*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αν έχεις Samsung ή Panasonic ενδέχεται ο δέκτης να γυρνάει σε 720p.
Βάλε τον manual 1080i και δεν θα έχεις πρόβλημα. Η Νοβα εκπέμπει 1080i.
 
Re: *** Nova official support ***

Αυτό θα κάνω, από ότι βλέπω εδώ και 2 εβδομάδες δεν έχει αλλάξει κάτι. Ιδιαιτερότητα του δέκτη λοιπόν!
Επηρεάστηκα από την απάντηση τους , και φοβήθηκα μήπως δίνουν όπως ό οτέ το ίδιο πακέτο μέσω Internet (και όχι δορυφορικά ) με χαμηλότερη ανάλυση.
Ευχαριστώ πάντως για την άμεση απάντηση.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Η απάντηση τους ήταν άστοχη.
Η ανάλυση, είναι κοινή για όλους και μοναδική, 1080i .
 
Re: *** Nova official support ***

Είμαι καινούριος συνδρομητής στην νοβα (3play, cinema pack) με δέκτη τον 865. Επειδή παίρνω ανάλυση 720 , σε default ρυθμίσεις (tv output original) , κάλεσα το σέρβις για διευκρινήσεις και πήρα την εξής απάντηση. Η νόβα εκπέμπει hd 720 και όχι full hd, δηλαδή 1080.
Θέλω να μάθω επίσης, αν μπορεί από πελάτη σε πελάτη να υπάρχουν διαφορές στην ποιότητα σήματος λόγο προγράμματος πού έχει επιλέξει ή άλλων παραγόντων.

Official support από την nova , ειλικρινά το βρίσκω αξιέπαινο. Μπράβο στην όλη προσπάθεια πού κάνετε!

Καλημέρα @babis3

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Όπως σωστά αναφέρει ο @nvianitakis η εκπομπή του σήματος είναι στα 1080i.
Η ποιότητα του περιεχόμενου είναι ίδια για όλους τους συνδρομητές μας και δεν διαφοροποιείται ανάλογα με το πακέτο που έχει ο κάθε συνδρομητής.

Για να αλλάξεις την ρύθμιση αυτή, πατάς το MENU από το τηλεχειριστήριο του αποκωδικοποιητή
Επιλέγουμε Ρυθμίσεις
Συνεχίζουμε επιλέγοντας Τεχνικές Ρυθμίσεις
Επιλέγουμε Ρυθμίσεις Τηλεόρασης
Τέλος πάμε στο Ρυθμίσεις Οθόνης
Στο πεδίο HDΜΙ επιλέγουμε την μεγαλύτερη ρύθμιση που υπάρχει διαθέσιμη (1080) και πατάμε ΟΚ.

Είμαστε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σε 1080i εκπεμπουν στη νοβα τα καναλια. Βαλε τον 865 στην επιλογη hdmi 1080i
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα terryman και καλό μήνα Δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο πρόβλημα με το Mezzo. Στείλε μας τα στοιχεία της συνδρομής σου και ένα κινητό τηλέφωνο σε προσωπικό μήνυμα ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος και να το δείτε. Δημήτρης, Forthnet Support
Καλησπέρα, ξαναγράφω για να ενημερώσω ότι όντως το πρόβλημα δεν ήταν της Nova, αλλά της εγκατάστασης μου. Ευχαριστώ για την άμεση εξυπηρέτηση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα terryman και σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια σχετικά με την εξυπηρέτηση.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα @babis3

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Όπως σωστά αναφέρει ο @nvianitakis η εκπομπή του σήματος είναι στα 1080i.
Η ποιότητα του περιεχόμενου είναι ίδια για όλους τους συνδρομητές μας και δεν διαφοροποιείται ανάλογα με το πακέτο που έχει ο κάθε συνδρομητής.

Για να αλλάξεις την ρύθμιση αυτή, πατάς το MENU από το τηλεχειριστήριο του αποκωδικοποιητή
Επιλέγουμε Ρυθμίσεις
Συνεχίζουμε επιλέγοντας Τεχνικές Ρυθμίσεις
Επιλέγουμε Ρυθμίσεις Τηλεόρασης
Τέλος πάμε στο Ρυθμίσεις Οθόνης
Στο πεδίο HDΜΙ επιλέγουμε την μεγαλύτερη ρύθμιση που υπάρχει διαθέσιμη (1080) και πατάμε ΟΚ.

Είμαστε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support

Συγχαρητήρια παιδιά για την καλή δουλειά που κάνετε εδώ ,αλλα κάτι πρέπει να γίνει και με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση . Δεν μπορεί η λύση ( ή μη ) στο πρόβλημα σου να εξαρτάται από το ποιος θα το σηκώσει ...
Βλέπε την απάντηση στον φίλο babis3...
 
Re: *** Nova official support ***

Ο babis3 έγραψε ότι κάλεσε το σέρβις... τώρα ποιο σέρβις κάλεσε θα σε γελάσω. Δεν έγραψε για την εξυπηρέτηση πελατών..
 
Re: *** Nova official support ***

Συγχαρητήρια παιδιά για την καλή δουλειά που κάνετε εδώ ,αλλα κάτι πρέπει να γίνει και με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση . Δεν μπορεί η λύση ( ή μη ) στο πρόβλημα σου να εξαρτάται από το ποιος θα το σηκώσει ...
Βλέπε την απάντηση στον φίλο babis3...


Καλησπέρα Sers1612.

Κατ' αρχήν σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια αλλά και για τις παρατηρήσεις σου.
Μέσω αυτών μας βοηθάτε να βελτιώσουμε την ποιότητα της εξυπηρέτησής μας, αλλά και τις υπηρεσίες μας.

Θα σε παρακαλούσαμε, αν έχεις διαπιστώσει απευθυνόμενος στην εξυπηρέτηση πελατών μας, παρόμοιες μεμονωμένες περιπτώσεις με αυτή που ανέφερε ο babis3 (θεωρούμε ως δεδομένο οτι έχει αναφερθεί στην εξυπηρέτηση πελατών μας και όχι κάπου αλλού), να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποια στοιχεία σου, ώστε να μπορέσουμε να έρθουμε σε επικοινωνία.

Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και πάλι.Είχα αναφερθεί σε προηγούμενη ανάρτηση για την αλλαγή συσκευής στο nova go.Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή , έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία από το μήνα Σεπτέμβριο και δεν έχω αλλάξει συσκευή μέχρι στιγμής.Πήρα και καινούριο φορητό υπολογιστή και θέλω να ενεργοποιήσω την υπηρεσία εκεί.Κάνω λοιπόν διαγραφή από το παλιό και με τους ίδιους κωδικούς προσπαθώ στο νέο και μου βγάζει μήνυμα σε 23 μέρες θα μπορέσω να το ενεργοποιήσω.Γιατί αφού δεν έχω κάνει ποτέ ανανέωση συσκευής;Παίρνω στο 18345 και μου λένε ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου.Ακόμη περιμένω ,δύο ημέρες.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα super3kef.

Στείλε μας τα στοιχεία σου με ένα προσωπικό μήνυμα και θα ενημερώσουμε τους τεχνικούς μας να το ελέγξουν και να σε καλέσουν.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση και λύση στο πρόβλημα που είχα με το eurosport 1 και 2 , λύθηκε με μετακίνηση του πιάτου σε άλλο σημείο. δυσκόλεψε τον τεχνικό να βρει την αιτία διότι του έδινε κανονικό σήμα στο μηχάνημα ελέγχου στο πιάτο και μετά από δοκιμή σε διπλανό ανενεργό πιάτο που υπήρχε διαθέσιμο, το σήμα βελτιώθηκε.
 
Re: *** Nova official support ***

serreos73, χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την ικανοποίηση που μας εκφράζεις και για το ότι μπορέσαμε να βοηθήσουμε.

Οτιδήποτε χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.Εδώ και 3 μήνες έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία novago σε ένα samsung note 2 και έπαιζε μια χαρά.Πρόσφατα όμως αγόρασα μια ταμπλέτα 7 ιντσών μάρκας ΜΑΝΤΑ που είναι 4.2.2 με διπύρηνο επεξεργαστή χωρίς ρουτ και πληρεί τις προδιαγραφές σας.Εκανα διαγραφή συσκευών και έβαλα το πρόγραμμα σας στο τάμπλετ αλλά ποτέ δεν έπαιξε και βγάζει μη συμβατή συσκευή.Ψάχνω τεχνικό να μιλήσω να μου διαγράψει τουλάχιστο τη συσκευή για να ξαναβάλω το νοτε και ακόμα περιμένω.Το τηλεφωνικό κέντρο λέει ότι ναι έχετε τις προδιαγραφές αλλά δεν έχετε τις μάρκες που θέλουμε εμείς...Εδώ γελάνε...Δηλαδή όποιος δεν έχει ipad 1-2 ή samsung note κλπ μπαίνει τιμωρία και στερείται την υπηρεσία για 29 μέρες.
Κύριοι δε φταίω όμως,εσείς λέτε παίζει σε όλα τα ταμπλετ και smartphones και αφού δε μπορείτε να το κάνετε πράξη τουλάχιστο δίνετε μας το δικαίωμα να μηδενίζουμε τις συσκευές 2 ή 3 φορές το μήνα για να μη σπάμε και τα δικά μας νεύρα στα τηλέφωνα και τα δικά σας.
Ελπίζω εσείς να με βοηθήσετε γιατί αλλιώς θα ξαναδώ καλό ιούνη(έλεος δηλαδή)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sgatz.

Κατανοούμε το πρόβλημα που μας αναφέρεις. Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε, στείλε μας μέσω προσωπικού μηνύματος το username με το οποίο έχεις κάνει εγγραφή στην υπηρεσία NovaGO καθώς και κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου.

Να διευκρινίσουμε γενικότερα, για τα παραπάνω που αναφέρεις, ότι στο site μας αναφέρεται οτι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται σε συμβατό Laptop, smartphone ή / και tablet (iOS ή Android). Τη λίστα με τις υποστηριζόμενες συσκευές, μπορείς να την βρείς πατώντας εδώ και πηγαίνοντας στην επιλογή "Πως βλέπω;".

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Πριν 5 λεπτά μίλησα με το support όπου και έμαθα ότι συστημικά λέει δε μπορείτε να μου κάνετε χειροκίνητα reset τις συσκευές και θα περιμένω 29 μέρες. Ερασιτεχνική και οχι beta υπηρεσία λέγεται αυτό και μετά την μείωση των συσκευών σε μία θα με στείλει πιο γρήγορα στον Οτε.
Μπράβο στο avclub για το πεδίο αυτό. Αν έχετε δυνατότητα reset πείτε μου να σας στείλω με πμ τα στοιχεία αλλιώς το θέμα λήγει εδώ. Και πάλι ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Όπως αναφέραμε, για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την περίπτωση και να βοηθήσουμε, θα χρειαστούμε τα στοιχεία που αναφέραμε προηγουμένως, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Η εξυπηρέτηση του Παναγιώτη, του Αλέξανδρου και των υπολοίπων παιδιών της nova που μας βοηθούν εδώ είναι υποδειγματική. Κρίμα όμως που πρέπει με όχημα το support της nova στο avclub να βρίσκουμε λύση σε απλά πράγματα και το τηλεφωνικό κέντρο να μας παιδεύει. Ενα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ στο support εδώ και στο αγαπημένο avclub για τη φιλοξενία.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sgatz.

Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, οι οποίες συμβάλλουν στο να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και την ποιότητα στην εξυπηρέτηση που παρέχουμε, με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες μας.

Θα θέλαμε με αφορμή το μήνυμα σου, να διευκρινίσουμε για ακόμα μια φορά ότι η παρουσία μας στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Εταιρίας, αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Οτιδήποτε χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.