*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Έχω νόβα 3play και το συμβόλαιο μου εχει ισχύ ακόμα περίπου 1 έτος, σε περίπτωση διακοπής του συμβολαίου τι ισχύει? έχω οικονομική επιβάρυνση (πέναλτι) η όχι? έχω κλήσεις από άλλους παρόχους για προςφορες οι οποίοι ισχυρίζονται το αντίθετο, ότι δεν θα έχω πέναλτι. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Σας εχω στειλει ενα ερωτημα σε προσωπικο μηνυμα...

Ποια στοιχεια ακριβως θελετε?
Ο κωδικος καρτας προσβασης και το ονοματεπωνυμο ειναι αρκετα?

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Έχω νόβα 3play και το συμβόλαιο μου εχει ισχύ ακόμα περίπου 1 έτος, σε περίπτωση διακοπής του συμβολαίου τι ισχύει? έχω οικονομική επιβάρυνση (πέναλτι) η όχι? έχω κλήσεις από άλλους παρόχους για προςφορες οι οποίοι ισχυρίζονται το αντίθετο, ότι δεν θα έχω πέναλτι. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Καλησπέρα th3m1s,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση διακοπής της υπηρεσίας πρίν τη λήξη δέσμευσης του συμβολαίου, προκύπτει ανάλογο penalty διακοπής.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, Αρ. Κάρτας Nova), μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα
ήθελα να ξέρω αν για υπάρχοντες συνδρομητές ισχύει κάποια προσφορά για τον καινούργιο novabox
Ευχαριστώ
 
Καλημέρα ahgravc,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την απόκτηση του νέου δέκτη Novabox, σε υφιστάμενη συνδρομή, το κόστος διαμορφώνεται στα 69 .

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι οι δέκτες Novabox που έχουν ήδη στην κατοχή τους οι συνδρομητές μας, είναι πλήρως αναβαθμισμένοι ώστε να συμβαδίζουν με όλες τις νέες λειτουργίες που παρέχουμε. Είναι επίσης σημαντικό να σημειώσουμε ότι με τον νέο δέκτη Novabox, προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα υπηρεσίας Multiview.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Θα ηθελα να ρωτησω κγω αν μετα απο τοσα χρονια συνδρομης δικαιουμαι καποια αναβαθμιση αποδικοποιητη;
 
Καλησπέρα psarakis07,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι οι δέκτες Novabox που έχουν ήδη στην κατοχή τους οι συνδρομητές μας, είναι πλήρως αναβαθμισμένοι ώστε να συμβαδίζουν με όλες τις νέες λειτουργίες που παρέχουμε.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο εξοπλισμός Novabox και Novabox+ που παρέχουμε στους συνδρομητές μας, καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.
Εφόσον παρουσιαστεί ζήτημα στην ορθή λειτουργία του δέκτη εντός εγγύησης, και κατόπιν του απαραίτητου ελέγχου σε κάποιο από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε, πραγματοποιείται δωρεάν αντικατάσταση με ίδιου τύπου δέκτη και σε περιπτώσεις εκτός εγγύησης, αντικατάσταση με ίδιου τύπου δέκτη με το ανάλογο κόστος.

Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει η απόκτηση του νέου δέκτη Novabox σε υφιστάμενη συνδρομή, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κόστος αγοράς του διαμορφώνεται στα 69 . Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι με τον νέο δέκτη Novabox, προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα υπηρεσίας Multiview.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπερα σας,
Θα ηθελα να ρωτησω τι ακουγεται η τι γνωριζετε για το τελος συνδρομητικης τηλεορασης που μαγειρευεται , αν γνωριζετε ποσο % θα ειναι και αν προτιθεστε να απορροφησετε τον κραδασμο που θα προκυψει.
Ευχαριστω
 
Καλησπέρα ilise,

Προς το παρόν δεν έχει υπάρξει σχετική ενημέρωση προς την εταιρεία μας. Έτσι δεν αλλάζει κάτι στην υπηρεσία σας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα psarakis07,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι οι δέκτες Novabox που έχουν ήδη στην κατοχή τους οι συνδρομητές μας, είναι πλήρως αναβαθμισμένοι ώστε να συμβαδίζουν με όλες τις νέες λειτουργίες που παρέχουμε.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο εξοπλισμός Novabox και Novabox+ που παρέχουμε στους συνδρομητές μας, καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.
Εφόσον παρουσιαστεί ζήτημα στην ορθή λειτουργία του δέκτη εντός εγγύησης, και κατόπιν του απαραίτητου ελέγχου σε κάποιο από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε, πραγματοποιείται δωρεάν αντικατάσταση με ίδιου τύπου δέκτη και σε περιπτώσεις εκτός εγγύησης, αντικατάσταση με ίδιου τύπου δέκτη με το ανάλογο κόστος.

Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει η απόκτηση του νέου δέκτη Novabox σε υφιστάμενη συνδρομή, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κόστος αγοράς του διαμορφώνεται στα 69 . Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι με τον νέο δέκτη Novabox, προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα υπηρεσίας Multiview.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support

Σε ενα αλλο αιτημα πριν μερικες σελιδες ομως δεν απαντησατε με τον ιδιο τροπο!του ειπατε στειλτε μας τα στοιχεια σας να δουμε τι γινεται;γιατι ετσι διαφορετικη αντιμετωπιση!
 
@psarakis7
συγγνώμη και από τους διαχειριστές και το support που επεμβαίνω αλλά αν αναφέρεσαι σε αυτό ο συνδρομητής αναφέρεται σε ελλατωματικό αποκωδικοποιητή, εσύ έχεις πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή ή απλώς θέλεις το νέο μοντέλο; Για να πάρεις το νέο μοντέλο πληρώνεις από ότι ξέρω (είχα ρωτήσει όταν πρωτοβγήκε σε κατάστημα forthnet).

Καλησπερα ειμαι 3,5 χρονια συνδρομητης Νοva (δορυφορικη) δικαιουμαι δωρεαν αντικατασταση ελλατωματικου αποκωδικοποιητη? Αν οχι, ποσο κοστιζει ο καινουριος?

Ευχαριστω...

Αυτά, συγγνώμη που επέμβηκα - ξέρω ότι δεν έπρεπε αλλά το έκανα για να θυμίσω την περίπτωση. Αν οι διαχειριστές πιστεύουν ότι πρέπει να σβηστεί το μήνυμα ας γίνει!
 
Σε ενα αλλο αιτημα πριν μερικες σελιδες ομως δεν απαντησατε με τον ιδιο τροπο!του ειπατε στειλτε μας τα στοιχεια σας να δουμε τι γινεται;γιατι ετσι διαφορετικη αντιμετωπιση!

Καλησπέρα psarakis07,

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι η αντιμετώπιση είναι κοινή για όλα τα μέλη του forum, πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτησή τους.

Σύμφωνα και με εκάστοτε ερώτημα που δεχόμαστε και τις σχετικές λεπτομέρεις που δίνονται (ή όχι) από το συνδρομητή, το λεκτικό της απάντησης μας είναι λογικό να διαφοροποιείται, όχι όμως και ο σκοπός της παρουσίας μας εδώ, που δεν είναι άλλος από το να βοηθήσουμε.

Αντιλαμβανόμαστε ότι πιθανόν αναφέρεσαι σε ερώτημα που είχαμε δεχθεί για αντικατάσταση ελλατωματικού αποκωδικοποιητή.
Σαφώς και σ' αυτή τη περίπτωση, το ερώτημα είναι διαφορετικό από αυτό που μας εξέφρασες και στη συγκεκριμένη περίπτωση για να ενημερώσουμε σωστά το συνδρομητή μας για τη διαδικασία αντικατάστασης, έπρεπε να έχουμε κάποιο στοιχείο της συνδρομής του ώστε να ελέγξουμε αν καλύπτεται ο εξοπλισμός του από την εγγύση.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι σε ανάλογο ερώτημα που είχαμε δεχθεί με το δικό σου, η ενημέρωση είναι κοινή και αφορά το κόστος απόκτησης του νέου δέκτη Novabox σε υφιστάμενη συνδρομή.

Αλέξης, Forthnet Support
 
@psarakis7
συγγνώμη και από τους διαχειριστές και το support που επεμβαίνω αλλά αν αναφέρεσαι σε αυτό ο συνδρομητής αναφέρεται σε ελλατωματικό αποκωδικοποιητή, εσύ έχεις πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή ή απλώς θέλεις το νέο μοντέλο; Για να πάρεις το νέο μοντέλο πληρώνεις από ότι ξέρω (είχα ρωτήσει όταν πρωτοβγήκε σε κατάστημα forthnet).



Αυτά, συγγνώμη που επέμβηκα - ξέρω ότι δεν έπρεπε αλλά το έκανα για να θυμίσω την περίπτωση. Αν οι διαχειριστές πιστεύουν ότι πρέπει να σβηστεί το μήνυμα ας γίνει!
Τελικά δεν ήταν ελαττωματικος ο αποκωδικοποιητης είχε πρόβλημα το lnb...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα
Yπάρχει περίπτωση να αυξήσετε τα HD κανάλια στα αθλητικά?
Παράδειγμα το novasport 3 που έχει τώρα τη Mάντσεστερ. Kρίμα ειναι να βλέπουμε τέτοια παιχνίδια σε sd
Η ας πούμε παιχνίδια της Eyrolegue, όπου έχετε τη μπαρτσελόνα παλι σε sd
Πιστεύω αν κάνατε 1-2 ακόμη κανάλια HD θα ήταν καλύτερα για όλους μας..
 
Καλησπέρα al capone,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους συναδέλφους. Στόχος μας είναι ακούγοντας τις απόψεις των συνδρομητών μας να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία θέασης τους. Για οποιαδήποτε αλλαγή θα ακολουθήσουν σχετικές ανακοινώσεις.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Έχουμε Παρακαλέσει πολλές φορές τα μηνύματα προς το support να είναι συμφώνα με τις οδηγίες του πρώτου Post του νήματος. Πριν κάνετε οποιοδήποτε Post σας παρακαλώ διαβάσετε το πρώτο.
 
Καλημέρα σας, ενώ έχω το λογαριασμό της NOVA με πάγια εξόφληση μέσω πιστωτικής, μου ήρθε μήνυμα για απληρωτο υπόλοιπο 30.7 . Σας παρακαλώ να με ενημερώσετε για το τι συμβαίνει.

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.