*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Και απο εμενα η ιδια ερωτηση. Ληξη στις 18/8
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα @jimitsis, @AnDas και @loufjohn.

Για τους συνδρομητές που έχουν ήδη λάβει την συγκεκριμένη προσφορά από προηγούμενα έτη, η ενημέρωση που έχουμε είναι ότι δε θα χαθεί και θα υπάρξει σχετική επικοινωνία από αρμόδιους συναδέλφους για όλες τις λεπτομέρειες.

Για την εκ νέου διάθεση της προσφοράς των φιλάθλων σε νέες συνδρομές, προς το παρόν δεν έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση.

Όσον αφορά τη διακοπή της υπηρεσίας, θα πρέπει να ζητηθεί εγκαίρως και εντός του μήνα που επιθυμείτε τη διακοπή, ώστε να προγραμματιστεί και να πραγματοποιηθεί την τελευταία ημέρα του ημερολογιακού μήνα. Για την διαφορά των ημερών που πιθανόν προκύπτει, θα εκδοθεί παραστατικό με την ανάλογη χρέωση βάσει του τιμοκαταλόγου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

δεν μας τα λες καλα Αλεξη
παρε ξανα ενημερωση απτη νοβα
Το συγκεκριμενο πακετο δεν αποτελει προσφορα μηνιαιας συνδρομης αλλα προπληρωμενου χρονου
 
Re: *** Nova official support ***

Δεν έχει λογική ούτε το πιστωτικό ούτε κάτι άλλο. Διακοπή αν ζητηθεί η μη αυτόματη ανανέωση μόνο την ημέρα της λήξης της προπληρωμένης συνδρομής.
 
Re: *** Nova official support ***

Ζητούμε συγγνώμη αν η διατύπωση του παραπάνω δημιούργησε λανθασμένη εντύπωση για τη συγκεκριμένη προσφορά καθώς τα ανωτέρω αφορούν την ενιαία τιμολογιακή πολιτική που ακολουθείται στις υπηρεσίες Nova.

Η προσφορά των φιλάθλων αφορά προπληρωμένο πακέτο συγκεκριμένης περιόδου και ως εκ τούτου, ο κάτοχος της συγκεκριμένης προσφοράς εφόσον δεν επιθυμεί την ανανέωση της, έχει τη δυνατότητα να διακόψει την υπηρεσία κατά την ημερομηνία λήξης της, κατόπιν σχετικού αιτήματός του.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Υπάρχει κανένα πρόβλημα στο μηχανογραφικό σας σύστημα?Ο λογαριασμός μου εκδίδεται την τελευταία εργάσιμη μέρα και,όπως βλέπω στο e-bill,ακόμα δεν έχει εκδοθεί γι αυτόν το μήνα.Πληρώνω με πάγια εντολή με πιστωτική κάρτα και δυστυχώς για μένα θα πρέπει τον επόμενο μήνα να πληρώσω 2 λογαριασμούς μαζεμένους στην κάρτα μου.Είναι γενικό το πρόβλημα?Μήπως για κάποιο λόγο αλλάζετε τον κύκλο τιμολόγησης?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, προσπαθω να μπω από νεοδηλωθέν laptop και αφου συνδέομαι κανονικά , όταν πάει να ανοίξει η εικόνα μου βγάζει το εξής μήνυμα " Web TV PC plugin NPDLL has crashed ". Και παγώνει το μαύρο που δείχνει. Τι πρέπει να κάνω;
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Υπάρχει κανένα πρόβλημα στο μηχανογραφικό σας σύστημα?Ο λογαριασμός μου εκδίδεται την τελευταία εργάσιμη μέρα και,όπως βλέπω στο e-bill,ακόμα δεν έχει εκδοθεί γι αυτόν το μήνα.Πληρώνω με πάγια εντολή με πιστωτική κάρτα και δυστυχώς για μένα θα πρέπει τον επόμενο μήνα να πληρώσω 2 λογαριασμούς μαζεμένους στην κάρτα μου.Είναι γενικό το πρόβλημα?Μήπως για κάποιο λόγο αλλάζετε τον κύκλο τιμολόγησης?

Καλημέρα hdanca.

Δεν υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα στο μηχανογραφικό σύστημα.

Από σχετικό έλεγχο στο λογαριασμό σου, όσον αφορά την έκδοσή του, όντως διαπιστώθηκε καθυστέρηση στο τελευταίο παραστατικό.

Έχουμε ενημερώσει τα αρμόδια τμήματα για άμεση διευθέτηση.

Καλησπέρα, προσπαθω να μπω από νεοδηλωθέν laptop και αφου συνδέομαι κανονικά , όταν πάει να ανοίξει η εικόνα μου βγάζει το εξής μήνυμα " Web TV PC plugin NPDLL has crashed ". Και παγώνει το μαύρο που δείχνει. Τι πρέπει να κάνω;
Ευχαριστώ

Καλημέρα stonec.

Αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί απεγκατάσταση του plugin και εκ νέου εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων / cookies στον browser που χρησιμοποιείς καθώς και δοκιμή από άλλον browser.

Επίσης καλό είναι να πραγματοποιηθεί update με τους πρόσφατους drivers της κάρτας γραφικών σου.

Σε αυτό το link θα βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου, ένα κινητό επικοινωνίας καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θα το δοκιμάσω, ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Φημες λενε οτι απο 3 Αυγουστου σταματα το δωρεαν novago. Μπορειτε να μας πειτε αν ισχυει; Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis.

Δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για το παραπάνω που αναφέρεις.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα hdanca.

Δεν υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα στο μηχανογραφικό σύστημα.

Από σχετικό έλεγχο στο λογαριασμό σου, όσον αφορά την έκδοσή του, όντως διαπιστώθηκε καθυστέρηση στο τελευταίο παραστατικό.

Έχουμε ενημερώσει τα αρμόδια τμήματα για άμεση διευθέτηση.





Αλέξης, Forthnet Support

Ευχαριστώ για την ενημέρωση Αλέξη.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.

Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις εκ μέρους ενός φίλου μου που έχει Nova3Play με Νοva Start.

Η υποχρεωτική 12μηνη παραμονή του στο πακέτο έχει τελειώσει και σκέφτεται να αποχωρήσει από τη NOVA ώστε να βάλει το αντίστοιχο πακέτο του ΟΤΕ επειδή έχει την ίδια ακριβώς χρέωση με πολλά δωρεάν HD, κυρίως πολλά κανάλια ντοκυμαντέρ και θεώρησε κοροϊδία όταν μετά από επικοινωνία που είχε με το τηλεφωνικό κέντρο της NOVA του είπαν ότι ο λόγος που χρεώνουν με 5 ευρώ για 3 κανάλια HD είναι επειδή η ανάλυση στη NOVA είναι 1080i ενώ στον ΟΤΕTV είναι 720i και γι’ αυτό αυτοί τα δίνουν δωρεάν.

Ισχύει κάτι τέτοιο ή κατάλαβε ότι να ‛ναι ο φίλος μου;

Ισχύει ακόμα η προσφορά του ότι αν πληρώνει κάποιος με πιστωτική κάρτα μπορεί να έχει για ένα χρόνο δωρεάν τα ΗD;

Αν ναι, ισχύει και γι’ αυτούς που πληρώνουν μέσω e-bill και e-banking;

Αν τελικά αποφασίσει να φύγει μόνο από NOVA, η συμφωνία και η χρέωση που έχει το κομμάτι forthnet θα παραμείνει ίδιο ή θα έχει ακριβότερη χρέωση ως 2play;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα aloginid.

Η ανάλυση που προσφέρουν τα HD κανάλια μας είναι 1080i.

Η προσφορά για τα HD κανάλια 12 μήνες, αφορά πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας με πάγια εντολή, κι είναι για τον πρώτο χρόνο της συνδρομής και εξαρτάται από το πακέτο που λαμβάνει ο συνδρομητής.
Το παραπάνω ισχύει μόνο με πιστωτική κάρτα που είναι με πάγια εντολή, όχι με e-bill και e-banking.

Για τα πακέτα και της προσφορές μας μπορείς να ενημερωθείς από την σελίδα μας στα πακέτα 2play.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Χθες ήρθε ο τεχνικός και ενεργοποίησε τη σύνδεση μου σε νέο Full pack. Σημερα θα μεταβιβασω από τον πατέρα μου σε εμένα ένα pvr δέκτη. Θα σταματήσει από σήμερα η χρέωση του multiview στον πατέρα μου; θα έχω δωρεάν multiview για ένα χρόνο στη δική μου σύνδεση; Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα manosfp.

Θα πρέπει να μεταβείς σε ένα από τα καταστήματά μας για την διαδικασία αυτή.

Η χρέωση στο multiview θα σταματήσει όταν ολοκληρωθεί και η διαδικασία της μεταβίβασης.

Όπως είχαμε ενημερώσει και σε προηγούμενο post καλό είναι να μας στείλεις τα στοιχεία της συνδρομής του πατέρα σου, για τυχόν δεσμεύσεις που υπάρχουν και να σε ενημερώσουμε αναλυτικά.

Η υπηρεσία Multiview είναι με χρέωση. Αν για κάποιο χρονικό διάστημα δοθεί δωρεάν, εξαρτάται από το συμβόλαιο και το πακέτο που έχει υπογραφεί.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Full pack που αναφέρει ξεκάθαρα δωρεάν hd για ένα χρονο, δωρεάν multiview για ένα χρονο, δωρεάν ερωτικά κανάλια για 3 μήνες. Επίσης είχα και την επιβεβαίωση του υπαλλήλου που μου έκανε την προσφορά. Το βράδυ θα σας στείλω τα στοιχεία να με ενημερώσετε. Ευχαριστώ!
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους.
Είναι ο δεύτερος λογαριασμός που παίρνω και έχει ''Χρέωση έντυπης ανάλυσης λογαριασμού 1 "
Μου χρεώνουν αν κατάλαβα καλά 1 για τα 3 φύλλα χαρτί που στέλνουν κάθε μήνα;
Τι άλλο θα σκεφτούν!
Είναι φοβεροί!
Πότε το συμφωνήσαμε αυτό δεν το θυμάμαι.
Και δεν υπάρχει και καμιά διαφορά σ' αυτά που στέλνουν κάθε μήνα.
Να υποθέσω ότι συνέβει σε όλους ή μόνο σε εμένα;
Απουσίασα αρκετό διάστημα από το φόρουμ και ίσως έχασα πολλά επεισόδια.
Αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε θα το εκτιμούσα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα mitnik.

Μπορείς να μας στείλεις τα στοιχεία σου (σταθερό τηλέφωνο, ΑΦΜ) με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε,

Κώστας, Fothnet Support
 
Status
Not open for further replies.