*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα polakis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας

Θα μπορούσα να ενημερωθώ για το πότε λήγει το συμβόλαιο μou για 3play full pack με την εταιρία σας.
 
Καλησπέρα palm238.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Υπάρχει περίπτωση για προσθήκη σε Sports pack (μόνο τηλεόραση) των Novacinema (δικό μου πακέτο) και προσθήκης Novacinema σε 3play sports pack (της αρραβωνιαστικιάς μου) με μικρό κόστος..; Δεν μιλώ για τιμές καταλόγου... Ευχαριστώ πολύ...
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Υπάρχει περίπτωση για προσθήκη σε Sports pack (μόνο τηλεόραση) των Novacinema (δικό μου πακέτο) και προσθήκης Novacinema σε 3play sports pack (της αρραβωνιαστικιάς μου) με μικρό κόστος..; Δεν μιλώ για τιμές καταλόγου... Ευχαριστώ πολύ...

Καλησπέρα Aris-Nektarios,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Εχω το nova family pack .Θα μπορούσα να δω το Παοκ-Ολυμπιακος αύριο στην τηλεόραση μου πληρώνοντας κάποιο αντιτιμο ίσως;Υπάρχει τρόπος;Στην τηλεόραση μου το τονίζω.
 
Καλησπέρα perelevas,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν είναι εφικτή η δυνατότητα θέασης μεμονωμένου αγώνα.

Ωστόσο, σε περίπτωση που θα σε ενδιέφερε η αναβάθμιση του πακέτου της υπηρεσίας σου με το αθλητικό μας πακέτο, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα εδώ και 2 μέρες μου βγάζει αναζήτησή σήματος και δεν έχω νόβα.επικοινωνησα με συνάδελφο σας αλλά λύση δεν βρίσκετε.Τι πρέπει να κάνω άλλο;έχω αγανακτήσει
 
Μου είπαν να παω τον αποκωδικοποιητή λέει σε κατάστημα και μετά να δηλώσω βλάβη.Δεν γίνεται αυτή η δουλειά όμως κάθε τρεις και λίγο.Καντε κάτι
 
Καλησπέρα lef79,

Σύμφωνα και με τους κανόνες λειτουργίας του forum είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Eφόσον όπως μας αναφέρεις, έχεις μιλήσει ήδη με την εξυπηρέτηση πελατών μας, έχεις λάβει τις απαραίτητες οδηγίες για την αντιμετώπιση του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα support, 10/4 λήγει το συμβόλαιο που έχω 3 play, πλέον δεν μ ενδιαφέρει η tv, μπορείτε νε μεριμνήσει κάποιος ώστε να με καλέσουν για προσφορά 2 play; ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν η ισχύουσα τιμή του πακέτου παραμένει μετά τη λήξη της χρονικής διάρκειας δέσμευσης του συμβολαίου μου
 
Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν η ισχύουσα τιμή του πακέτου παραμένει μετά τη λήξη της χρονικής διάρκειας δέσμευσης του συμβολαίου μου

Καλημέρα Andy73,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
καλημέρα, εδώ και λίγες μέρες δεν μπορώ να συνδεθώ στο nova on demand, μπορείτε να με βοηθήσετε?
 
Καλημέρα nik1965.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support.
 
Καλησπέρα και από εδώ, σας ζήτησα διακοπή ανανέωσης συμβολαίου και να παραμείνω στην υπηρεσία που ήμουν μέχρι νεοτέρας, απ ότι βλέπω γύρισε η υπηρεσία εκεί που ήμουν αλλά με συμβόλαιο 24μηνο, ποιος σας το ζήτησε αυτό; πείτε μου σας παρακαλώ τι γίνεται, δεν θέλω νέο συμβόλαιο, ευχαριστώ
 
Καλησπέρα dimtz,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Ok ,σας ευχαριστω πολυ για την αμεση ανταποκριση και εξυπηρετηση, οσες φορες σας χρειαστηκα ησασταν αψογοι, οφειλω να το ομολογησω αυτο , καλη συνεχεια.
 
μπορειτε να με ενημερωστε ποια ειναι η τελευταια software version ωστε να κανω αναβαθμιση σε περιπτωση που απαιτειται?(αναβαθμισμενος novabox hd 831).
 
Status
Not open for further replies.