*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας
προσφατα απεκτησα για πρωτη φορα συνδρομη στα καναλια σας.
Δεν μου εχει ερθει ακομα λογαριασμος για να δω αριθμο συνδρομητη.
Πως μπορω να γραφτω στο mynova;
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα victoria,

Στείλε μας τον αριθμό της κάρτας σου με pm να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σχετικά με το πρόβλημα που (πίστευα ότι) υπήρχε με την καθυστέρηση έκδοσης του λογαριασμού μου,διαπίστωσα σήμερα με την (μετά από 2 μήνες) έκδοση του νέου λογαριασμού ένα πολύ ευχάριστο δώρο,την ύπαρξη του οποίου ομολογώ ότι δεν γνώριζα.Αφού άνοιξα το pdf είδα ότι έγραφε στην ανάλυση "Πιστώσεις λόγω Mετατροπής Υπηρεσίας",αφαιρώντας το ποσό του ενός μήνα από το συνολικό του δίμηνου λογαριασμού που εκδόθηκε.Πιο κάτω,σε κουτάκι,υπήρχε το εξής μήνυμα το οποίο αντιγράφω εδώ προς γνώση όλων:

"Λόγω του ότι έχετε πληρώσει με πιστωτική
κάρτα για 12 συνεχόμενους μήνες, σας επιβραβεύουμε,
κάνοντας σας ΔΩΡΟ τη συνδρομή του προηγούμενου
μήνα. Συνεχίστε να πληρώνετε με πιστωτική κάρτα, και
τον επόμενο χρόνο θα έχετε άλλον έναν μήνα ΔΩΡΕΑΝ"

Ήταν πολύ ευχάριστο το δώρο σας,το οποίο με αυτόν τον τρόπο μειώνει αναλογικά το μηνιαίο πάγιο της υπηρεσίας.Και με δεδομένο ότι ισχύει και για τον επόμενο χρόνο,μπορώ να υπολογίζω εκ των προτέρων ότι ουσιαστικά θα πληρώνω χαμηλότερο πάγιο από αυτό που είχα υπολογίσει.Και επειδή δεν πρέπει να γράφουμε μόνο τα αρνητικά,νομίζω ότι πρέπει να σας ευχαριστήσω και να πω ότι δεν γνωρίζω άλλο πάροχο να κάνει δωρεάν το πάγιο ενός μήνα,κάθε χρόνο.Μπράβο σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα hdanca,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις στις υπηρεσίες μας όλα αυτά τα χρόνια.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για την εξαιρετική αυτη κίνηση στο forum. Καθώς ανυπομονώ θα έλεγα να γίνω συνδρομητής υπηρεσιών της forthnet 3play βλέπω στο status της αίτησής μου ότι: Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής. Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης: 18/08/2014 00:00:00

Απαιτείται να έρθει τεχνικός ώστε να ενεργοποιηθεί η τηλεφωνική σύνδεση; Θα μου αποσταλεί εξοπλισμός /router;Η σύνδεση/ενεργοποίηση της nova θα γίνει ταυτόχρονα με την παραπάνω εκτιμώμενη ημερομηνία ;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για την εξαιρετική αυτη κίνηση στο forum. Καθώς ανυπομονώ θα έλεγα να γίνω συνδρομητής υπηρεσιών της forthnet 3play βλέπω στο status της αίτησής μου ότι: Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής. Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης: 18/08/2014 00:00:00

Απαιτείται να έρθει τεχνικός ώστε να ενεργοποιηθεί η τηλεφωνική σύνδεση; Θα μου αποσταλεί εξοπλισμός /router;Η σύνδεση/ενεργοποίηση της nova θα γίνει ταυτόχρονα με την παραπάνω εκτιμώμενη ημερομηνία ;

Καλησπέρα Gerara,

Στείλε μας με ένα pm τον αριθμό τηλεφώνου στον οποίο έκανες την αίτηση για το 3play για να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, είμαι και εγώ νέος στις υπηρεσίες σας . Να στείλω πμ με τα στοιχεία μου για το νοβα go?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα hlemp,

Ενημέρωσε αρχικά τι πληροφορίες χρειάζεσαι σχετικά με την υπηρεσία NovaGO?

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αγαπητοί κύριοι της NOVA από λανθασμένη εισαγωγή κωδικού μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου στο e-bill και μου λέει δεν έχετε ορίσει ρυθμίσεις ασφαλείας- επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών. Εγώ από ότι θυμάμαι είχα ορίσει e-mail ,εκεί έρχονται και οι ενημερώσεις για το e-bill.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Στείλε μας τα στοιχεία της συνδρομής σου σε pm, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε επανέκδοση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά επικοινώνησα με το κέντρο εξυπηρέτησης και μου έστειλαν ήδη τους κωδικούς. Να πω την αλήθεια δεν περίμενα να μου απαντήσουν στα 40 δευτερόλεπτα. Τώρα θα τους περάσω στον λογαριασμό. Ευχαριστώ όλους σας, εδώ και στο κέντρο, για την άμεση εξυπηρέτηση.! :a0210:


υγ. τελικά όντως είχα ορίσει e-mail στις ρυθμίσεις γιατί άραγε δεν το δέχτηκε;
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Προς ενημέρωση σου, ανεξάρτητα με το εάν έχεις δηλώσει διαφορετικό email ως επικοινωνίας, όταν τίθεται ζήτημα με λανθασμένο κωδικό, όπως στην περίπτωση σου, το E-bill ζητάει το email που έχουν ενεργοποιημένο όλοι οι συνδρομητές από την Forthnet, [email protected]

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα σας, πριν απο λιγες μερες ενργοποιηθηκα στο 3play. μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε αν ο λογ/σμος θα ειναι μηνιαιος ή 2μηνιαίος και επισης αν θα ερχεται 1 ή 2 λογ/σμοι? ευχαριστω εκ των προτερων
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα σας, πριν απο λιγες μερες ενργοποιηθηκα στο 3play. μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε αν ο λογ/σμος θα ειναι μηνιαιος ή 2μηνιαίος και επισης αν θα ερχεται 1 ή 2 λογ/σμοι? ευχαριστω εκ των προτερων

Καλησπέρα winzig,

Ο λογαριασμός θα είναι πάντα μηνιαίος και είναι ενιαίος και για τις δύο υπηρεσίες που σου παρέχονται.

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

ευχαριστω πολυ!
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, για ποιό λόγο η ενεργοποιήση αγορασμένης υπηρεσίας Nova χρειάζεται 24ώρο για ενεργοποιήση; Κάποτε γινόταν αμέσως τηλεφωνικά.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, για ποιό λόγο η ενεργοποιήση αγορασμένης υπηρεσίας Nova χρειάζεται 24ώρο για ενεργοποιήση; Κάποτε γινόταν αμέσως τηλεφωνικά.

Καλησπέρα gatsalis,

Στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία της υπηρεσίας να δούμε σε τι αναφέρεσαι.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας, αγόρασα το πακέτο των φιλάθλων, μίλησα με το 18345 πρίν 2 ώρες, τους έδωσα τον κωδικό, και η κοπέλα μου είπε ότι χρειάζονται 24ώρες για ενεργοποιήση και θα μου σταλεί sms. Πρίν απο λίγο είδα ότι ενεργοποιήθηκα, χώρις να πάρω sms.
 
Re: *** Nova official support ***

Λάβαμε τα στοιχεία σου και θα επανέλθουμε προς ενημέρωση σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,το πρόβλημα που αντιμεωπίζω μοιάζει αρκετα με του φίλου "manosfp" πιο πανω.Πριν 3 βδομάδες ενεργοποιήθηκε η προσφορά "nova full pack για πάντα με 25 ευρώ" στο όνομα του πατέρα μου.Ρωτώντας τον εξωτερικό συνεργάτη που έδωσε την προσφορά μου είπε πως εκτός του "1 χρόνου HD δωρεάν" μαζί δίνεται και 1 χρόνος δωρεάν multiview.Έχοντας ήδη στο ονομά μου έναν 831HD με κομμένη σύνδεση είπα να τον μεταφέρω στον πατέρα μου για να γίνει το multiview.Πριν ολοκληρωθεί η μεταβίβαση σκέφτομαι να παρω ένα τηλέφωνο επιβεβαίωσης στην εταιρία.Εκεί με έκπληξη μου ανακοίνωσαν πως δεν το δικαιούμαι.Θα ήθελα να μάθω τι περισσότερο έχει ο φίλος "manosfp" και μπορεί να το έχει σε αντίθεση με τον πατέρα μου.Θα παρακαλούσα μια διασαφήνιση στο θέμα αυτό και μια απάντηση αν τελικά ο πατέρας μου,μετά από μεταβίβαση του 831 στο ονομά του από μένα δικαιούται multiview ή όχι.Ευχαριστώ πολύ
Το post μου αυτό με το ερώτημα ήταν στις 31/7.Στο ακριβώς επόμενο post "no 1006" ανφέρετε πως θα ζητήσετε διευκρινήσεις και θα απαντήσετε...Ευχαριστώ και περιμένω την απάντησή σας
 
Status
Not open for further replies.