*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Θα μπορούσαμε αυτή την πληροφορία (Επεισόδιο 1, 2) να την έχουμε διότι ούτε αυτή υπάρχει. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την άμεση ανταπόκριση.


Ενημερώνουμε το αρμόδιο τμήμα, ώστε εάν υπάρχει η δυνατότητα, να διορθωθεί.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω τα παιδιά εδώ που με την παρέμβαση τους διευκολύνουν την αποκατάσταση όσων προβλημάτων προκύπτουν. Αν υπήρχε αυτή η αντιμετώπιση σε όλους τους τομείς, μονο επαίνους θα άκουγε η εταιρία και όχι παράπονα.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε andre74.
Στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω πρόβλημα με το novaGo καθώς το plugin πάντα μου crusharei, παρακαλώ ενημερώστε με τι μπορώ να κάνω για να διορθωθεί το πρόβλημα...!
P.s ο υπολογιστής μου τηρεί της ελάχιστες προϋποθέσεις το δοκίμασα σε 3 browsers και έχω κάνει unistall και install το plugin τουλάχιστον 3 φορές
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα metaxakis,

Στείλε μας ένα κινητό επικοινωνίας σε pm, για να ενημερώσουμε συνάδελφο να σε καλέσει.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

1. Δε μπορώ να καταλάβω τι σας ενοχλεί το jailbreak στα iPhone/iPad και κόβετε το NovaGo. Το jailbreak είναι καθόλα νόμιμο με απόφαση δικαστηρίου (δείτε εδώ). Γιατί καταδικάζετε τους advanced users;

2. Γιατί δεν υπάρχει εμφανώς κάποιο μέιλ επικοινωνίας/παραπόνων προς νόβα/φορθνετ κλπ; Στο γενικό μέιλ [email protected] απαντάει κανείς; Αν ναι, μετά από πόσο καιρό;

3. Στη συνεγκατάσταση ΟΤΕ/Νοβα, κάτι πρέπει να κάνετε. Δε μπορεί να απαιτούνται 2 ταψιά, 2 διαφορετικά καλώδια, 2 διαφορετικοί αποκωδικοποιητές κοκ. Εγώ που θέλω να βλέπω ξένα και ελληνικά κανάλια διαφόρων δορυφόρων έχω αυτή τη στιγμή 3 αποκωδικοποιητές (!), με αναγκάζετε να το κάνω, ενώ θα μπορούσε να γίνει η δουλειά μου και με έναν. Γιατί να μην έχω αυτή τη δυνατότητα;

4. Στην υπηρεσία NovaGo, καλό είναι να δώσετε πρόσβαση σε έως 2 διαφορετικές IP και όχι σε έως 2 συσκευές. Σήμερα, σε κάθε σπίτι υπάρχει λαπτοπ, smartphone, tablet κλπ. Δεν αρκούν οι δυο συσκευές που βάζετε, εκτός αυτού δε γνωρίζουμε ποιες συσκευές έχουν κλειδώσει και γίνεται ένα μπάχαλο. Βάλτε μια επιλογή να δηλώνουμε τις συσκευές μας. ΕΠίσης, γιατί να μην παίζει η υπηρεσία NovaGo και στα MacBook??

Έχω δυο συνδέσεις Forthnet 3ple play με sports pack και στις δυο. Εκτός αυτού κάντε κάτι με το ελληνικό πρωτάθλημα το οποίο ουσιαστικά είναι και το μόνο που σας απέμεινε. Κάθε βδομάδα ξεφτιλίζεται, το προϊόν σας απαξιώνεται και εσείς δεν σχολιάζετε καν τις φάσεις στη ζωντανή μετάδοση. Έχετε έννομο συμφέρον να προάγετε το θέαμα στο ελληνικό πρωτάθλημα, αντ'αυτού δε βλέπουμε καν θέαμα, αλλά ένα στημένο γεγονός.

Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για τις πολλές παρατηρήσεις, όλες είναι καλοπροαίρετες.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Για να μην αρχίσουν διαγραφές μηνυμάτων, θα ήθελα, πριν γράφετε το οτιδήποτε, να διαβάζετε το πρώτο μήνυμα του θέματος. Σεβαστείτε και τα άλλα μέλη και τα παιδιά από τη forthnet που βοηθούν.
 
Re: *** Nova official support ***

@pharm

Σ' ευχαριστούμε κατ' αρχήν για τα ζητήματα που θέτεις.
Οι παρατηρήσεις σας, βοηθούν και εμάς να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες μας.

Θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε τα παραπάνω ερωτήματά σου, όπου αυτό είναι εφικτό.

Η υπηρεσία NovaGo, που πραγματικά χαίρει μεγάλης αποδοχής, έχει περάσει από μια δοκιμαστική περίοδο όπου διαπιστώθηκαν διάφορα προβλήματα (τα οποία αξιολόγησε το αρμόδιο τμήμα που έχει αναλάβει την εξέλιξη της υπηρεσίας) και πλέον για την σωστή λειτουργία της, πρέπει να πληρούνται κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Ο ρόλος των συναδέλφων που κάνουν τις αθλητικές μεταδόσεις, είναι η περιγραφή του αγώνα και όχι να λαμβάνουν προσωπική θέση με τις εκτιμήσεις τους.
Δίνουμε την ευκαιρία στους συνδρομητές μας να έχουν πλήρη εικόνα και να βγάζουν τα δικά τους συμπεράσματα.

Επίσης στην επίσημη ιστοσελίδα μας, υπάρχει εμφανώς πεδίο επικοινωνίας και μέσω αυτού συγκεκριμένο τμήμα αναλαμβάνει την διεκπεραίωση των ερωτημάτων που δεχόμαστε. Γίνεται προσπάθεια για να υπάρχει όσο πιο άμεση ανταπόκριση γίνεται.

Όλες τις προτάσεις σου και τις απορίες σου, θα φροντίσουμε να τις μεταφέρουμε στους αρμόδιους αποδέκτες.

Οτιδήποτε χρειαστείς είμαστε στη διάθεση σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα

Είμαι συνδρομητής στη Nova τουλάχιστον μια 10ετία. Μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι και προτού αρχίσουν τα συνεχόμενα μηνύματα ότι δεν θα έχω κανάλια μετά την ψηφιακή μετάβαση, αν δεν πάρω ιδιοκτησιακό δέκτη, χρησιμοποιούσα δορυφορικό δέκτη της επιλογής μου. Αυτό γιατί ήμουν συνδρομητής προτού ακόμα ξεκινήσουν οι γάμοι κάρτας/αποκωδικοποιητή.

Η ερώτησή μου είναι η εξής:
Μπορώ να παντρέψω την κάρτα NOVA με τον δορυφορικό δέκτη της τηλεόρασής μου;
Αφού το πάντρεμα γίνεται μεταξύ του αριθμού της κάρτας Nova και του σειριακού αριθμού του ιδιοκτησιακού δορυφορικού δέκτη, γιατί να μην μπορεί να γίνει πάντρεμα του αριθμού της κάρτας μου και τον σειριακό αριθμό της τηλεόρασής μου; Γνωρίζω ότι δεν θα έχω τις Interactive υπηρεσίες, αλλά αυτή η υπηρεσία, για μένα, είναι άχρηστη από τη στιγμή που υπάρχει το internet.

Είναι κρίμα να έχω στην διάθεσή μου μια τηλεόραση που διαθέτει δορυφορικό δέκτη και που μπορεί να υπακούει σε φωνητικές εντολές, να είμαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιώ έναν αποκωδικοποιητή που δεν μπορεί να υπακούσει ούτε στις εντολές του τηλεχειριστηρίου του.

Δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα έχω μια θετική απάντηση, όμως κάνω μια προσπάθεια.
Ίσως γίνονται και θαύματα.
:guitarist:
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής συσκευών πριν τρεις ημέρες και δεν έχω λάβει ακόμη το mail επιβεβαίωσης. Μετά όμως τη σημερινή αναβάθμιση παίζει το LG tablet μου. μπορώ με καποιο τροπο να ακυρώσω την αίτηση ακυρωσης μιας και δεν έχω λάβει το e-mail;
 
Re: *** Nova official support ***

Δυο ερωτησεις αν επιτρεπεται:

1) Ποτε θα αλλαξει η υπηρεσια απο beta σε κανονικη;

2) Μηπως υπηρξε καποια αλλαγη δεδομενων ως προς την ζωντανη μεταδοση των οσκαρ απο το novago;
 
Re: *** Nova official support ***

Η επίσημη σελίδα nova http://www.forthnet.gr/media/NovaGoHtml/el-GR/img/slide_phones.png λέει οτι το Sony Xperia V με 4.3 android υποστηρίζει την υπηρεσία.Εγώ που έχω το κινητό αυτό βγάζει οταν πατάω το streaming: Υπηρεσία μη διαθέσιμη.Τελικά το υποστηρίζει η συσκευή μου ή η επίσημη σελίδα της nova γράφει κάτι που δεν ισχύει?

Kαλησπέρα lamprosred,

Στείλε μας με ένα pm, ένα κινητό επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει ένας συνάδελφος για να το δείτε.

Δημήτρης
Μετά την τελευταία αναβάθμιση της εφαρμογής όλα οκ.Λειτουργεί κανονικά το novago στο sony xperia V.
 
Re: *** Nova official support ***

HP COMPAQ MINI 110C-1030SV -*

Σε αυτο το λαπτοπ παιζει το novago με Windows 7?
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επειδη αντιμετωπιζω προβλημα απο το πρωι με το τηλεφωνο ( δεν υπαρχει σημα ) , λειτουργει το support το σαββατοκυριακο ;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.

Καλησπέρα

Είμαι συνδρομητής στη Nova τουλάχιστον μια 10ετία. Μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι και προτού αρχίσουν τα συνεχόμενα μηνύματα ότι δεν θα έχω κανάλια μετά την ψηφιακή μετάβαση, αν δεν πάρω ιδιοκτησιακό δέκτη, χρησιμοποιούσα δορυφορικό δέκτη της επιλογής μου. Αυτό γιατί ήμουν συνδρομητής προτού ακόμα ξεκινήσουν οι γάμοι κάρτας/αποκωδικοποιητή.

Η ερώτησή μου είναι η εξής:
Μπορώ να παντρέψω την κάρτα NOVA με τον δορυφορικό δέκτη της τηλεόρασής μου;
Αφού το πάντρεμα γίνεται μεταξύ του αριθμού της κάρτας Nova και του σειριακού αριθμού του ιδιοκτησιακού δορυφορικού δέκτη, γιατί να μην μπορεί να γίνει πάντρεμα του αριθμού της κάρτας μου και τον σειριακό αριθμό της τηλεόρασής μου; Γνωρίζω ότι δεν θα έχω τις Interactive υπηρεσίες, αλλά αυτή η υπηρεσία, για μένα, είναι άχρηστη από τη στιγμή που υπάρχει το internet.

Είναι κρίμα να έχω στην διάθεσή μου μια τηλεόραση που διαθέτει δορυφορικό δέκτη και που μπορεί να υπακούει σε φωνητικές εντολές, να είμαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιώ έναν αποκωδικοποιητή που δεν μπορεί να υπακούσει ούτε στις εντολές του τηλεχειριστηρίου του.

Δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα έχω μια θετική απάντηση, όμως κάνω μια προσπάθεια.
Ίσως γίνονται και θαύματα.
:guitarist:

Η υπηρεσία της NOVA παρέχεται στη smartcard με "παντρεμένο" δικό μας αποκωδικοποιητή.

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής συσκευών πριν τρεις ημέρες και δεν έχω λάβει ακόμη το mail επιβεβαίωσης. Μετά όμως τη σημερινή αναβάθμιση παίζει το LG tablet μου. μπορώ με καποιο τροπο να ακυρώσω την αίτηση ακυρωσης μιας και δεν έχω λάβει το e-mail;

Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα, στείλε μας προσωπικό μήνυμα με ένα κινητό επικοινωνίας για να φροντίσουμε να σε καλέσει ένας συνάδελφος.

Δυο ερωτησεις αν επιτρεπεται:

1) Ποτε θα αλλαξει η υπηρεσια απο beta σε κανονικη;

2) Μηπως υπηρξε καποια αλλαγη δεδομενων ως προς την ζωντανη μεταδοση των οσκαρ απο το novago;

Η υπηρεσία NovaGO δεν είναι πλέον σε beta μορφή. Βέβαια γίνεται συνεχής προσπάθεια για βελτίωση της υπηρεσίας.

Όπως ήταν γνωστό, η τελετή των Oscars δε θα μεταδίδονταν ζωντανά μέσω του NovaGO.
Είναι όμως διαθέσιμη πλέον στο Nova Go από χθές Δευτέρα 3/3 έως και την Κυριακή 9/3.
(Θα βρείς σχετική ένδειξη που θα δείχνει την τελετή συνεχώς για την παραπάνω περίοδο).

HP COMPAQ MINI 110C-1030SV -*

Σε αυτο το λαπτοπ παιζει το novago με Windows 7?

Μπορείς να ελέγξεις στο FAQ και στην παράγραφο 13, αν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για τη λειτουργία της υπηρεσίας NovaGO.

Επειδη αντιμετωπιζω προβλημα απο το πρωι με το τηλεφωνο ( δεν υπαρχει σημα ) , λειτουργει το support το σαββατοκυριακο ;

Στείλε μας σε ένα προσωπικό μήνυμα ένα κινητό επικοινωνίας και τον τηλεφωνικό αριθμό ενεργοποίησης,
για να φροντίσουμε να σε καλέσει ένας συνάδελφος και να δούμε το πρόβλημα που αναφέρεις.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών (τεχνικό τμήμα) λειτουργεί όλο το 24ωρο καθ´όλη τη διάρκεια του έτους.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας!

Έχω το πακέτο 3play + novacinema all έχω e-bill με μηνιαία έκδοση και κάθε μήνα πληρώνω με πάγια εντολή
σε πιστωτική μου κάρτα.
Όπως βλέπω από την κίνηση των λογαριασμών μου,νέος λογαριασμός εκδίδεται στης 10 κάθε μήνα.
Ο λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 10/01/2014 χρεώνει την περίοδο παροχής υπηρεσιών:
02/01/2014 - 01/02/2014

Ο λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 10/02/2014 χρεώνει την περίοδο παροχής υπηρεσιών:
02/02/2014 - 01/03/2014

Στα τέλη του Ιανουαρίου (πριν ακόμα μπει ο Φεβρουάριος!) ζήτησα τηλεφωνικά να διακοπεί το adult pack.
Μου ζητήθηκε αριθμός ταυτότητας κι όλα καλά.
Μάλιστα ρώτησα αν στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδιδόταν στις 10/02/2014 δεν θα χρεωνόταν
το adult pack (όπως έπρεπε) και μου είπαν πως όντως δε θα χρεωθεί!
Το adult pack σταμάτησε από τις πρώτες μέρες του Φεβρουαρίου αλλά στον τελευταίο λογαριασμό για τον
μήνα Φεβρουάριο παρόλα αυτά έχουν χρεωθεί κανονικά τα 9,99 ευρώ !

Θα εκτιμούσα αν μπορούσατε να ελέγξετε την περίπτωση μου. Επιλέγω να απευθυνθώ σε εσάς εδώ και ο λόγος είναι ότι τηλεφωνικά υποπτεύομαι πως είναι πιθανό να πέσω στο "πηγάδι" του ,περίφημου πλέον, "τμήματος μηχανογράφησης" όπως μου είχει συμβεί στην αρχή της ενεργοποίησης της 3play υπηρεσίας μου.

Σας ευχαριστώ!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα keraki,

Eυχαρίστως να ελέγξουμε το παραπάνω και να σε ενημερώσουμε. Στείλε μας σε ένα pm τα στοιχεία σου (σταθερό ή ΑΦΜ και ένα κινητό).

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Να σας ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση σας!

Μόλις είχα σχετικό τηλεφώνημα.Η συνάδελφος σας μου επιβεβαίωσε ότι στις 31/01 είχα ζητήσει τη διακοπή του adult pack.Το adult pack για το Φεβρουάριο μου χρεώθηκε επειδή ήταν "υπό έκδοση" ο λογαρισμός Φεβρουαρίου.Όπως με ενημέρωσε η συνάδελφος σας,επειδή και ο επόμενος λογαρισμός είναι ήδη "υπό έκδοση" η πίστωση των 9,99 ευρώ θα γίνει στον μεθεπόμενο λογαριασμό.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και πάλι keraki ,

Χαιρόμαστε που εξυπηρετήθηκες άμεσα, στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.