*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημερα, θα ήθελα να με καλέσει κάποιος για προσφορά, 3play VDSL, αν χρειάζεστε τα στοιχεία μου ενημερώστε με να σας τα στείλω, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Καλημέρα hellcine,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Νova Support
 
Καλημέρα. Έχει τελειώσει το συμβόλαιο μου με την CosmoteTV ενώ το σταθερό και Ίντερνετ τελειώνει τον Αύγουστο. Θα ηθελα σας παρακαλω μια προσφορά για nova 3play full pack. Ενδιαφέρομαι για άμεση μετάβαση. Σας ευχαριστώ.
 
Καλημέρα Afionizer,

Αρχικά σε ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνεις στην εταιρία και στις υπηρεσίες μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με ένα ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Γεωργία, Nova Support
 
Εχω απιστευτο προβλημα με την ondemand υπηρεσια. Βλεπουμε το got κ σε καθε επεισοδιο θα κολλησει τουλαχιστον μια φορα. Σημερα, στα πρωτα 27 λεπτα του επεισοδίου εχει κολλησει 4 φορες!!!!! Κ ειμαι αναγκασμενος καθε φορα να κανω reset στη συσκευη. Τι καλωδια βγαζω κ ξαναβαζω, τι τσεκαρω ρυθμισεις, το τελευταιο update εχω, το κολλημα παραμενει. Ειμαστε χρονια συνδρομητες κ δεν θα ηθελα να σκεφτουμε να αλλαξουμε παροχο. Οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη.
 
Καλησπέρα ilias78.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου
(πχ. ΑΦΜ, αριθμό σταθερού τηλεφώνου κλπ);

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής στο Novasports Tv, θα ήθελα να με καλέσει κάποιος για θέμα σχετικά με το συμβόλαιο μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Σας στέλνω με pm και τα στοχεία μου
 
Θέλω να ευχαριστήσω, για άλλη μια φορά, αφενός την ομάδα υποστήριξης της Nova αυτού του forum, για την ουσιαστική βοήθεια που προσφέρουν στα μέλη, αφετέρου το Τμήμα Προσφορών, για την κατανόηση στα αιτήματα των συνδρομητών.

Σήμερα ανανέωσα τη μια από τις συνδέσεις μου με τη χαμηλότερη προσφορά που κυκλοφορεί αυτή την περίοδο.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής στο Novasports Tv, θα ήθελα να με καλέσει κάποιος για θέμα σχετικά με το συμβόλαιο μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Σας στέλνω με pm και τα στοχεία μου


Καλησπέρα satovios.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Λιάνα, Nova Support


Θέλω να ευχαριστήσω, για άλλη μια φορά, αφενός την ομάδα υποστήριξης της Nova αυτού του forum, για την ουσιαστική βοήθεια που προσφέρουν στα μέλη, αφετέρου το Τμήμα Προσφορών, για την κατανόηση στα αιτήματα των συνδρομητών.

Σήμερα ανανέωσα τη μια από τις συνδέσεις μου με τη χαμηλότερη προσφορά που κυκλοφορεί αυτή την περίοδο.

Καλησπέρα makfil.

Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς

Λιάνα, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα!.
Έχω το Nova2play+ με απεριόριστα σταθερά και κινητά.
Θα ήθελα να με καλέσει κάποιος για προσφορά.
Σας ευχαριστώ.
 
Καλημέρα derorist,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα, θα ήθελα πληροφορίες για nova triple play sat ;

Καλησπέρα super3kef,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελές να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε; Σε κάθε περίπτωση, χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία Nova 3Play SAT, μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα ομάδα του support.

Είμαι συνδρομητής σας εδώ και πολλά χρόνια και έχω συμβόλαιο nova 3play με το αθλητικό πακέτο αορίστου διάρκειας (για πάντα), το οποίο δεν έχει κάποια δέσμευση εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Επειδή οι ανάγκες της οικογένειας σε ζήτηση internet έχουν αυξηθεί υπερβολικά τελευταία, σε μια αναζήτηση που έκανα μέσα από την ηλεκτρονική φόρμα σας για τον έλεγχο διαθεσιμότητας, είδα ότι πλέον μπορώ να αναβαθμίσω την υπηρεσία μου με ταχύτητα VDSL έως 50Mbps!
Με αφορμή αυτό, πήρα την πρωτοβουλία να σας γράψω εδώ και θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου με μια καλή προσφορά, ώστε να ανανεώσω το συμβόλαιό μου και ταυτόχρονα να αναβαθμίσω την υπηρεσία μου, πρωτίστως σε ταχύτητα internet, αλλά και σε οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να περιλαμβάνει η εν γένει προσφορά σας!

Ευχαριστώ πολύ και σας στέλνω προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου.
 
Καλημέρα ppan,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σε όλο το forum,

επανέρχομαι ξανά με νέο πρόβλημα απο την NOVA.
Πριν 3 εβδομάδες είχα στείλει το παρακάτω μήνυμα :

Καλησπέρα σας,

έχω το εξής θέμα, πρώτα απ'ολα είμαι συνδρομητής forthnet & nova τουλάχιστον 10 χρόνια, πριν απο περιπου 1,5 μήνα πήραν την γυναίκα μου στο κινητό απο το τμήμα προσφορών της Nova και της έδωσαν νέα προσφορά γιατι είμαστε προνομιακό συμβόλαιο της nova. Έχουμε nova full pack+απεριοριστα σταθερά & υπεραστικά+720' σε κινητά+ vdsl , όλα αυτά τα πλήρωνα 54,01ευρώ/μήνα. Η νέα προσφορά ήταν: το ήδη υπάρχον πακέτο μου με την διαφορά οτι τα 720' σε κινητά θα γινόντουσαν απεριόριστα με τελική τιμή 48ευρώ. Η γυναίκα μου την ξαναρώτησε την κοπέλα οτι σίγουρα θα είναι 48ευρώ; και εκείνη απάντησε οτι ο τελικός λογαριασμός θα έρχεται 48ευρώ "και κάτι ψιλά" και είπε οτι ο επόμενος λογαριασμός θα είναι όπως παλιά και οτι μετα θα έρχεται 48ευρώ . Ο λογαριασμός που μου ήρθε λοιπόν ήταν 58,18ευρω.Τα 5ευρώ είναι μία κλήση που έγινε στο εξωτερικό .
Πάμε δηλαδη σύνολο 58,18-5,00=53,18ευρώ . Πού είναι η νέα προσφορά;;;;;;;;;
Η προσφορά είναι 0,83 λεπτά;;;;;;;;
Πού είναι τα 48,00ευρώ που μου είπε;;;;;;


Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία,αφού "κατάλαβαν το λάθος" τους και αφού άκουσαν την ηχογραφημένη συνομιλία, παραδέχτηκαν ότι όντως είχε γίνει ένα τεράστιο λάθος. Αφού μου ζήτησε συγγνώμη η κοπέλα (γιατί δεν μου φταίει η κάθε κοπέλα που δουλεύει για να βγάλει το ψωμί της) για χάρη της Nova, μου είπε οτι το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να πληρώσω εγώ τον ήδη λογαριασμό που έχει βγει (τα 58,18ευρώ) και να με επιστρέψει στο προηγούμενο μου συμβόλαιο που ήμουν και πλήρωνα 54,01ευρώ, χωρίς καμία άλλη δέσμευση.

Και σήμερα βγήκε ο λαγαριασμός , και αντί να είναι 54,01ευρώ ο νέος λογαριασμός είναι 63,76ευρώ!!!!!!!!!!!

Θα μπορουσατε να με βοηθήσετε;
 
Καλησπέρα pstrumf,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα,
εχουμε ενεργή συνδρομή και μας κάλεσαν απο call center ονομαστικά για αλλαγή της υπηρεσίας μας.
Η κληση ήρθε απο αριθμό 218 χχχχχχ και όταν τον καλώ ακουω ηχογραφημένο ότι είναι εκτός λειτουργίας.

Πως μμπορουμε να επικοινωνησουμε χωρίς κληση από εμας στο 5ψηφιο.
Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα beastie,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

καλημερα σας,

Σας εχω στειλει στοιχεια με pm.
Ειναι ευκολο να τα δειτε σας παρακαλω?

Ευχαριστω πολυ :)
 
Status
Not open for further replies.