*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Έκανα αίτηση για Forthent 3play με Nova StartPack την προηγούμενη Πέμπτη. Το πρόβλημα που προέκυψε, είναι ότι οι ώρες που μου δίνουν για να έρθουν δεν βολεύουν με τίποτα για να είμαι εκεί για την εγκατάσταση (και δεν έχω να αφήσω και κάποιον που να ξέρει την εσωτερική εγκατάσταση).
Πήρα λοιπόν σήμερα στο 18345 εξέθεσα το πρόβλημα και ζήτησα να παραλάβω ο ίδιος τον εξοπλισμό και να τον εγκαταστήσω (υπάρχει αρκετή εμπειρία - έχω στήσει γύρω στα 6-7 δορυφορικά πιάτα κινητά και μη, από το 2003 στα σπίτια που έμενα και σε φίλους...).
Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση μου είπε ότι θα με πάρει να μου απαντήσει αν γίνεται και πως, αφού μιλήσει με κάποιο υπεύθυνο γιατί πρέπει ν' αλλάξουν εντολές κτλ. Το μεσημέρι κατα τις 2:30 πήρα ξανά τηλέφωνο και η απάντηση ήταν ότι θα περιμένω και μπορεί και σε λίγα λεπτά να έχω απάντηση.
Περιμένω ακόμα και απάντηση δεν έχω λάβει - δεν είναι θέμα ανυπομονησίας, είναι θέμα προγραμματισμού γιατί πιέζομαι και από διάφορες υποχρεώσεις εκτός Αθηνών. Λογικά πόσο παίρνει να έρθει αυτή ή απάντηση; Και αν ξέρετε από την εμπειρία σας, μπορεί να ικανοποιηθεί το αίτημα μου;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα billgout,

Κατανοούμε το θέμα που θέτεις. Ενημέρωσε μας με τον τηλεφωνικό αριθμό της σύνδεσης σου με ένα pm και το τι ώρες μπορείς να είσαι στον χώρο για εγκατάσταση να προσπαθήσουμε να το κανονίσουμε με τα αρμόδια τμήματα.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Άσχετα με το πως θα εξελιχθεί το αίτημα μου, οφείλω να ευχαριστήσω για την ΑΜΕΣΗ ανταπόκριση των ανθρώπων της forthnet στο avclub!!!
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Η πεθερά μου διατηρεί στο σπίτι σύνδεση 3play από την περσινή προσφορά του καλοκαιριού (ίντερνετ έως 24 Mbps+απεριόριστα αστικά υπεραστικά+720 λεπτά για κινητά+ start pack) με κόστος 29.90 ευρώ/μήνα, με ενεργοποίηση της υπηρεσίας την 3/7/2013.
Χθες 19/6/2014) δέχθηκε η γυναίκα μου κλήση από το τηλέφωνο 2130119820 στο οποίο δεν κατάφερε να απαντήσει.Από το ίδιο νούμερο έγινε κλήση στο σταθερό και το σήκωσε η πεθερά μου.Της προτάθηκε όλα τα novacinema ή τα novasports ή novacinema1 και novasports1 με 30 λεπτά του ευρώ τον μήνα.Τελικά δέχθηκε ακούγοντας αυτό το ποσό.
Προσωπικά αποκλείω να έγινε τέτοια προσφορά και πιο πιθανόν θεωρώ να της είπε τεχνηέντως, με 30 λεπτά την ημέρα, για να βγει τον μήνα ένα επιπλέον κόστος των 10 ευρώ, όσο είναι δηλαδή η γνωστή προσφορά που κάνετε σε πολλούς συνδρομητές.
Επιπλέον της είπε πως θα υπάρξει νέα 12μηνη σύμβαση για να τεθεί σε ισχύ η προσφορά.

Όταν μίλησα μαζί της το απόγευμα μου είπε πως δεν ήταν διατεθιμένη να δώσει 10 ευρώ παραπάνω τον μήνα και άλλωστε είναι μια προσφορά που της είχε γίνει και παλιότερα και αρνήθηκε.

Θεωρώ την πρακτική σας δόλια.Εκμετελλεύεστε την άγνοια πελατών σας για να συνάπτετε νέες συμβάσεις.
Θα σας παρακαλούσα να κινηθούν οι διαδικασίες για την κατάργηση των επιπλέον υπηρεσιών και να διατηρηθούν οι υπηρεσίες που ίσχυαν.
Αποστέλλω pm με τα στοιχεία του πελάτη στον χρήστη forthnet.nova.Rep1.
[h=1][/h]
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα vforvendetta85.

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου στο pm.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Άσχετα με το πως θα εξελιχθεί το αίτημα μου, οφείλω να ευχαριστήσω για την ΑΜΕΣΗ ανταπόκριση των ανθρώπων της forthnet στο avclub!!!
Μόλις τώρα τακτοποιήθηκε το θέμα μου! Ότι και να πω σαν ευχαριστίες για την συνδρομη των μελών της forthnet εδώ θα είναι λίγο. Μπράβο!!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα billgout.

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 
χρησιμοποιω το novago σε εβα android mini pc κ ενω στο τηλεφωνο ολα ηταν οκ τωρα μου παίζει μονο history mad και boomerang επικοινωνησα με τη νιβα τηλεφωνικα αλκα απαντηση δε πηρα. τι δεν κανω σωστα?

σορρυ για τα λαθακια!!!!
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

χρησιμοποιω το novago σε εβα android mini pc κ ενω στο τηλεφωνο ολα ηταν οκ τωρα μου παίζει μονο history mad και boomerang επικοινωνησα με τη νιβα τηλεφωνικα αλκα απαντηση δε πηρα. τι δεν κανω σωστα?

Kαλησπέρα vasvas100

H συσκευή που αναφέρεις παραπάνω δεν ανήκει στις υποστηριζόμενες συσκευές (παράγραφος 13).

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστω για τη γρηγορη απαντηση αλλα αν δεν μπορουσε να την υποστηριξει φυσιολογικα δεν θα πρεπε να παιζει τιποτα
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα vasvas100

H συσκευή που αναφέρεις παραπάνω δεν ανήκει στις υποστηριζόμενες συσκευές (παράγραφος 13).

Δημήτρης, Forthnet Support

ευχαριστω για τη γρηγορη απαντηση αλλα αν δεν μπορουσε να την υποστηριξει φυσιολογικα δεν θα πρεπε να παιζει τιποτα

Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα μια ερώτηση σχετικα με τον ήχο.Έχω συνδέσει τον αποκωδικοποιητή με home theater. Στο cinema 1 HD ενω φαίνεται οτι ο ήχος είναι Dolby Digital δεν ακούω απο τα πίσω ηχεία το οποίο σημαίνει οτι δεν έχει ήχο 5.1. Αντίθετα στα ντοκυμαντέρ ακούγεται κανονικά ο ήχος στα πίσω ηχεία. Υπάρχει περίπτωση στο cinema 1 HD να μην παιζει σε 5.1 αλλά σε 2.1?
Τώρα παρατήρησα οτι στο cinema 2HD η ταινία που έχει τώρα δεν ακούγεται ήχος στα πίσω ηχεία, ενω η προηγούμενη ταινία στο cinema 2HD ακουγόταν κανονικά.
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα pankostas

Οι αποκωδικοποιητές NovaBox HD 831 και NovaBox HD PVR 865 παράγουν ήχο 5.1 από την έξοδο Digital Audio Out. Αυτή η έξοδος αν συνδεθεί στην αντίστοιχη είσοδο κάποιου ενισχυτή Home Theater, το αποτέλεσμα θα είναι ήχος 5.1.
Βασική προϋπόθεση για το παραπάνω είναι βέβαια και η αναμετάδοση του υλικού να γίνεται σε 5.1. Αν το πρόγραμμα δεν είναι 5.1, τότε η έξοδος Digital Audio Out παράγει δικάναλο (Stereo) ήχο.
Η έξοδος HDMI σε όλες τις περιπτώσεις παράγει Stereo ήχο.

Καλό θα είναι να ελέγξεις και στο menu των ρυθμίσεων ότι είναι ενεργοποιημένη η επιλογή Passthrough.
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Ρυθμίσεις Τηλεόρασης -> Ρυθμίσεις Ήχου -> Έξοδος 5.1

Περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες μπορείς να δεις στα παρακάτω links.
Ρυθμίσεις Αποκωδικοποιητών, Εικόνα & Ήχος

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Οντως πρεπει και η αναμετάδοση του υλικού να γίνεται σε 5.1. Πολλές ταινίες έχουν ήχο 5.1 αλλά και πολλές άλλες όχι. Δεν το βλέπω λογικό π.χ η ταινία Percy Jackson: Sea of Monster να έχει ήχο 2.1 και το CSI 5.1. Εκτός και αν γίνεται αυτό για να έχει περισσότερο bandwidth η εικόνα. Τέλος πάντων. Δεν πιστεύω οτι μπορείτε να το διορθωσετε και αυτό. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

ενεργοποίησα πρόσφατα την υπηρεσία Nova αλλά δεν έχω τον κωδικό συνδρομητή για να ενεργοποιήσω το Nova Go. Μπορείτε να μου το πείτε με ένα pm? Τι χρειάζεστε να σας δώσω;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα giopa62.

Στείλε μας με pm τον αριθμό της κάρτας Nova και το τηλέφωνο ενεργοποίησης (αν το πακέτο σου είναι 3play) και τον αριθμό δελτίου ταυτότητας ή ΑΦΜ.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σας τα έστειλα με pm . Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

giopa62, σου έχουμε στείλει προσωπικό μήνυμα με τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Εχω συνδεση nova απο δορυφορο και τις τελευταιες μερες ξαφνικα και χωρις να γινει καποια παρεμβαση ειτε στον αποκωδικοποιητη (novabox 831), ειτε στο πιατο εμφανιζει "αδυνατος εντοπισμος σηματος: ελενξτε συνδεση με κεραια"...
Το καλωδιο της κεραιας ειναι συνδεδεμενο κανονικα τοσο στον αποκωδικοποιητη οσο και στο lnb. Δοκιμασα καποια reset μηπως ξεκολησει αλα τζιφος. Δεν βλεπει κανενα καναλι και η σαρωση αποτυχαινει. Τι μπορει να φταιει;
 
Status
Not open for further replies.