*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Γεια σας ,έχω τον καινούργιο δεκτή 3001 με εξωτερικό σκληρό δίσκο 1ΤΒ και ειμαι ευχαριστημένος .
Μπορούν να γίνουν Εγγραφές όταν ο δέκτης είναι κλειστός ?
 
Καλησπέρα Giorgoszaras,

Προς το παρόν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ωστόσο δουλεύουμε συνεχώς με σκοπό την καλύτερη εμπειρία θέασης για τους συνδρομητές μας.

Κώστας, Nova Support
 
Γεια σας ,έχω τον καινούργιο δεκτή 3001 με εξωτερικό σκληρό δίσκο 1ΤΒ και ειμαι ευχαριστημένος .
Μπορούν να γίνουν Εγγραφές όταν ο δέκτης είναι κλειστός ?

Giorgoszaras,

Ζητούμε συγνώμη για την εκ παραδρομής ενημέρωσή των παραπάνω.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο δέκτης μπορεί να εκτελέσει τις προγραμματισμένες εγγραφές όταν είναι σε κατάσταση stand by.

Κώστας, Nova Support
 
Υπενθυμίζεται στα μέλη, για μια ακόμη φορά, ότι στο παρόν νήμα μπορούν να ζητούν από το ¨support¨ τη μεσολάβησή του για να δοθούν λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις παρεχόμενες από την εταιρία υπηρεσίες τους. Δεν είναι δυνατόν να περιγράφονται οι εμπειρίες τους από την πορεία επίλυσης των προβλημάτων τους. Και θα παρακαλούσα τα αιτήματα για επίλυση προβλημάτων, να συνοδεύονται με κόσμιο ύφος. Τα οποιαδήποτε παράπονα από τις εμπειρίες των μελών, μπορούν να δημοσιεύονται στο ¨Κυτίο παραπόνων¨.
 
Καλημέρα σας,
σήμερα το πρωί, η σύνδεση μου παρουσίαζε πολλά disconnects. Αργότερα, χάθηκε τελείως η σύνδεση και το router έβγαζε το μήνυμα "Concentrator not reachable". Το τηλέφωνο λειτουργεί. Η περιοχή είναι Λυκόβρυση και η σύνδεση VDSL. Γνωρίζετε αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα ή είναι μόνο η σύνδεση μου;
Σας στέλνω το αρ. τηλεφώνου μου με PM.
Ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Επανήλθε. Δεν ξέρω αν κάνατε κάτι, πάντως ευχαριστώ.

Καλησπέρα theox,

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οπτιδήποτε χρειαστείς. :)

Γεωργία, Νοva Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

καλημερα,το πασχα εκανα ενεργοποιηση της υπηρεσιας dp cinema με 24 μηνες συμβολαιο.υπαρχει καπου αναλυτικο πινακακι με το ποσο που πρεπει να πληρωσω σε περιππτωση πρόωρης διακοπης.για συμβολαια 12μηνα και 18μηνα εχετε στο site αναλογο πινακακι αλλα για 24μηνα οχι.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Χαιρεται
Επικοινωνησα μεσω του myaccount την παρασκευη γιατι δεν εχει γινει
ο δωρεαν 13ος μηνας για παγια πληρωμη μεσω πιστωτικης και ακομη αναμενω
Μηπως ριξετε καμια ματια και σεις;
Ευχαριστω-σας στελνω τα στοιχεια μου
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

καλημερα,το πασχα εκανα ενεργοποιηση της υπηρεσιας dp cinema με 24 μηνες συμβολαιο.υπαρχει καπου αναλυτικο πινακακι με το ποσο που πρεπει να πληρωσω σε περιππτωση πρόωρης διακοπης.για συμβολαια 12μηνα και 18μηνα εχετε στο site αναλογο πινακακι αλλα για 24μηνα οχι.

Καλησπέρα adok13,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε pm, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Χαιρεται
Επικοινωνησα μεσω του myaccount την παρασκευη γιατι δεν εχει γινει
ο δωρεαν 13ος μηνας για παγια πληρωμη μεσω πιστωτικης και ακομη αναμενω
Μηπως ριξετε καμια ματια και σεις;
Ευχαριστω-σας στελνω τα στοιχεια μου

Καλησπέρα kataras,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο pm που μας έστειλες.


Δημήτρης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα. Θα μπορούσατε να μου κάνετε μια προσφορά για ένα συγγενή μου;

Το support είναι στο forum για να εξυπηρετεί μόνο τα μέλη του. Δεν έχει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει συγγενή η φίλο ενός μέλους του Forum. Μπορεί ο συγγενής σου να απευθυνθεί σε κάποιο κατάστημα Nova.
 
Καλημέρα σας, σε αίτηση υπαναχώρησης που έγινε από την σύζυγο μου για παραμονή στη ΝΟΒΑ και ενώ έχει ζητηθεί και έχει τικαριστεί στην αίτηση "Επιλογή εξοπλισμού για τις εγκαταστάσεις Ψυχαγωγίας" το τετραγωνάκι με την παροχή novabox γιατί αρνείται η ΝΟΒΑ να μας αποστείλει έναν?
 
Καλημέρα cmoustos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε.

Κώστας, Nova Supoport
 
Εστάλη ΠΜ με τα στοιχεία. Δεν ελπίζω σε διαφορετική απάντηση από αυτή που έλαβα σήμερα αλλά καλό είναι αν μη τι άλλο να διαβάζουν και άλλοι το τι γίνεται στις διάφορες συνομιλίες/ συμφωνίες που γίνονται.
Μακάρι να διαψευσθώ.
 
Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είναι σημαντικό να ενημερώσουμε ότι στο συμβόλαιο που στάλθηκε στα πλαίσια της υπαναχώρησης και της εκ νέου ενεργοποίησης της γραμμής σου στο δίκτυό μας, δεν υπάρχει παροχή νέου δέκτη, για την επαναφορά της γραμμής σου στο δίκτυό μας έπειτα από το σχετικό σου αίτημα φορητότητας της γραμμής.

Για την εκ νέου ενεργοποίηση λοιπόν της υπηρεσίας Nova 3play που είχες στο πλαίσιο υπαναχώρησης, απαιτείται και ο υφιστάμενος εξοπλισμός Nova όπου τα στοιχεία αυτού αναφέρονται στα στοιχεία της αίτησης.

Για την Επιλογή εξοπλισμού για τις εγκαταστάσεις Ψυχαγωγίας που αφορά δέκτη Novabox, τα στοιχεία αυτά αναφέρονται στο πεδίο "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ"

Κώστας, nova Support
 
Τον τελευταίο καιρό έχω πρόβλημα στην σύνδεση internet. Κάνει διακοπές πολλές. Έχει γίνει τίποτα?
 
Καλησπέρα maximusv,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα .

Ήθελα να ρωτήσω αν ισχύει το email : [email protected] για επικοινωνία με την Nova??
Ρωτάω γιατί στέλνω ένα email και που το επιστρέφει με το παρακάτω μύνημα :

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain nova.gr by mx-relayin-02.forthnet.gr. [62.1.46.60].

The error that the other server returned was:
571 5.7.1 Forthnet-RBL: Your IP address 209.85.217.172 was found in SORBS. See http://www.sorbs.net/lookup.shtml


Αν όχι ποιο είναι το email επικοινωνίας??

Ευχαριστώ.
 
Status
Not open for further replies.