*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

πρόταση προς ΝΟΒΑ σχετικά με την προσφορά του Πρώτου Θέματος (αν θέλουν τα παιδιά από εδώ να το προωθήσουν στους αρμόδιους μέσα στην ΝΟΒΑ).
Θα μπορούσε να μπει η δυνατότητα να διαλέξει το κανάλι νοβασπορτ που θέλει ο καθένας; (πχ κωδικός κουπονιού, αριθμός κάρτας, ns1 ή ns2 ή ns3 κλπ κλπ) για να βλέπει την δικιά του ομάδα κάποιος για μια βδομάδα.
Έτσι πιστεύω ότι πολλοί περισσότεροι θα έχουν γλυκαθεί για να την δοκιμάσουν, ακόμα και αν δεν είναι συνδρομητές, οπότε μετά πιο εύκολα γίνεται κάποιος συνδρομητής.
Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τον διαχειριστή αν δεν συμβαδίζει με το νήμα (ξέρω ότι το ανέφερα και αλλού) αλλά είναι το μοναδικό από δω που υπάρχει επικοινωνία με την ΝΟΒΑ.

Καλησπέρα algedan,

Σε ευχαριστούμε για την πρόταση σου. Θα την μεταφέρουμε στα αρμόδια τμήματα αφού πάντα μας ενδιαφέρουν προτάσεις-υποδείξεις των συνδρομητών μας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση! και κάτι ακόμα... αν μπορεί να γίνει η διάρκεια από το μεσημέρι της μίας Κυριακής μέχρι το μεσημέρι της επόμενης Κυριακής, γιατί εδώ στην επαρχία οι περισσότερες εφημερίδες (όπως και το Πρώτο Θέμα) έρχονται μετά τις 10:30 το πρωί της Κυριακής και έτσι υπάρχει ένα "νεκρό διάστημα" ανάμεσα τα μεσάνυχτα και την ώρα που κυκλοφορεί η εφημερίδα.
 
Re: *** Nova official support ***

Αφου ειναι τοσο ευκολο να επανασυνδεθεις με το κουπονι του θεματος
γιατι υπαρχει ακομη εκεινο το ρημαδι τελος επανασυνδεσης για τους υπολοιπους
(θελω να πιστευω οτι δεν υπαρχει με την προσφορα)-ας γινει καποια διευκρινιση γιαυτο-
Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Αφου ειναι τοσο ευκολο να επανασυνδεθεις με το κουπονι του θεματος
γιατι υπαρχει ακομη εκεινο το ρημαδι τελος επανασυνδεσης για τους υπολοιπους
(θελω να πιστευω οτι δεν υπαρχει με την προσφορα)-ας γινει καποια διευκρινιση γιαυτο-
Ευχαριστω

Καλησπέρα kataras,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει επανασύνδεση στην συγκεκριμμένη περίπτωση. Είναι προσφορά της εφημερίδας προς τους αναγνώστες της. Δεν είναι επανενεργοποίηση της υπηρεσίας μετά από φραγή για να χρεωθεί ο οποιοσδήποτε τέλος επανασύνδεσης. Στην συγκεκριμένη προσφορά ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος απόκτα πρόσβαση, για ορισμένο χρονικό διάστημα, σε 2 κανάλια (Novasports1 και Nova Life) και όχι σε όλη την υπηρεσία.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής με nova full pack και τηλεφωνία στον ΟΤΕ, θέλω να κάνω σύδεση σε 3play σε forthnet, θα ισχύσει η προσφορά των eur 49.90 σε εμένα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής με nova full pack και τηλεφωνία στον ΟΤΕ, θέλω να κάνω σύδεση σε 3play σε forthnet, θα ισχύσει η προσφορά των eur 49.90 σε εμένα;

Καλησπέρα andrdive,

Στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της σύνδεσης σου και ένα τηλ επικοινωνίας ώστε να δούμε πως μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα andrdive,

Στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της σύνδεσης σου και ένα τηλ επικοινωνίας ώστε να δούμε πως μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support

Καλησπέρα Παναγιώτη, εστειλα PM
 
Re: *** Nova official support ***

Να ευχαριστησω και εγω τα παιδια για την γρηγορη εξυπηρετηση
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω κάνει αίτηση για 3play, το ρούτερ θα έρθει μαζί με τον αποκωδικοποίηση η σε διαφορετική αποστολή?
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα giorgosh,

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας με κάποιο απο τα στοιχεία της αίτησης που έχεις υποβάλλει (πχ. Αρ. τηλ., ΑΦΜ κτλ), ώστε να το ελέγξουμε και σε ενημερώσουμε για τον τρόπο παράδοσης του adsl εξοπλισμού.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, σε συνάδελφο που είναι συνδρομητής σας σε 3play μετά από αίτηση φορητότητας στον ΟΤΕ και υπαναχώρηση και παραμονή τελικά στο δικό σας δίκτυο, εδώ και μιά εβδομάδα δεν έχει ούτε τηλεφωνική γραμμή + internet αλλά ούτε και nova. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Να υπενθυμίσουμε πως στο παρών νήμα η Forthnet - nova προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη, αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.Την περασμενη παρασκευη ενας συνεργατης σας μου εκανε προσφορα για ενα χρονο δωρεαν τα καναλια hd.Του επισημανα οτι επειδη εχω δυο πακετα 3play ενα start pack και ενα με cinema pack με ενδιαφερει και συμφωνησα να γινει στο καλυτερο πακετο το cinema δηλαδη.Παρολα αυτα σημερα διαπιστωσα οτι εγινε λαθος και μπηκε στο start pack. Μπορειται να βοηθησετε παρακαλω?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dim650,

Ενημερώσε μας με τα στοιχεία απο τις παραπάνω συνδρομές που αναφέρεις, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από εμένα. Συγχαρητήρια στα παιδιά του support για την μέχρι τώρα υποστήριξη τους στο νήμα. Να παραθέσω και εγώ μια γενική πρόταση. Νομίζω θα ήταν πολύ καλό για το πακέτο αν γινόταν προσθήκη καναλιών από το δίκτυο του history όπως για παράδειγμα το Crime & Investigation Network ή κάποιο από τα κανάλια όπως το discovery science ή το discovery id. Πολύ είναι αυτοί που έχουν το απλό 3play και ενδιαφέρονται για τα ντοκιμαντερ που προβάλονται στο πακέτο της nova και νομίζω θα τους ενδιέφερε κάποιο από τα παραπάνω κανάλια. Θα βοηθούσε και στην μεγαλύτερη προώθηση του πακέτου.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από εμένα. Συγχαρητήρια στα παιδιά του support για την μέχρι τώρα υποστήριξη τους στο νήμα. Να παραθέσω και εγώ μια γενική πρόταση. Νομίζω θα ήταν πολύ καλό για το πακέτο αν γινόταν προσθήκη καναλιών από το δίκτυο του history όπως για παράδειγμα το Crime & Investigation Network ή κάποιο από τα κανάλια όπως το discovery science ή το discovery id. Πολύ είναι αυτοί που έχουν το απλό 3play και ενδιαφέρονται για τα ντοκιμαντερ που προβάλονται στο πακέτο της nova και νομίζω θα τους ενδιέφερε κάποιο από τα παραπάνω κανάλια. Θα βοηθούσε και στην μεγαλύτερη προώθηση του πακέτου.

Καλησπέρα paokara4594,

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Eίμαστε σε επαφή με το History Channel για το κανάλι CI.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας και στη σελίδα μας στο Facebook.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να παρακολουθήσω το NovaGo μέσω του κινητού μου που είναι LG 9 II. Στον κατάλογο με τις συσκευές της LG αναφέρεται ότι υπάρχουν και άλλες συσκευές (κ.α.), οπότε δεν είναι ξεκάθαρο.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ τον Παναγιώτη για την άμεση απάντηση του.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλησπέρα.
θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να παρακολουθήσω το NovaGo μέσω του κινητού μου που είναι LG 9 II. Στον κατάλογο με τις συσκευές της LG αναφέρεται ότι υπάρχουν και άλλες συσκευές (κ.α.), οπότε δεν είναι ξεκάθαρο.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Καλησπέρα nikosofy,

Μπορείς να ενημερωθείς για τις υποστηριζόμενες συσκευές, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και την επιλογή "Πως βλέπω;"

Θα προτείναμε επίσης να ελέγξεις και το FAQ της υπηρεσίας όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Μα ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα. Στην επιλογή "πώς βλέπω", δεν υπάρχουν καθόλου συσκευές της LG, στο FAQ αναφέρει 3 συσκευές ονομαστικά και μετά γράφει "κ.α.", χωρίς να διευκρινίζει ποιες. Γι' αυτό και ζητώ την βοήθειά σας.
 
Status
Not open for further replies.