*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα
Νομίζω πως έχω συμπληρώσει 12 συνεχόμενους μήνες πληρωμής με πιστωτική κάρτα (πάγια εντολή)
ο 13ος μήνας (Σεπτέμβριος) δεν θα έπρεπε να είναι δωρεάν?
Στέλνω πμ με σταθερό τηλέφωνο
 
Καλησπερα αυριο σκεφτομαι να κανω αιτηση φορητοτητας απο τον οτε που ληγει το συμβολαιο μου στις 27-9 και να ερθω στην nova. Θα ηθελα να μου πειτε εαν εχω πεναλντι ή θα ηταν καλυτερα να περιμενω να ληξει το συμβολαιο και μετα να κανω την αιτηση φορητοτητας.
Ευχαριστω
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα
Νομίζω πως έχω συμπληρώσει 12 συνεχόμενους μήνες πληρωμής με πιστωτική κάρτα (πάγια εντολή)
ο 13ος μήνας (Σεπτέμβριος) δεν θα έπρεπε να είναι δωρεάν?
Στέλνω πμ με σταθερό τηλέφωνο

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλησπερα αυριο σκεφτομαι να κανω αιτηση φορητοτητας απο τον οτε που ληγει το συμβολαιο μου στις 27-9 και να ερθω στην nova. Θα ηθελα να μου πειτε εαν εχω πεναλντι ή θα ηταν καλυτερα να περιμενω να ληξει το συμβολαιο και μετα να κανω την αιτηση φορητοτητας.
Ευχαριστω

Σ' ευχαριστούμε αρχικά για το ενδιαφέρον σου προς της υπηρεσίες μας.
Αναφορικά με το παραπάνω ερώτημά σου, θα προτείναμε να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών του παρόχου που είναι ενεργή η υπηρεσία σου, ώστε να σε ενημερώσει αναλυτικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα, υπαρχει καποιο τηλεφωνο να περνουμε απο κινητο στην τεχνικη υποστηριξη?
Γιατι στο18345 ειναι περιπου 1 το λεπτο
 
Καλησπερα, υπαρχει καποιο τηλεφωνο να περνουμε απο κινητο στην τεχνικη υποστηριξη?
Γιατι στο18345 ειναι περιπου 1 το λεπτο

Καλησπέρα giopage,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών, είναι το 18345, με αστική χρέωση ανά λεπτό από σταθερό δίκτυο.

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις τον αριθμό 800 100 1112 για αναφορά βλαβών και τεχνική υποστήριξη όλο το 24ωρο, από δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας, χωρίς χρέωση.

Εναλλακτικά, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με το ζήτημα το οποίο έχει παρουσιαστεί, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα,
Σας έχω στείλει ένα private message για να μου διευκρινιστεί μία απορία σχετικά με τον λογαριασμό μου.
Σας ευχαριστώ πολύ!
 
Καλησπέρα,

έχω εντοπίσει ένα bug (μάλλον) στο μενού του αποκωδικοποιητή HD381. Στο μενού της εγγραφής εκεί που λέει "Έναρξη" ενώ ήταν κενό αρχικά επέλεξα 1 λεπτό και τώρα η τιμή 1 λεπτό είναι η μικρότερη που μπορεί να πάρει. Πως γίνεται να ξαναγυρίσω πίσω στο 0 λεπτά? Υποθέτω πως η έναρξη είναι πόσα λεπτά μετά την κανονική έναρξη του προγράμματος θέλεις να ξεκινήσει η εγγραφή. Αντίστοιχα και το λήξη δεν μπορεί να μηδενιστεί άπαξ και επιλέξεις μια τιμή.

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.

Στέφανος
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα,
Σας έχω στείλει ένα private message για να μου διευκρινιστεί μία απορία σχετικά με τον λογαριασμό μου.
Σας ευχαριστώ πολύ!

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλησπέρα,

έχω εντοπίσει ένα bug (μάλλον) στο μενού του αποκωδικοποιητή HD381. Στο μενού της εγγραφής εκεί που λέει "Έναρξη" ενώ ήταν κενό αρχικά επέλεξα 1 λεπτό και τώρα η τιμή 1 λεπτό είναι η μικρότερη που μπορεί να πάρει. Πως γίνεται να ξαναγυρίσω πίσω στο 0 λεπτά? Υποθέτω πως η έναρξη είναι πόσα λεπτά μετά την κανονική έναρξη του προγράμματος θέλεις να ξεκινήσει η εγγραφή. Αντίστοιχα και το λήξη δεν μπορεί να μηδενιστεί άπαξ και επιλέξεις μια τιμή.

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.

Στέφανος

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
θα ηθελα να ευχαριστησω τα παιδια του support για την αμεση διευθετηση ενος ζητηματος που ειχα χθες!!!!!ευχαριστω πολυ και παλι συνεχιστε την καλη δουλεια παιδια μπραβο!!!!!!
 
Καλησπέρα fiestakias,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση...
Έχω μία ακόμη ερώτηση που νομίζω ότι αφορά αρκετούς από τους χρήστες του forum.
Με τον ήχο των cinema και sports που προστέθηκαν πρόσφατα τι γίνεται?
Ξέρουμε το πότε θα γυρίσουν σε DD?
ευχαριστώ πολύ
 
Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση...
Έχω μία ακόμη ερώτηση που νομίζω ότι αφορά αρκετούς από τους χρήστες του forum.
Με τον ήχο των cinema και sports που προστέθηκαν πρόσφατα τι γίνεται?
Ξέρουμε το πότε θα γυρίσουν σε DD?
ευχαριστώ πολύ

Καλησπέρα Kotsos28,

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση που έχουμε, αναμένεται ο ήχος αναμένεται να γίνει DD προς το τέλος του Σεπτεμβρίου.

Παναγιώτης, Nova Support
 
Καλησπέρα Kotsos28,

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση που έχουμε, αναμένεται ο ήχος αναμένεται να γίνει DD προς το τέλος του Σεπτεμβρίου.

Παναγιώτης, Nova Support

Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Καλή συνέχεια....
 
Παιδιά γειά,
είμαι κάτοχος πακέτου 3play nova full με novabox 831 και βλέπω κανονικά τις on demand ταινίες. Δεν βλέπω όμως να υπάρχει καθόλου στην λίστα η επιλογή με τις 3d ταινίες. Όταν καταργήθηκε το Nova 3d είχατε πει ότι θα ήταν διαθέσιμες μέσω ondemand (που τότε ήταν προνόμιο μόνο του 865). Τι γίνεται με αυτές τις ταινίες; Θα μπουν κανονικά στο ondemand του 831 ή "τις έφαγε το μαύρο σκοτάδι"; Πολλές από αυτές δεν μπορούσαμε να τις δούμε όταν είχαν προβληθεί λόγω ώρας (παρόλο που είμαι κάτοχος 3d τηλεόρασης) . Παρακαλώ ενημερώστε με για το θέμα αυτό και πιστεύω ότι ενδιαφέρει και άλλους συνδρομητές.
Καλή συνέχεια να έχετε.
 
Καλησπέρα algedan,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι 3D ταινίες είναι διαθέσιμες μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Nova OnDemand (μέσω δορυφόρου), η οποία παρέχεται μέσω του εξοπλισμού Novabox+.

Αλέξης, Nova Support
 
Παιδιά γειά,
είμαι κάτοχος πακέτου 3play nova full με novabox 831 multiview
Έχω συνδέσει - δοκιμάσει και τα 2 novabox 831 στην tv που είναι hd και δεν παίζει από την έξοδο hdmi η εικόνα, έχει μόνο ήχο.
Όταν συνδέω το otetv παίζει κανονικά η tv (έχει και εικόνα και ήχο)
Μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξουμε τα μηχανήματα αλλά τα καινούργια δεν υποστηρίζουν multiview
Τι πρόβλημα υπάρχει;
Σας στέλνω με πμ τα στοιχεία μου
 
Καλησπέρα apojohn,

Σ´ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα
Θα ήθελα να μου κάνετε μια προσφορά για Nova full Pack triple play.
Να σας ενημερώσω πως είμαι ήδη πελάτης Nova με full Pack.
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα Mankon7,

Αρχικά σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υφιστάμενης υπηρεσίας σου, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.