*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

@ makfil

όπως θα σας ενημέρωσαν η αποδοχή φορητότητας προς Wind από την πλευρά της Forthnet έχει γίνει δεκτή κανονικά στις 31/12/13. Γίνονται ενέργειες για να καταλάβουμε που "κολλάει" θέμα και δεν έχετε εξυπηρετηθεί ακόμη.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Είμαι ενήμερος για τις άμεσες ενέργειες, που έγιναν με την παρέμβασή σου, και περιμένω το αποτέλεσμα της έρευνας που γίνεται για να βρεθεί η αιτία του "κολλήματος" της υπόθεσης. Μετά την επιβεβαίωση της αποδοχής φορητότητας από την πλευρά της Forthnet, αποδεικνύεται ότι η εικόνα που μου δόθηκε για την "αιτία" της άρνησης φορητότητας, δηλαδή η ανύπαρκτη οφειλή των 5,26 , δεν ήταν πραγματική αιτία της άρνησης, δεδομένου, άλλωστε, ότι αφενός εξακολουθώ να έχω τις υπηρεσίες τις Forthnet αφετέρου έχω προκαταβάλει, με τον τελευταίο λογαριασμό, και τη συνδρομή μέχρι 4/2/2014.

Εν πάση περιπτώσει, ευχαριστώ, και δημόσια, τόσο εσένα όσο και την πολύ ευγενική και εξυπηρετική συνάδελφό σου για τις άμεσες ενέργειές σας, και ελπίζω να βρεθεί σύντομα η αιτία του "κολλήματος" της υπόθεσης.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας

Στην πολυκατοικία μας υπάρχει εγκατάσταση ενός πιάτου με 2 NLB τα οποία παλαιότερα έδειχναν τον Hotbird και τον Astra.
Θυμάμαι παλαιότερα στον δέκτη dreambox που είχα στην κατοχή μου κάπου μέσα στις ρυθμίσεις έβαζα ότι έχει Diseqc
και ότι ο Astra είναι στο AA και ο Hotbird είναι στο AΒ.

Η Παραπάνω εγκατάσταση ενεργοποιήθηκε ένα μέρη και συγκεκριμένα ο πατέρας μου έβαλε OTEtv ήρθε το τεχνικός έκανε την εγκατάσταση και την αντίστοιχη παραμετροποίηση στο πιάτο και όλα ΟΚ.

Το θέμα είναι ότι θέλω εγώ να βάλω Nova χρησιμοποιώντας το NLB που υποθέτω ότι στοχεύει ακόμη στον Hotbird. Εάν είναι οκ η στόχευση θα υπάρχει κάποιο θέμα με το Diseqc και τον αποκωδικοποιητή της nova διότι κάτι τέτοιο διαβάζω στο Internet.

Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα παιδιά . εχώ δει ότι έχετε βοηθήσει πολύ κόσμο και θα ήθελα να μάθω πόσα λεφτά πρέπει να δώσω για να βάλω το nova cinema . ισχύει ότι όλες τις ταινίες πρώτης προβολής τις βλέπεις δωρεάν ?
 
Re: *** Nova official support ***

@ replika

για ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες και τις προσφορές μπορείτε είτε να καλέσετε στο 13831 ή να επισκεφτείτε τη σελίδα www.forthnet.gr .
Δεν υπάρχουν ταινίες που να χρεώνονται επιπλέον.
 
Re: *** Nova official support ***

Η χθεσινη αναβάθμιση για τον 865 μήπως μπορείτε να μας πείτε τι άλλαξε στον δέκτη;
 
Re: *** Nova official support ***

Από χθες είναι διαθέσιμες αναβαθμίσεις και για τους 2 δέκτες (831 & 865).

Οι διορθώσεις που περιέχονται στο νέο λογισμικό αφορούν:

- Βελτίωση στην ανανέωση υπηρεσιών όταν υπάρχει συνδεδεμένο DTT dongle στον αποκωδικοποιητή.
- Βελτίωση στο συντονισμό Free to Air καναλιών (π.χ. RAI channels)
- Διόρθωση προβλήματος με τον μηχανισμό αναβάθμισης λογισμικού του PVR865. Όλοι οι δέκτες που θα αναβαθμιστούν, θα μπορούν μετέπειτα να αναβαθμίζονται χωρίς να καταφεύγουν σε επιπλέον ενέργειες.
- Πολλές βελτιώσεις σε εσωτερικούς μηχανισμούς που βοηθούν στη σταθερή λειτουργία των αποκωδικοποιητών.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μολις τωρα κανω την αναβαθμιση.Για να δουμε.

Για το αλλο προβλημα που ειχα με το ιντερνετ δεν εγινε τιποτα.Ολη μερα παει με 1-2mb ενω συγχρονιζω στα 16.Αν μπορει να γινει κατι.
 
Re: *** Nova official support ***

Nίκος, Νοva support,

επειδή μετά την αναβάθμιση, κάτοχοι τηλεοράσεων Panasonic αντιμετωπίζουν φρικαλέα προβλήματα με τη σύνδεση hdmi,
μήπως θα μπορούσατε να το αναφέρατε στο τεχνικό τμήμα?
Δεν έχω απαίτηση να λυθεί το πρόβλημα σήμερα, ή αύριο.
Καλό θα είναι να λυθεί το Σάββατο, γιατί παίζει η ομάδα...

Ευχαριστώ
Δημήτρης, Νοva user.
 
Re: *** Nova official support ***

Nίκος, Νοva support,

επειδή μετά την αναβάθμιση, κάτοχοι τηλεοράσεων Panasonic αντιμετωπίζουν φρικαλέα προβλήματα με τη σύνδεση hdmi,
μήπως θα μπορούσατε να το αναφέρατε στο τεχνικό τμήμα?
Δεν έχω απαίτηση να λυθεί το πρόβλημα σήμερα, ή αύριο.
Καλό θα είναι να λυθεί το Σάββατο, γιατί παίζει η ομάδα...

Ευχαριστώ
Δημήτρης, Νοva user.

Προσυπογράφω !
 
Re: *** Nova official support ***

Αγαπητοί, αυτό είναι απαράδεκτο. Έχω υπάρξει υπομονετικος, αλλά αυτό υπερβαίνει τα όρια. Smart Viera TX-P50ST60. Παρακαλώ όπως λυθεί άμεσα, για να μην υπάρχουν καταγγελίες στην ένωση καταναλωτών.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Τα (μέχρι τώρα) θύματα της αναβάθμισης του 831 με τηλεόραση Panasonic και σύνδεση HDMI είναι:

1. makfil με P50VT30
2. jimitsis με
3. paidimalama με 50G10
4. Sofoklis Antwniadis με
5. kostikos με P50ST60

(και πόσοι άλλοι άραγε που δεν είναι μέλη του avclub ...)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σε όλους.

Πράγματι υπάρχουν τα προβλήματα που αναφέρετε με το νέο firmware. Το ψάχνουν. Μόλις έχουμε νεότερα θα ενημερώσουμε άμεσα.


Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Το πρόβλημα έχει εντοπιστεί και αναπαράγεται για να βρεθεί η λύση του.
Επίσης έχει κατέβει από τον αέρα η αναβάθμιση για να μην δημιουργηθούν προβλήματα και σε άλλους.
Μέχρι τότε όμως, για να μην ταλαιπωρείται κανείς, μπορείτε να μου στείλετε εδώ pm με ένα κινητό επικοινωνίας για να αντιμετωπίσουμε άμεσα τα δικά σας προβλήματα.


Νίκος, Nova support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Από την πλευρά μου να ευχαριστήσω, για άλλη μια φορά, την υποστήριξη που παρέχει η Nova στα μέλη της κοινότητας.

Το πρωί μου τηλεφώνησε ευγενικός τεχνικός, με τον οποίο προσπαθήσαμε αρκετά για τη διαπίστωση της βλάβης και τυχόν διόρθωση αλλά όλα απέτυχαν. Μετά από εσωτερική συνεννόηση, μου είπε ότι θα έρθει με άλλο δέκτη που δεν θα έχει την αναβάθμιση, για να αντικαταστήσει αυτόν με την αναβάθμιση. Ήρθε πολύ γρήγορα, τον αντικατέστησε και αποκαταστάθηκε ... η τάξη, όπως πριν από το χθεσινό απόγευμα.

Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για το πρόβλημα αλλά όσοι εξακολουθείτε να το έχετε, επικοινωνείστε με το Νίκο για να δώσετε τηλέφωνο ώστε να λυθεί και το δικό σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Pace831 αναβαθμισμένος, δε παίζει σε Panasonic ET5. Μένει σε ανάλυση 576p, χωρίς ήχο. Χωρίς να είμαι και ειδικός, για μένα πρόκειται για πρόβλημα με το EDID. Κάτι στο EDID της Panasonic μπερδεύει τον Pace.

Απ' όσο γνωρίζω τα service centers έχουν παλιότερο firmware σε USB stick. Ας μας πουν πως γίνεται να το περάσουμε. Δεν είναι δυνατόν να περιμένω να μου αλλάξουν το δέκτη.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.