*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Έστειλα μήνυμα για λήξη συμβολαίου. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.
 
Έστειλα μήνυμα για λήξη συμβολαίου. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.
Καλησπέρα pankostas,

έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα Nova Support,

Θέλω να βάλω είτε Nova Sports σκέτο είτε 3-play sports με 100-άρι και να παρατήσω την Vodafone μετά τις 15/10 λόγω κατάργησης των Novasports.

Μπορώ να έχω προσφορά για τις 2 αυτές επιλογές?

Επίσης πως πρέπει να γίνει η αίτηση ώστε να μην μείνω χωρίς internet/τηλέφωνο/sports το λιγότερο δυνατόν από τις 15/10 και μετά.

Ευχαριστώ,
Δημήτρης
 
Καλησπέρα Nova Support,

Θέλω να βάλω είτε Nova Sports σκέτο είτε 3-play sports με 100-άρι και να παρατήσω την Vodafone μετά τις 15/10 λόγω κατάργησης των Novasports.

Μπορώ να έχω προσφορά για τις 2 αυτές επιλογές?

Επίσης πως πρέπει να γίνει η αίτηση ώστε να μην μείνω χωρίς internet/τηλέφωνο/sports το λιγότερο δυνατόν από τις 15/10 και μετά.

Ευχαριστώ,
Δημήτρης
Καλησπέρα dbokos,

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ανακοινώνεται σε λίγες μέρες η EON TV. O Νοva.Rep1 θα μας ενημερώσει ...αφού ανακοινωθεί.
Δώσε καμιά αποκλειστική πληροφορία ρε συ Nova.Rep1!
 
Ανακοινώνεται σε λίγες μέρες η EON TV. O Νοva.Rep1 θα μας ενημερώσει ...αφού ανακοινωθεί.
Δώσε καμιά αποκλειστική πληροφορία ρε συ Nova.Rep1!
Καλησπέρα DJSTAVROS,

δεν έχουμε κάποια πληροφορία την οποία να μπορούμε να σου μεταφέρουμε μέχρι στιγμής, ωστόσο μείνε συντονισμένος!
Έρχονται πολλά νέα και ενδιαφέροντα πράγματα ;)

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα,

έχω πρόβλημα με την σύνδεση μου. Δεν έχω καθόλου τηλέφωνο και το dsl κλειδώνει πολύ χαμήλα. Σας έχω στείλει μήνυμα.

Ευχαριστώ,
Πέτρος
 
Καλησπέρα,

έχω πρόβλημα με την σύνδεση μου. Δεν έχω καθόλου τηλέφωνο και το dsl κλειδώνει πολύ χαμήλα. Σας έχω στείλει μήνυμα.

Ευχαριστώ,
Πέτρος
Καλημέρα psampa,

Έχουμε απαντήσεις στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλημέρα. Γιατί στο λογαριασμό αυτού του μήνα έχετε χρεώσει επιπλέον τη δεύτερη συσκευή Nova Go, και χωρίς ειδοποίηση μάλιστα;
 

Attachments

  • Screenshot_2021-10-02-13-16-20-904.jpg
    Screenshot_2021-10-02-13-16-20-904.jpg
    251.2 KB · Views: 29
Με βάζετε με ένα μήνυμα του τύπου

"Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός που εκδόθηκε στις 25/09/2021 με κωδικό πληρωμής 520531324634, ημερομηνία λήξης 25/10/2021 στα 48,83€ περιλαμβάνει χρέωση παγίου για περίοδο από 25/09/2021 έως 24/10/2021 και χρέωση υπηρεσίας NovaGo Extra.

Η υπηρεσία Nova GO extra παρέχεται δωρεάν με ανανέωση της βασικής υπηρεσίας για 12 μήνες ή με 2,50€/μήνα.
Για τη δωρεάν ενεργοποίηση, θα χρειαστεί να επισκεφτείς ένα κατάστημα Nova ή καλέσεις στο 13831"

να καλέσω στο 13831...για να μου πει ο υπάλληλος σα να μην ξέρει τίποτα, ότι η υπηρεσία χρεώνεται επιπλέον με 2,50€, να με παραπέμπει στο εμπορικό τμήμα, και η γραμμή, για την οποία ΜΕ ΧΡΕΩΝΕΤΕ, να πέφτει. Να ξαναπάρω πού λοιπόν; Είναι τόσο δύσκολο να αναγνωρίσετε απλά το δεδομένο λάθος και να το διορθώσετε; Σε πελάτη δεκαπέντε συνεχόμενα χρόνια;
 
Εχω ένα μήνα που έχω κάνει διακοπή πληρωμένος μέχρι τελευταίο σέντς k σήμερα μου έρχεται μήνυμα για οφειλή 97 ευρώ. Από που είναι αυτά?
 
Με βάζετε με ένα μήνυμα του τύπου

"Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός που εκδόθηκε στις 25/09/2021 με κωδικό πληρωμής 520531324634, ημερομηνία λήξης 25/10/2021 στα 48,83€ περιλαμβάνει χρέωση παγίου για περίοδο από 25/09/2021 έως 24/10/2021 και χρέωση υπηρεσίας NovaGo Extra.

Η υπηρεσία Nova GO extra παρέχεται δωρεάν με ανανέωση της βασικής υπηρεσίας για 12 μήνες ή με 2,50€/μήνα.
Για τη δωρεάν ενεργοποίηση, θα χρειαστεί να επισκεφτείς ένα κατάστημα Nova ή καλέσεις στο 13831"

να καλέσω στο 13831...για να μου πει ο υπάλληλος σα να μην ξέρει τίποτα, ότι η υπηρεσία χρεώνεται επιπλέον με 2,50€, να με παραπέμπει στο εμπορικό τμήμα, και η γραμμή, για την οποία ΜΕ ΧΡΕΩΝΕΤΕ, να πέφτει. Να ξαναπάρω πού λοιπόν; Είναι τόσο δύσκολο να αναγνωρίσετε απλά το δεδομένο λάθος και να το διορθώσετε; Σε πελάτη δεκαπέντε συνεχόμενα χρόνια;
Καλησπέρα MATTHIAS,

Αναφορικά με το ζήτημα έχουμε τοποθετηθεί αναλυτικά σε προσωπικό μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Τοποθετηθήκατε, αλλά δεν εξυπηρετήσατε ούτε εσείς, ούτε η με χρέωση κληθείσα εξυπηρέτηση πελατών
 
Τοποθετηθήκατε, αλλά δεν εξυπηρετήσατε ούτε εσείς, ούτε η με χρέωση κληθείσα εξυπηρέτηση πελατών
Καλησπέρα MATTHIAS,

Αναφορικά με το ζήτημα έχουμε τοποθετηθεί εκ νέου σε προσωπικό μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Εχω ένα μήνα που έχω κάνει διακοπή πληρωμένος μέχρι τελευταίο σέντς k σήμερα μου έρχεται μήνυμα για οφειλή 97 ευρώ. Από που είναι αυτά?
Καλησπέρα al capone,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλημερα. Ειμαι συνδρομητης νοβα εδω και 5 χρονια. Η τελευταια ανανεωση εγινε πριν 1.5 χρονο . Πακετο 3play cinema+ . Αντιμετωπιζω προβλημα με τον αποκοδικοποιητη τον 831 συγκεκριμενα. Παντα ειχε θεματα με τις καιρικες συνθηκες αλλα πλεον το χειροτερο ειναι οτι κολλαει παγωνει και κανει μονος του επανεκινησεις. Χτες συγκεκριμενα σε ταινια on demand εγινε τρεις φορες αυτο ενω σε λαθβ καναλια ηταν σχεδον αδυνατο να παρακολουθησεις λογω ανεμου. Υπαρχει λυση αντικαταστασης του εξοπλισμου; Ισως θα μπορουαα να μεταβω στην αντιστοιχη ιντερνετικη μεταδοση ( οχι νοβα go)
 
Καλησπέρα. Θα χρειαστώ την βοήθειά σας καθώς το θέμα μου με την γραμμή του ίντερνετ πλέον έχει γίνει ανυπόφορο. Έχω 3play με 100 γραμμή ίντερνετ το οποίο ουσιαστικά είναι 0 καθώς έχω συνεχώς αποσυνδέσεις. Σήμερα Κυριακή προσπαθώ να τελείωσω κάποιες εργασίας που έχουν να κάνουν με την επαγγελματική μου δραστηριότητα και τα πράγματα είναι τραγικά. Θέλω να ενημεωθώ αν υπάρχει τρόπος να γυρίσει ανέξοδα η γραμμή μου σε 50 καθώς τοτε τα προβλήματα ήταν πολύ λιγότερα. ( προφανώς το δίκτυο χαλκού της εταιρείας δεν μπορεί, στην περιοχή μου τουλάχιστον, να υποστηρίξει τα 100 Mbps ). Τα λάθη που εμφανίζονται στην γραμμή μου είναι συνήθως πάνω από 2.000.000. Όχι δεν είναι τυπογραφικό λάθος τα 2, 3 εκατομμύρια errors είναι καθημερινό φαινόμενο στην γραμμή μου όταν δουλεύει.
 
Καλημερα. Ειμαι συνδρομητης νοβα εδω και 5 χρονια. Η τελευταια ανανεωση εγινε πριν 1.5 χρονο . Πακετο 3play cinema+ . Αντιμετωπιζω προβλημα με τον αποκοδικοποιητη τον 831 συγκεκριμενα. Παντα ειχε θεματα με τις καιρικες συνθηκες αλλα πλεον το χειροτερο ειναι οτι κολλαει παγωνει και κανει μονος του επανεκινησεις. Χτες συγκεκριμενα σε ταινια on demand εγινε τρεις φορες αυτο ενω σε λαθβ καναλια ηταν σχεδον αδυνατο να παρακολουθησεις λογω ανεμου. Υπαρχει λυση αντικαταστασης του εξοπλισμου; Ισως θα μπορουαα να μεταβω στην αντιστοιχη ιντερνετικη μεταδοση ( οχι νοβα go)

Καλησπέρα rendouan,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα. Θα χρειαστώ την βοήθειά σας καθώς το θέμα μου με την γραμμή του ίντερνετ πλέον έχει γίνει ανυπόφορο. Έχω 3play με 100 γραμμή ίντερνετ το οποίο ουσιαστικά είναι 0 καθώς έχω συνεχώς αποσυνδέσεις. Σήμερα Κυριακή προσπαθώ να τελείωσω κάποιες εργασίας που έχουν να κάνουν με την επαγγελματική μου δραστηριότητα και τα πράγματα είναι τραγικά. Θέλω να ενημεωθώ αν υπάρχει τρόπος να γυρίσει ανέξοδα η γραμμή μου σε 50 καθώς τοτε τα προβλήματα ήταν πολύ λιγότερα. ( προφανώς το δίκτυο χαλκού της εταιρείας δεν μπορεί, στην περιοχή μου τουλάχιστον, να υποστηρίξει τα 100 Mbps ). Τα λάθη που εμφανίζονται στην γραμμή μου είναι συνήθως πάνω από 2.000.000. Όχι δεν είναι τυπογραφικό λάθος τα 2, 3 εκατομμύρια errors είναι καθημερινό φαινόμενο στην γραμμή μου όταν δουλεύει.


Καλησπέρα godfather77,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα godfather77,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
Εχω στείλει σε μηνυμα τα στοιχεια
 
Status
Not open for further replies.