*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Το support παρέχει υποστήριξη στα μέλη του forum σε ότι αφορά τις υπηρεσίες Forthnet - Nova. Κάθε άλλο παρεμφερή που αφορά θέαση υπηρεσιών nova, με οποιονδήποτε τρόπο πέραν του επίσημου εξοπλισμού - συνδρομής, δεν αφορά το φόρουμ, και κατ επέκταση το support.
Να παρακαλέσω πριν θέσουμε το ερώτημα μας, να ρίξουμε μια ματιά στο πρώτο ποστ.
 
Re: *** Nova official support ***

Η ενεργοποιηση νεου δεκτη/καρτας γινεται αμεσως μετα την εγκατασταση απο τον συμβεβλημενο τεχνικο ή πρεπει να ακολουθησω καποια προσθετη διαδικασια;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα supacoopa,

Εφόσον ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται εντός των επόμενων ωρών.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

μετά την τελευταία αναβάθμιση του 831 που έγινε τέλη Ιουλίου, αρκετοί συμφορουμίτες αναφέρουν προβλήματα στην ανταπόκριση του τηλεκοντρολ. Είναι ται ίδια προβλήματα που υπήρχαν και παλιότερα (καθυστέρηση και μη ανταπόκριση για μικρό χρονικό διάστημα) αλλά με την προηγούμενη αναβάθμιση, είχαν λυθεί, εμφανίστηκαν πάλι στην τελευταία. Γνωρίζετε για αυτά τα προβλήματα και εαν ναι, ξέρετε αν και πότε θα υπάρξει καινούργια αναβάθμιση ;

Ευχαριστώ

Λευτέρης
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα terryman

Δεν υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα και όπως είχαμε ενημερώσει και τότε η αναβάθμιση ήταν κυρίως για βελτίωση στον συντονισμό Free to Air καναλιών και σε μηχανισμούς που βοηθούν στη σταθερή λειτουργία των αποκωδικοποιητών.

H αναβάθμιση αυτή, δεν αφορά την επικοινωνία του τηλεκοντρόλ με του δέκτη.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Είμαι ενεργός συνδρομητής εδώ και ένα μήνα με το πακέτο των φιλάθλων. Ήμουν σε διάφορες χρονικές περιόδους συνδρομητής τα τελευταία 15 χρόνια. Ήδη είχα τον pace και έχω βάλει και το USB stick για τα επίγεια ψηφιακά. Η ερώτηση είναι η εξής: Ο χρόνος για να ανοίξει ο pace είναι εξοργιστικά μεγάλος, μπορεί να ξεπερνάει το δίλεπτο. Υπάρχει κάποια αναβάθμιση που έχω χάσει και βελτιώνει το πρόβλημα? Φταίει μήπως η ύπαρξη του USB stick? Δεν μιλάω για τον χρόνο να κατέβουν τα κλειδιά και να γίνει η αποκωδικοποίηση αλλά για τον χρόνο μέχρι εκείνο το σημείο. Συνιστάται να κλείνει ο αποκωδικοποιητής όταν δεν χρησιμοποιείται ή να μένει συνεχώς ανοιχτός?

Τέλος, ως παράπονο, να σημειώσω ότι με την ενεργοποίηση στις αρχές Αυγούστου του πακέτου των φιλάθλων, ζήτησα ρητά να μην έχω τα HD (και καταγράφηκε φαντάζομαι η συνομιλία όπως αναφέρει το σχετικό ηχητικό μήνυμα), αλλά τα HD όχι μόνο ενεργοποιήθηκαν αλλά και χρεώθηκαν. Επίσης χρεώθηκε τέλος επανασύνδεσης (που δεν αναφερόταν ούτε στο έντυπο του πακέτου φιλάθλων ούτε επισημάνθηκε από την τηλεφωνήτρια κατά την διαδικασία ενεργοποίησης του πακέτου). Τα ποσά είναι μικρά αλλά είναι άσχημος ο τρόπος χειρισμού του θέματος με τις ξαφνικές αυτές χρεώσεις.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, μετά την εγκατάσταση που έκανα 15 ιουλίου έβλεπα μια χαρά όσο είχε καλο καιρό, της τελευταίες μέρες οποτε βρέχει έχω συνεχεια διακοπές και σπασίματα στην εικόνα,1 ώρα βρέχει 1 ώρα έχω διακοπές και σπασίματα,λίγο που το έψαξα μου είπαν ότι δεν θα έπρεπε να έχω κανένα πρόβλημα με το σήμα μιας και έχω και το 80αρι πιάτο εκτος αν ρίχνει καρεκλοπόδαρα, αλλα εγώ έχω πρόβλημα και σε νορμαλ βροχή, οποτε σκέφτομαι μήπως έχω κάποιο πρόβλημα. Kαι δεύτερο και σε εμενα μετά την τελευταία αναβάθμιση κολλάει το τηλεκοντρολ
 
Re: *** Nova official support ***

Είμαι ενεργός συνδρομητής εδώ και ένα μήνα με το πακέτο των φιλάθλων. Ήμουν σε διάφορες χρονικές περιόδους συνδρομητής τα τελευταία 15 χρόνια. Ήδη είχα τον pace και έχω βάλει και το USB stick για τα επίγεια ψηφιακά. Η ερώτηση είναι η εξής: Ο χρόνος για να ανοίξει ο pace είναι εξοργιστικά μεγάλος, μπορεί να ξεπερνάει το δίλεπτο. Υπάρχει κάποια αναβάθμιση που έχω χάσει και βελτιώνει το πρόβλημα? Φταίει μήπως η ύπαρξη του USB stick? Δεν μιλάω για τον χρόνο να κατέβουν τα κλειδιά και να γίνει η αποκωδικοποίηση αλλά για τον χρόνο μέχρι εκείνο το σημείο. Συνιστάται να κλείνει ο αποκωδικοποιητής όταν δεν χρησιμοποιείται ή να μένει συνεχώς ανοιχτός?

Βάλε στις περιβαντολογικές ρυθμίσεις το αδρανοποίηση στο Off και λογικά θα λυθεί το πρόβλημα σου. Με αυτό τον τρόπο βέβαια, θα είναι σαν να έχεις συνέχεια ανοιχτό τον δέκτη, αλλά έτσι το έχουμε οι περισσότεροι.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα και απο εμενα εχω NOVA Pace 831 HD τωρα τελευταια οποτε βρέχει έχω συνεχεια διακοπές και σπασίματα στην εικόνα,και σε νορμαλ βροχή και ολα αυτα μετά την τελευταία αναβάθμιση φυσικα οσο για το τηλεκοντρολ κολλαει συνεχεια......
 
Re: *** Nova official support ***

Είμαι ενεργός συνδρομητής εδώ και ένα μήνα με το πακέτο των φιλάθλων. Ήμουν σε διάφορες χρονικές περιόδους συνδρομητής τα τελευταία 15 χρόνια. Ήδη είχα τον pace και έχω βάλει και το USB stick για τα επίγεια ψηφιακά. Η ερώτηση είναι η εξής: Ο χρόνος για να ανοίξει ο pace είναι εξοργιστικά μεγάλος, μπορεί να ξεπερνάει το δίλεπτο. Υπάρχει κάποια αναβάθμιση που έχω χάσει και βελτιώνει το πρόβλημα? Φταίει μήπως η ύπαρξη του USB stick? Δεν μιλάω για τον χρόνο να κατέβουν τα κλειδιά και να γίνει η αποκωδικοποίηση αλλά για τον χρόνο μέχρι εκείνο το σημείο. Συνιστάται να κλείνει ο αποκωδικοποιητής όταν δεν χρησιμοποιείται ή να μένει συνεχώς ανοιχτός?
Τέλος, ως παράπονο, να σημειώσω ότι με την ενεργοποίηση στις αρχές Αυγούστου του πακέτου των φιλάθλων, ζήτησα ρητά να μην έχω τα HD (και καταγράφηκε φαντάζομαι η συνομιλία όπως αναφέρει το σχετικό ηχητικό μήνυμα), αλλά τα HD όχι μόνο ενεργοποιήθηκαν αλλά και χρεώθηκαν. Επίσης χρεώθηκε τέλος επανασύνδεσης (που δεν αναφερόταν ούτε στο έντυπο του πακέτου φιλάθλων ούτε επισημάνθηκε από την τηλεφωνήτρια κατά την διαδικασία ενεργοποίησης του πακέτου). Τα ποσά είναι μικρά αλλά είναι άσχημος ο τρόπος χειρισμού του θέματος με τις ξαφνικές αυτές χρεώσεις.


Καλησπέρα pkontos1970,

Γενικά θα πρέπει να ελέγξεις αν ο δέκτης είναι πλήρως αναβαθμισμένος στην τελευταία έκδοση λογισμικού (L37).Μπορείς να το κάνεις πατώντας δύο φορές το πράσινο πλήκτρο στο Remote Control (Help) και διαβάζoντας στην 8η γραμμή το LoaderVer/Var. Για το θέμα της καθυστέρησης κατά το άνοιγμα του δέκτη βεβαιώσου ότι οι περιβαλλοντολογικές ρυθμίσεις (Αυτόματη Αναστολή, και Αδρανοποίηση) είναι και οι δύο στο ΟΧΙ. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος ο δέκτης να είναι μονίμως ανοιχτός. Για το θέμα με των χρεώσεων στείλε μας τα στοιχεία σου ώστε να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί και να σε βοηθήσουμε.

Καλησπέρα, μετά την εγκατάσταση που έκανα 15 ιουλίου έβλεπα μια χαρά όσο είχε καλο καιρό, της τελευταίες μέρες οποτε βρέχει έχω συνεχεια διακοπές και σπασίματα στην εικόνα,1 ώρα βρέχει 1 ώρα έχω διακοπές και σπασίματα,λίγο που το έψαξα μου είπαν ότι δεν θα έπρεπε να έχω κανένα πρόβλημα με το σήμα μιας και έχω και το 80αρι πιάτο εκτος αν ρίχνει καρεκλοπόδαρα, αλλα εγώ έχω πρόβλημα και σε νορμαλ βροχή, οποτε σκέφτομαι μήπως έχω κάποιο πρόβλημα. Kαι δεύτερο και σε εμενα μετά την τελευταία αναβάθμιση κολλάει το τηλεκοντρολ

καλησπερα και απο εμενα εχω NOVA Pace 831 HD τωρα τελευταια οποτε βρέχει έχω συνεχεια διακοπές και σπασίματα στην εικόνα,και σε νορμαλ βροχή και ολα αυτα μετά την τελευταία αναβάθμιση φυσικα οσο για το τηλεκοντρολ κολλαει συνεχεια......

Καλησπέρα al capone και takisst58,

Για να έχετε σπασίματα στην εικόνα σημαίνει ότι το lnb δεν έχει καλή λήψη. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κακή κατάσταση του lnb ή κακή στρέψη του πιάτου. Ακόμα και το 80άρι πιάτο αν δεν έχει σωστή στρέψη μπορεί να επηρεάζεται από καιρικά φαινόμενα. Καλό θα είναι να μας ενημερώσετε με ακριβώς Στάθμη Σήματος και Ακρίβεια στις συχνότητες που έχεις πρόβλημα με ένα pm ώστε να έχουμε μια εικόνα και εμείς. Για το θέμα του remote δεν έχουν παρατηρηθεί τέτοιου είδους ζητήματα. Αν θεωρείτε ότι υπάρχει καθυστέρηση στην εναλλαγή των καναλιών με τα πλήκτρα P+ και P- λάβετε υπόψιν ότι τα κανάλια φέρνουν και τις πληροφορίες του EPG. Για αυτό και υπάρχει και η επιλογή να επιλέξετε τα κανάλια μέσω του πλήκτρου TV ώστε να βρείτε να το κανάλι που θέλετε χωρίς να περάσετε από όλα τα ενδιάμεσα.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

και σ'εμενα μετα την τελευταια αναβαθμιση μολις πιασει λιγο βροχη ο δεκτης χανει το σημα παρολο που ειναι στο 100 σε νορμαλ συνθηκες.....πριν την αναβαθμιση ποτε δεν ειχε τετοιο προβλημα
 
Re: *** Nova official support ***

Το πρόβλημα με το τηλεκοντρόλ δεν είναι ότι καθυστερεί να αλλάξει κανάλια. Γενικά μετά την αναβάθμιση εκεί που κάνεις οποιαδήποτα λειτουργία, είτε αλλαγή καναλιού, είτε αυξομείωση της έντασης, είτε πας να μπεις σε κάποιο μενού, κολλάει και σταματάει να ανταποκρίνετε και μετά από μερικά δευτερόλεπτα δίνει όλες τις εντολές μαζί. Μάλλον το πρόβλημα είναι του δέκτη και όχι του τηλεκοντρολ και το έπαθαν αρκετοί μετά την τελευταία αναβάθμιση. Σε άλλο θέμα του φορουμ http://avclub.gr/forum/showthread.php/64834-NOVA-Pace-831-HD έχουν αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα αρκετοί χρήστες.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Για πoιεs συχνότητες να σας ενημερώσω χάνεται το σήμα τελείως και έχω σπασίματα σε όλα τα κανάλια, η εγκατάσταση έγινε πριν 1,5 μηνα από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σας.Αν το lnb είναι σε κακή κατάσταση η έχει γίνει κακή στρέψη αυτό δεν οφείλεται σε εμενα,οποτε τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση?
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Το πρόβλημα με το τηλεκοντρόλ δεν είναι ότι καθυστερεί να αλλάξει κανάλια. Γενικά μετά την αναβάθμιση εκεί που κάνεις οποιαδήποτα λειτουργία, είτε αλλαγή καναλιού, είτε αυξομείωση της έντασης, είτε πας να μπεις σε κάποιο μενού, κολλάει και σταματάει να ανταποκρίνετε και μετά από μερικά δευτερόλεπτα δίνει όλες τις εντολές μαζί. Μάλλον το πρόβλημα είναι του δέκτη και όχι του τηλεκοντρολ και το έπαθαν αρκετοί μετά την τελευταία αναβάθμιση. Σε άλλο θέμα του φορουμ http://avclub.gr/forum/showthread.php/64834-NOVA-Pace-831-HD έχουν αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα αρκετοί χρήστες.

Καλησπέρα terryman,

Έχουμε ήδη αποστείλει τις αναφορές όλων σας στα αρμόδια τμήματα προς εξέταση ούτως ή άλλως. Σας ευχαριστούμε όλους για το feedback και θα επανέλθουμε μόλις έχουμε νεότερα. Σε δικές μας δοκιμές με δέκτες αλλά και από feedback συνδρομητών δεν έχει παρατηρηθεί κάτι σχετικό με τις αναφορές σας. Ακριβώς επειδή είμαστε εδώ για την εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας για αυτό και θα ενημερώσαμε για τις αναφορές σας.

Για πoιεs συχνότητες να σας ενημερώσω χάνεται το σήμα τελείως και έχω σπασίματα σε όλα τα κανάλια, η εγκατάσταση έγινε πριν 1,5 μηνα από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σας.Αν το lnb είναι σε κακή κατάσταση η έχει γίνει κακή στρέψη αυτό δεν οφείλεται σε εμενα,οποτε τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση?

Δεν αμφισβητεί κανείς αυτά που αναφέρεις. Το ότι η εγκατάσταση έγινε πριν 1.5 μήνα σημαίνει ότι είναι εντός εγγύησης και δεν θα υπάρχει καμία χρέωση για την επίσκεψη του τεχνικού εφόσον αυτή κρίνεται απαιτούμενη για την επιδιόρθωση της εγκατάστασης. Δεν ειπώθηκε ποτέ από εμάς ότι ευθύνεσαι εσύ για το θέμα που αναφέρεις απλά δώσαμε μια απάντηση σχετικά με το που μπορεί να οφείλεται το πρόβλημα που αναφέρεις. Αν θέλεις στείλε μας τα στοιχεία σου με ένα pm να το δούμε άμεσα.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Με κάλεσαν από τον ΟΤΕ σήμερα και μου έδωσαν προσφορά για double play + OTE TV full pack. Αυτή την στιγμή έχω 3play Christmas offer. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο ή τρόπος επικοινωνίας ώστε να δω τι προσφορά υπάρχει για μένα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Με κάλεσαν από τον ΟΤΕ σήμερα και μου έδωσαν προσφορά για double play + OTE TV full pack. Αυτή την στιγμή έχω 3play Christmas offer. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο ή τρόπος επικοινωνίας ώστε να δω τι προσφορά υπάρχει για μένα;

Καλησπέρα spyrosrotary,

Στείλε μας με ένα pm τα στοιχεία της συνδρομής σου να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.


Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα spyrosrotary,

Στείλε μας με ένα pm τα στοιχεία της συνδρομής σου να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.


Παναγιώτης, Forthnet Support
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση εξυπηρέτηση! Πραγματικά είστε άψογοι!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.
Το συμβολαιο μου εχει ληξει τον Μαιο του 2014.Υπαρχει καποιο τηλ να δω τι προσφορα υπαρχει?
Ευχαριστω

Καλησπέρα ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ,

Μπορείς να μας ενημερώσεις με τον αριθμό της σύνδεσης σου ή τον αριθμό κάρτας NOVA και να φροντίσουμε να σε καλέσει κάποιος σύναδελφος για να το δείτε.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.