*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα. Έκανα αίτηση ανανέωσης της συσκευής στο Nova Go εδώ και μία εβδομάδα μέσα από το site και δεν έγινε ακόμα τίποτα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε?

Ευχαριστώ προκαταβολικά
 
Re: *** Nova official support ***

με τo WebTVPlugin version 2.2.5.19 ... δεν ειχα κανενα προβλημα, απο τοτε που εγινε υποχρεωτικη η εγκατασταση της νεας version τιποτα ανοιγει δειχνει ενα frame και πεταει το γνωστο "Web TV PC plugin NPDLL has crashed" μπορουμε να κανουμε τιποτα..(εχω κανει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies, Κωδικούς πρόσβασης, απειρες φορες....)?

Καλημέρα @ndy.

Έχει εντοπιστεί πρόβλημα συμβατότητας με κάποια laptops που παρ' όλα αυτά πληρούν τις ελάχιστες προδιαγραφές λειτουργίας της υπηρεσίας.
Αναμένουμε σύντομα αναβάθμιση η οποία θα λύσει το πρόβλημα.

Παρ' όλα αυτά αν θέλεις, στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα ένα κινητό επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει ένας τεχνικός μας.

Kαλημέρα. Έκανα αίτηση ανανέωσης της συσκευής στο Nova Go εδώ και μία εβδομάδα μέσα από το site και δεν έγινε ακόμα τίποτα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε?

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Καλημέρα jimmy0077.

Στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα, με τα στοιχεία της σύνδεσής σου και το username με το οποίο έχεις κάνει εγγραφή στην υπηρεσία NovaGO, για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Να συμπληρώσω ότι με την παλιά version έπαιζε απροβλημάτιστα μέσω VM & Parallels σε ένα MacBook Pro. Εάν αλλάξω τα settings στο host win7 OS του VM για να μην είναι τα minimum..θα παίξει?
 
Re: *** Nova official support ***

Προς το παρόν, το NovaGo δεν υποστηρίζεται σε Mac OS φορητά.

Πρωτίστως σε Mac OS, αλλά και σε Virtual εγκατάσταση Microsoft Windows 7/8.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ειμαι συνδρομητης στην NOVA πολυ καιρο. Τον Αυγουστο του 2013 εφυγα απο το πατρικο με αριθμο τηλεφωνου 2271092*** γιατι παντρευτηκα. Τον Σεπτεμβριο εκανα αιτηση να μεταφερω τον αποκωδικοποιητη στη νεα μου κατοικια, με αριθμο 2271103****,να εχω internet εκει και να κανω πια στο πατρικο μου απλο το τηλεφωνο. Αντι γι´αυτο ειχα μονο NOVA στο νεο μου σπιτι και internet στο πατρικο. Λογαριασμος στο νεο σπιτι δεν ερχοταν ενω στο πατρικο πληρωνα κανονικα για τις υπηρεσιες οπως ηταν. Μετα απο συνεχεις ενοχλησεις μεσα του Ιανουαριου του 2014 τακτοποιηθηκε η κατασταση εχοντας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Internet και Nova στο νεο μου σπιτι. Πηγαινοντας να πληρωσω τον πρωτο λογαριασμο μου ειπαν στο εδω καταστημα οτι υπαρχει ΥΠΟΛΟΙΠΟ!! της ταξεως 190 ευρω. Δηλαδη με ενα αποκωδικοποιητη, ενα internet και δυο τηλεφωνικες γραμμες- που στο πατρικο μου επαναλαμβανω πληρωνονταν κανονικα - και προσθετοντας την ταλαιπωρια μου να πληρωσω για υπηρεσιες που δεν ειχα. Σας παρακαλω να ξανακοιταξεται την υποθεση και ξεκαθαριστει η κατασταση γιατι μετα απο οχτω μηνες εχω πραγματικα κουραστει.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Mε τη λήξη του δωρεάν τριμήνου του adult pack, πρέπει να ενημερώσουμε αν θέλουμε, ή αν ΔΕΝ θέλουμε να συνεχίσουμε να το έχουμε με χρέωση; και πού να απευθυνθούμε;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Ειμαι συνδρομητης στην NOVA πολυ καιρο. Τον Αυγουστο του 2013 εφυγα απο το πατρικο με αριθμο τηλεφωνου 2271092*** γιατι παντρευτηκα. Τον Σεπτεμβριο εκανα αιτηση να μεταφερω τον αποκωδικοποιητη στη νεα μου κατοικια, με αριθμο 2271103****,να εχω internet εκει και να κανω πια στο πατρικο μου απλο το τηλεφωνο. Αντι γι´αυτο ειχα μονο NOVA στο νεο μου σπιτι και internet στο πατρικο. Λογαριασμος στο νεο σπιτι δεν ερχοταν ενω στο πατρικο πληρωνα κανονικα για τις υπηρεσιες οπως ηταν. Μετα απο συνεχεις ενοχλησεις μεσα του Ιανουαριου του 2014 τακτοποιηθηκε η κατασταση εχοντας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Internet και Nova στο νεο μου σπιτι. Πηγαινοντας να πληρωσω τον πρωτο λογαριασμο μου ειπαν στο εδω καταστημα οτι υπαρχει ΥΠΟΛΟΙΠΟ!! της ταξεως 190 ευρω. Δηλαδη με ενα αποκωδικοποιητη, ενα internet και δυο τηλεφωνικες γραμμες- που στο πατρικο μου επαναλαμβανω πληρωνονταν κανονικα - και προσθετοντας την ταλαιπωρια μου να πληρωσω για υπηρεσιες που δεν ειχα. Σας παρακαλω να ξανακοιταξεται την υποθεση και ξεκαθαριστει η κατασταση γιατι μετα απο οχτω μηνες εχω πραγματικα κουραστει.

Καλησπέρα magos21

Στείλε μας σε pm τα στοιχεία της σύνδεσης σου και ένα κινητό επικοινωνίας για να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να σε καλέσει και δείτε το θέμα με τις χρεώσεις που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support

Mε τη λήξη του δωρεάν τριμήνου του adult pack, πρέπει να ενημερώσουμε αν θέλουμε, ή αν ΔΕΝ θέλουμε να συνεχίσουμε να το έχουμε με χρέωση; και πού να απευθυνθούμε;

Kαλησπέρα MATTHIAS

Εάν επιθυμείς να συνεχίσει η υπηρεσία δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, συνεχίζει να υπάρχει στο πακέτο σου, με χρέωση μετά το πέρας της δωρεάν περιόδου. Από την άλλη εφόσον ΔΕΝ θέλεις να συνεχίσει, μπορείς να ζητήσεις να διακοπεί καλώντας στο 18345, είτε με μήνυμα σε εμάς, είτε μέσω των καταστημάτων.

Δημήτρης,Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Nα ευχαριστώ και εδώ δημόσια για την γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
 
Re: *** Nova official support ***

Μάλλον η έκφραση Customer Experience δεν σας λέει κάτι … πως μια εξυπηρέτηση Wow … γίνεται Ouch …
Ήταν μια wow υπηρεσία που μου επέτρεπε να βλέπω από το laptop μου τους αγώνες κάθε ΣΚ που πήγαινα στο εξοχικό και να μην με τρώει ο καπνός σε κάποιο καφέ … τώρα που θα αναγκαστώ να πάω στο καφέ… bye bye nova μιας που μου είναι άχρηστη, ένας πελάτης μείων για κάτι με μηδέν κόστος για την forthnet.

Και επειδή μας κάνετε να αισθανόμαστε ιθαγενείς … Έπαιζε (με κάποιο τρόπο) σε Mac OS άρα … όχι δεν το υποστηρίζεται … ΔΕΝ θέλετε να το υποστηρίξετε

Φίλε Αλέξη κανένα προσωπικό αλλά θα επιθυμούσα να προωθήσεις τα μηνύματα μου στον/η προϊστάμενο/η σου γιατί το customer experience είναι το δυνατό χαρτί σε εταιρίες τηλεπικοινωνιών…
 
Re: *** Nova official support ***

Λυπούμαστε που νιώθεις ότι δεν μπορέσαμε να σε εξυπηρετήσουμε.

Είναι σαφές όμως σε ποιες συσκευές είναι διαθέσιμο και υποστηρίζεται το NovaGO.

Θα φροντίσουμε να μεταφέρουμε τα μηνύματα σου στους προϊσταμένους μας.

Οτιδήποτε χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα MATTHIAS
Εάν επιθυμείς να συνεχίσει η υπηρεσία δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, συνεχίζει να υπάρχει στο πακέτο σου, με χρέωση μετά το πέρας της δωρεάν περιόδου. Από την άλλη εφόσον ΔΕΝ θέλεις να συνεχίσει, μπορείς να ζητήσεις να διακοπεί καλώντας στο 18345, είτε με μήνυμα σε εμάς, είτε μέσω των καταστημάτων.

Δημήτρης,Forthnet Support
Μηνυμα μόλις σας έστειλα,αλλά ενώ το τρίμηνο έληγε σημερα,έχει ηδη χρεωθεί η υπηρεσία από 28/3....
(Τα επιπλέον 4 είναι από κλήσεις προς συντομους κωδικούς της πεθεράς-θα την τακτοποιήσω....)
Τι κάνουμε τώρα;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

@MATTHIAS

Όπως ενημερώσαμε και στο προσωπικό μήνυμα έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες.

Κώστας Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας

Δεν γνωριζω αν καλως γραφω στο συγκεκριμενο θεμα, αλλα εχω προβλημα ληψης εδω και καποιες ημερες συγκεκριμενων καναλιων. Εχουν χαθει τα novacinema 2 και 3, τα novasports 3, 5 και highlights, το ΔΤ HD και ισως και αλλα που δεν εχω εντοπισει ακομα. Ευθυνεται ο δεκτης, εχω κανει εγω καποιο λαθος ή να εχει μετακινηθει το πιατο?

Σας ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα joanast.

Για να δούμε εάν το πρόβλημα είναι στον δέκτη ή στο πιάτο θα πρέπει να κάνουμε κάποιους ελέγχους.
Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις σάρωση. Θα βρεις επιπλέον πληροφορίες εδώ.
Αν παραμένει το πρόβλημα στείλε μας τα στοιχεία σου με ένα προσωπικό μήνυμα και θα φροντίσουμε να σε καλέσει ένας τεχνικός μας να το δείτε μαζί.

Κώστας Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Ειμαι συνδρομητης στην NOVA πολυ καιρο. Τον Αυγουστο του 2013 εφυγα απο το πατρικο με αριθμο τηλεφωνου 2271092*** γιατι παντρευτηκα. Τον Σεπτεμβριο εκανα αιτηση να μεταφερω τον αποκωδικοποιητη στη νεα μου κατοικια, με αριθμο 2271103****,να εχω internet εκει και να κανω πια στο πατρικο μου απλο το τηλεφωνο. Αντι γι´αυτο ειχα μονο NOVA στο νεο μου σπιτι και internet στο πατρικο. Λογαριασμος στο νεο σπιτι δεν ερχοταν ενω στο πατρικο πληρωνα κανονικα για τις υπηρεσιες οπως ηταν. Μετα απο συνεχεις ενοχλησεις μεσα του Ιανουαριου του 2014 τακτοποιηθηκε η κατασταση εχοντας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Internet και Nova στο νεο μου σπιτι. Πηγαινοντας να πληρωσω τον πρωτο λογαριασμο μου ειπαν στο εδω καταστημα οτι υπαρχει ΥΠΟΛΟΙΠΟ!! της ταξεως 190 ευρω. Δηλαδη με ενα αποκωδικοποιητη, ενα internet και δυο τηλεφωνικες γραμμες- που στο πατρικο μου επαναλαμβανω πληρωνονταν κανονικα - και προσθετοντας την ταλαιπωρια μου να πληρωσω για υπηρεσιες που δεν ειχα. Σας παρακαλω να ξανακοιταξεται την υποθεση και ξεκαθαριστει η κατασταση γιατι μετα απο οχτω μηνες εχω πραγματικα κουραστει.

Απλως το υπενθυμιζω γιατι ακομα δεν εχει επικοινωνησει καποιος αρμοδιος.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, έχω εναν pvr865 και τις τελευταιες μερες κολλαει συνεχεια. Πχ αλλαζω καναλι και κανει να αλλαξει κανα λεπτο γιατι μενει στην μαυρη οθονη... Εχω κανει reset, τον εχω βγαλει απο την πριζα αλλα τιποτα. Αναβαθμισεις δεν υπαρχουν, υπαρχει κατι αλλο να κανω μεχρι να καταφερω να τον παω στο service?
 
Re: *** Nova official support ***

Απλως το υπενθυμιζω γιατι ακομα δεν εχει επικοινωνησει καποιος αρμοδιος.

Kαλημέρα magos21

Έχουν δρομολογηθεί οι απαραίτητες ενέργειες και θα υπάρξει ενημέρωση για την εξέλιξη τους.

Δημήτρης, Forthnet Support



Καλησπέρα, έχω εναν pvr865 και τις τελευταιες μερες κολλαει συνεχεια. Πχ αλλαζω καναλι και κανει να αλλαξει κανα λεπτο γιατι μενει στην μαυρη οθονη... Εχω κανει reset, τον εχω βγαλει απο την πριζα αλλα τιποτα. Αναβαθμισεις δεν υπαρχουν, υπαρχει κατι αλλο να κανω μεχρι να καταφερω να τον παω στο service?

Kαλημέρα michkal91

Στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου και ένα τηλ. επικοινωνίας, ώστε να ενημερώσουμε να σε καλέσει συνάδελφος τεχνικός για να το δείτε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας. Έχω το 3play με σταθερό κ Nova(Sports Pack) στο όνομα της μητέρας μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την δική μου πιστωτική κάρτα(στο όνομα μου είναι) για πάγια έντολη πληρωμής ή πρέπει να υπάρχει το ίδιο όνομα με του συνδρομητή. Και υπάρχει ακόμα αυτό διαφημίζονταν για τον 13ο μήνα δώρο;
 
Re: *** Nova official support ***

χωρίς να θέλω να αντικαταστήσω το official support, από ότι ξέρω για την πληρωμή μέσω της δικής σου πιστωτικής γίνεται, υπάρχει και επιλογή στην αίτηση που λέει για το αν ο κάτοχος της γραμμής είναι άλλος από τον κάτοχο της πιστωτικής. Γνωστός μου το έχει κάνει, η forthnet ενδιαφέρεται να πληρωθεί, δεν την ενδιαφέρει ποιος θα την πληρώσει. Για το άλλο θα σου πουν τα παιδιά από δω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Filippos1984

Μπορείς να έχεις την δική σου πιστωτική κάρτα σε συνδρομή της μητέρας σου αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να πας με την μητέρα σου σε ένα κατάστημά μας (ο κάτοχος της κάρτας και ο συνδρομητής), και να κάνουν την ανάλογη αίτηση.
Σε 3play πακέτα δεν παρέχεται ο 13ος μήνας δωρεάν.

Κώστας Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.