*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα,

Να αναφέρω και εγώ το παράπονο μου. Νέα σύνδεση στα 100Mbps στις 15/10 που συγχρονίζει στα 110 με attainable 125 με το Η288Α. Από τις 27/10 ξαφνικά συγχρονίζει έως τα 85 (-25mbit) με το ίδιο modem, ενώ με το Fritz 7590 που έχω συγχρονίζει ξανά στα 110. Η διαφορά είναι πως το SNR με το 288 από τα 9 πήγε στα 14. Σίγουρα δεν είναι θέμα δικό μου καθώς έβαλα modem στον κατανεμητή, αλλά και ταυτοχρόνως με το Fritz δεν έχω θέμα. Προσωπικά θα έμενα με αυτό αν μπορούσα αλλά η πολιτική που έχετε για την τηλεφωνία δεν το επιτρέπει.

Εφόσον δεν είναι θέμα της γραμμής καθώς έχω +25mbit με modem εκτός της εταιρίας σας, θα μπορούσε να γίνει κάτι όσον αφορά την τηλεφωνία;
 
Καλησπέρα gvard,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Σήμερα δεν μπορώ να μπω στο nova my account.. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
εν ήταν δυνατή η ανάκτηση των στοιχείων της υπηρεσίας σου.

Λυπούμαστε αλλά δεν ήταν δυνατή η ανάκτηση των στοιχείων της υπηρεσίας σου!
Μπορείς να προσπαθήσεις ξανά πατώντας εδώ
Αν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε δοκίμασε ξανά αργότερα, ή επικοινώνησε με το τηλεφωνικό μας κέντρο.
Προκειμένου να αποσυνδεθείς πάτησε Αποσύνδεση
 
Μήνυμα προς Nova.
Όπως έχετε διαπιστώσει οι περισσότεροι έχουμε πρόβλημα με τα μόντεμ που δίνει η εταιρία και είναι κλειδωμένη η τηλεφωνία.
Δώστε επιτέλους τους κωδικούς της τηλεφωνίας όπως κάνει η Cosmote , να ησυχάσουμε εμεις , να ησυχασετε και εσείς!
 
Καλησπέρα σας,

Σήμερα δεν μπορώ να μπω στο nova my account.. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
εν ήταν δυνατή η ανάκτηση των στοιχείων της υπηρεσίας σου.

Λυπούμαστε αλλά δεν ήταν δυνατή η ανάκτηση των στοιχείων της υπηρεσίας σου!
Μπορείς να προσπαθήσεις ξανά πατώντας εδώ
Αν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε δοκίμασε ξανά αργότερα, ή επικοινώνησε με το τηλεφωνικό μας κέντρο.
Προκειμένου να αποσυνδεθείς πάτησε Αποσύνδεση

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;


Μήνυμα προς Nova.
Όπως έχετε διαπιστώσει οι περισσότεροι έχουμε πρόβλημα με τα μόντεμ που δίνει η εταιρία και είναι κλειδωμένη η τηλεφωνία.
Δώστε επιτέλους τους κωδικούς της τηλεφωνίας όπως κάνει η Cosmote , να ησυχάσουμε εμεις , να ησυχασετε και εσείς!

Σύμφωνα και με τους όρους λειτουργίας του forum oι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.


Παραμενουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα. Υπάρχει πρόβλημα Κατερίνη? Απο το πρωί ενώ το μοντεμ κλειδώνει κανονικά, δεν έχω ίντερνετ. Δεν παίρνει διεύθυνση ΙP.
Επίσης εξυπηρέτηση πελατών, αναφέρει ότι ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι διαθέσιμος για τεχνικούς λόγους.
Το σταθερό δουλεύει κανονικά.
 
Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα το πρωί παρουσιάστηκε ταυτόχρονη τομή στο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας μας, με αποτέλεσμα να υπάρχει προσωρινό τεχνικό πρόβλημα στην περιοχή της Βορείου Ελλάδας και να επηρεάζονται οι υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet.

Ήδη μετά από τις παρεμβάσεις των τεχνικών μας υπάρχει σταδιακή αποκατάσταση των παραπάνω υπηρεσιών.

Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

Λιάνα, Nova Support
 
Μετά την επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας, μεταφέρθηκαν κάποια πόστ στο κυτίο παραπόνων όπου και μπορείτε να συζητήσετε περαιτέρω ότι επιθυμείτε. Σας παρακαλώ να κρατήσουμε το παρόν για ερωτήματα προς το support.
 
Καλημέρα.... ακούγεται ότι πήρατε το Ισπανικό πρωτάθλημα.....αν ισχύει συγχαρητήρια....! Εύχομαι ανάλογη συνέχεια με Champions League και Europa.... Αλλά θα ήθελα να μεταφέρετε στους αρμοδίους και ένα αίτημα πολλών συνδρομητών για εφαρμογή του Nova Go(όχι Novaflix) για smart τηλεοράσεις και σε κάποια box του εμπορίου(π.χ. Xiaomi) ή με καινούριο Android box δικό σας ώστε να βλέπουμε τους αγώνες στο δωμάτιο που επιθυμούμε....κάτι σαν και αυτό που έχει κάνει η Cosmote.... Ευχαριστώ πολύ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα.... ακούγεται ότι πήρατε το Ισπανικό πρωτάθλημα.....αν ισχύει συγχαρητήρια....! Εύχομαι ανάλογη συνέχεια με Champions League και Europa.... Αλλά θα ήθελα να μεταφέρετε στους αρμοδίους και ένα αίτημα πολλών συνδρομητών για εφαρμογή του Nova Go(όχι Novaflix) για smart τηλεοράσεις και σε κάποια box του εμπορίου(π.χ. Xiaomi) ή με καινούριο Android box δικό σας ώστε να βλέπουμε τους αγώνες στο δωμάτιο που επιθυμούμε....κάτι σαν και αυτό που έχει κάνει η Cosmote.... Ευχαριστώ πολύ.

Καλησπέρα Joker19,

Σ' ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σου. Εκτιμούμε τόσο την προσπάθεια όσο και τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για να μοιραστείς μαζί μας τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, τα οποία θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν. Είμαστε πάντοτε ανοιχτοί σε ιδέες και προτάσεις από άτομα πρόθυμα να βοηθήσουν όπως εσύ και ελπίζουμε να συνεχίσεις να τις μοιράζεσαι μαζί μας στο μέλλον.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Εγω που ειχα 50αρα και συγχρονιζα 49 και εκανα 100 και συγχρονιζω 52 τι πρεπει να κανω ??να φυγω?Ηκοροιδια εχει φτασει στο αμην
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Ευχαριστώ πολύ κ.Γιώργο και όλα τα παιδιά...

Εμείς σε ευχαριστούμε! :smile1:

Εγω που ειχα 50αρα και συγχρονιζα 49 και εκανα 100 και συγχρονιζω 52 τι πρεπει να κανω ??να φυγω?Ηκοροιδια εχει φτασει στο αμην

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας Από χτες το απόγευμα έχω πρόβλημα με.τη γραμμή του ίντερνετ... Κανονικά έρχονται επάνω 8-9mbps από την 24ρα μου λόγω παλιάς κάθετης καλωδίωσης, αλλά από χτες δεν βγάζω πάνω από 2,5....με δύο παιδιά ταυτόχρονα τηλεεκπαίδευση δεν βγαίνει με τίποτα σήμερα
Δείτε το σας παρακαλώ πολύ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Καλημέρα σας Από χτες το απόγευμα έχω πρόβλημα με.τη γραμμή του ίντερνετ... Κανονικά έρχονται επάνω 8-9mbps από την 24ρα μου λόγω παλιάς κάθετης καλωδίωσης, αλλά από χτες δεν βγάζω πάνω από 2,5....με δύο παιδιά ταυτόχρονα τηλεεκπαίδευση δεν βγαίνει με τίποτα σήμερα
Δείτε το σας παρακαλώ πολύ

Έστειλα τα στοιχεία μου με πμ

έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Σας ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση.
Λίγο καλύτερα τα πράγματα σήμερα, αλλά με την ευκαιρία επιτρέψτε μου να θέσω δημόσια εδώ τον προβληματισμό μου:
Όταν ζήτησα πριν την τελευταία ανανέωση του συμβολαίου μου αν υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης σε 50ρα γραμμή, που δίνεται στην ίδια τιμή με την προσφορά για υφιστάμενους πελάτες, μου είχατε πει ότι δεν γίνεται στην περιοχή μου... Ωστόσο, αν πάει κάποιος να γίνει ΝΕΟΣ συνδρομητής δηλώνοντας την ίδια διεύθυνση, παραδόξως, ΜΠΟΡΕΙ να πάρει 50ρα !!!
Η λογική του "αυτό το γάιδαρο τον έχουμε καλά δεμένο, πάμε και για άλλους", με πίκρανε τότε, αλλά με οικονομικό και μόνο κριτήριο, αποφάσισα να παραμείνω... Είναι όμως και οι συμπεριφορές που μετράνε, ξέρετε....
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Σας ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση.
Λίγο καλύτερα τα πράγματα σήμερα, αλλά με την ευκαιρία επιτρέψτε μου να θέσω δημόσια εδώ τον προβληματισμό μου:
Όταν ζήτησα πριν την τελευταία ανανέωση του συμβολαίου μου αν υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης σε 50ρα γραμμή, που δίνεται στην ίδια τιμή με την προσφορά για υφιστάμενους πελάτες, μου είχατε πει ότι δεν γίνεται στην περιοχή μου... Ωστόσο, αν πάει κάποιος να γίνει ΝΕΟΣ συνδρομητής δηλώνοντας την ίδια διεύθυνση, παραδόξως, ΜΠΟΡΕΙ να πάρει 50ρα !!!
Η λογική του "αυτό το γάιδαρο τον έχουμε καλά δεμένο, πάμε και για άλλους", με πίκρανε τότε, αλλά με οικονομικό και μόνο κριτήριο, αποφάσισα να παραμείνω... Είναι όμως και οι συμπεριφορές που μετράνε, ξέρετε....

Έστω και τώρα λοιπόν, δείτε το θέμα πάλι σας παρακαλώ...

Σε σχετικό έλεγχο που πραγματοποιήσαμε για τη γραμμή σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα υπηρεσιών VDSL.

Σκοπός μας όμως είναι η συνεχής επέκταση της κάλυψης της VDSL υπηρεσίας, με σκοπό να απολαμβάνουν ακόμα περισσότεροι συνδρομητές μας υψηλές ταχύτητες internet.

Να σημειώσουμε πως ο έλεγχος διαθεσιμότητας υπηρεσιών μέσω ενεργού υφιστάμενου βρόχου αποτελεί μέτρηση ακριβείας, σε αντίθεση με τον έλεγχο μέσω γεωγραφικής θέσης που ενδέχεται να παρουσιάσει αποκλίσεις. Σε κάθε περίπτωση θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε πως αν υπήρχε διαθεσιμότητα υπηρεσιών VDSL, δεν υπάρχει λόγος να μην σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Λοιπόν, επειδή έχω ήδη στείλει 2 μηνύματα στη σχετική φόρμα επικοινωνίας και απάντηση δεν έχω λάβει, στείλτε μου σας παρακαλώ την αίτηση διακοπής των υπηρεσιών σας.
Υπόψιν ότι είμαι συνδρομητής μόνο 2 μήνες!
Η εξυπηρέτηση σας είναι το λιγότερο; απαράδεκτη.
 
Status
Not open for further replies.