*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Kαλησπέρα dsl17,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Internet ναι, τηλέφωνο ΟΧΙ... Βλάβη;
Σας στέλνω ΠΜ

Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα, αφού μεσολάβησε και ένα χρονικό διάστημα μιας ώρας περίπου κατά το οποίο το ίντερνετ ήταν απελπιστικά αργό
Τώρα όλα καλά
Σας ευχαριστώ πολύ
Καλή συνέχεια
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα, αφού μεσολάβησε και ένα χρονικό διάστημα μιας ώρας περίπου κατά το οποίο το ίντερνετ ήταν απελπιστικά αργό
Τώρα όλα καλά
Σας ευχαριστώ πολύ
Καλή συνέχεια

Εμείς ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου!

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Kαλησπέρα dsl17,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support

Ευχαριστώ πολύ και δημόσια για την γρήγορη εξυπηρέτηση.

Καλό απογευμα.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια. :2thumb22sup:

Καθώς σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, είμαστε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα, προς το παρόν έχω wind double play και novasports ξεχωριστά. Θα με ενδιέφερε να πάω σε novasports triple play με γραμμη vdsl 50αρα ή 100αρα μιας και τελειώνει το συμβόλαιο μου σε wind.
Θα μπορούσε κάποιος υπεύθυνος του τμήματος πωλήσεων να με καλέσει ώστε να το συζητήσουμε; έχω στείλει και σε pm το κινητό μου.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα, προς το παρόν έχω wind double play και novasports ξεχωριστά. Θα με ενδιέφερε να πάω σε novasports triple play με γραμμη vdsl 50αρα ή 100αρα μιας και τελειώνει το συμβόλαιο μου σε wind.
Θα μπορούσε κάποιος υπεύθυνος του τμήματος πωλήσεων να με καλέσει ώστε να το συζητήσουμε; έχω στείλει και σε pm το κινητό μου.

Καλησπέρα satovios

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα..Βγάλτε εφαρμογή για το Nova Go (όχι Novaflix) για Smart TV's και για συσκευές με λειτουργικό Android Tv....και βάλτε Replay tv στα κανάλια... Ο ανταγωνισμός το κάνει και όλο αυξάνει τους συνδρομητές του... Δύο γνωστοί-φίλοι μου έβαλαν τον ανταγωνιστή μόνο και μόνο επειδή παίζει σε Smart TV η εφαρμογή τους και βλέπουν και στα δύο.... (Δορυφορικό και Smart TV)
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα Joker19

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου. Οι απόψεις των συνδρομητών μας, είναι σημαντικές για εμάς και λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν.

Η διαρκής βελτίωση με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Λιάνα, Nova Support
 
πρεπει να κανω καποια ενεργεια για να παρω τον 13ο μηνα δωρεαν απο την προσφορα για την παγια εντολη;
 
Καλησπέρα adok13,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Συγχαρητήρια στον σχολιαστή Τάσο Μπαϊρακτάρη για την χθεσινή περιγραφή του Απόλλων-Βόλος... Αυτόν να βάζετε στα μεγάλα ματς, όχι τους άλλους που μας κάνουν να κοιμόμαστε....
 
Καλησπέρα, πως μπορώ να μάθω το ονοματεπώνυμο του τεχνικού σας που διέγνωσε εσφαλμένα χθες ότι η βλάβη στο τηλέφωνο μου είχε διορθωθεί χωρίς να λάβω ενημέρωση, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί συνδυαστικό ραντεβού με τον ΟΤΕ για επίλυση
 
Καλησπέρα hh77,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπερα κι απο μενα.

Ειμαι συνδρομητης σε triple play 100, και μεχρι τωρα ολα ηταν μια χαρα με τον router της ΖΤΕ 267, εδωσα τα 20 ευρω και πηρα το ZTE 288 για τα 5ghz, αλλα επεσα στην περιπτωση και οπως συγκεκριμενα μου ανεφεραν απο το customer support της nova οτι επειδη παιρνω vdsl απο καμπινα της vodafone, υπαρχουν πολυ λιγες καμπινες οι οποιες δεν συγχρονιζουν με το συγκεκριμενο μηχανημα μιλαμε για περιπτωσεις που πανελλαδικα δεν ξεπερνανε τις 3 - 4 μεταξυ τους κι εγω, οποτε απο το τεχνικο τμημα μου ειπαν να κρατησω προς το παρον πανω στη γραμμη το ZTE 267 που ουτως η αλλως δουλεΥει μια χαρα και να κρατησω και το ΖΤΕ 288 μεχρι να συννενοηθουν με την vodafone ωστε να δωσουν στοχευμενα λυση σ αυτες τις περιπτωσεις μαλλλον με εξιδικευμενο firmware, και επανερχομαι γιατι εχει περασει πανω απο ενας μηνας οποτε και ξαναδοκιμασα το ZTE 288 με τα ιδια αποτελεσματα, δε συγχρονιζει με τιποτα, υπαρχει καμια ιδεα η να το παω πισω;
 
Καλησπέρα nick73,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα.
Λοιπόν :νέα σύνδεση στα 100mbps.
Γίνεται η ενεργοποίηση, χωρίς router όμως!!! Λέω, δεν πειράζει, θα περιμένω. Οπότε κουμπώνω το speedport plus που είχα ήδη από την cosmote. Συγχρονισμός στα 107 και speedtest 110! Τέλεια, έτσι;
Αμ δε! Έρχεται το ZTE h288a και συγχρονίζει στα 83!! Έρχεσαι τεχνικός, βλέπει, μετράει, κάνει update το firmware, τίποτα. Έχεις δίκιο μου λέει, και στέλνει αίτημα για άλλο router.
Έρχεται ένα technicolor το οποίο συγχρονίζει στα 93 (κάπως καλύτερα) αλλά μόνο μια μπάντα WiFi!
Επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα, και μου λένε, δεν πειράζει, βάλε Bridge το ZTE για να έχεις και τις 2 μπάντες!!
Είμαστε σοβαροί;;;
Για την ιστορία, το speedport και πάλι συγχρονίζει πάνω από 104! (Δεν έχω τηλέφωνο όμως λόγω πολιτικής της εταιρείας)
 
Καλησπέρα sinoriakos,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσομε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.