*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα kostikos

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.
Στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Καλή Ανάσταση
Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα,ειμαι συνδρομητης nova sportpack,
αν βαλω το nova multiview θα εχω 12μηνη δεσμευση να μην κανω διακοπη?
και κατι ακομα το multiview συνδυαζεται με το πακετο φιλαθλων(299$/χρονο)?
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα,ειμαι συνδρομητης nova sportpack,
αν βαλω το nova multiview θα εχω 12μηνη δεσμευση να μην κανω διακοπη?
και κατι ακομα το multiview συνδυαζεται με το πακετο φιλαθλων(299$/χρονο)?

Καλησπέρα giopage

Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Multiview ( http://www.forthnet.gr/ServicesDefault.aspx?a_id=5572 ), μοναδική προϋπόθεση είναι να είσαι κάτοχος δύο αποκωδικοποιητών NovaBox HD προκειμένου να συνδεθούν μεταξύ τους.
Αυτοί οι 2 αποκωδικοποιητές θα μπορεί να είναι:
1. 1 NovaBox HD PVR 865 και 1 NovaBox HD 831
2. 2 NovaBox HD PVR 865 ( http://www.forthnet.gr/ServicesDefault.aspx?a_id=5579 )
3. 2 NovaBox HD 831 ( http://www.forthnet.gr/ServicesDefault.aspx?a_id=5570 )
Στη περίπτωση που είσαι ήδη κάτοχος δύο αποκωδικοποιητών, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Multiview δεν ανανεώνεται η δέσμευση του συμβολαίου σου.
Διαφορετικά εφόσον χρειαστεί να αγοράσεις νέο αποκωδικοποιητή τότε θα ανανεωθεί η 12μηνη δέσμευσή σου.

Η υπηρεσία Multiview παρέχεται στους συνδρομητές ανεξαρτήτως από το πακέτο της συνδρομής, οπότε μπορείς να το συνδυάσεις και με την προσφορά των ΠΑΕ, στην οποία αναφέρεσαι.

Δημήτρης,Forthnet Support


θα υπάρξει και φέτος τέτοιο πακέτο;

Καλησπέρα takis

Προς το παρόν δεν έχουμε κάποια επίσημη ενημέρωση. Θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες.

Δημήτρης,Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

@takis Στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Στις 5 Μαΐου κάνει πρεμιέρα η ξένη σειρά «24». Υπάρχει κάποια ενημέρωση αν έχει πάρει/πρόκειται να πάρει τα δικαιώματα πρώτης προβολής η Νόβα αμέσως μετά την προβολή στην Αμερική όπως γίνεται με το Game of thrones;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pharm.

Έχουμε ζητήσει να μας δοθούν οι απαραίτητες διευκρινίσεις σχετικά με το ερώτημά σου.

Θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου μόλις έχουμε κάτι νεότερο.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Στις 5 Μαΐου κάνει πρεμιέρα η ξένη σειρά «24». Υπάρχει κάποια ενημέρωση αν έχει πάρει/πρόκειται να πάρει τα δικαιώματα πρώτης προβολής η Νόβα αμέσως μετά την προβολή στην Αμερική όπως γίνεται με το Game of thrones;

Θα το δείξει το fox, ταυτόχρονα με την Αμερική. Χωρις καθυστέρηση.
 
Re: *** Nova official support ***

@pharm
Σε συνέχεια του παραπάνω ερωτήματος
Στις 5 Μαΐου κάνει πρεμιέρα η ξένη σειρά «24». Υπάρχει κάποια ενημέρωση αν έχει πάρει/πρόκειται να πάρει τα δικαιώματα πρώτης προβολής η Νόβα αμέσως μετά την προβολή στην Αμερική όπως γίνεται με το Game of thrones;

Την Τρίτη 6 Μαΐου στις 07:15 το πρωί σε ταυτόχρονη μετάδοση με την Αμερική το «24: Live Another Day» κάνει πρεμιέρα με διπλό επεισόδιο στη Nova, μέσα από το κανάλι FOX!
Τις επόμενες ημέρες θα έχουμε τη δυνατότητα να σε ενημερώσουμε αναλυτικά και για τις ώρες μεταδόσεων στις οποίες θα προβάλλεται η σειρά σε επανάληψη.

Δημήτρης,Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Τελεια σας ευχαριστώ παρά πολυ, υποθέτω και με ελληνικούς υπότίτλους κανονικα. :)
 
Re: *** Nova official support ***

Στις 5 Μαΐου κάνει πρεμιέρα η ξένη σειρά «24». Υπάρχει κάποια ενημέρωση αν έχει πάρει/πρόκειται να πάρει τα δικαιώματα πρώτης προβολής η Νόβα αμέσως μετά την προβολή στην Αμερική όπως γίνεται με το Game of thrones;

Τις επόμενες ημέρες θα έχουμε τη δυνατότητα να σε ενημερώσουμε αναλυτικά και για τις ώρες μεταδόσεων στις οποίες θα προβάλλεται η σειρά σε επανάληψη.

Καλησπέρα

Το πρώτο διπλό επεισόδιο της σειράς εκτός από τις 07:15, την Τρίτη 6 Μαΐου, θα μεταδοθεί επίσης σε επανάληψη στις 22:20.
Η σειρά θα συνεχίζει να προβάλλεται κάθε Τρίτη στις ίδιες ώρες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας

Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε γιατί το EPG – TV Guide δεν «κατεβαίνει» στον δέκτη και μάλιστα εάν «κατέβει» δείχνει μόνο για τις επόμενες 3ώρες και μετά είναι κενό;

Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα jinkostas

Δοκίμασε αρχικά να πραγματοποιήσεις reset στο δέκτη και στη συνέχεια επέλεξε το NovaCinema1HD (ανεξάρτητα εάν περιέχεται στο πακέτο σου). Άφησε το για 10-15 λεπτά στο συγκεκριμένο κανάλι ώστε να φορτώσει ο αποκωδικοποιητής όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Εάν το πρόβλημα παραμένει και μετά από τη παραπάνω διαδικασία στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία σου για να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος.

Στο παρακάτω link θα βρεις πληροφορίες για την διαδικασία reset.
Μπορείς επίσης να βρεις επιπλέον τεχνικές πληροφορίες εδώ.

Δημήτρης,Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα σας παιδια,αν κανουμε την αναβαθμιση του ios σε 7,1,1 που εχει βγει πριν 2 μερες για το ipad mini στο novago θα το δει σαν νεα συσκευη?και θα πρεπει να γινει διαγραφη?
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα σας παιδια,αν κανουμε την αναβαθμιση του ios σε 7,1,1 που εχει βγει πριν 2 μερες για το ipad mini στο novago θα το δει σαν νεα συσκευη?και θα πρεπει να γινει διαγραφη?

Kαλησπέρα manuollo

Δεν είναι απαραίτητο ότι θα δημιουργήσει πρόβλημα στη λειτουργία του plugin του NovaGO ώστε να χρειάζεται στη συνέχεια να γίνει διαγραφή συσκευής.
Το 7.1.1 υποστηρίζεται κανονικά από το NovaGO, όμως για το συγκεκριμένο θέμα δεν μπορούμε να απαντήσουμε με βεβαιότητα, γιατί εφόσον δεν αφορά αναβάθμιση δικού μας προϊόν, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα επηρεαστεί στη συσκευή.

Σε περίπτωση που τελικά χρειαστείς διαγραφής συσκευής μπορείς να μας στείλεις σε pm τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να σε εξυπηρετήσουμε.
Στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης,Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!

Έχω πακέτο 3play μαζί με όλα τα κανάλια novacinema και multiview.Σύμφωνα με το συμβόλαιο μου
πληρώνω 29,90 + 10 (novacinema all) = 39,90 ευρώ/μήνα.Επίσης πληρώνω για multiview 9,90 και
για το περιοδικό nova με το πρόγραμμα 1,50 ευρώ,συνολικά 51,30 ευρώ/μήνα.

Από το e-bill παρατήρησα ότι στους 2 τελευταίους λογαριασμούς (εκδόθηκαν 10/03 και 10/04 αντίστοιχα)
μου έχει χρεωθεί το ποσό 39,91 ευρώ αντί του 39,90.Στους προηγούμενους λογαρισμούς ήταν 39,90 κανονικά.
Προφανώς δεν πάμε να κάνουμε θέμα για το ένα λεπτό,αλλά επειδή γνωρίζω τη βασική τιμή που πληρώνω
και παρατήρησα αυτή τη διαφοροποίηση,θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς συμβαίνει.


Υ.Γ. : Κατά τα άλλα στον τελευταίο αυτό λογαριασμό μου πιστώνεται το πόσο που έπρεπε σύμφωνα με προηγούμενη επικοινωνία μου μαζί σας στο παρόν thread!

Σας ευχαριστώ!
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!

Έχω πακέτο 3play μαζί με όλα τα κανάλια novacinema και multiview.Σύμφωνα με το συμβόλαιο μου
πληρώνω 29,90 + 10 (novacinema all) = 39,90 ευρώ/μήνα.Επίσης πληρώνω για multiview 9,90 και
για το περιοδικό nova με το πρόγραμμα 1,50 ευρώ,συνολικά 51,30 ευρώ/μήνα.

Από το e-bill παρατήρησα ότι στους 2 τελευταίους λογαριασμούς (εκδόθηκαν 10/03 και 10/04 αντίστοιχα)
μου έχει χρεωθεί το ποσό 39,91 ευρώ αντί του 39,90.Στους προηγούμενους λογαρισμούς ήταν 39,90 κανονικά.
Προφανώς δεν πάμε να κάνουμε θέμα για το ένα λεπτό,αλλά επειδή γνωρίζω τη βασική τιμή που πληρώνω
και παρατήρησα αυτή τη διαφοροποίηση,θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς συμβαίνει.


Υ.Γ. : Κατά τα άλλα στον τελευταίο αυτό λογαριασμό μου πιστώνεται το πόσο που έπρεπε σύμφωνα με προηγούμενη επικοινωνία μου μαζί σας στο παρόν thread!

Σας ευχαριστώ!


Καλησπέρα keraki και χρόνια πολλά.

Το παρόν θέμα, αφορά λογιστική λειτουργία του τιμολογιακού συστήματος κατά τη διαδικασία της στρογγυλοποίησης στα δεκαδικά ψηφία των ποσών που αντιστοιχούν για Forthnet και Nοva αντίστοιχα κατά την προσθήκη του ποσού του ΦΠΑ ώστε να προκύπτει το 39,90.

Μπορείς εάν θέλεις να ανατρέξεις και σε παλαιότερους λογαριασμούς και θα παρατηρήσεις ότι το ίδιο είχε συμβεί και με τους λογαριασμούς που είχαν εκδοθεί 10/9 39,89 και 10/10 39,91 αντίστοιχα.

Σε ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση.
Χαιρόμαστε που βοηθήσαμε ώστε να εξυπηρετηθείς για το προηγούμενο θέμα της πίστωσης.

Δημήτρης,Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας!
Εκανα ενεργοποιηση χθες και μου ηρθε το μειλ
Οτι θα μου ερθει σε λιγο sms με τα passwords.αλλα ακομα τιποτα!
Ετσι αργει;;
 
Status
Not open for further replies.