*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα .
Όταν κάνω σάρωση ,με το στικακι για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση πάνω στον αποκωδικοποιητη , χάνει κανάλια από την δορυφορική . Αυτά που έχω παρατηρήσει ότι έχουν θέμα είναι τα ESP και το ΡΙΚ ,χωρίς να αποκλείεται να είναι και αλλα.
Απικοινωνησα τηλεφωνικά με το τεχνικό τμήμα της nova αλλά δήλωσαν άγνοια για το θέμα .
Το ίδιο συμβαίνει και σε συγγενικό μου πρόσωπο . Άρα δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό .
Έχετε να μου προτείνεται κάποια λύση ...

Καλησπέρα Sers1612.

Δεν έχει διαπιστωθεί κάποιο γενικότερο πρόβλημα με τη συμπεριφορά που αναφέρεις.

Είναι σχεδόν αδύνατο να προτείνουμε κάποια λύση απο εδώ, χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαραίτητοι τεχνικοί έλεγχοι.
(Δε γνωρίζουμε ούτε το βασικότερο, τη στάθμη/ακρίβεια του σήματος σου στις συγκεκριμένες συχνότητες των καναλιών που αναφέρεις)

Όπως αναφέρεται και στο αρχικό μήνυμα των διαχειριστών του forum, σκοπός μας δεν είναι να καταργήσουμε τους ελέγχους και την επικοινωνία με το customer care.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Αν θέλεις, μπορείς να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα, ένα κινητό επικοινωνίας και τα στοιχεία της σύνδεσης σου, για να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να το ελέγξουμε περαιτέρω.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το προβλημα του Sers1612 ανιμετωπιζω κ εγω.συγκεκριμενα σημερα που εκανα αναβαθμιση χαθηκαν τα eurosport 1+2 ενω και αλλες φορες που εκανα σαρωση εχανε και το mezzo.ενα κολπακι που κανω οταν δε βρισκει τα καναλια ειναι να γεμιζω ολα τα καναλια του δεκτη σε μια λιστα και μετα τη σαρωση που βρισκει γυρω στα 300 καναλια εμφανιζονται αλλα οχι παντα.αν ο φιλος Sers1612 διαβασει το μηνυμα ας το δοκιμασει.επισης ας μου απαντησει αν με το στικακι εχει προβλημα στη συχνοτητα 59.με συγχωρειτε αν με τις πολλες ερωτησεις κουραζω τα ατομα που απαντανε και ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια τους
 
Re: *** Nova official support ***

Sotiris3456, αν θέλεις στείλε μας κι εσύ σε προσωπικό μήνυμα ένα κινητό επικοινωνίας και τα στοιχεία της σύνδεσης σου, για να το ελέγξουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Επειδη μπαινω απο κινητο τηλεφωνο θελω να μου πειτε απο που στελνω p.m. γιατι δεν καταφερα να το βρω.ευχαριστω!
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με το μπαίνεις; tapatalk?
Αν ναι, τότε πατάς πάνω στο όνομα και σου εμφανίζει την καρτέλα του, όπου πάνω δεξιά έχει ένα φακελάκι.
 
Re: *** Nova official support ***

Επειδη μπαινω απο κινητο τηλεφωνο θελω να μου πειτε απο που στελνω p.m. γιατι δεν καταφερα να το βρω.ευχαριστω!

Μπορείς να ακολουθήσεις το συγκεκριμένο link.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις προγραμματιζόμενες εγγραφές τηλεοπτικών σειρών. Συγκεκριμένα είχα προγραμματίσει την σειρά Black sails, ενώ τα πρώτα επεισόδια τα έγραψε κανονικά στην συνέχεια τα επεισόδια 5-6 δεν τα έγραψε και εμφανίζε ένα μήνυμα στις μελλοντικές εγγραφές " η εγγραφή χάθηκε" με ένα κίτρινο τρίγωνο δίπλα. Χθες που παιζόταν το όγδοο επεισόδιο της σειράς παλι δεν ξεκίνησε να το γραφει , έσβησα τον προγραμματισμό και τον ξαναπέρασα αλλά τίποτα . Τελικά το έγραψα σαν μεμονωμένη εγγραφή. Σε άλλες σειρές που έχω γράψει δεν μου έχει τύχει. Όμως εδώ στο φόρουμ διάβασα ότι και κάποιος άλλος έχει ανάλογο πρόβλημα, του συνέβει με τη σειρά Davinci's demons.
Επίσης θεωρώ ότι το on demand δεν δουλεύει σωστά. Από την προηγούμενη Τρίτη μου έχει κατεβάσει μόνο μια ταινία . Από την σημερινή ανανέωση των ταινιών μου έχει κατεβάσει προς το παρόν μια ταινία. Υπόψην οτι έχω κάνει την ενέργεια να βάλω τον αποκωδικοποιητή στο κανάλι 200 να κρατήσω πατημένο το κουμπί reset και μετά να συντονιστώ τον αποκωδικοποιητή στο κανάλι 105 .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα vfragos.

Στείλε μας με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσής σου και ένα κινητό επικοινωνίας, ώστε να ελέγξουμε το πρόβλημα και να σε καλέσει ένας τεχνικός μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα king2009.

Η ποιότητα εικόνας στο περιεχόμενο του OnDemand, σε κάθε ανανέωση του προγράμματος, ποικίλει.
Δεν καθορίζεται απο κάποιο συγκεκριμένο παράγοντα
Αλέξης, Forthnet Support

Στο περιοδικο με το προγραμμα της νοβα γραφει οτι το ondemand ειναι αποκλειστηκα σε hd ποιοτητα και αρκετα αλλα παιδια που εχουν ondemand τους κατεβηκαν σε hd οι σημερινες ταινιες.

Θα δοκιμασω ενα reset μηπως στρωσει.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Στο περιοδικο με το προγραμμα της νοβα γραφει οτι το ondemand ειναι αποκλειστηκα σε hd ποιοτητα και αρκετα αλλα παιδια που εχουν ondemand τους κατεβηκαν σε hd οι σημερινες ταινιες.

Θα δοκιμασω ενα reset μηπως στρωσει.



Καλημέρα king2009.

Στο περιοδικό γράφει: "Έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε επιλογές από τις καλύτερες ταινίες και σειρές της Nova και σε high Definition."
Όπως είπαμε και σε παραπάνω post, η ποιότητα εικόνας στο περιεχόμενο του OnDemand, σε κάθε ανανέωση του προγράμματος, ποικίλει.

Κώστας Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

γεια σας και πάλι, μετά το SMS που ήρθε από την Νόβα σχετικά με την αλλαγή σε 1 συσκευή NovaGo, σήμερα 20 του μήνα μπήκα να κάνω ανανέωση συσκευών και λέει ότι μπορώ να το κάνω σε 19 μέρες???????
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα journeyman.

Η διαδικασία reset των συσκευών έχει ξεκινήσει σήμερα 20/3 και θα ολοκληρωθεί σταδιακά εώς αργά το βράδυ ή το πρωί της 21/03.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα την βοηθεια σας σε θεμα του Novago.Προσπαθω να μπω απο laptop και αφου βαζω κωδικους και τους δεχεται κανονικα , οταν παει να ανοιξει η εικονα μου βγαζει το εξης μηνυμα " Web TV PC plugin NPDLL has crashed ". Και φυσικα παγωνει το μαυρο που δειχνει. Καποια λυση ; Να σημειωσω οτι το ιδιο κανει και με τον internet explorer αλλα και με τον chrome
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα nickman21.

Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies, Κωδικούς πρόσβασης.
Αν παραμένει το πρόβλημα στείλε μας με ένα προσωπικό μήνυμα ένα τηλέφωνο επικοινωνίας να σε καλέσει ένας τεχνικός μας.
Σε αυτό το link θα βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Κώστας Forthnet Support.

Ναι το ξερω οτι λειτουργει αλλα δεν ειναι optimized για ios7 για iphone5/5s με full screen κλπ...

@polakis

Μετά από σχετική ενημέρωση που είχαμε για την ερώτηση σου, δεν έχει προβλεφθεί κάποιο άμεσο update που θα αφορά ειδικά ζητήματα optimization για iOS7 αφού η εφαρμογή είναι σε διαδικασία ανασχεδιασμού και εμπλουτισμού με επιπλέον λειτουργίες και χαρακτηριστικά. Αν έχεις οποιαδήποτε άλλα σχόλια που σχετίζονται με την εμπειρία σου με την εφαρμογή θα χαρούμε πολύ να μας τα στείλεις με ένα pm και να τα μεταφέρουμε στα τμήματα που ασχολούνται με την ανάπτυξη της εφαρμογής.

Σε ευχαριστούμε για τα σχόλια και το feedback σε σχέση με την υπηρεσία.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας
Είμαι συνδρομητής nova triple play + Novasports. Έχω κατεβάσει το app NovaGo στο ipad 2 (iOS 7.04) και όταν κάνω login μου βγάζει μήνυμα "20107 Account is out of service".
Ξέρετε τί φταίει;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Sniper.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το πρόβλημα που μας αναφέρεις, στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσης σου και το username που χρησιμοποιείς στην υπηρεσία NovaGO, καθώς και ένα κινητό επικοινωνίας για να φροντίσουμε να σε καλέσει ένας συνάδελφος.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση.
Στέλνω τώρα
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

με τo WebTVPlugin version 2.2.5.19 ... δεν ειχα κανενα προβλημα, απο τοτε που εγινε υποχρεωτικη η εγκατασταση της νεας version τιποτα ανοιγει δειχνει ενα frame και πεταει το γνωστο "Web TV PC plugin NPDLL has crashed" μπορουμε να κανουμε τιποτα..(εχω κανει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies, Κωδικούς πρόσβασης, απειρες φορες....)?
 
Status
Not open for further replies.