*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα Joker19,

Σύμφωνα και με προηγούμενη επικοινωνία μας για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις και αντίστοιχα Δελτία Τύπου από την εταιρία μας. Από την μεριά μας, προς το παρόν, δεν έχουμε κάποια διαθέσιμη πληροφορία την οποία να μπορούμε να σου μεταφέρουμε.

Γεωργία, Nova Support
 
Υπάρχει κάποια βλάβη γενικότερη στο δίκτυο?? Λόγω της κακοκαιρίας ίσως? Εδώ και αρκετή ώρα δεν έχουμε ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο στο σπίτι. Είναι μήπως κάτι άλλο? Έχουν δηλωθεί άλλες βλάβες ή προβλήματα??
 
Υπάρχει κάποια βλάβη γενικότερη στο δίκτυο?? Λόγω της κακοκαιρίας ίσως? Εδώ και αρκετή ώρα δεν έχουμε ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο στο σπίτι. Είναι μήπως κάτι άλλο? Έχουν δηλωθεί άλλες βλάβες ή προβλήματα??
Καλησπέρα Kevin10,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις;

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλημέρα, έχω στείλει προσωπικό μήνυμα ήδη από χθες, και αναμένω κάποια σχετική απάντηση. Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα Kevin10,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Κάπου διάβασα ότι το νέο box της ΕΟΝ δεν θα παίζει με WiFi.....εγώ έχω το ρούτερ στην κουζίνα με το σταθερό που έχω πρίζα και θέλω να βλέπω από το υπνοδωμάτιο που πιάνω full WiFi...τι περιορισμός είναι αυτός; Μόλις με αποτρέψατε να γίνω συνδρομητής σας στην καινούρια υπηρεσία....
 
Κάπου διάβασα ότι το νέο box της ΕΟΝ δεν θα παίζει με WiFi.....εγώ έχω το ρούτερ στην κουζίνα με το σταθερό που έχω πρίζα και θέλω να βλέπω από το υπνοδωμάτιο που πιάνω full WiFi...τι περιορισμός είναι αυτός; Μόλις με αποτρέψατε να γίνω συνδρομητής σας στην καινούρια υπηρεσία....
Καλησπέρα Joker19,

Σύμφωνα και με προηγούμενη επικοινωνία μας για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις και αντίστοιχα Δελτία Τύπου από την εταιρία μας. Από την μεριά μας, προς το παρόν, δεν έχουμε κάποια διαθέσιμη πληροφορία την οποία να μπορούμε να σου μεταφέρουμε.

Βαγγέλης, Nova Support
 
exv προβλημα στο nova go. δεν κανει συνδεση και ολο βγαζει ληξη συνδεσης.εχω ενεργη συνδρομη. (ipad 12.9 ios 15.0.2
 
exv προβλημα στο nova go. δεν κανει συνδεση και ολο βγαζει ληξη συνδεσης.εχω ενεργη συνδρομη. (ipad 12.9 ios 15.0.2
Καλησπέρα Orin,

θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, καθώς και να μας διευκρινήσεις το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα Orin,

θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, καθώς και να μας διευκρινήσεις το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova
σας εχω στειλει pm
 
Καλημέρα
Από το πρωί σήμερα, στον 5001 (master στο multiview) παίρνω μήνυμα Ε06-4
Το περίεργο είναι ότι εμφανίζεται συνεχώς, ακόμη και έχοντας βγάλει την κάρτα από το μηχάνημαIMG_20211017_104723.jpg
 
Καλημέρα
Από το πρωί σήμερα, στον 5001 (master στο multiview) παίρνω μήνυμα Ε06-4
Το περίεργο είναι ότι εμφανίζεται συνεχώς, ακόμη και έχοντας βγάλει την κάρτα από το μηχάνημαView attachment 186709
Βγάλε τον αποκωδικοποιητή από την πρίζα και ξαναβάλτον και περίμενε....
 
Επαναφορά στις αρχικές ρυθμίσεις έκανα....
Μόνον έτσι, και πάλι με τη δεύτερη
Ελπίζω να μην εμφανιστεί ξανά, αν και με ανησυχεί λίγο
 
Καλημέρα
Από το πρωί σήμερα, στον 5001 (master στο multiview) παίρνω μήνυμα Ε06-4
Το περίεργο είναι ότι εμφανίζεται συνεχώς, ακόμη και έχοντας βγάλει την κάρτα από το μηχάνημα
Επαναφορά στις αρχικές ρυθμίσεις έκανα....
Μόνον έτσι, και πάλι με τη δεύτερη
Ελπίζω να μην εμφανιστεί ξανά, αν και με ανησυχεί λίγο

Καλησπέρα MATTHIAS,

έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα gmirtzakis!

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις;

Γιώργος, Nova Support
Να ευχαριστήσω δημόσια καθόσον η ταχύτητά μου από πάνω από 90 έπεσε στα 76 και κάποιες στιγμές 54, μετά από συννενόηση ήρθε ο τεχνικός, έλεγξε , είδε ότι το ρούτερ έχει θέμα και σε δύο ημέρες μου ήρθε το νέο Huawei, δωρεάν, που κλείδωσε αμέσως στα 92. 👏🏻👏🏻👏🏻
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS
Να ευχαριστήσω δημόσια καθόσον η ταχύτητά μου από πάνω από 90 έπεσε στα 76 και κάποιες στιγμές 54, μετά από συννενόηση ήρθε ο τεχνικός, έλεγξε , είδε ότι το ρούτερ έχει θέμα και σε δύο ημέρες μου ήρθε το νέο Huawei, δωρεάν, που κλείδωσε αμέσως στα 92. 👏🏻👏🏻👏🏻
Καλησπέρα gmirtzakis,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια :) Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη!

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: gmirtzakis
Καλημέρα. Εδώ και αρκετούς μήνες έχω διαπιστώσει το εξής πρόβλημα στο "on demant" (έχω το novabox hd 831 και το full πακέτο δορυφορική- 24αρι ιντερνετ- τηλέφωνο της nova): Όταν επιλέξεις να δεις κάποια ταινία (οποιαδήποτε ταινία), για το on demant ομιλούμε πάντα, το 10-20% των υποτίτλων ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ. Δηλαδή εμφανίζονται λ.χ. 5 υπότιτλοι κανονικά, ο 6ος δεν εμφανίζεται καθόλου, ακολουθούν άλλοι 8-10 που εμφανίζονται κανονικά και κατόπιν 2-3 που δεν εμφανίζονται καθόλου, κι έτσι πάει από την αρχή ως το τέλος της ταινίας . Υπόψιν επίσης ότι, αν σε κάποιο σημείο της ταινίας που δεν εμφανίσθηκαν υπότιτλοι, πας την ταινία λίγο πίσω και ξαναπαίξεις το σημείο αυτό, ενδέχεται (όχι πάντοτε όμως) να εμφανισθούν οι υπότιτλοι που δεν έπαιξαν αρχικά (όλοι οι κάποιοι απ' αυτούς), τότε όμως συνήθως δεν εμφανίζονται κάποιοι άλλοι υπότιτλοι που αρχικά είχαν εμφανιστεί κανονικά. . Δεν είναι θέμα ελλειπούς υποτιτλισμού δηλαδή, οι υπότιτλοι υπάρχουν, απλώς δεν εμφανίζονται όλοι. Κι αυτό έχει καταντήσει μεγάλο πρόβλημα πλέον, αφού για να δούμε την οποιαδήποτε ταινία στο on demant (με όλους τους υποτίτλους της) πρέπει να την πηγαίνουμε μπρος-πίσω 100 φορές, κάτι που εκτός από "σπαστικό" δεν είναι καν εύκολο, αφού τις περισσότερες φορές αυτό το μπρός-πίσω καθυστερεί, κολλάει, σε πετάει ξαφνικά κι άνευ λόγου στην αρχή της ταινίας και ψάξε ξανά να βρεις που βρισκόσουν κλπ. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω και με το nova eξοχικό (όπου εκεί έχω άλλη συσκευή, το novabox hd pvr 865 και ίντερνετ 24αρι πάλι της nova). Δεν είναι συνεπώς πρόβλημα συσκευής ή γραμμής ίντερνετ. Παλαιότερα δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα με τους υποτίτλους. Υπόψιν επίσης οτι αντίστοιχο πρόβλημα υπήρχε πριν μερικά χρόνια (το 2017) και με το replay tv της Cosmote TV, σε κάποια συγκεκριμένα κανάλια (Viasat History κλπ), όπου ένα σημαντικό μέρος των υποτίτλων δεν εμφανιζόταν, τούς είχα γράψει και τηλεφωνήσει αρκετές φορές τότε (υπάρχει στο profile μου το ιστορικό των γραπτών μηνυμάτων). Αρχικά αμφισβητούσαν την ύπαρξη του προβλήματος, τους έγραψαν τότε κι άλλοι χρήστες που είχαν το ίδιο πρόβλημα κι έτσι τελικά το δέχθηκαν, έψαξαν να βρουν που οφείλεται και λίγο καιρό κατόπιν το διόρθωσαν. Παρακαλώ λοιπόν να κάνετε το ίδιο, υπάρχει όντως σοβαρό πρόβλημα με τους υποτίτλους στο on demant, και είμαι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειάζεστε.
 
Καλημέρα. Εδώ και αρκετούς μήνες έχω διαπιστώσει το εξής πρόβλημα στο "on demant" (έχω το novabox hd 831 και το full πακέτο δορυφορική- 24αρι ιντερνετ- τηλέφωνο της nova): Όταν επιλέξεις να δεις κάποια ταινία (οποιαδήποτε ταινία), για το on demant ομιλούμε πάντα, το 10-20% των υποτίτλων ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ. Δηλαδή εμφανίζονται λ.χ. 5 υπότιτλοι κανονικά, ο 6ος δεν εμφανίζεται καθόλου, ακολουθούν άλλοι 8-10 που εμφανίζονται κανονικά και κατόπιν 2-3 που δεν εμφανίζονται καθόλου, κι έτσι πάει από την αρχή ως το τέλος της ταινίας . Υπόψιν επίσης ότι, αν σε κάποιο σημείο της ταινίας που δεν εμφανίσθηκαν υπότιτλοι, πας την ταινία λίγο πίσω και ξαναπαίξεις το σημείο αυτό, ενδέχεται (όχι πάντοτε όμως) να εμφανισθούν οι υπότιτλοι που δεν έπαιξαν αρχικά (όλοι οι κάποιοι απ' αυτούς), τότε όμως συνήθως δεν εμφανίζονται κάποιοι άλλοι υπότιτλοι που αρχικά είχαν εμφανιστεί κανονικά. . Δεν είναι θέμα ελλειπούς υποτιτλισμού δηλαδή, οι υπότιτλοι υπάρχουν, απλώς δεν εμφανίζονται όλοι. Κι αυτό έχει καταντήσει μεγάλο πρόβλημα πλέον, αφού για να δούμε την οποιαδήποτε ταινία στο on demant (με όλους τους υποτίτλους της) πρέπει να την πηγαίνουμε μπρος-πίσω 100 φορές, κάτι που εκτός από "σπαστικό" δεν είναι καν εύκολο, αφού τις περισσότερες φορές αυτό το μπρός-πίσω καθυστερεί, κολλάει, σε πετάει ξαφνικά κι άνευ λόγου στην αρχή της ταινίας και ψάξε ξανά να βρεις που βρισκόσουν κλπ. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω και με το nova eξοχικό (όπου εκεί έχω άλλη συσκευή, το novabox hd pvr 865 και ίντερνετ 24αρι πάλι της nova). Δεν είναι συνεπώς πρόβλημα συσκευής ή γραμμής ίντερνετ. Παλαιότερα δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα με τους υποτίτλους. Υπόψιν επίσης οτι αντίστοιχο πρόβλημα υπήρχε πριν μερικά χρόνια (το 2017) και με το replay tv της Cosmote TV, σε κάποια συγκεκριμένα κανάλια (Viasat History κλπ), όπου ένα σημαντικό μέρος των υποτίτλων δεν εμφανιζόταν, τούς είχα γράψει και τηλεφωνήσει αρκετές φορές τότε (υπάρχει στο profile μου το ιστορικό των γραπτών μηνυμάτων). Αρχικά αμφισβητούσαν την ύπαρξη του προβλήματος, τους έγραψαν τότε κι άλλοι χρήστες που είχαν το ίδιο πρόβλημα κι έτσι τελικά το δέχθηκαν, έψαξαν να βρουν που οφείλεται και λίγο καιρό κατόπιν το διόρθωσαν. Παρακαλώ λοιπόν να κάνετε το ίδιο, υπάρχει όντως σοβαρό πρόβλημα με τους υποτίτλους στο on demant, και είμαι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειάζεστε.
Καλησπέρα kaviros,

θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.