*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Ευχαριστώ για την απάντηση , μολις επιστρέψω στη βάση μου θα επικοινωνήσω μαζί σας για την αποστολή των στοιχείων.
 
Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του 831, ισχύει οτι η υπηρεσία on demand , προσφέρεται στους κατόχους του νέου NovaBox, ανεξαρτήτως παρόχου ίντερνετ.
Και αν ναι, πως μπορώ να προμηθευτώ τον νέο αποκωδικοποιητή;
Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα axilleas05,

H υπηρεσία είναι σε πιλοτικό στάδιο και διατίθεται μόνο σε πελάτες 3play.

Παναγιώτης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Είμαι κάτοχος του Novabox HD 831. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είστε κατηγορηματικοί στη χρήση σκληρού δίσκου για δυνατότητα εγγραφών στο δέκτη ή αν τελικά μπορώ να χρησιμοποιήσω usb stick καθώς είναι πιο πρακτικά. Εχω βρει κάποια αρκετά γρήγορα usb 128GB στην αγορά που έχουν αντίστοιχες επιδόσεις με δίσκους. Ποια είναι η γνώμη σας;
Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα nmeletiou,

H δυνατότητα εγγραφής στους δέκτες παρέχεται μέσω σκληρού δίσκου με εξωτερική τροφοδοσία. Η χρήση usb stick δεν προτείνεται για αυτή τη λειτουργία.

Παναγιώτης, Nova Support
 
Καλησπέρα,
Το τελευταίο διάστημα έχω πρόβλημα με την αλλαγή των καναλιών και του πλήκτρου "ΟΚ" που πατάω για να μου βγάλει τα αγαπημένα.
Το Τ/Χ δίνει σήμα στον δέκτη, φαίνεται από το LED που ανάβει στον δέκτη, αλλά ο δέκτης κολλάει και μόνο μετά από μερικά
λεπτά ανταποκρίνεται, ενώ προχθές παρατήρησα ότι έκανε reset o δέκτης.
Τι θα μπορούσε να φταίει ? Οι μπαταρίες στο Τ/Χ είναι καινούργιες.
 
Καλησπέρα yaZoo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Υπάρχει στα μελλοντικά σας σχέδια η υποστήριξη του CI+ σε τηλεοράσεις / δέκτες τρίτων κατασκευαστών;

Σας ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα athoik,

Δεν υπάρχει κάποια τέτοια ενημέρωση.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.

Ελπίζω το παραπάνω να μεταφερθεί στους υπευθύνους προς εξέταση, καθώς η τεχνολογία CI+ είναι διαθέσιμη σε αρκετές τηλεοράσεις / δέκτες τρίτων κατασκευστών (και αρκετά ασφαλής).

Καλή συνέχεια.
 
Καλησπέρα,

αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις ταινίες του on demand. Αυτή τη στιγμή έχω διαθέσιμες μόνο 2 ταινίες, οοι οποίες με βάση το πρόγραμμα κατέβηκαν στις 9/8 αντί 10 ταινιών που έπρεπε να έχω και 2 επισοδίων σειρών. Φαίνεται δηλαδή μετά τις 9/8 να μην κατέβηκαν άλλες ταινίες. Ανάλογο πρόβλημα είχα αντιμεωπίσει και το Μάιο.
Εγγραφές μπορώ να κάνω κανονικά.
Που μπορεί να οφείλετε το πρόβλημα;
 
Καλησπέρα amerou,

Θα θέλαμε να μας στείλεις τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, nova Support
 
Γεια σας.ειμαι συνδρομητής της Nova 3play και έχω το πακετο με σινεμά.θελω μια προσφορά για να βάλω και τα σπορ κανάλια.που μπορώ να επικοινωνήσω;
 
Καλησπέρα Noam,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Γεια σας.ειμαι συνδρομητής Nova 3play με τα κανάλια σινεμά.θα ήθελα να προσθέσω τα σπορ κανάλια.πως μπορώ να επικοινωνήσω για να έχω κάποια προσφορά;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Συγγνώμη επειδή είμαι νέος στο φόρουμ πως μπορώ να στείλω προσωπικό μήνυμα;
 
Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα. Έχω στείλει προσωπικό μνμ σχετικά με πρόβλημα με την καινούργια έκδοση του αποκωδ. και σύνδεση με dvi. Ελπίζω σε κάποια απάντηση, ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα vastas,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε τοποθετηθεί εκεί.

Παναγιώτης, Nova Support
 
Καλησπέρα
Μόλις γύρισα από διακοπές
Και είδα ότι δεν παίζουν κάποια κανάλια (NC1 NC2 NS1 NS2 κτλ)
Έχω το full pack μπορείτε να το φτιάξετε?
Ευχαριστώ
(στέλνω pm με σταθερό)
 
Status
Not open for further replies.