*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Σας χαιρετώ, καλή χρονιά να έχετε
σημερινή επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα για το θέμα με το my account, καμία λύση με την χρήση των κωδικών που χρησιμοποιούσα για την είσοδο στο λογαριασμό μου.
Καλημέρα manos 13 ,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα τελικά επικαιροποιήθηκα και εγώ Απ ότι διάβασα και παραπάνω η αλλαγή θέασης σε εξοχικό αυτό που ήθελα απ την αρχή δεν υφίσταται ακόμα Περιμένουμε αύριο να δούμε . Καλημερα και πάλι
Καλημέρα DPLAG ,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα DPLAG ,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
Εγώ έβαλα το αριθμό κάρτας εξοχικού στο αποστολή σήματος 3 φορές και πάλι τίποτε 16-4 παραμένει
Και τώρα πάλι το έβαλα και τίποτε 16-4 Συνεχίζει Κατά αρχή πρέπει να δημιουργηθεί πεδίο θέασης όπως παλιά που ήτανε πιο προσιτό στο χρήστη από το να βάζει 10 ψηφίου αριθμούς
 

Attachments

  • CCDE8F1A-24CB-4DF7-90BC-22C7C8CCD1CE.jpeg
    CCDE8F1A-24CB-4DF7-90BC-22C7C8CCD1CE.jpeg
    979.2 KB · Views: 37
Καλημέρα σας,
Είναι συνδρομητής ΕΟΝ τηλεόρασης μόνο και από την αρχή της μετάβασης δεν έχω πρόσβαση στο my account
Έχω επικοινωνήσει τουλάχιστον 10 φορές με τα 13700 και 13800 όπου κάθε φορά μου λένε είναι γενικό θα επιλυθεί μέσα στη μέρα,θα επιλυθεί αύριο,από Δευτέρα κλπ
Έχω πληρώσει ήδη 8 ευρώ σε κλήσεις στο 13800 και οποιαδήποτε επικοινωνία με το 13700 πέφτει στο κενό καθώς «δεν μπορούν» να με προωθήσουν στο τμήμα λογαριασμών και ζητάνε εκ νέου να καλέσω στο 13800 με υψηλή για εμένα χρέωση καθώς δεν έχω τηλέφωνο NOVA
Όπως διαβάζω στο φόρουμ και έχω αντιληφθεί,υπάρχει θέμα με κάποιους ίσως ελάχιστους λογαριασμούς μόνο τηλεόρασης στη μετάβαση στο νέο my account
Η λύση που δόθηκε αντιλαμβανομαο είναι η επαναφορά username η ακόμα και η διαγραφή του account και η εκ νέου εγγραφή
Είναι η έσχατη προσπάθεια που κάνω μέσω εσάς, γιατί απλά αν δε βγάλω ακρη και από εδώ απλώς θα αφήνω απλώς τους τους λογαριασμούς, μέχρι να αποφασίσετε να διορθώσετε την πρόσβαση.Πιστεύω τότε κάποιος θα θελήσει να ασχοληθεί με το account μου
 
παω να κανω Login στο my account.
του γραφω το σταθερο που εχω ιντερνετ και τηλεφωνια.
μου στελνει κωδικο στο κινητο.
τον περναω αλλα με παει παλι απο την αρχη.
υπαρχει θεμα με την σελιδα,ή κατι δεν κανω καλα?
 
  • Like
Reactions: jima
παω να κανω Login στο my account.
του γραφω το σταθερο που εχω ιντερνετ και τηλεφωνια.
μου στελνει κωδικο στο κινητο.
τον περναω αλλα με παει παλι απο την αρχη.
υπαρχει θεμα με την σελιδα,ή κατι δεν κανω καλα?
Καλησπέρα ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Σαν συνδρομητές πολλών πολλών δεκαετιών, παρακαλούμε πολύ να φτιάξετε την εικόνα στα κανάλια ΚΑΙ στο δορυφορικό (με την προσθήκη πολλών καινούριων καναλιών -και μπράβο σας- έχει πέσει πολύ η ποιότητα εικόνας -αγοράστε και άλλο δορυφορικό αναμεταδότη, δεν ξέρω τι-) ΚΑΙ στην ΕΟΝ iptv (θολούρα στο χορτάρι και τετραγωνάκια). Ειδικά το Novasports 4 χάλια αδιόρθωτα. Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να εισακουστούμε...
 
  • Like
Reactions: petros_ksp
καλησπέρα σας.παω να κανω Login στο my account.
του γραφω το σταθερο που εχω ιντερνετ και τηλεφωνια.
μου στελνει κωδικο στο κινητο.
τον περναω αλλα με παει παλι απο την αρχη.
υπαρχει θεμα με την σελιδα,ή κατι δεν κανω καλα?
 
καλησπέρα σας.παω να κανω Login στο my account.
του γραφω το σταθερο που εχω ιντερνετ και τηλεφωνια.
μου στελνει κωδικο στο κινητο.
τον περναω αλλα με παει παλι απο την αρχη.
υπαρχει θεμα με την σελιδα,ή κατι δεν κανω καλα?
Καλησπέρα jima,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα kataras,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι από τις 19/01/2022 και για το επόμενο χρονικό διάστημα, η εφαρμογή Nova Μy Αccount από κινητό ή tablet δεν θα είναι διαθέσιμη, καθώς αναβαθμίζεται, αποκτώντας νέα εμφάνιση και πρωτοποριακές δυνατότητες και λειτουργίες.

Μέχρι να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση, μπορείς να έχεις πρόσβαση στο Nova My Account μέσω browser από τον παρακάτω σύνδεσμο:


Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Έφη, Nova Support
Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα. Ενώ στην εφαρμογή nova android μπαίνει (είχα και nova και wind) όταν προσπαθώ να μπω από browser μου κάνει ανακατεύθυνση στο nova.gr και όχι στην καινούρια σελίδα wind.gr.
 
Καλημέρα σας. Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.
Ευχαριστώ πολύ...
 
Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα. Ενώ στην εφαρμογή nova android μπαίνει (είχα και nova και wind) όταν προσπαθώ να μπω από browser μου κάνει ανακατεύθυνση στο nova.gr και όχι στην καινούρια σελίδα wind.gr.
Καλησπέρα mary.c ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως μπορείς να συνδεθείς στο Nova Account σου πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.


Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας. Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.
Ευχαριστώ πολύ...
Καλησπέρα pepis ,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και απαντήσαμε αντίστοιχα.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα pepis ,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και απαντήσαμε αντίστοιχα.

Γιώργος, Nova Support
δεν μπορω να αλλαξω δεκτη για την υπηρεσια νοβα εξοχικο και δεν βρισκω ανταποκριση στο 13731 τι συμβαινει τελος παντων μπορει να με εξυπηρετησει καποιος απο την τεχνικη υπηρεσια
 
Καλησπέρα σας. Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα, για να μην γράφω στο topic.
Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλησπέρα σας. Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα, για να μην γράφω στο topic.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα jbousounis,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
δεν μπορω να αλλαξω δεκτη για την υπηρεσια νοβα εξοχικο και δεν βρισκω ανταποκριση στο 13731 τι συμβαινει τελος παντων μπορει να με εξυπηρετησει καποιος απο την τεχνικη υπηρεσια
ευχαριστω για την ανταποκριση σαςελπιζω να φερετε συντομα την επιλογη στο app η στο myaccount οταν βεβαια διορθωθουν οι διαφορες δυσλειτουργιες γιατι πολλοι απο μας της νοβα δορυφορικης δεν μπορουμε καν να κανουμε συνδεση στα προαναφερομενα
 
Καλησπέρα jima,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα

Σάββας, Nova Support
Καλησπέρα.
Επειδή πολλοί έχουμε το ίδιο θέμα μήπως να γράψετε εδώ στο φόρουμ τι πρέπει να κάνουμε για να γλιτώσουμε τα προσωπικά μηνύματα;
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα προσωπικών δεδομένων για να καταφεύγουμε σε προσωπικά μηνύματα.

Ευχαριστώ.
 
  • Like
Reactions: Joker19
Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση χθες για την υπηρεσία Nova εξοχικό

Στάλθηκε από το XQ-AS52 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.