*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα kaviros,

θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Sup
Καλησπέρα. Σας έστειλα τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα (στο conversation)
 
Καλησπέρα. Σας έστειλα τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα (στο conversation)
Καλησπέρα kaviros.

Το έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Εχω κάνει αίτηση για νεα τηλεφωνική γραμμη (+VDSL) σε διαμερισμα - που ήταν άδειο - εδώ και περίπου 2 εβδομάδες αλλα δεν έχω ακουσει κατι περαν το τελευταιο μηνημα που ελαβε λιγες μερες μετα της αιτησής μου. Λίγη ενημέρωση θα ήθελα σχετικά με το σε ποιό στάδιο βρισκεται η αίτηση μου και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όπως υποψιάζομαι.
 
Εχω κάνει αίτηση για νεα τηλεφωνική γραμμη (+VDSL) σε διαμερισμα - που ήταν άδειο - εδώ και περίπου 2 εβδομάδες αλλα δεν έχω ακουσει κατι περαν το τελευταιο μηνημα που ελαβε λιγες μερες μετα της αιτησής μου. Λίγη ενημέρωση θα ήθελα σχετικά με το σε ποιό στάδιο βρισκεται η αίτηση μου και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όπως υποψιάζομαι.
Καλημέρα DonTheCon,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλησπερα σας, σας εχω στειλει αιτημα.
Μπορειτε να το δειτε σας παρακαλω ?
Αρνούνται να ενεργοποιήσουν το extra δωρεάν όπως είναι συμφωνημένο και από την εδώ συζήτηση που είχαμε.
Σας έχω απαντήσει στην παλιά μας συζήτηση.
Ευχαριστω
 
Last edited:
Καλησπερα σας, σας εχω στειλει αιτημα.
Μπορειτε να το δειτε σας παρακαλω ?
Αρνούνται να ενεργοποιήσουν το extra δωρεάν όπως είναι συμφωνημένο και από την εδώ συζήτηση που είχαμε.
Σας έχω απαντήσει στην παλιά μας συζήτηση.
Ευχαριστω
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν ρώτησα αυτό που μου απαντήσατε σας έχω απαντήσει σε καινούργιο μήνυμα παρακαλώ μπορείτε να το ελέγξετε?
 
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν ρώτησα αυτό που μου απαντήσατε σας έχω απαντήσει σε καινούργιο μήνυμα παρακαλώ μπορείτε να το ελέγξετε?
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?

Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
 
Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?

Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
Μέχρι να έρθει το καινούριο δουλεύει κανονικά με το ρούτερ του προηγούμενου παρόχου....
 
  • Like
Reactions: dbokos
Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?

Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
Καλησπέρα dbokos,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: dbokos
Καλησπέρα σας,

Έχει λήξει το συμβόλαιο που έχω. (Triple play Ciname 24ΜΒ) και παραμένω "αορίστου" στην πλατφόρμα.
Θέλω να ανανεώσω και να πάω σε VDSL 100
Πως μπορούμε να ελέγξουμε αν υπάρχει διαθεσιμότητα???
Πρόσφατα τοποθετήθηκε καμπίνα VDSL από την WIND στην γειτονιά μου και πλέων WIND και ΟΤΕ δίνουν μέχρι 200ΜΒ αν βάλω την διεύθυνση μου.

Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα giannis147.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπερα συνδεθηκα στο EON TV με τους κωδικους της NOVA GO αλλα δε βλεπω επιλογη για να επιλεξω σε ποιες φορητες συσκευες θα παιζει.
 
Καλησπερα συνδεθηκα στο EON TV με τους κωδικους της NOVA GO αλλα δε βλεπω επιλογη για να επιλεξω σε ποιες φορητες συσκευες θα παιζει.
Καλησπέρα nick73,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως από σήμερα, η εφαρμογή Nova GO αντικαθίσταται από την υπηρεσία ΕΟΝ :)

Όλες οι λειτουργίες του Nova GO θα είναι πλέον διαθέσιμες μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα και μπορείς να πραγματοποιήσεις είσοδο κάνοντας χρήση του username και του password που χρησιμοποιούσες για το Nova GΟ και επιλέγοντας ως πάροχο: Nova.

Σε περίπτωση που δεν έχεις διατηρήσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή του, μέσω browser, από εδώ.

Για την χρήση της νέας εφαρμογής ΕΟΝ, θα χρειαστεί να κατεβάσεις την Android ή iOS εφαρμογή από το Google Play ή App Store αντίστοιχα, ενώ για τον υπολογιστή σου (laptop ή desktop) μπορείς να μπεις εδώ.

Να σημειώσουμε πως παρέχεται η δυνατότητα να καταχωρίσεις έως 3 συσκευές και να παρακολουθείς από 1.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα nick73,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως από σήμερα, η εφαρμογή Nova GO αντικαθίσταται από την υπηρεσία ΕΟΝ :)

Όλες οι λειτουργίες του Nova GO θα είναι πλέον διαθέσιμες μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα και μπορείς να πραγματοποιήσεις είσοδο κάνοντας χρήση του username και του password που χρησιμοποιούσες για το Nova GΟ και επιλέγοντας ως πάροχο: Nova.

Σε περίπτωση που δεν έχεις διατηρήσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή του, μέσω browser, από εδώ.

Για την χρήση της νέας εφαρμογής ΕΟΝ, θα χρειαστεί να κατεβάσεις την Android ή iOS εφαρμογή από το Google Play ή App Store αντίστοιχα, ενώ για τον υπολογιστή σου (laptop ή desktop) μπορείς να μπεις εδώ.

Να σημειώσουμε πως παρέχεται η δυνατότητα να καταχωρίσεις έως 3 συσκευές και να παρακολουθείς από 1.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
Κατανοητα ολα αυτα, εχω ηδη συνδεθει απο το laptop αλλα δεν υπαρχει επιλογη καταχωρισης επιπλεον συσκευων!
 
Κατανοητα ολα αυτα, εχω ηδη συνδεθει απο το laptop αλλα δεν υπαρχει επιλογη καταχωρισης επιπλεον συσκευων!
Οι συσκευές καταχωρούνται αυτόματα όταν πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία από την εκάστοτε συσκευή και είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία Nova My Account, ακολουθώντας τη διαδρομή:

Nova My Account > Οι υπηρεσίες μου > EON > Διαχείριση Συσκευών

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Οι συσκευές καταχωρούνται αυτόματα όταν πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία από την εκάστοτε συσκευή και είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία Nova My Account, ακολουθώντας τη διαδρομή:

Nova My Account > Οι υπηρεσίες μου > EON > Διαχείριση Συσκευών

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Σ ευχαριστω πολυ, αν και στο site γραφει οτι η συσκευη καταχωρηθηκε με επιτυχια οταν ανοιγω το app στο mibox γραφει οτι εχω χρησιμοποιησει το ανωτατο οριο συσκευων:unsure: οπως και να χει θα ξαναπροσπαθησω αυριο.
 
Καλησπέρα dbokos,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
Καλησπέρα και πάλι,
Σε συνέχεια των παραπάνω και του μηνύματος που στείλατε, σας πληροφορώ ότι με το παλιό ρούτερ έχω μεν ίντερνετ αλλά όχι και τηλέφωνο.
Σε επικοινωνία με nova τεχνική υπηρεσία μου είπαν ότι για το τηλέφωνο θα πρέπει να περιμένω το δικό σας ρούτερ και ότι δεν παίζει με του προηγούμενου παρόχου.
Απλώς δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπήρχε αυτή βιασύνη για ενεργοποίηση χωρίς να έχω παραλάβει τον εξοπλισμό σας.
 
Status
Not open for further replies.