*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα kaberos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω τό nova sports pack στα 21.90 καί πρόσφατα γνωστός μου πήρε το full pack στα 25 euros.Αμα γινεται να πάρω καί εγώ αυτή την προσφορά θά με ενδιέφερε
 
Τα τελευταίο μηνύμα διαγράφηκε.

Έχουμε ενημερώσει πάμπολλες φορές τόσο εμείς όσο και η αναγραφή στο πρώτο post του νήματος του support της Nova οτι Θέματα που αφορούν γενική πολιτική της εταιρείας δεν αφορούν το παρόν support.

Όπως επίσης η άνθρωποι αυτοί ειναι εδώ για να εξυπηρετήσουν σε τεχνικά θέματα και δεν ειναι για να λύνουν θέματα που άπτονται γενικής πολιτικής της Nova.

Και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το customer care της Nova.
 
Καλησπέρα panaxas,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Τα τελευταίο μηνύμα διαγράφηκε.

Έχουμε ενημερώσει πάμπολλες φορές τόσο εμείς όσο και η αναγραφή στο πρώτο post του νήματος του support της Nova οτι Θέματα που αφορούν γενική πολιτική της εταιρείας δεν αφορούν το παρόν support.

Όπως επίσης η άνθρωποι αυτοί ειναι εδώ για να εξυπηρετήσουν σε τεχνικά θέματα και δεν ειναι για να λύνουν θέματα που άπτονται γενικής πολιτικής της Nova.

Και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το customer care της Nova.
Με συγχωρείται πολύ που το μήνυμα μου δεν αφορούσε σε κάποιο τεχνικό θέμα.

Θα επανορθώσω, ρωτώντας κι εγώ αν μπορώ να πάρω 3play με full pack και vdsl στα 45 ευρώ.

Ευχαριστώ
 
Last edited by a moderator:
Καλησπερα σας. Ηθελα να ρωτησω αν θα υπαρξει επισημη υποστηριξη για το novago σε android tv boxes;
 
Καλησπέρα σας,


Με συγχωρείται πολύ που το μήνυμα μου δεν αφορούσε σε κάποιο τεχνικό θέμα.

Θα επανορθώσω, ρωτώντας κι εγώ αν μπορώ να πάρω 3play με full pack και vdsl στα 45 ευρώ.

Ευχαριστώ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


Καλησπερα σας. Ηθελα να ρωτησω αν θα υπαρξει επισημη υποστηριξη για το novago σε android tv boxes;

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η υπηρεσία Nova Go διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών laptop, tablets και smartphones. Δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ. Επιπλέον είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η υπηρεσία προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για ιδιωτική θέαση. Χρήσιμες πληροφορίες για την χρήση της υπηρεσίας Nova Go καθώς και για τις υποστηριζόμενες συσκευές μπορείς να βρεις εδώ

Γεωργία, Nova Support
 
Γεια χαρα, λήγει ο προπληρωμένος χρόνος συνδρομής που έχω και αν γίνεται θέλω να με πάρετε τηλέφωνο να το συζητήσουμε. Σας στέλνω τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα AnDas,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Να εκφράσω και δημόσια τις ευχαριστίες μου για την άμεση εξυπηρέτηση...

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα AnDas,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

Καθώς σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Τα τελευταία μηνύματα διαγράφηκαν.

Έχουμε ενημερώσει πάμπολλες φορές τόσο εμείς όσο και η αναγραφή στο πρώτο post του νήματος του support της Nova οτι Θέματα που αφορούν γενική πολιτική της εταιρείας δεν αφορούν το παρόν support.

Όπως επίσης η άνθρωποι αυτοί ειναι εδώ για να εξυπηρετήσουν σε τεχνικά θέματα και δεν ειναι για να λύνουν θέματα που άπτονται γενικής πολιτικής της Nova.

Και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το customer care της Nova.
 
Καλησπέρα, έχω ένα θεματάκι εδώ και καιρό με το on demand, παρουσιάζει πολλές φορές κολλήματα και καθυστερήσεις. Το είχα αποδώσει στο παλιό ρουτερ που είχα, αλλά μόλις σήμερα πήρα ένα καινούριο ZTE από κατάστημα της εταιρείας, τα προβλήματα όμως συνεχίζουν. Η σύνδεσή μου συγχρονίζει σχεδόν πάντα πάνω από τα 12000 kbps, παρόλα αυτά ακόμα δεν μπορώ να παρακολουθήσω σχεδόν τίποτε στο on demand.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα DrVasilis,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,




Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;




Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η υπηρεσία Nova Go διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών laptop, tablets και smartphones. Δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ. Επιπλέον είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η υπηρεσία προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για ιδιωτική θέαση. Χρήσιμες πληροφορίες για την χρήση της υπηρεσίας Nova Go καθώς και για τις υποστηριζόμενες συσκευές μπορείς να βρεις εδώ

Γεωργία, Nova Support

Γεωργία καλησπέρα.

10 μέρες έχουν περάσει από τότε που επικοινώνησαμε με προσωπικα μηνυματα, παρ όλα αυτά κανεις δεν με έχει πάρει από την εταιρεία σας όπως μου είπες.

Εν τω μεταξύ, σε κάθε δική μου επικοινωνία με τη Νova μου υπόσχονται ότι θα με καλέσουν αυτοί από το .....αρμόδιο τμήμα

Γιατί τέτοια καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των πελατών σας, ειδικά εφόσον έχω ήδη ενημερώσει για το επείγον του αιτήματος μου;
 
Καλησπέρα ritzeri,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι ενήμερα τα αρμόδια τμήματά και θα υπάρξει ανάλογη επικοινωνία το συντομότερο.

Κώστας, Nova Support
 
Με είχαν καλέσει για νέα προσφορά επειδή έκανα μεταφορά σταθερού σε άλλο πάροχο, και δέχτηκα να κρατήσω μόνο το nova full pack στην τιμή που μου είχε πει ένας υπάλληλος. Σήμερα μου κόψανε το Nova. Μπορούμε να δούμε τι έχει συμβεί;
 
Καλησπέρα WolfRathmA,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω VDSL50 με πολύ καλές ταχύτητες, πάντα πάνω από 45 Mbps σε όποια σελίδα κι αν έκανα τεστ.
Εδώ και τρεις μέρες το ίντερνετ σέρνεται, στις σελίδες των τεστ δεν μου δίνουν πάνω από 3-4 Mbps.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην περιοχή γενικά ή το έχω μόνο εγώ;
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τεχνική υποστήριξη αλλά η αναμονή είναι πολύ μεγάλη. Αν μπορείτε να βοηθήσετε θα το εκτιμούσα πολυ.
Ευχαριστώ..
 
Status
Not open for further replies.