*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Εχω συνδεση nova απο δορυφορο και τις τελευταιες μερες ξαφνικα και χωρις να γινει καποια παρεμβαση ειτε στον αποκωδικοποιητη (novabox 831), ειτε στο πιατο εμφανιζει "αδυνατος εντοπισμος σηματος: ελενξτε συνδεση με κεραια"...
Το καλωδιο της κεραιας ειναι συνδεδεμενο κανονικα τοσο στον αποκωδικοποιητη οσο και στο lnb. Δοκιμασα καποια reset μηπως ξεκολησει αλα τζιφος. Δεν βλεπει κανενα καναλι και η σαρωση αποτυχαινει. Τι μπορει να φταιει;


Καλησπέρα agnostos.

Θα χρειαστεί να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να φροντίσουμε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος για έλεγχο του προβλήματος που έχει παρουσιαστεί.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, έχω έναν 831 (μετά από αναβάθμιση σε 865) και δεν τον δουλεύω, μπορώ να το χρησιμοποιησω στο πρόγραμμα "εξοχικό";

Ευχαριστώ,
Νίκος
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Νίκο,

Εφόσον έχεις ήδη διαθέσιμο 2ο αποκωδικοποιητή, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως ανενεργός, μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις κανονικά, κατόπιν ενεργοποίησης της υπηρεσίας Nova Εξοχικό.
Διευκρινίζουμε ότι παρέχεται η δυνατότητα θέασης μόνο σε μια από τις δύο κατοικίες (κύρια – εξοχική) κάθε φορά.

Επίσης, υπενθυμίζουμε ότι χρησιμοποιώντας τον NovaBox HD 831, δεν θα είναι διαθέσιμες οι δυνατότητες της υπηρεσίας Nova Plus.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Είναι εις γνώση μου οι περιορισμοί που θα έχω.

Σε ευχαριστώ Δημήτρη.
 
Re: *** Nova official support ***

Είμαι συνδρομητής Nova 3play εδω και δύο χρόνια και δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Έκανα αίτηση μεταφοράς του πακέτου σε άλλη διεύθυνση λόγω μετακόμισης στις 22/5/2014. Με ενημέρωσαν πως η διαδικασία θα διαρκέσει 20 μέρες. Αφού μου ήρθε το ίδιο μήνυμα πιθανής ολοκλήρωσης της γραμμής 4 φορές στις 2/6, 10/6, 17/7, 20/6 τελικά γραμμή ενα μήνα και βάλε μετά δεν έχω ούτε σταθερό, ούτε ίντερνετ αλλά ούτε και nova!!!!! Και το καλυτερο είναι πως 17 μέρες πριν η forthnet με διαβεβαίωσε πως έγινε διακοπή τηλεφώνου στην παλαια οικία ενώ ακόμα και σήμερα λειτουργεί κανονικά ενώ έχει μπει καινούριος ενοικιαστής. Το κερασάκι στην τούρτα είναι πως κανείς δεν ενδιαφέρθηκε στα καταστήματα να ασχοληθεί με το πρόβλημά μου και πλήρωσα λογω σύνδεσης του λογαριασμού με την τράπεζα κανονικά τον ιούνιο ενώ σήμερα εκδόθηκε να πληρώσω και Ιούλιο!! Φυσικά οι απαντήσεις τους ήταν πλήρωνε και κάνε υπομονή και θα έρθει η γραμμή και ότι φταίει ο ΟΤΕ και όχι εκείνοι. Για να προστατεύσω τα συμφέροντά μου και όχι γιατί δεν θέλω το 3play αναγκάστηκα και έκανα διακοπή όλων των παροχών πληρώνοντας ρήτρα 74 ευρω για το σπάσιμο του συμβολαίου και πάλι κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ρωτήσει τον λόγο ή να βρεθεί μια χρυσή τομή. Αποτέλεσμα μία ωραιότατη καταγγελία που θα καταθέσω αύριο και φυσικά άιτηση σε άλλη εταιρία εκτός και αν εν τω μεταξύ φιλοτιμηθούν και επικοινωνήσουν με αντιπρόταση.........
 
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα dimkal57

Λυπούμαστε πολύ για τα παραπάνω.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι ακριβώς έχει συμβεί θα χρειαστεί να μας στείλεις με ένα προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της γραμμής το ονοματεπώνυμο του κατόχου και το Αφμ.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να μας στείλεις προσωπικό μήνυμα πατώντας εδώ.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Γνωρίζετε παιδιά πόσο καιρό παίρνει η ενεργοποίηση του Νοva Εξοχικού. Πχ. αν έχω αποκωδικοποιητή και στο εξοχικό και φεύγω κάθε Παρασκευή μεσημέρι για ΣΚ μπορώ να το ενεργοποιώ στο εξοχικό με το που φεύγω και να το απενεργοποιώ κάθε Δευτέρα πρωί?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv.

Εφόσον στο χώρο του εξοχικού υπάρχει ήδη δορυφορική εγκατάσταση και ο 2ος δέκτης με την κάρτα του, είναι στο όνομα του κατόχου της υπηρεσίας, καλώντας στο 18345 και απευθυνόμενος στο εμπορικό τμήμα, η ενεργοποίηση πραγματοποιείται άμεσα.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

παιδιά του support γεια! να ρωτήσω κάτι;
έχω τον 831 στο σπίτι και θέλω να βάλω το nova εξοχικό, μπορώ να αγοράσω τον 865 και να τον δηλώσω σαν κύριο στο σπίτι; (Δράμα) στην προκειμένη περίπτωση μπορώ να χρησιμοποιώ τον 831 στο εξοχικό (Ιεράπετρα) και ισχύει η προσφορά δωρεάν εγκατάστασης πιάτου; να τονίσω ότι τώρα θα γίνει η εγκατάσταση πιάτου και καλωδίωσης (θα υπάρχει άτομο στο εξοχικό - Ιεράπετρα) απλά εγώ θα κατεβάσω τον αποκωδικοποιητή (831) αργότερα. Είναι για αιτήσεις μέχρι 30/6 ή εγκαταστάσεις μέχρι 30/6;
Υπάρχει τυχόν άλλη τιμολόγηση του 865 με πιστωτική κάρτα;
Ευχαριστώ.
 
Last edited:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
έχω κάνει αίτημα να έρθω στη forthnet μετά απο προσφορά που έγινε απο call center. επειδή όμως είχα συμβόλαιο με τον προηγούμενο πάροχο ζήτησα να ενεργοποιηθεί το τηλέφωνο - ιντερνετ από 26/7 (1 μήνα απο τώρα). Nova έχει μπει κανονικά και έχει πληρωθεί η συνδρομή για τον πρώτο μήνα.
Οι ερωτήσεις είναι 3:
1. αν μπορώ να εκμεταλλευτώ τη Nova στο εξοχικό με τη δωρεάν εγκατάσταση απο τώρα.
2. αν η δωρεάν εγκατάσταση αφορά όλες τις περιοχές στην Ελλάδα.
3. επειδή έχω παλιό αποκωδικοποιητή 831 αλλά δε θα είμαι στο εξοχικό για να τον βάλω πριν τον Αύγουστο (θα είναι κάποιος εκεί για την εγκατάσταση βέβαια), μπορεί να έρθει ο τεχνικός να βάλει την κεραία και να πάω μετά εγώ με τον αποκωδικοποιητή;

Ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.

@algedan

Για αρχή θα πρέπει να κάνεις αγορά του NovaBox HD PVR 865 από ένα κατάστημα μας για την 1η κατοικία, (Δράμα) και από την στιγμή που γίνει η αλλαγή του εξοπλισμού στην 1η κατοικία μπορούμε να προχωρήσουμε για και για την υπηρεσία του εξοχικού. Για να γίνει η εγκατάσταση (Δωρεάν έως 30/6) στο εξοχικό (Ιεράπετρα) θα πρέπει να είναι διαθέσιμος ο 2ος εξοπλισμός (στην περίπτωσή σου ο NovaBox HD 831) στην 2ή κατοικία.

@giopa62

Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας του εξοχικού θα πρέπει να υπάρχει ενεργή συνδρομή 3paly και η εγκατάσταση αφορά όλη την Ελλάδα.
Κατά την εγκατάσταση θα πρέπει να είναι διαθέσιμος ο εξοπλισμός στην 2η κατοικία για να γίνει και η ενεργοποίηση του.

Κώστας, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

θαθελα μια πειστικη εξηγηση γιατι δεν δινετε και στους κατοχους μονο-νοβα
την υπηρεσια νοβα-εξοχικο αφου μπορειτε και επειδη εχει σαρανταρι σημερα
δεν επιθυμω μια τυπικη αναφορα παρα μονο τη μεταφορα της επιθυμιας μου
και πιστευω και αλλων συνδρομητων στην φορτνετ για μας την εγκρινει
 
Re: *** Nova official support ***

πολυ συχνα (1-2 φορες την βδομαδα) χανεται ολοκληρωτικα ο ηχος απο ολα τα καναλια και δεν επανερχεται αν δεν κανω επανεγκατασταση.εχει βλαβη ο αποκωδικοποιητης?
 
Re: *** Nova official support ***

@kataras

Για υφιστάμενους συνδρομητές σε μεμονωμένη υπηρεσία Νova, ισχύει η αντίστοιχη δυνατότητα με Δωρεάν δορυφορικό πιάτο + Εγκατάσταση, χωρίς να είναι εφικτή η παροχή εναλλαγής μεταξύ δύο διαφορετικών εξοπλισμών, αλλά με τον ήδη υπάρχον δέκτη.


@fighter2014

Έχουμε ενημερώσει ώστε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να δείτε αναλυτικά το ζήτημα που αναφέρεις.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορεί να γίνει κάτι με το λογισμικό του 865; Έχει θέμα με το on demand, δεν κατεβαίνουν οι ταινίες. Πριν 2 βδομάδες είχε μόνο μια ταινία, τον έβγαλα για λίγο εκτός ρεύματος, κατέβασε σε μερικές μέρες 4 σελίδες, και πλέον είναι πάλι στις 2. Δεν έχει κατεβάσει κάτι άλλο.
Είναι εκνευριστικό να θέλει κάθε τρεις και λίγο παρέμβαση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα petasis

Στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

@kataras

Για υφιστάμενους συνδρομητές σε μεμονωμένη υπηρεσία Νova, ισχύει η αντίστοιχη δυνατότητα με Δωρεάν δορυφορικό πιάτο + Εγκατάσταση, χωρίς να είναι εφικτή η παροχή εναλλαγής μεταξύ δύο διαφορετικών εξοπλισμών, αλλά με τον ήδη υπάρχον δέκτη.


@fighter2014

Έχουμε ενημερώσει ώστε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να δείτε αναλυτικά το ζήτημα που αναφέρεις.


Δημήτρης, Forthnet Support

Η εγκατασταση ειναι δωρεαν για εξοχικο;
 
Status
Not open for further replies.