*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Αυτό που θα θελα να δω στον Novabox 3001 είναι να μπορουμε να βαλουμε τα DDT κανάλια (ελεύθερα επίγεια ψηφιακά) με την σειρά που θελουμε (πχ ΕΡΤ HD 7ο στη σειρά και όχι 1ο που τώρα πάει). Τωρα η σειρά με την οποία μπαίνουν έχει να κάνει με το LCN number τους (κατά αύξοντα αριθμό). Οι περισσότεροι θα θελαν να τα βαζουμε με οποια σειρά θελουμε (τουλάχιστον τα DDT). Θα υπαρξει καποια τετοια δυνατοτητα μελλοντικά?

Καλησπέρα Haris1977 και Χρόνια Πολλά,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, καθώς και για τις επισημάνσεις σου.

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
παιδια καλημέρα και χρόνια Πολλα!
Χρειάζομαι τα φώτα σας. Είμαι συνδρομητής με multiview δύο 831 που συνδεόταν παλιότερα μεταξύ τους με ομοαξονικό. Λοιπόν μετά από εργασίες στο σπίτι (που κράτησαν κάνα 4μηνο λόγω οικονομικών δυσκολιών) προσπάθησα να τους ξανασυνδέσω μετά από 5 μηνο. Έκανα την επιλογή multiview - μέσω δικτύου (γιατί έβαλα powerline) και έκανα και τις απαραίτητες αναβαθμίσεις λογισμικού (ο 1ος έχει 101 και κάτι ο 2ος μου φαίνεται 102 και κάτι ) και προσπάθησα να τους συνδέσω. Μου βγάζει συνέχεια στο slave 831 E--34 προσωρινά αποκωδικοποιημένη κλπ κλπ. και δεν φεύγει. Μήπως επειδή κάνα 5μηνο δεν μπήκα στο multiview μπλόκαρε; σας στέλνω τα στοιχεία μου με pm.
 
Καλησπέρα algedan και Χρόνια Πολλά,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα!!! Σας έστειλα με pm τα στοιχεία που μου ζητήσατε.
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Μπορούμε να κάνουμε κάτι για την ταχύτητα του internet που ενώ στην αρχή συντόνιζε στα 17000 σιγά σιγά με το πέρασμα των χρόνων έχουμε φτάσει να συντονίζουμε στα 9300; Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το LG-D405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα. Χρόνια πολλά!!
Θα ήθελα να με ενημερώσετε για το πως μπορώ να αναβάθμισω την υπηρεσία μου με τα κανάλια nova cinema επιπλέον του προγράμματος μου! Σε μήνυμα από την nova στο αποδικοποιητη έλεγε να μπω στο my account αλλά εκεί δεν έχει κάποια επιλογή !!! Σας έχω στείλει σε μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσης μου !!Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Καλησπέρα!!! Σας έστειλα με pm τα στοιχεία που μου ζητήσατε.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Μπορούμε να κάνουμε κάτι για την ταχύτητα του internet που ενώ στην αρχή συντόνιζε στα 17000 σιγά σιγά με το πέρασμα των χρόνων έχουμε φτάσει να συντονίζουμε στα 9300; Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το LG-D405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Καλησπέρα. Χρόνια πολλά!!
Θα ήθελα να με ενημερώσετε για το πως μπορώ να αναβάθμισω την υπηρεσία μου με τα κανάλια nova cinema επιπλέον του προγράμματος μου! Σε μήνυμα από την nova στο αποδικοποιητη έλεγε να μπω στο my account αλλά εκεί δεν έχει κάποια επιλογή !!! Σας έχω στείλει σε μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσης μου !!Ευχαριστώ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα ξανά. Σε απάντηση του παραπάνω μηνύματος να σας υπενθυμίσω ότι δεν έχω λάβει ακόμα κανένα pm. Το τελευταίο μήνυμα από εσάς μου ήρθε στις 14:31.
 
Σας έχω στείλει πμ για πρόβλημα που ξανά/αντιμετωπίζω με την θέαση των καναλιών Nova Cinema (καθε φορα που χρησιμοποιω την υπηρεσία Εξοχικό).

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας.

Ευχαριστώ πολύ!

Καλησπερα και Χρονια πολλα!!!

Αντιμετωπίζω ξανά το ιδιο προβλημα με τα Novacinema κανάλια (δεν τα βλεπω). Καθε φορα που κανω χρήση της υπηρεσίας εξοχικό συμβαίνει το ιδιο προβλημα.
Ευχαριστω !
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση !!!!
Καλή χρόνια !!

Καλή Χρονιά με Υγεία και σε εσένα. :)


Καλησπέρα ξανά. Σε απάντηση του παραπάνω μηνύματος να σας υπενθυμίσω ότι δεν έχω λάβει ακόμα κανένα pm. Το τελευταίο μήνυμα από εσάς μου ήρθε στις 14:31.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το ζήτημα που μας ανέφερες βρίσκεται υπό διαχείριση, και με την ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών θα λάβεις νεότερη ενημέρωση.

Καλησπερα και Χρονια πολλα!!!

Αντιμετωπίζω ξανά το ιδιο προβλημα με τα Novacinema κανάλια (δεν τα βλεπω). Καθε φορα που κανω χρήση της υπηρεσίας εξοχικό συμβαίνει το ιδιο προβλημα.
Ευχαριστω !

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης. Εάν παραμείνει το οποιοδήποτε ζήτημα, ενημέρωσε μας εκ νέου ώστε να προχωρήσουμε σε περαιτέρω έλεγχο.

Γεωργία, Nova Support
 
Σας έστειλα pm με τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το LG-D405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Συγγνώμη πάλι για την ενόχληση αλλά δεν υπήρξε λύση. Σας έστειλα pm.
 
Καλησπέρα σας,

Σας έστειλα pm με τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το LG-D405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Συγγνώμη πάλι για την ενόχληση αλλά δεν υπήρξε λύση. Σας έστειλα pm.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει τα pm σας και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Ευχαριστώ πολύ και δημόσια όλα τα παιδιά για την επίλυση του προβλήματος.
Εύχομαι μέσα απ'ό την καρδιά μου, Όχι μόνο η επόμενη χρονιά αλλά κάθε Χρονιά να είναι γεμάτη με ευτυχία και με τα όνειρα σας να πραγματοποιηθούν.
Καλή Χρονιά και ευχαριστώ όλα τα παιδιά εκεί στο support.

:108::christmastree2:
 
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

Σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία!

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Απέκτησα πρόσφατα τον νέο δέκτη Pace 5001 PVR. O δέκτης παίζει κανονικά στην κύρια κατοικία μου αλλά δε βλέπει καθόλου σήμα ( 0/0 ) όταν τον συνδέω στην κεντρική εγκατάσταση του εξοχικού μου.
Σημειώνω ότι η εγκατάσταση 16 παροχών είναι άψογη ( 90/77) και ο pace δοκιμάστηκε σε 2 διαφορετικές παροχές που τροφοδοτούν επιτυχώς άλλους δορυφορικούς δέκτες. Στις ίδιες παροχές εξάλλου έπαιζε πρότινος άψογα και παλιός μου Pace 865. Σαν να υπάρχει πρόβλημα στον συνδυασμό του συγκεκριμένου δέκτη με τη συγκεκριμένη εγκατάσταση! Μπορείτε να δώσετε απάντηση / λύση στο μυστήριο? Μήπως ο συγκεκριμένος δέκτης απαιτεί αποκλειστικά stand-alone εγκατάσταση? Ευχαριστώ!

Υ.Γ. Εννοείται ότι έκανα κάθε είδους αναβάθμιση/επανεκκίνηση κλπ και οι καλωδιώσεις/ακροδέκτες κλπ τριπλοελέγχθηκαν
 
Καλησπέρα AlexZ και χρόνια πολλά!

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπερα κ χρονια πολλά!
Θα ηθελα να με ενημερώσετε πως μπορώ να υπαβαχωρησω απο το full pack στο απλό πακέτο 3 play χωρίς ταινιες κ αθλητικα ? Σε μία τετοια περιπτωση υπάρχει κάποιο πρόστιμο κ αν ναι τοτε σε τι υψος αντιστοιχει?
Ευχαριστω!
 
Καλησπέρα vinok23 & Χρόνια πολλά!

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.