*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Να πω και ευχαριστώ που δε πληρώνω 70 δηλαδή; Ενώ το δίνετε με 49; Να σας χαίρεται ο manager που σας πληρώνει να δίνετε τέτοιες απαντήσεις. Θα τις θυμάμαι όταν έρθει η ώρα να λήξει η δέσμευσή μου. Μπράβο σας!
 
Re: *** Nova official support ***

Κατά καιρούς βγαίνουν διάφορα πακέτα που ενδεχομένως να σε ενδιαφέρουν και να μπορείς να επωφεληθείς μίας διαφορετικής προσφοράς από αυτή που ήδη έχεις.

Για οτιδήποτε άλλο είμαστε στην διάθεσή σου.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

μια που το λεει και ο φιλος ας το πω και εγω... τελικα ο κουμπαρος δεν μπορει να παρει την "προσφορα" επειδη πριν απο 1 χρονο ειχε παρει αλλη προσφορα στα 40ευρω το πακετο με τα αθλητικα ... ουτε HD , ουτε κλησεις στα κινητα , ουτε διεθνη ... και η μονη "προσφορα" ειναι 65 ευρω δηλαδη τιμη καταλογου ... πελατης πανω απο 1 χρονο με forthnet τηλεφωνο αρκετα χρονια και στο πατρικο του αλλα και εδω και εναν χρονο στο νεο του σπιτι ... ενω εγω πληρωνω 49,90 για παντα ... εχει δικιο ο φιλος λοιπον ο malakudi ... εαν μετα φυγει απο πελατης ... και πει και σε αλλους " ενδιαφερομενους" μακρια απο forthnet να δω τι θα του πουνε απο το "αρμοδιο τμημα" ... πρεπει αυτο να αλλαξει .. δεν γινεται για τα ιδια πραγματα να υπαρχουν 3 και 4 διαφορετικες τιμες ...αλλα φυσικα μονο στην εξοδο τρεχουμε να προλαβουμε ... μπορει να ειμαι εγω απο τους τυχερους αλλα ειμαι πλεον και εγω απο τους απογοητευμενους "παλιους πελατες"
 
Re: *** Nova official support ***

Το πακέτο της προσφοράς στο οποίο αναφέρεσαι, περιέχει και κλήσεις προς κινητά.
Έχει πραγματοποιηθεί και επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο όπου ενημερώθηκε αναλυτικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Κατά καιρούς βγαίνουν διάφορα πακέτα που ενδεχομένως να σε ενδιαφέρουν και να μπορείς να επωφεληθείς μίας διαφορετικής προσφοράς από αυτή που ήδη έχεις.

Για οτιδήποτε άλλο είμαστε στην διάθεσή σου.

Κώστας, Forthnet Support

Λοιπόν, επειδή με τις απαντήσεις σας τα έχω πάρει, θα στείλω το αίτημά μου και γραπτώς. Αν δεν ικανοποιηθεί θα κινήσω διαδικασία αποχώρησης, αδιαφορώντας για τυχόν τέλη αποδέσμευσης. Θα πρέπει να μάθετε πως εμείς που πληρώνουμε χρόνια Nova/Forthnet δεν είμαστε κορόιδα. Να μάθετε να τιμάτε τους μακροχρόνιους συνδρομητές σας. Δε μπορεί να δίνετε σε έναν νέο τα πάντα όλα στα 49,90 και να μου απαντάτε πως και πάλι καλά που πληρώνω 60 (65 αν θέλω και τα κινητά) και όχι 70-75. Δε ζήτησα να με πάτε στα 49,90, ζήτησα δωρεάν τα κινητά, κάτι που το δίνατε σε άλλους τον Μάρτιο που έκανα ανανέωση, αλλά όχι σε μένα.

Όσο για την ξύλινη γλώσσα, δε βοηθάει στην εικόνα σας. Όταν μίλησα με τον Νίκο είχα σοβαρή αντιμετώπιση και όχι ξύλινες απαντήσεις.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

δεν μπορουνε τα παιδια εδω μεσα να σας κανουν προσφορα, και αυτοι υπαλληλοι ειναι και ακολουθουνε διαταγες, δεν ειναι στο χερι τους, τι χαλατε την ζαχαρενια σας?δε σας αρεσει? φευγετε και πατε αλλου, απλα πραγματα, εν μερη εχετε δικιο αλλα και αδικο, δικιο γιατι αφου υπαρχει προσφορα σε αλλους γιατι να μην την εχετε και εσεις και αδικο διοτι οταν πηρατε την προσφορε την πηρατε για καποιο διαστημα πχ 1-2 χρονια, ε οταν τελειωσει ο χρονος διαπραγματευτειτε καλυτερα για σας προσφορα, αυτα απο μενα
 
Re: *** Nova official support ***

τα παιδια αυτα του support εδω οχι δεν μπορουν να κανουν προσφορές αλλα σε οποιον θελει να ειναι στην νοβα και έχει προβλημα απλα το λύνουν αμέσως. και το μονο που μπορώ να πω εγω ειναι ενα μεγαλο ευχαριστώ.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Το νήμα έχει ξεφύγει ελαφρώς...
Τα παιδιά προφανώς δεν φταίνε, φταίνε οι "φωστήρες" που αποφασίζουν για τις προσφορές.
Και ναι, τους παλιούς και καλούς πελάτες,
αυτούς που χρυσοπλήρωσαν από εγκατάσταση και 831 στα 129 ευρώ, μέχρι καραφούλ πακ για χρόνια,
τώρα τους λένε "κοιτάξτε τον τιμοκατάλογο, δεν μπορεί, κάτι θα βρείτε να σας ενδιαφέρει".
Εγώ αύριο πηγαίνω και μετατρέπω το συμβόλαιο που λήγει σε double play,
και αν μου κάνουν προσφορά στα 49.90 όλα, και πάλι δεν ξέρω αν θα τη δεχτώ.
Το dp θα το κρατήσω, επειδή βαριέμαι να (ξανα)αλλάζω εταιρία για 5η φορά,
και η τιμή 24.90 είναι αποδεκτή.
 
Re: *** Nova official support ***

Το νημα παρεχει υποστηριξη. Χωρις να διαφωνει κανει καποιος με τα λεγομενά του malakudi, ειναι λάθος ο τόπος που εχουν γραφτει.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Το ερώτημα του malakudi έχει απαντηθεί από το support. Θα παρακαλούσα να σταματήσουμε εδώ, σεβόμενοι τους λόγους ύπαρξης του νήματος.
 
Re: *** Nova official support ***

Ας φέρω τη βάρκα λίγο "στα ίσα"...

Συνεχίζω την περιπέτεια μου, αυτή τη φορά δημόσια γιατί κάποιοι παραπονέθηκαν για τα πμ.

Πριν 3 εβδομάδες, εκμεταλλευόμενος την προσφορά των 25 ευρώ για το full pack, ζήτησα μεταβίβαση δέκτη (pvr 865 απο άλλο ενεργό συνδρομητή).
Η μεταβίβαση έγινε και το αποτέλεσμα είχε ως εξής:
Το πακέτο του ενεργού συνδρομητή σταμάτησε να δουλεύει με την ένδειξη "Λήξη χρόνου κάρτας πρόσβασης".
Το δικό μου πακέτο με τους 2 πλέον δέκτες δούλευε μεν, δεν υπήρχε όμως η δυνατότητα για εγγραφή, παύση ζωντανού προγράμματος και On demand.
Επίσης δεν είχαν ενεργοποιηθεί τα ερωτικά κανάλια για 3 μήνες όπως είχα συμφωνήσει.
Μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα,λεπτά αναμονής και συνομιλίες με τουλάχιστον 10 υπαλλήλους, δεν έβγαλα άκρη.
Και για τις δυο συνδρομές μου είπαν να κάνω υπομονή και θα φτιάξει.
Τότε απευθύνθηκα στα παιδιά εδώ και σε 24 ώρες ο pvr μου μπορούσε πλέον να κάνει τα παραπάνω , όπως επίσης ενεργοποιήθηκαν και τα ερωτικά κανάλια.Είχα ξεμπερδέψει με τη νέα συνδρομή.
Δεν έχω λόγια. Τα παιδιά εδώ κάνουν εξαιρετική δουλειά. Και επειδή σαν Κρητικός μου αρέσει να τα λέω έξω από τα δόντια, θεωρώ ότι αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα της Νοβα.
Όσον αφορά την παλιά συνδρομή, αφού συνεχίστηκαν τα τηλεφωνήματα και ο εκνευρισμός έφτασε στα ύψη,συμφώνησα με εκπρόσωπο να πάω σε κατάστημα forthnet για να γίνει αντικατάσταση
του δέκτη και της κάρτας γιατί λέει "κάτι έχει μείνει από το multiview".
Δυστυχώς δεν κράτησα το όνομα του.
Μόλις γύρισα από το κατάστημα (50+50km) άπραγος και θολωμένος.
Το παιδί από εκεί μου είπε (και έχει δίκιο 1000%) ότι και να γίνει αντικατάσταση με καινούργια κάρτα και δέκτη, πάλι δεν θα παίζει γιατί στο σύστημα ο δέκτης εμφανίζεται ακόμα ως slave του δέκτη
που μεταβίβασα στη νέα συνδρομή.'Εχουν περάσει 3 εβδομάδες!!!
Ζητώ λοιπόν για άλλη μια φορά τη βοήθειά σας,πραγματικά έχω απογοητευτεί.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα manosfp,

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Θα ελέγξουμε σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα τι έχει συμβεί και θα επανέλθουμε εκ νέου αύριο προς ενημέρωση σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

αυτή τη φορά δημόσια γιατί κάποιοι παραπονέθηκαν για τα πμ.

Το pm ζητείται απο το support γιατί δεν είναι δυνατών να δίνονται δημόσια, αφμ αριθμοί καρτών, τηλέφωνα και λοιπά προσωπικά στοιχεία, που ζητούν.

Αν αυτό ενοχλεί, μπορεί απλά να μην θέτει τα ερωτήματα του στο support.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Το pm ζητείται απο το support γιατί δεν είναι δυνατών να δίνονται δημόσια, αφμ αριθμοί καρτών, τηλέφωνα και λοιπά προσωπικά στοιχεία, που ζητούν.

Αν αυτό ενοχλεί, μπορεί απλά να μην θέτει τα ερωτήματα του στο support.

To γνωρίζω και συμφωνώ, όπως άλλωστε το είχα γράψει αλλά σβήστηκε ως off topic.
Απλά είχε διατυπωθεί παράπονο ότι με τα πμ "δεν μας μαθαίνουν να ψαρεύουμε, απλά μας δίνουν ψάρι".
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

To γνωρίζω και συμφωνώ, όπως άλλωστε το είχα γράψει αλλά σβήστηκε ως off topic.
Απλά είχε διατυπωθεί παράπονο ότι με τα πμ "δεν μας μαθαίνουν να ψαρεύουμε, απλά μας δίνουν ψάρι".
Αλλο μάλλον κατάλαβες. Προφανώς και δεν πρέπει να δίνονται δημόσια προσωπικά στοιχεία. Ωστόσο το ακριβές πρόβλημα και την τυχόν γενική λύση πρέπει να την αναφέρουμε είτε οι του support είτε οι χρήστες για να μαθαίνουμε και τίποτα και να μένει και κάτι για το φόρουμ. Αποκλείω όλα μα όλα τα προβλήματα να είναι απολύτως προσωποποιημενα. Κάποια θα ανήκουν σε κάποια γενικότερη κατηγορία με γενικότερη και ευρύτερη λύση.
Τεσπα παλι γενική κουβέντα κάνουμε. Μακάρι να άνοιγε ξανά το σχετικό thread για τη συζήτηση περί της υπηρεσίας για την οποία ακόμα αναμένεται η απόφαση των διαχειριστών.
 
Re: *** Nova official support ***

επειδη εγραψα και εγω εδω το "παραπονο" ειναι υποχρεωση του support να τα μεταφερει στο "αρμοδιο" τμημα ... δεν τα εχει βαλει κανεις με το support ... τα εχουμε βαλει με την αντιμετωπιση και το πως δεν υπαρχει ιδια συμπεριφορα προς τους πελατες (παλιους / νεους) ... σιγουρα και στο πακετα κινητης τηλεφωνιας πχ cosmote / vodafone κτλ υπαρχουν διαφορες στις τιμες λογο προσφορων αλλα δεν υπαρχουν 5 διαφορετικες τιμες για το ιδιο πακετο .. οποτε ασ μεταφερουν τα παραπονα τα παιδια στο επομενο τμημα μπας και καποια στιγμη δουμε ποιο δικαιη αντιμετωπιση
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επειδή το θέμα με τις διαφορετικές τιμές στις υπηρεσίες που δίνει η Νόβα, έχει επαναληφθεί πολλές φορές και είναι σαφώς off topic επαναλαμβάνω μία φράση από το πρώτο post αυτού του topic

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova σε τεχνικό επίπεδο, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.

Είναι ξεκάθαρο ότι η εδώ ομάδα υποστήριξης δεν έχει καμία αρμοδιότητα να απαντάει ή να μεταφέρει, στα κεντρικά, αιτήματα των μελών του forum που έχουν σχέση με τις προσφορές κλπ.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Γράφει ξεκάθαρα και αυτό....

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Σεβόμενος την ομάδα του support που καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να εξυπηρετήσει οποιοδήποτε αίτημα φθάνει από εμάς, προσπάθησα να είμαι ελαστικός, κάτι που μόνο σε καλό δεν βγάζει δυστυχώς..

Το support έχει έρθει σε συμφωνία με το φόρουμ, και ο τρόπος λειτουργίας του αναγράφετε στην πρώτη σελίδα. Ούτε τα μέλη ούτε οι διαχειριστές είναι αρμόδιοι ν αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας του. Μερικοί δε, δεν ξέρουν καν τα καθήκοντα του διαχειριστή, με αποτέλεσμα να γράφονται σχόλια προς το πρόσωπό μου, και κατ επέκταση για την Δ.Ο.
Προσωπικά είμαι πρόθυμος να βοηθήσω το φόρουμ, τα μέλη, την κατηγορία γενικότερα.
Τα off topic, σχολιασμοί, παράπονα, υποδείξεις, κλπ, εδώ σταματούν. Υπάρχουν τ ανάλογα νήματα γι αυτά.
Κάθε παράπονο για προσφορές, κακή εξυπηρέτηση, κοκ από την nova όχι εδώ. Το support δεν είναι αρμόδιο γι αυτά.
Ας τους επιτρέψουμε να μας βοηθούν και να μας δίνουν γρηγορότερα λύσεις. Γι αυτό είναι εδώ και έχει αποδειχτεί ότι κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Όσοι έχετε μιλήσει με κάποιον εκπρόσωπο του support στο τηλέφωνο καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Είναι άξιοι και τιμή για την εταιρεία που εκπροσωπούν. ( προσωπική μου άποψη )

Ζητώντας συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα, παρακαλώ για μία φορά ακόμα, για σωστή τήρηση τον κανόνων λειτουργίας του τόπικ.
 
Re: *** Nova official support ***

ερωτηση οχι αμεση με θεμα support αλλα την κανω: Την κυριακη με την εφημεριδα real news λεει παρτε ενα κουπονι και δειτε novago....
μπορειτε να μας πειτε περισσοτερα για αυτη την προσφορα ?
λογικα κανει για καθε εναν πελατη και μη πελατη και σε πολλες συσκευες ... και στο λαπτοπ μου και στο ταβλετ μου και στο κινητο μου πχ μπορω να βαλω αυτον τον μοναδικο κωδικο ? θα εχει περιορισμο στην ωρα που θαμπορω να κανω χρηση ?
θα εχει ολα τα καναλια σαν να ημουν χτηστης full pack ?
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sotiriadisc,

Η προσφορά απευθύνεται σε υφιστάμενους και μη συνδρομητές των υπηρεσιών μας και για τους πρώτους 30.000 αναγνώστες που θα ενεργοποιήσουν την υπηρεσία.

Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να γίνει εγγραφή στο www.nova.gr/novafree.
Στο πεδίο Πώς το αποκτώ αντίστοιχα ο υφιστάμενος ή μη θα χρειαστεί να επιλέξει αντίστοιχα αν είναι ήδη συνδρομητής υπηρεσίας Forthnet/Nova ή όχι και στην συνέχεια να συμπληρώσει τα αντίστοιχα πεδία και να προχωρήσει στα επόμενα βήματα.

Η εγγραφή θα μπορεί να γίνει από τις 3/8 έως τις 7/8 και η εγκατάσταση του Nova GO αφορά μία συσκευή.

Οι χρήστες της υπηρεσίας θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν όλο το περιεχόμενο που διατίθεται μέσω του NovaGo.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.