*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Θαθελα να επικοινωνησουμε για προσφορα 3play φουλ
 
Καλησπέρα kataras,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας ώστε να δρομολογήσουμε αντίστοιχα το αίτημα επικοινωνίας από το αρμόδιο τμήμα;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπερα σας,

Σας εχω στειλει με πμ τα στοιχεια μου για ενα προβλημα χαμηλης ταχυτητας.
Περιμεμενω απαντηση σας οπως παντα :)
 
Kαλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά. :)

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα..ξαφνικα εδω κ 7 μερες στο on demand μου γραφει δεν βρεθηκαν τιτλοι..εχω τιν box +
 
Καλημέρα elikopterch47d,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,
Δεν μπορώ να δω καθόλου το Novasports 2. Δείχνει μαύρη οθόνη και γράφει επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης. Έχω κάνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων 2 φορές αλλά πάλι τίποτα. Όλα τα υπόλοιπα κανάλια τα πιάνει μια χαρά.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Καλησπέρα maximusv,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα maximusv,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
Ναι το τηλέφωνο μου είναι ....

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Καλημέρα maximusv,
Προσωπικό μήνυμα μπορείς να μας στείλεις εδώ.

Αλέξης, Nova Support
 
Last edited by a moderator:
Καλό μεσημέρι
Μετά από μεταφορά του τηλεφώνου και νέο συμβόλαιο, διακόπηκε η συνέχεια των λογαριασμών, σε σημείο που δεν βγάζω καμμία άκρη με τις χρεώσεις. Για να καταλάβετε τι εννοώ, λογαριασμός για το διάστημα 4/6 έως 3/7 δεν υπάρχει.
Θα ήθελα βοήθεια και ανάλυση των χρεώσεων στους δύο τελευταίους λογαριασμούς.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα winlink,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Νova Support
 
Παιδιά το θέμα λύθηκε και ευχαριστώ τη Γεωργία, απλως αναφέρω το θέμα για να το δουν και άλλοι φιλοι. Το ποσο είναι 5 +21 ενεργοποίηση "Καλησπέρα , σήμερα ήρθε το VDSL στην περιοχή μου, αλλά όταν μπήκα στο Myaccount νακάνω αναβάθμιση υπηρεσίας, είδα ότι το κόστος είναι 10 , ενώ στο site γράφουν για 5, τι ισχύει τελικά?"

Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα , πρόκειται να μετακομίσω σε λίγες ημέρες , έχω κάνει αίτηση μεταφοράς ξέχασα να ρωτήσω όμως το εξής :
Στην παλιά μου διεύθυνση είχα VDSL στην νέα δεν υποστηρίζεται. Όταν είχα περάσει στο VDSL είχα αλλάξει και το ρούτερ.Τώρα που επιστρέφω σε σύδεση ως 24 ξαναβάζω το παλιό ή κάνει και αυτό που είχα με το VDSL ;
Ευχαριστώ πολύ .
 
Καλησπέρα portokali00,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στην adsl γραμμή σου στο νέο χώρο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον VDSL εξοπλισμό που έχεις στη διάθεσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Γειά σας. Έχω sport pack σκέτο. Και θέλω να φέρω το σταθερό μου σε 3play με full pack με vdsl στην προσφορά στα 43+5+=48 .
Πώς πάρω να το κάνω αυτό;
 
Καλησπέρα dalas,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα
Θα ήθελα να ρωτήσω για αναβάθμιση του πακέτου με vdsl


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Καλησπέρα ALFIES,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support.
 
Καλησπέρα ALFIES,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support.

Ευχαριστώ support


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.