*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα lousio77,

Σε περίπτωση που μέσα από το μενού του δέκτη σου υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση, τότε σαφώς και μπορείς να προχωρήσεις σε αυτή.

Σε κάθε περίπτωση η τελευταία διαθέσιμη αναβάθμιση είναι η L123

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα,

έκανα μία νέα σύνδεση nova και ενώ μου ήρθε μήνυμα για myaccount δε μπορώ να συνδεθώ.
Μπορείτε να βοηθήσετε;
 
Καλησπέρα giopa62,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε αλλά και το μήνυμα σφάλματος που λαμβάνεις;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Σας έστειλα ένα ερώτημα με θέμα το τηλεχειριστήριο. Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα σας. Σας έστειλα ένα ερώτημα με θέμα το τηλεχειριστήριο. Ευχαριστώ.

Καλησπέρα johnkok,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπέρα . Εχω Nova Full Pack με ενεργοποιηση 09/05/2018 και λογω οικονομικων προβλημάτων επιθυμω την διακοπή της . Θελω να μου πειτε εαν εχω καποια επιβάρυνση εαν διακοψω πριν τον Μαιο του 2019 .
 
Καλησπέρα GiannisKon70,

Έχουμε λάβει και τα στοιχεία της υπηρεσίας σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας.

Υπάρχει η δυνατότητα τα κανάλια της νοβα να τα βλεπω το interface της τηλεορασης μου;

Δηλαδή πχ να μπορω να αλλάζω κανάλια μέσω του τηλεκοντρόλ της τηλεόρασής μου...
 
Καλησπέρα σας.

Υπάρχει η δυνατότητα τα κανάλια της νοβα να τα βλεπω το interface της τηλεορασης μου;

Δηλαδή πχ να μπορω να αλλάζω κανάλια μέσω του τηλεκοντρόλ της τηλεόρασής μου...

Καλησπέρα panagiotis1988,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως δεν υπάρχει η παραπάνω δυνατότητα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα. Το Σάββατο πήρα SMS για λήξη εξόφλησης λογαριασμού στις 4/3. Ημερομηνία έκδοσης ήταν 23/2. Εννοείται πως δεν είχα πάρει ποτέ ειδοποίηση για τέτοιο λογαριασμό (που ούτως ή άλλως μου φάνηκε νωρίς) αλλά βλέποντας και το myaccount όπου υπήρχε το ποσό, έκανα εξόφληση (αφορούσε συνδρομή Απριλίου). Μετά από λίγες ώρες, παρέλαβα εκ νέου SMS που έλεγε ότι εκ παραδρομής έλαβα SMS για εξόφληση λογαριασμού και πρότεινε να το αγνοήσω. Να υποθέσω ότι εφόσον έγινε εξόφληση, είναι καταγεγραμμένη και δεν θα πρέπει να κάνω κάτι στο υπόλοιπο του μήνα όπου πιθανόν να εκδοθεί ορθά ο λογαριασμός;
 
Καλημέρα vertical,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα support, ας επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου τηλεφωνικός διότι με τα μηνύματα δεν βγαίνει άκρη, αφορά για το συμβόλαιό μου, ευχαριστώ
 
Θεωρώ απαράδεκτο από παλιά μέλη του forum που γνωρίζουν την λειτουργεία του support της Nova στο παρόν forum να κάνουν ερωτήσεις και παρατηρήσεις σε θέματα που αφορούν όχι κάποιο τεχνικό πρόβλημα αλλά γενικότερη επιλογή της εταιρείας για κάποια πράγματα.

Αναφέρεται ξεκάθαρα στο πρώτο post που αφορα τους ορούς λειτουργείας του support ότι είναι εδώ μόνο για να παρέχει τεχνικές υπηρεσίες στα μέλη του forum και τίποτα άλλο.

Μην εκμεταλλευόμαστε την παρουσία του εδώ για να πούμε οτιδήποτε δεν μας αρέσει η δεν μας ικανοποιεί.

Αν θέλουμε να κάνουμε παράπονα και προτάσεις υπάρχει το 13831 που μπορούμε ανετά να μεταφέρουμε τις ιδέες μας και τα παράπονα μας.

Οτιδήποτε ξεφεύγει κατά την διαχείριση της κατηγορίας από το πρώτο post διαγράφετε άμεσα.
 
Συγγνωμη για το ποστ. Δεν θα επαναληφθει. Δεν το προσεξα. Ευχαριστω
 
Καλησπέρα group131,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να φροντίσουμε για ανάλογη επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο προκειμένου να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
 
Γεια σας είμαι συνδρομητής σας και θα ήθελα να μάθω εάν μπορώ να βάλω vdsl

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Γεια σας είμαι συνδρομητής σας και θα ήθελα να μάθω εάν μπορώ να βάλω vdsl

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα vrwmiaris,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Να σημειώσουμε πως χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την διαθεσιμότητα των υπηρεσιών μας (ADSL/VDSL), μπορείς να βρεις εδώ.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.