτε περιοχής.

Αναφορικά με την υπηρεσία σου, δεν είναι προς το παρόν δυνατή η παροχή υπηρεσίας VDSL.

Δημήτρης, Forthnet Support

Αυτο σημαίνει μονο όσοι εχουν vdsl μπορούν ν να πάρουν την προσφορά ;σε περίπτωση που δεν ειναι διαθέσιμο το vdsl στην περιοχή ή τιμή αλλάζει ;οπως εγω στην περιοχή δεν έχω σημαίνει οτι δεν μπορω να πάρω και την προσφορα ;σας ευχαρηστω .
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με ευχάριστη έκπληξη βλέπω ότι στη διεύθυνσή μου παρέχεται vdsl 50, αν και πριν από 2 χρόνια η Forthnet δεν έδινε από KV (απέχω αρκετά από το ΑΚ) και αναγκαστικά έφυγα από τη Forthnet και πήγα σε άλλο πάροχο για 50/5.

Με δεδομένο ότι είμαι δεσμευμένος για ένα διάστημα, γνωρίζετε μέχρι πότε θα ισχύει η χριστουγεννιάτικη προσφορά;
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα ,μετα την τελευταια αναβαθμιση (57/1.0.4.21) δεν μου κραταει ο δεκτης την ρυθμιση εικονας σε 1080i ,τι πρεπει να κανουμε γι αυτο; επισης μετα την αναβαθμιση ο συγκεκριμενος δεκτης (pace 831) δεν αλλαζει τις καρτελες καναλιων ανα 10, ξερετε ποσο κουραστικο ειναι αυτο; ειναι δυνατον μετα απο μια αναβαθμιση να εχουμε τοσα προβληματα; τι να πω δε ξερω ,αλλαξα 50 δεκτες μονο ο συγκεκριμενος εχει τετοια γελοία θεματα
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Αυτο σημαίνει μονο όσοι εχουν vdsl μπορούν ν να πάρουν την προσφορά ;σε περίπτωση που δεν ειναι διαθέσιμο το vdsl στην περιοχή ή τιμή αλλάζει ;οπως εγω στην περιοχή δεν έχω σημαίνει οτι δεν μπορω να πάρω και την προσφορα ;σας ευχαρηστω .

Η προσφορά είναι διαθέσιμη και με παροχή ADSL υπηρεσίας. Η τιμή διαμορφώνεται στα 54,90 /μήνα. Μπορείς εάν θέλεις να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα, με τα στοιχεία σου ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα VDSL.

Με ευχάριστη έκπληξη βλέπω ότι στη διεύθυνσή μου παρέχεται vdsl 50, αν και πριν από 2 χρόνια η Forthnet δεν έδινε από KV (απέχω αρκετά από το ΑΚ) και αναγκαστικά έφυγα από τη Forthnet και πήγα σε άλλο πάροχο για 50/5.

Με δεδομένο ότι είμαι δεσμευμένος για ένα διάστημα, γνωρίζετε μέχρι πότε θα ισχύει η χριστουγεννιάτικη προσφορά;

Προς το παρόν δεν υπάρχει καταληκτική ημερομηνία. Η προσφορά παραμένει διαθέσιμη μέχρι νεότερης ενημέρωσης.

Καλησπερα ,μετα την τελευταια αναβαθμιση (57/1.0.4.21) δεν μου κραταει ο δεκτης την ρυθμιση εικονας σε 1080i ,τι πρεπει να κανουμε γι αυτο; επισης μετα την αναβαθμιση ο συγκεκριμενος δεκτης (pace 831) δεν αλλαζει τις καρτελες καναλιων ανα 10, ξερετε ποσο κουραστικο ειναι αυτο; ειναι δυνατον μετα απο μια αναβαθμιση να εχουμε τοσα προβληματα; τι να πω δε ξερω ,αλλαξα 50 δεκτες μονο ο συγκεκριμενος εχει τετοια γελοία θεματα

Σε ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις.
Σχετικά με το ζήτημα που αναφέρεις, για τη μη διατήρηση της επιλεγμένης ανάλυσης εικόνας, θα σε παρακαλούσαμε να μας ενημερώσεις με το μοντέλο της τηλεόρασης που χρησιμοποιείς καθώς είναι πολύ χρήσιμο για εμάς στα πλαίσια ελέγχου που πραγματοποιούμε για το συγκεκριμένο ζήτημα.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Δημητρη ,η tv που εχω ειναι η 46' samsung F6500 , αναμενω νεα σας ,ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλή εβδομάδα dimtz,

Σε ευχαριστούμε για τα περαιτέρω στοιχεία!

Για το ζήτημα που μας αναφέρεις έχουμε ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης λογισμικού του δέκτη.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Οκ ευχαριστώ, καλή εβδομάδα και σε σας
 
Re: *** Nova official support ***

Γνωστός μου έχει Nova full pack σκέτο και έχει ίντερνετ και τηλεφωνία από άλλο πάροχο, δεν ενδιαφέρεται να φύγει από εκεί. Λοιπόν οι ταινίες 3d όπως και οι υπόλοιπες που θα γίνουν VOD όταν αναβαθμιστούν τελείως οι 831 θα μπορεί να τους βλέπει μέσω ethernet ασχέτως παρόχου ή και το ίντερνετ θα πρέπει να είναι forthnet; Στην δεύτερη περίπτωση οι κάτοχοι σκέτης ΝΟΒΑ θα έχουν πρόβλημα. Έχετε κάποια ενημέρωση του τι θα γίνει με αυτό το θέμα;

υγ. θέλω ζητήσω συγγνώμη από τους διαχειριστές, που ρωτάω για άλλο άτομο, αλλά πιστεύω ότι τυχόν επίσημη απάντηση θα ενδιέφερε πολύ τα μέλη του forum. Ευχαριστώ για την κατανόηση.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα που αναφέρεις. Οι ταινίες 3D είναι διαθέσιμες μέσω δορυφορικής λήψης με την μορφή On Demand στον δέκτη Novabox+ .

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Θα μπορούσα παρακαλώ να κάνω reset 2-3 φορές αυτό το μήνα ώστε να δοκιμάσω τους κωδικούς μου σε άλλες συσκευές και να τσεκάρω εάν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία σε αυτές?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα zeovani,

Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα καθώς από την πολιτική ορθής χρήσης επιτρέπεται η ανανέωσης συσκευής μία φορά κάθε 30 ημέρες.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν τέλη ενεργοποίησης για την καινούρια σας χριστουγεννιάτικη προσφορά
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Μια ερώτηση που δεν εχει απαντηθει. Γιατι το novago δεν λειτουργει σε imac; To imac δεν ειναι desktop με πυργο για να μην λειτουργει. Ουτε εχει θυρα hdmi ή vga ή κάτι παρόμοιο. Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει στο σχεδιασμο για imac υποστηριξη;
 
Re: *** Nova official support ***

εχει mini display σε hdmi ... ειμαι σιγουρος οτι δεν θα δουλευει σε imac και πρωτα ο θεος να δουλεψει σε macbook πρωτα..( που επισης νομιζω θα αργησει )
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλημέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν τέλη ενεργοποίησης για την καινούρια σας χριστουγεννιάτικη προσφορά

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στη νέα μας εμπορική πρόταση, το τέλος ενεργοποίησης για υφιστάμενη τηλεφωνική γραμμή είναι 34,90 (εφάπαξ) και το τέλος ενεργοποίησης νέας τηλεφωνικής γραμμής 69,90 (εφάπαξ). Να σημειώσουμε ότι το τέλος ενεργοποίησης VDSL υπηρεσίας (τιμή τιμοκαταλόγου 59 ), παρέχεται δωρεάν.

Καλησπέρα,

Μια ερώτηση που δεν εχει απαντηθει. Γιατι το novago δεν λειτουργει σε imac; To imac δεν ειναι desktop με πυργο για να μην λειτουργει. Ουτε εχει θυρα hdmi ή vga ή κάτι παρόμοιο. Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει στο σχεδιασμο για imac υποστηριξη;

εχει mini display σε hdmi ... ειμαι σιγουρος οτι δεν θα δουλευει σε imac και πρωτα ο θεος να δουλεψει σε macbook πρωτα..( που επισης νομιζω θα αργησει )

Μπορείς να δείς σε ποιες συσκευές διατίθεται η υπηρεσία NovaGO στη παράγραφο 13 του FAQ της υπηρεσίας.

Υπενθυμίζουμε ότι σκοπός της υπηρεσίας NovaGO είναι ο συνδρομητής μας να απολαμβάνει μέσω web στο δικό του χρόνο και όπου και αν βρίσκεται την δυνατότητα θέασης του περιεχομένου που αντιστοιχεί της Nova συνδρομής του, σε συσκευές laptop, tablet και smartphone.

Αναφορικά με τη διάθεση της υπηρεσίας σε Mac OS φορητά, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είναι στο πλάνο η υποστήριξη τους, ωστόσο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιος εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης ώστε να σας μεταφέρουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Θα ήθελα να μου εξηγήσετε τι γίνεται με τους λογαριασμούς μου.

Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2015
Περίοδος Χρήσης Από - Έως: 30/11/2015 - 29/12/2015
Ημερομηνία Λήξης: 28/12/2015
Συνολικό ποσό παραστατικού: 89,25
Τρέχον Υπόλοιπο: 41,51

Ημερομηνία έκδοσης: 10/11/2015
Περίοδος Χρήσης Από - Έως: 05/11/2015 - 04/12/2015
Ημερομηνία Λήξης: 10/12/2015
Συνολικό ποσό παραστατικού: 50,04
Τρέχον Υπόλοιπο: 47,74

Στο τελευταίο λογαριασμό βλέπω χρεώσεις: ΠΡΟΣ ΚΙΝΗΤΟ, 18 κλήσεις, διάρκειας 00:54:14, κόστος: 1,5552

Ενώ στο πρόγραμμα που είχα συμφωνήσει έχω δωρεάν 720 λεπτά προς κινητά.

Είχα πρόβλημα και στον προηγούμενο λογαριασμό και έπρεπε να είχε λυθεί το πρόβλημα, μου είχαν πει πως θα υπάρχει πιστωτική χρέωση για τις λάθος χρεώσεις.
Πως φαίνεται στον λογαριασμό αυτό, γιατί το μόνο πιστωτικό που βλέπω είναι "μετατροπή υπηρεσίας".

Ο λογαριασμός πληρώνετε μέσω πιστωτικής, και θα ήθελα να μάθω αναλυτικά τι χρεωθώ και πότε.


Γενικότερα θα ήθελα να μάθω γιατί πρέπει να χρεωνόμαστε στο 18365, για τα δικά σας προβλήματα και λάθη.

Ευχαριστώ
 
Status
Not open for further replies.