*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα mixalis0mcp,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα , επειδή στον επόμενο ένα με ενάμιση μήνα πρόκειται να μετακομίσω από μια περιοχή της Θεσσαλονίκης σε άλλη (άλλος δήμος) ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται σχετικά με την απεγκατάσταση και εγκατάσταση του εξοπλισμού.Η ερώτηση αφορά τον χρόνο που χρειάζεται και το κόστος. Επίσης επειδή από ότι βλέπω στην νέα περιοχή προς το παρόν δεν υπάρχει κάλυψη VDSL αλλά στην παλιά μου διεύθυνση είναι ενεργό τι γίνεται με το κόστος της υπηρεσίας που πλέον δεν θα λαμβάνω.
Η σύνδεση μου περιέχει , τηλεφωνία , ίντερνετ με VDSL , Nova full pack με Nova Cinema και αθλητικά καθώς και multiview.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
 
Καλημέρα , επειδή στον επόμενο ένα με ενάμιση μήνα πρόκειται να μετακομίσω από μια περιοχή της Θεσσαλονίκης σε άλλη (άλλος δήμος) ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται σχετικά με την απεγκατάσταση και εγκατάσταση του εξοπλισμού.Η ερώτηση αφορά τον χρόνο που χρειάζεται και το κόστος. Επίσης επειδή από ότι βλέπω στην νέα περιοχή προς το παρόν δεν υπάρχει κάλυψη VDSL αλλά στην παλιά μου διεύθυνση είναι ενεργό τι γίνεται με το κόστος της υπηρεσίας που πλέον δεν θα λαμβάνω.
Η σύνδεση μου περιέχει , τηλεφωνία , ίντερνετ με VDSL , Nova full pack με Nova Cinema και αθλητικά καθώς και multiview.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Καλημέρα portokali00 και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα.
Εδώ και 5 τουλάχιστον ημέρες αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τον MATTHIAS.
Ο slave (831) εμφανίζει τακτικότατα μήνυμα Ε143-4 ενώ ο master (865) παίζει κανονικά. Το σήμα επανέρχεται μόνο αν κάνω reset και τους δύο αλλά μερικές ώρες αργότερα χάνεται ξανά (στις περιβαλλοντικές έχω απενεργοποιημένη την αδρανοποίηση κλπ).
Τι έχει συμβεί; Πώς θα το λύσουμε;
Δυναμικά ξεκίνησε η εβδομάδα, με το πρόβλημα σε μένα να μην επιλυεται για άλλη μια φορά με reset των δεκτών - ΟΤΑΝ αποφασίσουν μεταξύ τους οι δέκτες να συνεργαστούν, θα δουλέψει ο 831!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχει πραγματοποιηθεί προσπάθεια επικοινωνίας από αρμόδιο συνάδελφο για το ζήτημα που αναφέρεις.

Επιπλέον θα θέλαμε να πραγματοποιήσεις έλεγχων των εξοπλισμών σου σε κάποιο από τα καταστήματα τεχνικής υποστήριξης Nova.

Πληροφορίες για τις διευθύνσεις των καταστημάτων τεχνικής υποστήριξης Nova, μπορείς να βρεις στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-p...exupiretisis/katastimata-/TexnikiYpostririxi/

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Επικοινώνησα μετά το τηλεφωνημα του συναδελφου σας και μου ειπαν οτι γινεται ερευνα γιατι παρουσιαστηκε και σε αλλες εγκαταστάσεις multuview το ιδιο πραγμα.
Ο έλεγχος στον εξοπλισμό (υποτίθεται ότι) είχε γίνει την προηγούμενη φορά, πρίν 20 μερες και καταλήξαμε (;) ότι έφταιγε το καλώδιο, το αλλάξαμε -τζάμπα, φοβάμαι- και να μαστε πάλι ...
Τα λεγα από πέρσι στο συνεργάτη σας εδώ όταν είχε άλλο θέμα ο 865 αλλά δεν..
Εν τω μεταξύ να κατεβάσει περιεχόμενο από το on demand ο slave το κάνει και όταν βγάζει το Ε143-4 μήνυμα...
Απίστευτα πράγματα
 
Οι δικoί μου δέκτες μετά το χθεσινό restor factory defaults καθ'υπόδειξη του support (το οποίο ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση), για την ώρα δεν ξαναεμφάνισαν πρόβλημα Ε143-4. Ελπίζω να μην επανέλθει...
 
Αντιλαμβάνομαι ότι θέλετε να βοηθήσετε, αλλά το να ξαναπάω τους δέκτες για έλεγχο δεύτερη φορά σε τόσο λίγες μέρες, δεν σημαίνει περα απο τη δικη μου ταλαιπωρία ότι ΔΕΝ έγινε ο έλεγχος που έπρεπε;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Οι δικoί μου δέκτες μετά το χθεσινό restor factory defaults καθ'υπόδειξη του support (το οποίο ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση), για την ώρα δεν ξαναεμφάνισαν πρόβλημα Ε143-4. Ελπίζω να μην επανέλθει...

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντιλαμβάνομαι ότι θέλετε να βοηθήσετε, αλλά το να ξαναπάω τους δέκτες για έλεγχο δεύτερη φορά σε τόσο λίγες μέρες, δεν σημαίνει περα απο τη δικη μου ταλαιπωρία ότι ΔΕΝ έγινε ο έλεγχος που έπρεπε;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είμαστε σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα και θα επανέλθουμε για την ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Δυστυχώς το πρόβλημα επανήλθε πριν λίγα λεπτά. Και πάλι έχω Ε143-4 στον slave 831.... Δεν είναι περίεργο που εμφανίζεται ταυτόχρονα το ίδιο πρόβλημα σε περισσότερους από έναν χρήστες;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Δυστυχώς το πρόβλημα επανήλθε πριν λίγα λεπτά. Και πάλι έχω Ε143-4 στον slave 831.... Δεν είναι περίεργο που εμφανίζεται ταυτόχρονα το ίδιο πρόβλημα σε περισσότερους από έναν χρήστες;

Καλημέρα mixalis0mcp,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Ο εδώ συνεργάτης σας μου είπε ότι θα περιμένουμε ενημέρωση μέχρι τη Δευτέρα
Από χτες το βράδυ είμαι παλι με Ε143-4....
Τετάρτη 1 ώρα, Πέμπτη 3 ώρες....Από χτες βράδυ δεν αγχώνομαι - δεν βλέπω καθόλου στο slave
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είμαστε σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα και για οτιδήποτε θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα*

Είμαι πολύ απογοητευμένος με την καθυστέρηση ενεργοποίησης της υπηρεσίας nova εξοχικό.*

Αγόρασα με 50 ευρώ τον 2ο αποκωδικοποιητή 3001 πριν 7 ημέρες. Από τότε μέχρι σήμερα νομίζω ότι με κοροϊδεύετε μετά από τις συνεχείς κλήσεις στο 13831 καθώς μου λέτε ότι η υπηρεσία nova εξοχικό θα ενεργοποιηθεί σύντομα.*

Εγώ σήμερα είμαι ήδη στο εξοχικό μου στην διεύθυνση που σας δήλωσα και Φυσικά τίποτα. Στον αποκωδικοποιητή λαμβάνω την ένδειξη οτι η κάρτα έχει περιορισμένη πρόσβαση.

ΜΠΟΡΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ?


ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
 
Καλησπέρα alexone13,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Μήπως υπάρχει νεότερο σχετικά με τη διάθεση της υπηρεσίας nova on demand σε όλους τους συνδρομητές ανεξαρτήτως παρόχου;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Μήπως υπάρχει νεότερο σχετικά με τη διάθεση της υπηρεσίας nova on demand σε όλους τους συνδρομητές ανεξαρτήτως παρόχου;

Καλησπέρα zapper και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova On Demand μέσω internet, παρέχεται μαζί με τις υπηρεσίες Nova 3Play και δίνει πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο βάσει της Nova 3Play συνδρομής, χωρίς καθόλου πρόσθετες χρεώσεις.

Το περιεχόμενο της υπηρεσίας, είναι ανάλογο του βασικού πακέτου και κοινό, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, με το περιεχόμενο της υπηρεσίας NovaGO.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Nova On Demand μέσω internet, μπορείς να βρεις στο παρακάτω βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=3Z76FsUmJjM

καθώς και στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-ondemand/

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Ο εδώ συνεργάτης σας μου είπε ότι θα περιμένουμε ενημέρωση μέχρι τη Δευτέρα
Από χτες το βράδυ είμαι παλι με Ε143-4....
Τετάρτη 1 ώρα, Πέμπτη 3 ώρες....Από χτες βράδυ δεν αγχώνομαι - δεν βλέπω καθόλου στο slave
Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα!!! Μετά από επέμβαση λύθηκε.
 
Καλό σας μεσημέρι

Θα ήθελα τις προδιαγραφές του τροφοδοτικού του δέκτη Novabox 3001 για να το αντικαταστήσω με άλλο μικρότερων διαστάσεων από το "τέρας" που έρχεται μαζί με τον δέκτη, γιατί δεν χωράει πίσω από το Omnimount έπιπλο μου.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα winlink,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι χρήσιμες πληροφορίες για τον εξοπλισμό σου, μπορείς να βρεις στο Εγχειρίδιο χρήσης αποκωδικοποιητή που υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα μας.

Ωστόσο, για την απρόσκοπτη λειτουργία του εξοπλισμού, δε συνιστάται η αντικατάσταση των εξαρτημάτων που συνοδεύουν τη συσκευασία του εξοπλισμού, με τρίτου κατασκευαστή.

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.