Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Είναι σημαντικό να ενημερώσουμε ότι στο συμβόλαιο που στάλθηκε στα πλαίσια της υπαναχώρησης και της εκ νέου ενεργοποίησης της γραμμής σου στο δίκτυό μας, δεν υπάρχει παροχή νέου δέκτη, για την επαναφορά της γραμμής σου στο δίκτυό μας έπειτα από το σχετικό σου αίτημα φορητότητας της γραμμής.
Για την εκ νέου ενεργοποίηση λοιπόν της υπηρεσίας Nova 3play που είχες στο πλαίσιο υπαναχώρησης, απαιτείται και ο υφιστάμενος εξοπλισμός Nova όπου τα στοιχεία αυτού αναφέρονται στα στοιχεία της αίτησης.
Για την Επιλογή εξοπλισμού για τις εγκαταστάσεις Ψυχαγωγίας που αφορά δέκτη Novabox, τα στοιχεία αυτά αναφέρονται στο πεδίο "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ"
Κώστας, nova Support