*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Το nova multiview ειναι με 12μηνη δεσμευση?Αμα παω αυριο σε ενα καταστημα forthnet και παρω εναν ακομα pace 831 θα μπορω να εχω το multiview για ενα 6μηνο(με 9.90/μηνα) που το θελω και μετα να σας παρω για διακοπη?
 
Re: *** Nova official support ***

@panaxas

μπορείτε σας παρακαλούμε να μας στείλετε με pm ένα κινητό επικοινωνίας;
 
Re: *** Nova official support ***

μετα απο εγγραφή μου στο πρόγραμμα 3play, βρίσκομαι στην αναμονή για να ρθεί τεχνικός για να μου εγκαταστίσει το πιάτο της νόβα, θέλω να ρωτήσω επειδή μένω σε 2οροφη μονοκατοικία υπάρχει η δυνατότητα όταν έρθει ο τεχνικός να του ζητήσω μιας και δεν θέλω να προσθεθεί για λόγους καλαισθησίας νέο καλώδιο στη πρόσοψη του σπιτιού( δεν θέλω να φαίνονται τα καλώδια) να προσθεθεί η εγκατάσταση του δορυφορικού πιάτου σε αυτή της επίγειας κεραίας;
διάβασα στο φόρουμ για την επιλογή κάποιου είδους σπλίτερ αν κατάλαβα καλα. μπορεί να γίνει τέτοιου είδους σύνδεση; και αν ναι θα επιβαρυνθώ επιπλέον; ευχαριστώ πολυ για τον χρόνο σας
Με εκτίμιση
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα tomhagen,

οι πλειοψηφία των τεχνικών που έρχονται για τις εγκαταστάσεις αυτές είναι εξωτερικοί συνεργάτες της forthnet. Στη βάση αυτή της συνεργασίας έχουν υποχρέωση να παρέχουν εκ μέρους της forthnet συγκεκριμένα πράγματα. Με την προσωπική μου εμπειρία αυτό που περιγράφεται εδ´ψ πιστεύω ότι είναι μια απλή εγκατάσταση που μπορεί να γίνει. Το κόστος του splitter είναι κάτι που επιβαρύνεστε και έχει να κάνει με συνεννόηση-συνδιαλλαγή ανάμεσα σε εσάς και τον τεχνικό που θα σας εξυπηρετήσει.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορείτε να με διαφωτίσετε σχετικά με την παρακάτω απορία μου;
Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την χριστουγεννιάτικη προσφορά 3play με NovaSport1 & NovaCinema1 αλλά δεν έχω δυνατότητα δορυφορικής εγκατάστασης από τον ιδιοκτήτη...
Μπορώ με το usb stick να βλέπω τα κανάλια αυτά μέσω επίγειας λήψης; Αν όχι υπάρχει εναλλακτική;

Με εκτίμηση στις προσπάθειες που καταβάλετε στο forum
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

To 3play προυποθέτει και δορυφορικό σύστημα. Από την στιγμή που δεν μπορείς, δοκίμασε να πετύχεις καλή τιμή για 2play σε συνδιασμό με Nova επίγεια. που περιέχει το NC1 & NS1 μέσω του USB
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δηλαδή, με συγχωρείτε κιόλας, αν δεν γίνει η δορυφορική εγκατάσταση δεν θα παίξει η επίγεια; 'Η απλά δεν χορηγείται σαν υπηρεσία;
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας και συγχαρητηρια για ολη αυτη την πρωτοβουλια.

Εχω 3play με 60λεπτα κινητα και nova cinema (+ΗD+multiview) στα 44,90
Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση καποιας προσφορας ωστε να προσθεσω και το sport πακετο ,δηλαδη να μεταβω στο Full .


Ευχαριστω.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

@ stekas2005, tlgex

μπορείτε σας παρακαλούμε να μας δώσετε με pm ένα κινητό τηλέφωνο για να φροντίσουμε να σας καλέσει ένας συνάδελφος;


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Aν και δεν καταφερα να εχω το επιθυμητο αποτελεσμα , να ευχαριστησω πολυ τα παιδια για την αμεσοτατη επικοινωνια και την προσπαθεια τους .
 
καλησπερα σας.Ειμαι συνδρομητης της Νοβα και ενδιαφερομαι το χριστουγεννιατικο πακετο που εχει και το internet.Απλα θελω να ρωτησω αν ξερετε πως εχω συμβολαιο απο αλλη εταιρεια internet,μπορω να το σπασω να ερθω σε εσας?

Επεξεργασία:
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας μεσω pm!Εστειλα μηνυμα μεσω του site σας και ελπιζω σε γρηγορη επικοινωνια με τον συναδελφο σας!
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Μια θερμη παρακληση: Δεν ξερω κατά ποσο τα παιδια του support εδώ μεσα μπορουν να το κανουν, αλλα θα ηθελα να ζητησω μια διορθωση στο νέο firmware: Να παψει να χρησιμοποειται τοσο ανοητα το κουμπι rewind πρωτα για αργη κινηση και μετα από αρκετα πατηματα για rewind. Το rewind είναι κατι που χρησιμοποιείται κατά κορον στο PVR και στο time shift και είναι τελειως δυσχρηστο στον Pace 865 ετσι που υλοποιείται. Πρεπει πατωντας rewind απλα να πηγαίνουμε προς τα πισω! Αν είναι τοσο απαραιτητο το slow motion ας μπει στο κουμπι pause όπως το εχουν ολοι οι αλλοι δεκτες! Τι σοι φαεινη ιδεα ηταν αυτή με τον pace δε ξερω.
Επισης, πρεπει να προστεθει τουλάχιστον άλλη μια ταχυτητα fast forward-rewind περα από το x30 (x60, x120) αφου για να παμε πχ στο ημιχρονο ενός αγωνα που εχουμε γραψει, περιμενουμε με τις ωρες.
Ακομη, το step σε μικροτερα βηματα από ότι μονο στα bookmarks θα βοηθουσε πολύ.

Ευχαριστούμε τα παιδια του support στο avclub για την πολύ καλη προσπαθεια σας η οποια είμαι σιγουρος πως πιανει τοπο.
 
Re: *** Nova official support ***

Επισης, πρεπει να προστεθει τουλάχιστον άλλη μια ταχυτητα fast forward-rewind περα από το x30 (x60, x120) αφου για να παμε πχ στο ημιχρονο ενός αγωνα που εχουμε γραψει, περιμενουμε με τις ωρες.
μπορεις να πας με τα αριθμητικα πληκτρα σε οποιο κομματι της εγγραφης θελεις.

σχετικα με το firmware,εχουν γινει αρκετες αναφορες για γενικοτερα προβληματα των δεκτων και πιστευουμε να διορθωθουν αμεσα.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Έχω να αναφέρω ένα πρόβλημα στη τιμολόγηση μου, καθώς και την απορία μου σε ένα πολύ σοβαρό κατά την άποψη μου θέμα.
Ας αρχίσω με την απορία μου, είναι δυνατόν να μην επικοινωνούν – ενημερώνονται τα τμήματα μεταξύ τους; Πως είναι δυνατόν το τμήμα πελατών να με βλέπει ως συνδρομητή NOVA full pack με εξόφληση λογαριασμού μέσω πιστωτικής κάρτας, όπως πραγματικά είμαι και το λογιστήριο να αρχίζει να με χρεώνει από τον τρίτο μήνα τα NOVA HD;;;;;;;;;;;;
Στο πρόβλημα τώρα, το οποίο πιστεύω καταλάβατε ήδη σε τι αφορά.
Ενώ λοιπόν είμαι συνδρομητής full pack χωρίς multiview και εξόφληση μέσω πιστωτικής, επομένως 12 μήνες δωρεάν τα HD, η NOVA ξεκίνησε ήδη από τον τρίτο μήνα να μου τα χρεώνει! Μου χρέωσαν για τον Νοέμβριο 4,16 αναλογικά και άλλα 4,99 για τον Δεκέμβριο, τα οποία σημειωτέων τα εισέπραξαν ήδη μέσω της πιστωτικής μου.
Επικοινώνησα σήμερα το πρωί με το τμήμα εξυπηρέτησης και ζήτησα την άμεση πίστωση του λογαριασμού μου και η υπάλληλος μου είπε πως αυτό θα γίνει στον επόμενο λογαριασμό.
Επειδή όμως δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, παρακαλώ όπως κάνετε και από πλευράς σας τις δέουσες ενέργειες ώστε να πιστωθούν άμεσα τα παραπάνω ποσά από την κάρτα μου και φυσικά να μη χρεωθώ από εδώ και στο εξής και μέχρι τη συμπλήρωση του 12μήνου μου.
Τα στοιχεία μου σας τα έχω αποστείλει πριν λίγες εβδομάδες με pm λόγω κάποιου άλλου θέματος με το NOVA GO.
Ευχαριστώ.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

@ jimmis74
καλημέρα. Θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας συνάδελφος αύριο το πρωί.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Νικο καλησπερα σου εχω στειλει pm.
Οταν μπορεσεις δες το λιγο και απαντησε μου σε παρακαλω.
 
Re: *** Nova official support ***

Δεν έχει έρθει κάτι. Δοκίμασε να το ξαναστείλεις...
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Σου εστειλα μολις τωρα.
Απαντησε μου αν το ειδες.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, έχω δύο συνδρομές νοβα μία full και μια sports. Στο πακέτο sports είχα ζητήσει να γίνει διακοπεί στα hd κανάλια. Σήμερα διαπίστωσα ότι (κατά σύμπτωση!) έγινε διακοπή και στις δύο συνδέσεις. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι έληξε η προσφορά στο full αλλά η κοπέλα δεν μπόρεσε να μου εξηγήσει ποια ήταν η προσφορά που είχα και έληξε. Η συγκεκριμένη σύνδεση είναι σχεδόν 10ετίας, με εξόφληση παγιας εντολής από το 2006 και ενεργοποιμένα τα hd από την πρώτη στιγμή!
Νομίζω ότι έχει γίνει κάποιο μπερδεμα με τις δύο συνδρομές αλλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη.
 
Status
Not open for further replies.