*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα mitnik,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Μόλις επικοινώνησε μαζί μου τεχνικός και διορθώθηκε το πρόβλημα.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
Oταν τον βγαζω απο το ρευμα το λαμπακι δεν σβηνει αλλα γινεται (η παραμενει ) κοκκινο.Γιατι ?

Δεν μπορω να καταλαβω πως παραμενει αναμμενο εκτος ρευματος...
 
Καλησπέρα rider,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα (πχ. ΑΦΜ, αριθμό κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα Είδα το ματς ΑΕΚ Ολυμπιακός και εβαλα τώρα το on demand να δω την ταινία πρεμιέρα της Κυριακής και δεν υπάρχει στο on demand , είναι δυνατόν?
 
Καλημέρα jmar,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εκάστοτε ταινία γίνεται διαθέσιμη στην υπηρεσία Nova On Demand αμέσως μετά την προβολή της από τα κανάλια μας.

Η ταινία "Όλα τα λεφτά του κόσμου" που έκανε πρεμιέρα εχθές στις 22:00 στο κανάλι μας Novacinema1HD, είναι διαθέσιμη μέσω της υπηρεσίας Nova On Demand.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα jmar,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εκάστοτε ταινία γίνεται διαθέσιμη στην υπηρεσία Nova On Demand αμέσως μετά την προβολή της από τα κανάλια μας.

Η ταινία "Όλα τα λεφτά του κόσμου" που έκανε πρεμιέρα εχθές στις 22:00 στο κανάλι μας Novacinema1HD, είναι διαθέσιμη μέσω της υπηρεσίας Nova On Demand.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
Όμως παλιότερα με το που άρχιζε η ταινία ήταν διαθέσιμη στο on demand , γιατί άλλαξε αυτό?
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι σύμφωνα και με τα παραπάνω η εκάστοτε ταινία γίνεται διαθέσιμη στην υπηρεσία Nova On Demand αμέσως μετά την προβολή της από τα κανάλια μας.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.

Κώστας, Nova Support
 
Έχω πάρει τηλέφωνο για ανανέωση εδώ και 2 εβδομάδες και απάντηση δεν πήρα.Την παρασκευή επικοινώνησα πάλι και περιμένω ακόμα τηλέφωνο.Επειδή έχω πρόταση απo wind για 3play με 26,5 θα ήθελα να με πάρετε άμεσα.Σας στέλνω με pm τα προσωπικά στοιχεία μου.Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλησπέρα DIOMIDIS_GR,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα, εδώ και πολλές μέρες το nova on demand βγάζει μήνυμα "Προσωρινό πρόβλημα σύνδεσης. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα". Έχω τον 831. Κάνω συνεχώς reset στον αποκωδικοποιητή, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Το powerline λειτουργεί κανονικά. Μπορείτε να με βοηθήσετε να λύσω το πρόβλημα;
 
Καλησπέρα Γιώργος Τριανταφύλλου,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα
Πριν μερικές μέρες (τέλος Σεπτεμβρίου) ανανέωσα την συνδρομή μου στο nova sports pack. Σήμερα μπαίνω στην υπηρεσία nova εξοχικό και ενώ βλέπω κανονικά τους δέκτες μου, δεν με αφήνει να κάνω την εναλλαγή.
Τελευταία φορά την είχα αλλάξει αν θυμάμαι καλά γύρω στις 20 Σεπτεμβρίου.
Δείτε το σας παρακαλώ.
Ευχαριστώ
(Σας στέλνω με pm τα στοιχεία μου)


Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα AnDas,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημερα,θα ηθελα να μαθω την διαρκεια του συμβολαιου μου.
Εχω στειλει π.μ
Ευχαριστω
 
Καλησπέρα giopage,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα mitsoskappa,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.