*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα! Ενώ συνδέομαι κανονικά και το επιλεγμένο πρόγραμμα ξεκινάει μετά από 3-4 δευτερόλεπτα σταματάει και μου βγάζει ένα error ''To NovaGo προς το παρόν δεν υποστήριζεται από την συσκευή σας''. Αυτό συμβαίνει σε όλους τους γνωστούς browser. Γιατί;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα παιδιά Το θέμα μου είναι ότι να έχω τώρα 2 βδομάδες και σήμερα θα έρθει τεχνικός γιατί δεν έχω καθόλου σήμα στα καλά καθούμενα και + ότι το τηλέφωνο μου λέει ότι δεν υπάρχει ο αριθμός εγώ μπορώ να καλέσω μονο σταθερά ενώ κινητά δεν μπορώ καθόλου και evaivaia είμαι και 2mb κάτω σε σχέση με την hol
 
Re: *** Nova official support ***

Να πω και εγω το προβλημα μου που το ειδα τωρα να μου πειτε μια γνωμη και εσεις.Εκανα συνδεση στην νοβα τα χριστουγεννα με την προσφορα 3play +novasport all+novacinema 1 με τους 2 μηνες 29,90 και μετα 54,90.εναρξη συμβολαιου στο ebill της forthet ελεγε 23/12/13.πληρωμη με πιστωτικη καρτα και μου εδωσαν 3 μηνες τα ερωτικα καναλια δωρο και 12 μηνες HD!Τωρα πιο ειναι το προβλημα μου!Πηρα τηλεφωνο στις 6/3/14 και εκανα διακοπη τα ερωτικα καναλια που ηταν δωρο ως της 23/3/14 για να μην εχω καμια χρεωση μετα,και οντως την ιδια μερα τα εκαναν διακοπη και μου εστειλαν και μηνυμα στι κινητο μου.Οταν ομως μπηκα στο ebill να δω τον λογαριασμο μου και τον χρονο που εχω κανει σε τηλεφωνηματα ειδα οτι η εναρξη συμβολαιου απο 23/12/13 που ηταν αλλαξε σε 6/3/14 οπου εκανα την διακοπη των ερωτικων καναλιων που ηταν δωρο!!!!!!τι γινετε τωρα οποτε αιτουμε κατι θα ξεκινα το συμβολαιο εκ νεου απο την αρχη??????και στο φιναλε δωρο ητανδεν τα ζητησα!ααααα!! και μου εκδοσαν πιστωτικο λογαριασμο 1 ευρο και κατι !!!!!!!!τι κανουμε τωρα???

Έχουμε ενημερώσει να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος για το πρόβλημα που αναφέρεις.

Καλησπέρα! Ενώ συνδέομαι κανονικά και το επιλεγμένο πρόγραμμα ξεκινάει μετά από 3-4 δευτερόλεπτα σταματάει και μου βγάζει ένα error ''To NovaGo προς το παρόν δεν υποστήριζεται από την συσκευή σας''. Αυτό συμβαίνει σε όλους τους γνωστούς browser. Γιατί;

Επειδή δεν το αναφέρεις, θεωρoύμε οτι το laptop σου πληροί τις προδιαγραφές λειτουργίας της υπηρεσίας.

Σε τέτοια περίπτωση, έχει όντως εντοπιστεί πρόβλημα με κάποια laptops που παρ' όλα αυτά πληρούν τις ελάχιστες προδιαγραφές λειτουργίας της υπηρεσίας.
Αναμένουμε σύντομα αναβάθμιση η οποία θα λύσει το πρόβλημα.

Μπορειτε να μας πειτε ποια ειναι τα καναλια που εχουν 5.1 ηχο?

5.1 ήχο μπορούν να δώσουν τα κανάλια HD αν το υποστηρίζει και η εκπομπή προγράμματος εκείνη τη στιγμή.
Οι ρυθμίσεις ήχου απο το menu του δέκτη, πρέπει να είναι στην επιλογή Passthrough.

Καλησπέρα παιδιά Το θέμα μου είναι ότι να έχω τώρα 2 βδομάδες και σήμερα θα έρθει τεχνικός γιατί δεν έχω καθόλου σήμα στα καλά καθούμενα και + ότι το τηλέφωνο μου λέει ότι δεν υπάρχει ο αριθμός εγώ μπορώ να καλέσω μονο σταθερά ενώ κινητά δεν μπορώ καθόλου και evaivaia είμαι και 2mb κάτω σε σχέση με την hol

Απ' όσο μπορούμε να καταλάβουμε από το μήνυμά σου, αναμένεις σήμερα επίσκεψη τεχνικού μας.
Παρ' όλα αυτά αν θέλεις, στείλε μας σε προσωπικά μήνυμα ένα κινητό επικοινωνίας και τον αριθμό ενεργοποίησης για να το δούμε κι από εδώ.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Απ' όσο μπορούμε να καταλάβουμε από το μήνυμά σου, αναμένεις σήμερα επίσκεψη τεχνικού μας.
Παρ' όλα αυτά αν θέλεις, στείλε μας σε προσωπικά μήνυμα ένα κινητό επικοινωνίας και τον αριθμό ενεργοποίησης για να το δούμε κι από εδώ.

Αλέξης, Forthnet Support

τον αριθμό ενεργοποίησης που τον βρισκω?
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Είναι ο αριθμός του σταθερού τηλεφώνου, για τον οποίο υπέβαλες την αίτηση.

Σου απαντήσαμε και στο προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες.

Οτιδήποτε άλλο χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για διάθεση του NovaGO, σε πελάτες ΝOVA Κύπρου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Επιβεβαιώνω κι εγώ πρόβλημα με TurboX λαπτοπ. Συνδέεται και αποσυνδέεται το novago μετά από 5 δευτερόλεπτα. Ούτε έξοδος τιβι υπάρχει ούτε τίποτα τέτοιο. Σε windows vista. Πήρα την εξυπηρετηςη το Σάββατο, αλλά μου είπαν δε μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δε λειτουργούσε το τεχνικό τμήμα. Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
 
Re: *** Nova official support ***

Επιβεβαιώνω κι εγώ πρόβλημα με TurboX λαπτοπ. Συνδέεται και αποσυνδέεται το novago μετά από 5 δευτερόλεπτα. Ούτε έξοδος τιβι υπάρχει ούτε τίποτα τέτοιο. Σε windows vista. Πήρα την εξυπηρετηςη το Σάββατο, αλλά μου είπαν δε μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δε λειτουργούσε το τεχνικό τμήμα. Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Η υπηρεσία λειτουργεί σε OS Windows 7 και άνω.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καινούριο είναι αυτό πάλι; Μέχρι πριν λίγο καιρό έπαιζε κανονικά.
 
Re: *** Nova official support ***

Στις αρχικές δοκιμαστικές εκδόσεις του NovaGO, η υπηρεσία όντως λειτουργούσε και με OS Windows Vista.

Κατά την δοκιμαστική περίοδο (beta), διαπιστώθηκαν διάφορα προβλήματα τα οποία αξιολόγησε το αρμόδιο τμήμα που έχει αναλάβει την εξέλιξη της υπηρεσίας και πλέον για την σωστή λειτουργία της, πρέπει να πληρούνται κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Στην παράγραφο 13 του FAQ της υπηρεσίας NovaGO, μπορείτε να ελέγξετε σε ποιες συσκευές διατίθεται η υπηρεσία και τις προδιαγραφές που πρέπει να πληρούνται.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα.

Αν έχεις πακέτο από ΠΑΕ(149 ευρώ για όλα τα Novasports σε υφιστάμενη συνδρομή 3play), υπάρχει πλέον η δυνατότητα προσθήκης του cinema pack?

Επίσης, αν δεχτώ κάποια προσφορά π.χ. για το cinema pack και την ενεργοποιήσω, θα χάσω την προσφορά που έχω για τα Novasports?


Γενικά, θα ήθελα να κάνω ως παρατήρηση πως θα ήταν πολύ βολικό να υπήρχε η δυνατότητα να διαχειρίζεσαι το περιεχόμενο της συνδρομής σου ηλεκτρονικά.

Δηλαδή να έχεις ως standard το βασικό πακέτο και από εκεί και πέρα ανάλογα με τις προσφορές που έχεις να μπορείς να προσθέτεις ότι θες.

Π.χ. εγώ που έχω 3play με όλα τα Novasports να μπορώ σε μία πιθανή προσφορά 10 ευρώ για όλα τα cinema να το κάνω ηλεκτρονικά.

Κάτι τέτοιο θα γλίτωνε τους συνδρομητές από πολύ χρόνο και θα προκαλούσε αποσυμφόρηση του τηλεφωνικού κέντρου.

Ελπίζω να προωθηθεί στο αντίστοιχο τμήμα.

Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα κι από εμένα.

Έχω ένα πρόβλημα με μια υπηρεσία του e-bill που λέγεται τηλεφωνικός κατάλογος.
Έχω καλέσει και στην εξυπηρέτηση πελατών και στους τεχνικούς αλλά δεν έχω εξυπηρετηθεί, δεν το γνωρίζει κανένας το θέμα.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για περαιτέρω βοήθεια ;
 
Καλησπέρα jimmy0077.

Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες, φυσικά θα προωθηθούν στα ανάλογα τμήματα.
Για το θέμα μεταβολής το πακέτου σου στείλε μας με ένα pm τα στοιχεία σου για να σε καλέσει ένας συνάδελφος και να σε ενημερώσει.

Κώστας Forthnet Support.

Καλησπέρα κι από εμένα.

Έχω ένα πρόβλημα με μια υπηρεσία του e-bill που λέγεται τηλεφωνικός κατάλογος.
Έχω καλέσει και στην εξυπηρέτηση πελατών και στους τεχνικούς αλλά δεν έχω εξυπηρετηθεί, δεν το γνωρίζει κανένας το θέμα.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για περαιτέρω βοήθεια ;

Καλησπέρα NikosD.

Δεν υπάρχει γενικά κάποιο πρόβλημα με το e-bill. στείλε μας με pm τα στοιχεία σου και πες μας ακριβώς τι πρόβλημα σου παρουσιάζει για να το δούμε.

Κώστας Forthnet Support.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Μια ερωτηση:

Θα προστεθουν κι αλλα καναλια στο novago οπως novasports4 και novasports7;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis.

Σκοπός μας είναι η υπηρεσία να γίνεται ολοένα και καλύτερη, ποιοτικά και σε περιεχόμενο.
Παρ' όλα αυτά, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για προσθήκη άλλων καναλιών.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Σε πόσες συσκευές μπορω να σετάρω το nova go?
Σε win7, απλα κατεβάζω καποιο πρόγραμμα;;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik.

Μπορείς να έχεις το NovaGO σε 2 συνολικά συσκευές, τις οποίες έχεις τη δυνατότητα να διαγράφεις/ανανεώνεις ανά 30 ημέρες.

Στο laptop με win7/8 θα χρειαστεί να κατεβάσεις και να εγκαταστήσεις το plugin που απαιτείται, για το οποίο σε ενημερώνει η σελίδα του NovaGO με pop-up μήνυμα.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σχετικά με το NovaGo, καλησπέρα, μέχρι να μάθω πως δουλευει το σύστημα, μάλλον κλείδωσα κάποιο χρήστη.
Να πω ότι δημιούργησα τον Admin και 2 χρήστες.
Αλλά ο κύριος πρώτος χρήστης -admin- (το λάπτοπ που γράφω), μόλις μου λέει "έχετε ξεπεράσει τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών.Παρακαλώ αφαιρέστε μια συσκευή).
Τι ακριβώς γίνεται?Έχω ήδη αφαιρέσει έναν χρήστη...
 
Status
Not open for further replies.