*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

και οι ανενεργοί που διαθέτουν τον απαραίτητο και λειτουργικό εξοπλισμό (αποκωδικοποιητή, smart card και ενεργή εγκατάσταση δορυφορικής κεραίας).

Εμείς οι ανενεργοί που δεν είχαμε ποτέ αποκωδικοποιητή pace, αλλά είχαμε δικό μας mpeg4-DVB S2 αποκωδικοποιητή με επίσημη smart card, θα μπορούμε να δούμε δορυφορικά μέσω της προσφοράς;
 
Re: *** Nova official support ***

@parente
Υπενθυμίζουμε ότι οι υπηρεσίες Nova παρέχονται μόνο μέσω του επίσημου υποστηριζόμενου λειτουργικού εξοπλισμού, NovaBox/NovaBox+ και της αντίστοιχης Smartcard τους.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα παιδια.Ευχαριστουμε πολυ για την βοηθεια που προσφερεται απο δω μεσα.Ειμαι συνδρομητης φουλ πακ και πληρωνω με παγια εντολη μεσω καρτας.Ενα απ τα προνομια που εχω ειναι ο 13ος μηνας δωρεαν.Μπορω αυτο να το αλλαξω και να εχω τα hd δωρεαν?Ετσι και αλλιως ηδη τα προσφερετε σε μερικα προγραμματα.και μια αλλη ερωτηση ειναι αν τερματισω τη συνδρομη σε συμβολαιο που ειμαι ποσο θα ειναι οι ποινη?ευχαριστω πολυ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα παιδια.Ευχαριστουμε πολυ για την βοηθεια που προσφερεται απο δω μεσα.Ειμαι συνδρομητης φουλ πακ και πληρωνω με παγια εντολη μεσω καρτας.Ενα απ τα προνομια που εχω ειναι ο 13ος μηνας δωρεαν.Μπορω αυτο να το αλλαξω και να εχω τα hd δωρεαν?Ετσι και αλλιως ηδη τα προσφερετε σε μερικα προγραμματα.και μια αλλη ερωτηση ειναι αν τερματισω τη συνδρομη σε συμβολαιο που ειμαι ποσο θα ειναι οι ποινη?ευχαριστω πολυ


Καλησπέρα manga1024,

Στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής ώστε να δούμε την καρτέλα σου και να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε απαντήσει στο pm που μας έστειλες και θα σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος για να δείτε αναλυτικά τα παραπάνω ερωτήματά σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ τον Κώστα (Forthnet Support) για την συνδρομή του και το χρόνο του ώστε να αποκατασταθεί το πρόβλημα με το multiview.
 
Re: *** Nova official support ***

πως μπορω να μαθω αν ο τεχνικος που θα μου στειλετε ειναι δωρεάν ή όχι , γιατί στο τηλέφωνο το ατομο που μιλησα μου ειπε δεν γνωρίζει αν καλυπτομαι απο την εγγυηση η όχι και μου ειπε οτι θα πρεπει να δωσω 30 ευρω απλα και μονο για να δειτε αν ειναι προβλημα στην εγκατασταση;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Ευχαριστώ πολύ τον Κώστα (Forthnet Support) για την συνδρομή του και το χρόνο του ώστε να αποκατασταθεί το πρόβλημα με το multiview.

Ευχαριστούμε και εμείς.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

πως μπορω να μαθω αν ο τεχνικος που θα μου στειλετε ειναι δωρεάν ή όχι , γιατί στο τηλέφωνο το ατομο που μιλησα μου ειπε δεν γνωρίζει αν καλυπτομαι απο την εγγυηση η όχι και μου ειπε οτι θα πρεπει να δωσω 30 ευρω απλα και μονο για να δειτε αν ειναι προβλημα στην εγκατασταση;

Η εγγύηση στην εγκατάσταση είναι για ένα χρόνο. Αν ο χρόνος έχει παρέλθει τότε το ραντεβού είναι με χρέωση όπως έχεις ενημερωθεί.

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία σου (Αριθμό κάρτας Nova, ΑΦΜ)με ένα pm.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,θα ήθελα να ρωτήσω μήπως λύθηκε το πρόβλημα με την ενσωμάτωση του WebTv plugin στον google chrome browser 64bit ?Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...
 
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για την γρήγορη ενημέρωση και εξυπηρέτηση απο τα παιδιά εδώ!
 
Re: *** Nova official support ***

Τα κουμπιά αυξομείωσης της έντασης του ήχου στο remote control του Novabox 831 δεν λειτουργούν (μετά από πτώση του) , υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να αυξομειώνω την ένταση του ήχου (μέσω του remote control ή από τον δέκτη); Αν κάνω επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, η ένταση του ήχου πηγαίνει μέχρι τη μέση, όχι στο maximum level.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα,ειμαι συνδρομητης nova fullpack απο τον ιουλιο,οταν εκανα την αιτηση μου ειπαν πως θα εχω δωρεαν για 12μηνες hd+multiview,τελικα τα hd ειναι δωρεαν αλλα τo multiview ειναι 9.90
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλημέρα,θα ήθελα να ρωτήσω μήπως λύθηκε το πρόβλημα με την ενσωμάτωση του WebTv plugin στον google chrome browser 64bit ?Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...

Είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα για έλεγχο του παραπάνω και για οτιδήποτε νεότερο, θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για την γρήγορη ενημέρωση και εξυπηρέτηση απο τα παιδιά εδώ!

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Τα κουμπιά αυξομείωσης της έντασης του ήχου στο remote control του Novabox 831 δεν λειτουργούν (μετά από πτώση του) , υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να αυξομειώνω την ένταση του ήχου (μέσω του remote control ή από τον δέκτη); Αν κάνω επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, η ένταση του ήχου πηγαίνει μέχρι τη μέση, όχι στο maximum level.

Η ένταση ήχου του αποκωδικοποιητή, μπορεί να ρυθμιστεί μόνο απο τα αντίστοιχα πλήκτα στο τηλεχειριστήριο.

Καλημερα,ειμαι συνδρομητης nova fullpack απο τον ιουλιο,οταν εκανα την αιτηση μου ειπαν πως θα εχω δωρεαν για 12μηνες hd+multiview,τελικα τα hd ειναι δωρεαν αλλα τo multiview ειναι 9.90

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσής σου ώστε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα μετα από format του laptop που εκανα δεν μπορω να μπω καθολου στο novago παρακαλω ενημερωστεμε τι να κανω....ευχαριστω....
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Λόγω του format, η υπηρεσία ''διαβάζει'' το laptop ως διαφορετική συσκευή. Θα χρειαστεί να προχωρήσεις σε ανανέωση συσκευής.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστω για την απαντηση αλλα μαλλον πρεπει να περιμενω 16 ημερες όπως μου γραφει στην ανανεωση συσκευης αυτό όμως είναι λιγο περιεργω πιστευω διοτι ηταν μια δοκιμη σε ταμπλετ,και τελικα δεν χρησιμοποιηθηκε καθολου για πολους λογους, και αυτό θα πρεπει να το δειτε διαφορετικα σε αυτές τις περιπτώσεις ,διοτι δεν είναι κατι πονηρω από μερους αυτων που χρησιμοποιου το novago,οποτε για μενα είναι αχρηστη αυτή η κατά τα αλλα πολύ καλη υπηρεσια,και απότι βλεπω συμβαινει και σε αλλους,
 
Re: *** Nova official support ***

Δημήτρης, Forthnet Support,σας ευχαριστω για την αμεση λυση του προβλήματος μου,ειστε τέλειοι μπραβο σας..............
 
Re: *** Nova official support ***

πρόταση προς ΝΟΒΑ σχετικά με την προσφορά του Πρώτου Θέματος (αν θέλουν τα παιδιά από εδώ να το προωθήσουν στους αρμόδιους μέσα στην ΝΟΒΑ).
Θα μπορούσε να μπει η δυνατότητα να διαλέξει το κανάλι νοβασπορτ που θέλει ο καθένας; (πχ κωδικός κουπονιού, αριθμός κάρτας, ns1 ή ns2 ή ns3 κλπ κλπ) για να βλέπει την δικιά του ομάδα κάποιος για μια βδομάδα.
Έτσι πιστεύω ότι πολλοί περισσότεροι θα έχουν γλυκαθεί για να την δοκιμάσουν, ακόμα και αν δεν είναι συνδρομητές, οπότε μετά πιο εύκολα γίνεται κάποιος συνδρομητής.
Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τον διαχειριστή αν δεν συμβαδίζει με το νήμα (ξέρω ότι το ανέφερα και αλλού) αλλά είναι το μοναδικό από δω που υπάρχει επικοινωνία με την ΝΟΒΑ.
 
Status
Not open for further replies.