*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Αγαπητέ Σεραφείμ,
δεν καταλαβαίνω πού διέγνωσες την ασέβεια προς τα παιδιά του support.
Εγώ αντιθέτως διακρίνω ασέβεια, οταν απευθύνομαι στον πληθυντικό και μου απαντούν (δις) στον ενικό.

φιλικά
θ.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Εννοείται οτι είμαι συνδρομητής και θα χρησιμοποιήσω την κάρτα με το module. Νομίζω οτι το ελάχιστο που μπορείτε να κάνετε πριν δωσετε μια τυποποιημένη απάντηση ειναι να κατανοήσετυε την ερώτηση και να κοιτάξετε αν ισχύει.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

http://www.pulsat.com/products/Irdeto-Secure-CI%252b-CAM-%28Neotion%29.html

Μάλλον εσύ πρέπει να κατανοήσεις ότι οι υπηρεσίες της Νοβα, προσφέρονται στους συνδρομητές μόνο μέσω του δέκτη που η ίδια παρέχει.
Τώρα αν εσύ θέλεις να χρησιμοποιησεις την μοντούλα δεν θα στο απαγορεύσει κάνεις, απλά μην διαμαρτυρηθείς μετά ότι δεν δουλεύει.
Η απάντηση που σου έδωσαν δεν είναι τυποποιημένη, είναι απλά αυτό που ισχύει και να είσαι σίγουρος ότι έχουν καταλάβει το ερώτημα σου, γιατί δεν είσαι ο πρώτος που το ζητάει.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Εχω ενα laptop acer οπου μετα απο ανανεωση συσκευων χθες εβαλα το novago σε αυτο και εβλεπα κανονικά. Σημερα μου εγινε update της καρτας γραφικων και μου γραφει οτι εχω ξεπερασει το οριο συσκευων. Μπορειτε να με βοηθησετε για να μην περιμενω την ανανεωση ενα μηνα γιατι ουσιαστικα στην ιδια συσκευη βλεπω νοβα go δεν αλλαξα κατι. Ευχαριστω. Πολυκαρπος
 
Re: *** Nova official support ***

Το ΜΥaccount στο www.nova.gr γιατι δεν δουλεύει? οχι και να πάτησε βγάζει απλα τα στοιχεία μου. Πριν αλλάξει το site συνδεόμουν κανονικά στο mynova μέσω του site της forthnet.
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εγώ θέλω να πληρώσω online και δεν βγαίνει η σχετική φόρμα.
 
Το ΜΥaccount στο www.nova.gr γιατι δεν δουλεύει? οχι και να πάτησε βγάζει απλα τα στοιχεία μου. Πριν αλλάξει το site συνδεόμουν κανονικά στο mynova μέσω του site της forthnet.

Κι εγώ θέλω να πληρώσω online και δεν βγαίνει η σχετική φόρμα.
Έχει αναφερθεί σε προηγούμενο post ότι υπάρχει πρόβλημα στην εφαρμογή. Γίνονται προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλησπέρα. Εχω ενα laptop acer οπου μετα απο ανανεωση συσκευων χθες εβαλα το novago σε αυτο και εβλεπα κανονικά. Σημερα μου εγινε update της καρτας γραφικων και μου γραφει οτι εχω ξεπερασει το οριο συσκευων. Μπορειτε να με βοηθησετε για να μην περιμενω την ανανεωση ενα μηνα γιατι ουσιαστικα στην ιδια συσκευη βλεπω νοβα go δεν αλλαξα κατι. Ευχαριστω. Πολυκαρπος

Αν θέλεις στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και το username της υπηρεσίας NovaGO που χρησιμοποιείς, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Το ΜΥaccount στο www.nova.gr γιατι δεν δουλεύει? οχι και να πάτησε βγάζει απλα τα στοιχεία μου. Πριν αλλάξει το site συνδεόμουν κανονικά στο mynova μέσω του site της forthnet.
Κι εγώ θέλω να πληρώσω online και δεν βγαίνει η σχετική φόρμα.
Έχει αναφερθεί σε προηγούμενο post ότι υπάρχει πρόβλημα στην εφαρμογή. Γίνονται προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος

Όπως σωστά αναφέρει και ο nvianitakis, είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα για το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί στην λειτουργία της υπηρεσίας και πραγματοποιούνται ενέργειες επίλυσης.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα σας ενημερώσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Επιστρέφοντας απο διακοπές παρατήρησα οτι δεν έχω πρόσβαση στο Novacinema 2 HD, ενώ ολα τα αλλά κανάλια HD ειναι οκ. Υπάρχει κάποιο προβλημα ή δεν έχω ενημερωθεί για κατι σχετικά με το συγκεκριμένο κανάλι.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ikampilafkas.

Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση του συγκεκριμένου καναλιού απο την πλευρά μας.

Αν θέλεις στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα να ενημερωσω οτι δεν εχει δωθει καμια λυση στο προβλημα μου και ειμαι πολυ απογοητευμενος για την αντιμετωπιση που εχω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, μετά από κάποια κολήματα του δέκτη HD 831 και εφόσον υπήρχε διαθέσιμη αναβάθμιση, προχώρησα στην αναβάθμιση του δέκτη, από εκείνη τη στιγμή στο Scan φέρνει μόνο 133 κανάλια και τα βάζει όλα στο "public bouquet" ενω δεν υπάρχουν πια τα υπόλυπα όπως "NOVA", Sydney .." κλπ. Συγχρώνως δεν δουλεύει το EPG.
Έχει γίνει κάποια αλλαγή από εχθές ? στα κανάλια. Έχω δοκιμάσε όλα, hard reset , επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων κλπ.

Ευχαριστώ
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Από χτές το μεσημέρι που κόλησε ο δέκτης δεν έχω τα κανάλια Eurosposports, έκανα επαννεκίνηση έστειλαμήνυμα για διόρθρωση σφάλματος, αναβάθμιση τίποτα. Τελείωσε η σύμβαση;

Με εκτίμηση,

Διονύσης Φακίτσας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα, μετά από κάποια κολήματα του δέκτη HD 831 και εφόσον υπήρχε διαθέσιμη αναβάθμιση, προχώρησα στην αναβάθμιση του δέκτη, από εκείνη τη στιγμή στο Scan φέρνει μόνο 133 κανάλια και τα βάζει όλα στο "public bouquet" ενω δεν υπάρχουν πια τα υπόλυπα όπως "NOVA", Sydney .." κλπ. Συγχρώνως δεν δουλεύει το EPG.
Έχει γίνει κάποια αλλαγή από εχθές ? στα κανάλια. Έχω δοκιμάσε όλα, hard reset , επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων κλπ.

Ευχαριστώ

Καλησπέρα σας,

Από χτές το μεσημέρι που κόλησε ο δέκτης δεν έχω τα κανάλια Eurosposports, έκανα επαννεκίνηση έστειλα μήνυμα για διόρθρωση σφάλματος, αναβάθμιση τίποτα. Τελείωσε η σύμβαση;

Με εκτίμηση,

Διονύσης Φακίτσας

Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην μετάδοση των καναλιών απο την πλευρά μας.

Ενημερώστε μας σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σας, ώστε να ελεγχθούν επι μέρους οι περιπτώσεις.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,
Αν θέλεις στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και το username της υπηρεσίας NovaGO που χρησιμοποιείς, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Ευχαριστω πολύ για την εξυπηρετηση. Λυθηκε το θεμα μου
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Για ενεργοποίηση multiview γίνεται ο δευτερος δεκτης να είναι συνδεδεμένος σε άλλο πιάτο στον δορυφόρο hotbird ,η πρέπει και οι δυο να είναι στο ιδιο lnb.
Επίσης όταν εκανα συμβολαιο ειχα δωρεαν multiview ,αυτό μπορω να το ενεργοποιησω μετά από τρεις μήνες από την εναρξη του συμβολαίου.
Ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Κατ´αρχάς να ενημερώσω ότι η αλλαγή που ζήτησα να κάνω από 2play +nova full pack σε 3play full pack έγινε άμεσα, χθες.

Αλλά, μετά την αλλαγή δεν έχω πρόσβαση στο novago... Εμφανίζεται το μύνημα 20101 (Account does not exist). Για ποιο λόγο να μην ισχύει?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Κατ´αρχάς να ενημερώσω ότι η αλλαγή που ζήτησα να κάνω από 2play +nova full pack σε 3play full pack έγινε άμεσα, χθες.Αλλά, μετά την αλλαγή δεν έχω πρόσβαση στο novago... Εμφανίζεται το μύνημα 20101 (Account does not exist). Για ποιο λόγο να μην ισχύει?
Τελικά, μετά την αλλαγή πακέτου, άλλαξε και ο κωδικός συνδρομητή (το έμαθα διαβάζοντας προηγούμενα ποστ), επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και χρειάστηκε να ξανακάνω εγγραφή στην υπηρεσία. Εντός 5 λεπτών ενεργοποιήθηκε εκ νέου η υπηρεσία. Εκτιμώ ότι έπρεπε να με έχουν ενημερώσει για την αλλαγή κωδικού συνδρομητή και τις επιπτώσεις της...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,


Να πω ότι είμαι συνδρομητής Nova Sports Pack (είχα πάρει την προσφορά των ΠΑΕ) και η προπληρωμένη μου συνδρομή λήγει περίπου 20 Σεπτέμβρη.

Δέχθηκα μιά προσφορά από εξωτερικούς συνεργάτες της Nova/Forthnet για 3play Full Pack κλπ με δώρο εξοπλισμό,τα HD και multiview για ένα χρόνο.

Μου είπαν όμως ότι πρέπει να δηλώσω κάποιον αποκωδικοποιητή ή να πάρω καινούργιο για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία multiview. Εγώ όμως δεν σκοπεύω να διακόψω την υπάρχουσα συνδρομή μου (σε άλλη διεύθυνση) για να δηλώσω τον αποκωδικοποιητή στη νέα μου σύνδεση.

Για αυτό λοιπόν ρωτάω: Γίνεται να πάρω την προσφορά που μου δίνουν χωρίς το multiview και επειδή θα είμαι νέος πελάτης 3play Full Pack να ενεργοποιήσω λίγο αργότερα το multiview χωρίς τα παραπάνω έξοδα της συνδρομής του; Όπως λέτε στο link παρακάτω;

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-multiview/

Για 1 χρόνο δικαιούμαστε οι συνδρομητές Full Pack το multiview δωρεάν.

Θα προτιμούσα να μου απαντήσετε εδώ στο thread γιατί από ότι είδα έχουν και άλλοι παρόμοια αν όχι την ίδια απορία.


Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

μπορω να δω νοβα μεσω μιασ καρτασ ci αντι του αποδικοποιητη;;
 
Status
Not open for further replies.