Κατά καιρούς βγαίνουν διάφορα πακέτα που ενδεχομένως να σε ενδιαφέρουν και να μπορείς να επωφεληθείς μίας διαφορετικής προσφοράς από αυτή που ήδη έχεις.
Για οτιδήποτε άλλο είμαστε στην διάθεσή σου.
Κώστας, Forthnet Support
Όσον αφορά την παλιά συνδρομή, αφού συνεχίστηκαν τα τηλεφωνήματα και ο εκνευρισμός έφτασε στα ύψη,συμφώνησα με εκπρόσωπο να πάω σε κατάστημα forthnet για να γίνει αντικατάστασηΔεν έχω λόγια. Τα παιδιά εδώ κάνουν εξαιρετική δουλειά. Και επειδή σαν Κρητικός μου αρέσει να τα λέω έξω από τα δόντια, θεωρώ ότι αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα της Νοβα.
αυτή τη φορά δημόσια γιατί κάποιοι παραπονέθηκαν για τα πμ.
Το pm ζητείται απο το support γιατί δεν είναι δυνατών να δίνονται δημόσια, αφμ αριθμοί καρτών, τηλέφωνα και λοιπά προσωπικά στοιχεία, που ζητούν.
Αν αυτό ενοχλεί, μπορεί απλά να μην θέτει τα ερωτήματα του στο support.
Αλλο μάλλον κατάλαβες. Προφανώς και δεν πρέπει να δίνονται δημόσια προσωπικά στοιχεία. Ωστόσο το ακριβές πρόβλημα και την τυχόν γενική λύση πρέπει να την αναφέρουμε είτε οι του support είτε οι χρήστες για να μαθαίνουμε και τίποτα και να μένει και κάτι για το φόρουμ. Αποκλείω όλα μα όλα τα προβλήματα να είναι απολύτως προσωποποιημενα. Κάποια θα ανήκουν σε κάποια γενικότερη κατηγορία με γενικότερη και ευρύτερη λύση.To γνωρίζω και συμφωνώ, όπως άλλωστε το είχα γράψει αλλά σβήστηκε ως off topic.
Απλά είχε διατυπωθεί παράπονο ότι με τα πμ "δεν μας μαθαίνουν να ψαρεύουμε, απλά μας δίνουν ψάρι".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.