*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα platon,

Για το παραπάνω ζήτημα που αφορά διακοπή της υπηρεσίας εντός δέσμευσης συμβολαίου, καλό είναι να ενημερωθείς αναλυτικά απο τον πάροχό σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support

Μαλλον πρεπει να περιμενω 1,5 μηνα περιπου.
Ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα να αναφέρω ένα πρόβλημα που υπάρχει στο boomerang. Ο ήχος έρχεται περίπου μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα απ'ότι η εικόνα. Δεν υπάρχει θέμα με τον δέκτη ή την εγκατάσταση ούτε υπάρχει home cinema συνδεδεμένο. Επιπλέον διαπίστωσα σήμερα ότι το ίδιο συμβαίνει και με τη μετάδοση του καναλιού μέσω του novago.

Ευχαριστώ


Καλημέρα mitsikelis,

Σε σχετικό έλεγχο που παρατηρήσαμε δεν φαίνεται να παραμένει το ζήτημα που αναφέρεις.
Στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Η νοβα εκανε παλι το θαυμα της! Αφου ειχε γινει τηλεφωνικη συμφωνια για δωρεαν hd για παντα φυσικα μου τα χρεωσαν. Και οταν πηρα τηλ για να αφαιρεσουν την χρεωση , αφου με διαβεβαιωσαν οτι θα γινει...τελικα μου εκοψαν ολα τα καναλια hd!!! Για αλλη μια φορα απαραδεκτοι! Ανυπομονω για την στιγμη της διακοπης!!!

Καλησπέρα rockarolla1972,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε οτι έχει ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση της HD υπηρεσίας και παράλληλα έχει δρομολογηθεί αίτημα πίστωσης για το αντίστοιχο διάστημα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
*** Nova official support ***

Καλησπέρα στα παιδιά της υποστήριξης. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κανετε.


Θα μπορούσατε να ενημερώσετε το τμήμα προσφορών για να μου κανει προσφορα ανανέωσης συμβολαίου, καθώς λήγει και θέλω να δω τι θα κανω συνυπολογίζοντας οτι η ομάδα μου δεν παίζει πλεον στη SL και το ενδιαφερον ειναι μειωμένο για εμένα αλλα και οτι εχω ήδη δεχτεί προσφορα απο αλλη εταιρία.

Σας στέλνω σε pm τον αριθμό σύνδεσης και το προσωπικό μου τηλεφωνο.

Σας ευχαριστω εκ των προτέρων. :)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα στα παιδιά της υποστήριξης. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κανετε.


Θα μπορούσατε να ενημερώσετε το τμήμα προσφορών για να μου κανει προσφορα ανανέωσης συμβολαίου, καθώς λήγει και θέλω να δω τι θα κανω συνυπολογίζοντας οτι η ομάδα μου δεν παίζει πλεον στη SL και το ενδιαφερον ειναι μειωμένο για εμένα αλλα και οτι εχω ήδη δεχτεί προσφορα απο αλλη εταιρία.

Σας στέλνω σε pm τον αριθμό σύνδεσης και το προσωπικό μου τηλεφωνο.

Σας ευχαριστω εκ των προτέρων. :)

Καλησπέρα dnik,

Λάβαμε τα στοιχεία σου και θα ενημερώσουμε τα αρμόδια τμήματα να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος να το δείτε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Πήρε σήμερα ο πεθερός μου τηλέφωνο για διακοπή της αορίστου χρόνου συνδρομής της nova υπηρεσίας του.
Του είπαν ότι δεν γίνεται άμεση διακοπή, θα του χρεώσουν και τον Σεπτέμβριο και η διακοπή θα γίνει τέλος του μήνα.
Μόλις έβγαλε το δέκτη από την πρίζα και τον πέταξε στην αποθήκη από τα νεύρα του.
Μάλιστα μίλησε μου είπε πριν λίγο με δικηγόρο και του είπε ότι αυτή η πρακτική είναι παράνομη και καταχρηστική
και δεν έχει καμία νομική ισχύ αφού γίνεται με μονομερή πρωτοβουλία από τη nova χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη.
Σας παρακαλώ θα ήθελα την τοποθέτηση σας επί του θέματος και αν θέλετε να σας στείλω και μήνυμα με τα στοιχεία του ώστε να γίνει η άμεση διακοπή.
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα tiniakos,

Η διαδικασία διακοπής συνδρομής προγραμματίζεται πάντοτε την τελευταία ημέρα του χρονικού διαστήματος παροχής και λήψης των Συνδρομητικών Υπηρεσιών. Δηλαδή την τελευταία ημέρα που του κύκλου τιμολόγησης (τέλος του μήνα).

Εάν επιθυμείς στείλε μας τα στοιχεία της σύνδεσης για να μπορούμε ελέγξουμε περαιτέρω σχετικά με το πακέτο που είναι και την τιμολόγηση αυτού.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.. Πως γινεται να κανω διαγραφή του λογαριασμού myaccount και να ξανακάνω έγγραφη; Εδω και μήνες δεν μου δείχνει τα στοιχεία.. Εχω ενημερώσει και παλαιότερα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimitrispm.

Το πρόβλημα που υπήρχε με την υπηρεσία έχει επιλυθεί.

Ενημέρωσε ακριβώς με το πρόβλημα που σου παρουσιάζει για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimitrispm.

Το πρόβλημα που υπήρχε με την υπηρεσία έχει επιλυθεί.

Ενημέρωσε ακριβώς με το πρόβλημα που σου παρουσιάζει για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet Support.
Ναι το είδα οτι γενικά η υπηρεσία επανηλθε αλλα σε μένα εδω και μήνες στην ενότητα ο λογαριασμός μου δεν δείχνει τίποτα. Μονο η κατηγορία τα στοιχεία μου εμφανίζεται κανονικα
 
Re: *** Nova official support ***

@dimitrispm

Τα στοιχεία που έχουμε από παλαιότερη επικοινωνία βλέπουμε ότι το ένα πακέτο που έχεις είναι 3play, όπου για το 3play υπάρχει το ebill. Για την δεύτερη συνδρομή που έχεις βλέπουμε ότι είναι σε άλλο κωδικό συνδρομητή.

Επομένως Θα ήταν καλό να μας στείλεις εκ νέου τον αριθμό κάρτας Nova από κάθε συνδρομή που έχεις με ένα pm ώστε να κάνουμε την ανάλογη επιβεβαίωση.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Να ευχαριστήσω και εγώ από την πλευρά μου δημοσίως τα παιδιά του support για την άμεση ανταπόκριση σε πλήθος ερωτημάτων που έχω υποβάλει και τη διαρκή διάθεση βοηθείας και κατανόησης που δείχνουν!
Εύγε!!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας
Η εφαρμογή NOVA guide για Android έχει πρόβλημα συμβατότητας με kit kat.;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε ολους!
Γιατι ρε παιδια να μην μπορούμε να δουμε ένα ματσακι και εμεις στα ξενα? Nova την πληρώνω εγω στα γεροντια, και μαλιστα ολο το πακετο και τελεφονι να μπορουν να με παρουν κλπ κλπ
Εδώ στην αμερικη το αντιστιχο της τιμε γουορνερ 'ον γκο' το εχω και τέτοιους περιορισμους δεν εχει.
Μια τηλεωραση εχω ο αμηρος και οι δυο κορες την εχουν παρει παραμάσχαλα.
Μονο το πισακι μου μενει να δω έναν αγωνα γιατι πρεπει να βλεπω παρανομα από στριμινγκ κλπ?
πες τε κατι στους από πανω, και εμεις ψυχη εχουμε καποια φορμουλα μπορουν να βρουν. δεν το θελουμε για εμποριο, έναν αγωνα να μπορούμε να δουμε.
Πολλα μπραβο παντως και για την υπηρεσια αλλα και για το φορουμ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα

@victoria
Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια και για τη συνεργασία στην όλη συζήτηση που είχαμε.
Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.


@iceman
Είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα για το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί στην λειτουργία της εφαρμογής σε Android λογισμικά και πραγματοποιούνται ενέργειες επίλυσης.
Σε λειτουργικά iOS έχουν επιλυθεί παρόμοια ζητήματα.


@bakop
Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.
Θα θέλαμε τυπικά να υπενθυμίσουμε ότι, τα δικαιώματα που έχει η NOVA για το ελληνικό πρωτάθλημα αφορούν την ελληνική επικράτεια και όχι το εξωτερικό.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
έχω το εξής πρόβλημα.
Πριν από ένα μήνα είχα μιλήσει με κάποιο call center της Nova για προσφορά. Τελικά μου έγινε προσφορά triple play με full pack στα 49,90.
Εξήγησα στον υπάλληλο που μίλησα ότι είχα δέσμευση με ΟΤΕ μέχρι 26.07. Μετά απο συνεννόηση με τον προιστάμενο μου είπε ότι θα ενεργοποιούσε τη Nova εκείνη την ώρα σε τιμή 30,96 το μήνα μέχρι να ενεργοποιηθεί η τηλεφωνική γραμμή και θα σημείωνε στην αίτηση ενεργοποίηση στις 26/7. Μάλιστα μου έδωσε και ένα κωδικό πληρωμής για να πληρώσω τα 30,96. Μπαίνοντας στο My nova, βλέπω χρέωση 61,92 για ιούλιο και Αύγουστο (σύνολο 120 ευρώ περίπου). Μπορείτε να μου πείτε γιατί έχει συμβεί αυτό;
Ευχαριστώ
Σας αποστέλλω τον αριθμό κάρτας nova με Pm για τον έλεγχό σας.


Kαλημέρα




Από την ενημέρωση που έχουμε και από τον συνάδελφο που σε κάλεσε, το ελέγχουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις με τα αρμόδια τμήμ
@Sers1612.
ατα και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.



@giopa62

Το ελέγχουμε και θα σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος για να σε ενημερώσει.

Κώστας, Forthnet Support

Καλημέρα και πάλι. Σε συνέχεια του παραπάνω θέματος. Χτες ήρθε λογαριασμός Nova 117 ευρώ με ημερομηνία λήξης πληρωμής 30/7. ο λογαριασμός αναλύεται ως εξής:


Προηγούμενο Υπόλοιπο 0,00
19/06/2014 30/06/2014 Συνδρομή NOVA Full Pack 24,77
24/06/2014 Πληρωμή, σας ευχαριστούμε -30,96
01/07/2014 31/07/2014 Συνδρομή NOVA Full Pack 61,92
01/08/2014 31/08/2014 Συνδρομή NOVA Full Pack 61,92


Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί το υπόλοιπο του Ιουλίου (από 26/7) πρέπει να το πληρώσω με τιμή τιμοκαταλόγου, όπως και όλο τον Αύγουστο, αφού απο τέλος Ιουλίου θα είμαι στην προσφορά με 50 ευρώ για 1 χρόνο όλο το 3play. Πως πρέπει να κινηθώ ώστε:
- να είμαι εντάξει απέναντι σας,
- να είσαστε εντάξει απέναντι μου και
- να μην διακοπεί η υπηρεσία;


Περιμένω την απάντησή σας,


Ευχαριστώ


Καλημέρα. Σε συνέχεια του παραπάνω.

Έχει ενεργοποιηθεί πλέον το τηλέφωνο κανονικά επομένως έχω όλο το triple play. Δοκίμασα λοιπόν να βάλω τηλεφωνικά το ebill και μου είπαν απο το τηλεφωνικό κέντρο οτι δεν έχει ενεργοποιηθεί πλήρως ακόμα η υπηρεσία το οποίο όπως τους είπα δεν ισχύει. Επειδή με πάνε απο εβδομάδα σε εβδομάδα για το ebill θα ήθελα μία διευκρίνηση.
Λόγω της συγκεκριμένης περίπτωσης με πήραν 2 φορές για εγκατάσταση νόβα. Μία όταν μπήκε η προσωρινή νόβα με την ειδική τιμή και άλλη μία πριν μπει και η φόρθνετ. Τη δεύτερη φυσικά τους είπα οτι εγκατάσταση έχει γίνει ηδη. Μήπως επειδή δεν ήρθε δεύτερη φορά ο τεχνικός δεν πήρατε το οκ οτι η νόβα ενεργοποιήθηκε κανονικά; Μπορείτε παρακαλώ να το ελέγξετε.

Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα giopa62.

Έχουν γίνει όλες οι ενέργειες και μέσα στις επόμενες ώρες θα έχεις λάβει σε μήνυμα τους κωδικούς για το ebill.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ!

Τελευταία διευκρίνηση. Προ λίγων ημερών πλήρωσα τη nova στην ειδική τιμή για το ενδιάμεσο διάστημα (30,96) για τη συνδρομη Σεπτεμβρίου. Στο ebill βλέπω ότι το ποσό αυτό δεν έχει πιστωθεί ούτε το βλέπω στο ιστορικό πληρωμών. Χρειάζεται να κάνω κάτι;
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

@giopa62

Από την επικοινωνία σου με το τμήμα εξυπηρέτησης (2/9/2014), έχουν προωθήσει το αίτημα αυτό στο αρμόδιο τμήμα, και οποιαδήποτε αλλαγή θα φανεί σε επόμενο λογαριασμό.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Status
Not open for further replies.