*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημερα,

Θα ηθελα να με καλεσετε για προσφορα ανανεωσης, γιατι νομιζω πως εχει ληξει το συμβολαιο μου και η cosmote μου εχει κανει ηδη μια καλη προσφορα.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk

Καλημέρα snbakos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα snbakos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

Έστειλα pm.
 
Καλησπέρα! Θα ήθελα να με πληροφορήσετε για τις δυνατότητες ανανέωσης της σύνδεσης μου .
Σας έχω στείλει σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου
Ευχαριστω
 
Καλησπέρα! Θα ήθελα να με πληροφορήσετε για τις δυνατότητες ανανέωσης της σύνδεσης μου .
Σας έχω στείλει σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου
Ευχαριστω

Καλησπέρα geokontol,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, μπορούμε να δούμε αν είναι εφικτό να έχουμε vdsl στην υπάρχων γραμμή; τώρα έχω έως 24
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, μπορούμε να δούμε αν είναι εφικτό να έχουμε vdsl στην υπάρχων γραμμή; τώρα έχω έως 24

Καλησπέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών μας;

Γιώργος, Nova Support
 
Θα μπορούσα να έχω μια προσφορά για την γραμμή μου γιατι εχει ληξη το συμβολαιο μου .
Να ενημερώσω οτι ειχα δεχθει προσφορά για αναβάθμιση τις γραμμης μου σε 100αρα αλλα δεν μου εδωσαν σαφή απάντηση για το ποσο της εκτπωσης που εχω πληρώνοντας με πάγια εντολή.
Ευχαριστώ.
 
Θα μπορούσα να έχω μια προσφορά για την γραμμή μου γιατι εχει ληξη το συμβολαιο μου .
Να ενημερώσω οτι ειχα δεχθει προσφορά για αναβάθμιση τις γραμμης μου σε 100αρα αλλα δεν μου εδωσαν σαφή απάντηση για το ποσο της εκτπωσης που εχω πληρώνοντας με πάγια εντολή.
Ευχαριστώ.

Καλημέρα sokada,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
καλημερα παιδια
μια απο τα ιδια κ εδω
μου εκαναν προσφορα για 2 χρονια στις 20 Δεκεμβρη full pack δωρεαν multiview και τελη με 32,89 το μηνα κ θα ισχυει απο 1/3/20 π ληγει το συμβολαιο π ηδη εχω κ τωρα μ χρεωνουν κ τελη κ multiview
και αφου ζητησα διακοπη συνδεσης στις 29/2 τελευταια μερα συμβολαιου μου λενε οτι θα χρεωθω 132 ευρω για διακοπη για συμβολαιο π ξεκιναει για ενα χρονο απο τις 1/3/2020 κ μαλιστα με αυξηση 6 ευρω το μηνα απο το προηγουμενο συμβολαιο κ πληρωνω παντα παγια για 1 χρονο με δωρεαν 1 μηνα
Δυστυχως δεν υπαρχει σεβασμος σε πελατες κ ολοι ψαχνουν τρικ για να σε κρατησουν στην εταιρεια
Λυπαμαι αλλα δυστυχως η ΕΕΕΤ κ ο δικηγορος ειναι μονοδρομος
 
Καλησπέρα aimar,

Σύμφωνα και τους όρους λειτουργίας του forum είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Όπως σου απαντήσαμε και στο pm σου βλέπουμε ότι έχει υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας και αντίστοιχη ενημέρωση σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Το παρόν θέμα, έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να εξυπηρετείστε. Για να γίνει αυτό, απαιτείται συνεργασία με τους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης. Για οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα άπτεται της γενικής πολιτικής της εταιρίας είτε εξατομικευμένου ζητήματος, να γράφεται στα υπόλοιπα σχετικά θέματα της κατηγορίας.

Διεγράφη ένα post.

Μόλις πρίν 2 σελίδες είχα γράψει το παραπάνω. Στην επόμενη θα υπάρξει ποινή.

Διεγράφη το τελευταίο πόστ.
 
Καλησπέρα στην ομάδα,

Μετά από σχεδόν 15 χρόνια απρόσκοπτης υπηρεσίας internet/τηλεφώνου στη forthnet/nova, με εξαιρετικής ποιότητας και σταθερότητας internet όλα αυτά τα χρόνια, ήρθε δυστυχώς κι εμένα η σειρά μου να πάθω την πρώτη σοβαρή βλάβη στη γραμμή μου και να υποστώ ό,τι συνεπάγεται μετά από αυτό, αφού "γιατρειά" δεν υπάρχει μέχρι στιγμής. Δηλαδή, είμαι επίσημα από τις 30 Ιανουαρίου με δηλωμένη βλάβη και φως στο τούνελ δεν βλέπω. Γιατί, όπως λέει και ο σοφός λαός, όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει κι έτσι όπως είναι δομημένο το σύστημα να εξαρτόμαστε από 2 παρόχους (Nova + OTE) στις σοβαρές βλάβες, περιπλέκονται πολύ τα πράγματα.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αφού έτσι κι αλλιώς επικοινωνώ τηλεφωνικά με το τεχνικό τμήμα σας, που είναι ενήμερο για όλα και προφανώς δεν σας γράφω για να παραπονεθώ.
Δεν το κρύβω ότι με έχει πιάσει απελπισία, αλλά κάνω υπομονή ακόμα.
Προέκυψαν λοιπόν 2 θέματα και σας παρακαλώ να με ενημερώσετε επ' αυτών:

1) Μετά και την τελευταία επίσκεψη του ΟΤΕ την Παρασκευή 14/2, όπου άλλαξε το κεντρικό καλώδιο στο ΚΑΦΑΟ μου (το απερχόμενο το βρήκε σε πολύ καλή κατάσταση), αν και φάνηκε μια προσωρινή ηλιαχτίδα φωτός στο δίκτυό μου, ξαφνικά από το απόγευμα του Σαββάτου η γραμμή απέκτησε θόρυβο/παράσιτα (τα γνωστά χράτσα χρούτσα), που ποτέ δεν είχα όλα τα προηγούμενα χρόνια και προφανώς κατέρρευσε το ίντερνετ πάλι. Επικοινώνησα λοιπόν χθες το βράδυ με το τεχνικό τμήμα, όπου καταγράφηκαν όλα αυτά τα στοιχεία, τα οποία φαίνονταν κι από το κεντρικό σύστημα και προφανώς δηλώθηκε ότι το πρόβλημα παραμένει. Σε ερώτησή μου ποια είναι τα επόμενα βήματα και τι έχω να περιμένω από εδώ και στο εξής (να υπενθυμίσω ότι μέχρι τώρα έχουν γίνει: 1 επίσκεψη από δικό σας τεχνικό και 2 επισκέψεις από το συνεργείο του ΟΤΕ), ο συνάδελφός σας στο τηλέφωνο δεν ήξερε να μου απαντήσει. Επειδή από αύριο θα "πνίγομαι" στη δουλειά και δεν είναι πάντα εύκολη η επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα (καθ' όσον κάποιες φορές μπορεί να υπάρξει και μεγάλη αναμονή), μπορείτε σας παρακαλώ να μάθετε και να μου γράψετε τι μέλει γενέσθαι από εδώ και στο εξής και πότε;

2) Το τεχνικό σας τμήμα με είχε ενημερώσει εξαρχής ότι θα υπάρξει αντιλογισμός στο λογαριασμό μου για όλο αυτό το διάστημα που παραμένει η βλάβη και δεν λαμβάνω τις υπηρεσίες σας. Αντ' αυτού την Παρασκευή 14/2 εκδόθηκε ο νέος λογαριασμός με το πλήρες ποσό οφειλής και κανέναν αντιλογισμό. Επειδή είναι ζήτημα που δεν άπτεται του τεχνικού τμήματος, προφανώς και δεν ρώτησα το συνάδελφό σας χθες το βράδυ, οπότε απευθύνομαι εδώ στο forum για να το εξετάσετε και να μου απαντήσετε σχετικά.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

Υ.Γ. Σας αποστέλλω με p.m. τα προσωπικά μου στοιχεία, αν και νομίζω ότι τα έχετε ήδη από παλαιότερη επικοινωνία μας.
 
Καλησπέρα foufoutos7,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα και καλή βδομάδα.
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση και απάντηση στα ζητήματα που έθεσα.
 
Καλημέρα foufoutos7,

Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστεί.

Κώστας, Nova Support
 
Είναι δυνατόν να πάω να συνδεθώ στο novago σε δίκτυο εκτός forthnetκαι να μου βγάζει αυτό το μήνυμα;

Στάλθηκε από το T780H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τώρα μπόρεσα να επισυνάψω, συγγνώμηIMG_20200303_215934.jpg

Στάλθηκε από το T780H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
πριν 1μηνα σταμάτησε να μου διαβάζει την κάρτα αποκωδικοποιητής πήγα σε ένα κατάστημα nova και τον άλλαξα. αποκωδικοποιητής που μου δώσανε δεν μπορούσες να διαβάσεις το σκληρό δίσκο και να κάνω εγγραφές είχα αλλάξει τρεις σκληρούς δίσκους είχα κάνει format και οι εγγραφές δεν δουλεύανε. επάνω αφήσω το δίκτυο εκτός ρεύματος δύο λεπτά να βάλω το κανάλι 401 και όντως ξεκόλλησε. πριν λίγες μέρες μου χάλασε η θύρα ethernet ξαναπήγα σε κατάστημα ξανά άλλαξα αποκωδικοποιητή.και τώρα εγγραφές δεν δουλεύουνε έφαγα όλη μου τη μέρα έκανα όλη τη διαδικασία που μου είχαν πει την προηγούμενη φορά αλλά οι εγγραφές δεν δουλεύουν. μου έχουνε σπάσει τα νεύρα να τρέχω στα καταστήματα να αλλάζω συνέχεια αποκωδικοποιητές και να φάω και όλη μου τη μέρα να προσπαθώ να ξεκολλήσω τις εγγραφές του αποκωδικοποιητή.
 
Καλημερα σας και καλη Σαρακοστή,

Εχω βαλει εδω και χρονια να πληρωνω μεσω πιστωτικης για να εχω τον 13ο μηνα δωρεαν ΑΛΛΑ.... δεν εχει περαστει , γιατι?.
Μπορειτε να βοηθησετε?

Σας εχω στειλει πμ.
Ευχαριστω πολυ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας,

Είναι δυνατόν να πάω να συνδεθώ στο novago σε δίκτυο εκτός forthnetκαι να μου βγάζει αυτό το μήνυμα;

Στάλθηκε από το T780H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αναφορικά με το παραπάνω ζήτημα είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα της τεχνικής μας διεύθυνσης και πραγματοποιείται σχετικός έλεγχος.


πριν 1μηνα σταμάτησε να μου διαβάζει την κάρτα αποκωδικοποιητής πήγα σε ένα κατάστημα nova και τον άλλαξα. αποκωδικοποιητής που μου δώσανε δεν μπορούσες να διαβάσεις το σκληρό δίσκο και να κάνω εγγραφές είχα αλλάξει τρεις σκληρούς δίσκους είχα κάνει format και οι εγγραφές δεν δουλεύανε. επάνω αφήσω το δίκτυο εκτός ρεύματος δύο λεπτά να βάλω το κανάλι 401 και όντως ξεκόλλησε. πριν λίγες μέρες μου χάλασε η θύρα ethernet ξαναπήγα σε κατάστημα ξανά άλλαξα αποκωδικοποιητή.και τώρα εγγραφές δεν δουλεύουνε έφαγα όλη μου τη μέρα έκανα όλη τη διαδικασία που μου είχαν πει την προηγούμενη φορά αλλά οι εγγραφές δεν δουλεύουν. μου έχουνε σπάσει τα νεύρα να τρέχω στα καταστήματα να αλλάζω συνέχεια αποκωδικοποιητές και να φάω και όλη μου τη μέρα να προσπαθώ να ξεκολλήσω τις εγγραφές του αποκωδικοποιητή.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.


Καλημερα σας και καλη Σαρακοστή,

Εχω βαλει εδω και χρονια να πληρωνω μεσω πιστωτικης για να εχω τον 13ο μηνα δωρεαν ΑΛΛΑ.... δεν εχει περαστει , γιατι?.
Μπορειτε να βοηθησετε?

Σας εχω στειλει πμ.
Ευχαριστω πολυ

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.