*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Γεια χαρά
Στην καινούργια εφαρμογή Nova που αντικαθιστά το Nova my account, πώς κάνουμε την εναλλαγή των δεκτών στην υπηρεσία Nova εξοχικό;
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το XQ-AS52 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, μερικές λειτουργίες του App, δεν είναι διαθέσιμες προσωρινά.

Ωστόσο να αναφέρουμε πως η πληρωμή λογαριασμού είναι κανονικά διαθέσιμη.

Θα προτείναμε, για οποιοδήποτε ζήτημα λογαριασμού να επικοινωνήσετε με το 13800 και για τεχνικά ζητήματα (πχ, εναλλαγή εξοχικού, ή διαχείριση συσκευών στο ΕΟΝ) να επικοινωνήσετε με το 13700

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Angry
Reactions: Joker19
Καλησπέρα Petran88 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Πως στέλνω προσωπικό μυνημα εδώ?
 
Παρακαλώ όταν τελειώσουν οι εργασίες ενοποίησης να επανέλθει στο my account η δυνατότητα προβολής υπολοιπόμενων δωρεάν λεπτών προς κινητά γιατί βοηθούσε πολύ.
Ευχαριστώ
 
Καλημέρα και καλή χρονιά
Δεν υπάρχει πουθενά, ούτε στη νέα εφαρμογή NOVA ούτε στο link που παραθέσατε παραπάνω δυνατότητα να διαχειριστείς συσκευές θέασης, ούτε να βάλεις μεγάλη οθόνη (Smart TV)
Επίσης μου βγάζει μήνυμα ότι δεν έχω ολοκληρώσει την σύνδεση γιατί δεν έχω συσκευή EON Smart Box.
Κάτι δεν βλέπω εγώ ή κάτι έχει ξεχαστεί;
 
Καλη χρονια. Ειμαι δυο ημερες χωρις τηλεφωνο με νεα ftth 200αρα. Μου ειπαν θα με παρουν απο το τεχνικο τμημα αλλα δεν με εχει παρει κανεις.
 
Καλησπέρα anto_33 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως εκτός από την εφαρμογή, μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου από τον παρακάτω σύνδεσμο.


Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Δεν γινεται τιποτα απο εκει οταν βαζεις πληρωμη λογαριασμου λεει μονο για πρωην πελατες wind

Θα ανοιξει καποια στιγμη κανονικη σελιδα χωρις wind?
 
Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σημειώσουμε πως λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, μερικές λειτουργίες του App, δεν είναι διαθέσιμες προσωρινά.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως γίνονται ενέργειες για τον εμπλουτισμό και την απρόσκοπτη λειτουργία της εφαρμογής το προσεχές διάστημα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS
Πως στέλνω προσωπικό μυνημα εδώ?
Καλησπέρα,

Μπορείς να μας στείλεις προσωπικό μήνυμα πατώντας την επιλογή "Start Conversation"

Γιώργος, Nova Support
 
Πως λέγεται η νέα εφαρμογή και πως την βρίσκουμε?
Καλησπέρα Evil 13 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η εφαρμογή έχει την ονομασία "Nova" , στο Playstore και AppStore.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλη χρονια. Ειμαι δυο ημερες χωρις τηλεφωνο με νεα ftth 200αρα. Μου ειπαν θα με παρουν απο το τεχνικο τμημα αλλα δεν με εχει παρει κανεις.
Καλησπέρα polakis ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα και χρόνια πολλά με υγεία.

Θα ήθελα να μας ενημερώσετε πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα με το νέο app για οαουν συνδρομητες με μόνο τηλεόραση eon που δεν φαίνονται οι δηλωμένες συσκευές και που όταν πατάς την επιλογή να αλλάξεις επιλογή στις διευθύνσεις λογαριασμού, το app κρασαρει.
Έχω δοκιμάσει 3 φορές το chat και επί 2μιση ώρες η/και επί 3.30 ώρες ( τις τελευταίες 2) δεν μπήκε κανένας εκπρόσωπος να μιλήσουμε, η εξυπηρέτηση πελατών είναι με εξωφρενική χρέωση (για μη κατόχους κινητού - σταθερού Nova) και δεν μπορώ να καλέσω καθώς δεν έχω κινητό ή σταθερό Nova ώστε αυτή να είναι έστω σταθερή για όλη την διάρκεια της κλήσης. Επισης στο δωρεά κέντρο τεχνικής υποστήριξης τα παιδιά ενημερώνουν ότι θα λυθεί το πρόβλημα εντος της ημέρας.... Τις τελευταίες 3 ημέρες!!!!???!!!!! Προφανώς δεν έχεις λυθεί τπτ.
Θα έπρεπε τουλάχιστον μέχρι τις 11/1 που δεν θα ολοκληρώθηκε η συγχώνευση, να εχετε την γραμμή πελατών διαθέσιμη μέσω κινητού αριθμού και όχι με 5ψηφιο για να μπορούμε να εξυπηρετήθουμε πιο άμεσα με ένα πιο "συμβατό" βήμα χρεώσης εμείς που δεν έχουμε κάτι άλλο εκτός από τηλεόραση.
Ακόμα Και η ακριβή cosmote έχει διαθέσιμο τον αριθμό επικοινωνίας για πελάτες που ειναι στο εξωτερικο, διαθέσιμο και για πελάτες εντός Ελλάδας όταν καλεις από κινητό ανταγωνισμου. Μήπως να κάνατε και τι τέτοιο για αρχή????
 
Καλημερα και χρόνια πολλά με υγεία.

Θα ήθελα να μας ενημερώσετε πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα με το νέο app για οαουν συνδρομητες με μόνο τηλεόραση eon που δεν φαίνονται οι δηλωμένες συσκευές και που όταν πατάς την επιλογή να αλλάξεις επιλογή στις διευθύνσεις λογαριασμού, το app κρασαρει.
Έχω δοκιμάσει 3 φορές το chat και επί 2μιση ώρες η/και επί 3.30 ώρες ( τις τελευταίες 2) δεν μπήκε κανένας εκπρόσωπος να μιλήσουμε, η εξυπηρέτηση πελατών είναι με εξωφρενική χρέωση (για μη κατόχους κινητού - σταθερού Nova) και δεν μπορώ να καλέσω καθώς δεν έχω κινητό ή σταθερό Nova ώστε αυτή να είναι έστω σταθερή για όλη την διάρκεια της κλήσης. Επισης στο δωρεά κέντρο τεχνικής υποστήριξης τα παιδιά ενημερώνουν ότι θα λυθεί το πρόβλημα εντος της ημέρας.... Τις τελευταίες 3 ημέρες!!!!???!!!!! Προφανώς δεν έχεις λυθεί τπτ.
Θα έπρεπε τουλάχιστον μέχρι τις 11/1 που δεν θα ολοκληρώθηκε η συγχώνευση, να εχετε την γραμμή πελατών διαθέσιμη μέσω κινητού αριθμού και όχι με 5ψηφιο για να μπορούμε να εξυπηρετήθουμε πιο άμεσα με ένα πιο "συμβατό" βήμα χρεώσης εμείς που δεν έχουμε κάτι άλλο εκτός από τηλεόραση.
Ακόμα Και η ακριβή cosmote έχει διαθέσιμο τον αριθμό επικοινωνίας για πελάτες που ειναι στο εξωτερικο, διαθέσιμο και για πελάτες εντός Ελλάδας όταν καλεις από κινητό ανταγωνισμου. Μήπως να κάνατε και τι τέτοιο για αρχή????
Καλησπέρα johnar84,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας παίρνω τηλέφωνο στο 13700 για να διαγράψω μία συσκευή μιας και το my account δεν υπάρχει η διαχείριση συσκευών ΕΟΝ και μου λένε ότι πρέπει να πάρω στο 13800 .. παίρνω στο 13800 καί μου λένε ότι πρέπει να πάρω ξανά στο 13700 γιατί εκεί μόνο μπορεί να το κάνουν... ξανά παίρνω στο 13700 και μου λένε ότι εντέλει δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου και να περιμένουμε μέχρι την Δευτέρα που θα γίνει από τό my account.... εντέλει τί ισχύει? άλλαξα pc και έχω μείνει χωρίς EON....
 
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω αν λειτουργεί το novamyaccount γαιτι προσπαθώ να μπω και δεν υπάρχει πρόσβαση
Αυτό που θέλω να δω ειναι αν έχει εκδοθεί λογαριασμός για το πακέτο που εχω μεσώ δορυφόρου (αθλητικο πακετο ) και για το οποίο πληρώνω όλο το πόσο εφάπαξ
ευχαριστώ
 
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω αν λειτουργεί το novamyaccount γαιτι προσπαθώ να μπω και δεν υπάρχει πρόσβαση
Αυτό που θέλω να δω ειναι αν έχει εκδοθεί λογαριασμός για το πακέτο που εχω μεσώ δορυφόρου (αθλητικο πακετο ) και για το οποίο πληρώνω όλο το πόσο εφάπαξ
ευχαριστώ
Κατέβασε το app nova και μπες από εκεί, έχει καταργηθεί το novamyaccount που μπαίναμε. Μπορεί να μην σου εμφανίζει το διαχείριση συσκευών γιατί ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση.
 
Κατέβασε το app nova και μπες από εκεί, έχει καταργηθεί το novamyaccount που μπαίναμε. Μπορεί να μην σου εμφανίζει το διαχείριση συσκευών γιατί ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση.
δεν θελω διαχειριση συσκευων απλα θελω να δω αν εχει εκδοθει ο λογαριασμος καθως ειναι ετησιος
thanks για την ενημερωση
 
δεν θελω διαχειριση συσκευων απλα θελω να δω αν εχει εκδοθει ο λογαριασμος καθως ειναι ετησιος
thanks για την ενημερωση
Μέχρι την συγχώνευση νομίζω ότι δεν λειτουργεί η πληρωμή βγάζει error οπότε υπομονή.
 
Καλησπέρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω το δέκτη στο εξοχικό μέσω του app

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Γεια σας. Είναι στα σχέδια της Nova να ενεργοποιήσει τη λειτουργία PVR (με εγγραφή σε USB stick ή σκληρό δίσκο) για το EON; Αν ναι, πότε αναμένεται να ενεργοποιηθεί;
 
Status
Not open for further replies.