*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

προχθες μου ζητηθηκε αλλαγη password απο το e-bill.
εκανα την αλλαγη,αλλα επανω στην βιασυνη μου δεν το σημειωσα καπου,οποτε το ξεχασα...:ADFADF1:
τι μπορω να κανω για να γινει ρισετ?
ευχαριστω

Καλημέρα Δημήτρη,

Στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της σύνδεσης σου και ένα τηλ επικοινωνίας να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Να ενημερώσω ότι έχει βγει αναβάθμιση του Nova i-guide για android στις 5/9 και τώρα λειτουργεί χωρίς προβλήματα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Δημήτρη,

Στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της σύνδεσης σου και ένα τηλ επικοινωνίας να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support


οκ Παναγιωτη-εξυπηρετηθηκα αμεσα.
να`σαι καλα..!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pkontos1970,

Γενικά θα πρέπει να ελέγξεις αν ο δέκτης είναι πλήρως αναβαθμισμένος στην τελευταία έκδοση λογισμικού (L37).Μπορείς να το κάνεις πατώντας δύο φορές το πράσινο πλήκτρο στο Remote Control (Help) και διαβάζoντας στην 8η γραμμή το LoaderVer/Var. Για το θέμα της καθυστέρησης κατά το άνοιγμα του δέκτη βεβαιώσου ότι οι περιβαλλοντολογικές ρυθμίσεις (Αυτόματη Αναστολή, και Αδρανοποίηση) είναι και οι δύο στο ΟΧΙ. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος ο δέκτης να είναι μονίμως ανοιχτός. Για το θέμα με των χρεώσεων στείλε μας τα στοιχεία σου ώστε να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί και να σε βοηθήσουμε.




Παναγιώτης, Forthnet Support

Ευχαριστώ, με την απενεργοποίηση των περιβαλλοντολογικών ρυθμίσεων (Αυτόματη Αναστολή, και Αδρανοποίηση), ο δέκτης ανοιγει γρήγορα. Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι οι ρυθμίσεις αυτές λειτουργούν δύσκολα στον δέκτη. Για το θέμα των χρεώσεων, επειδή είναι χαμηλό το ποσό, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα (ούτως ή άλλως θα ενεργοποιούσα τα HD τον Σεπτέμβριο).
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pkontos1970,

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
*** Nova official support ***

Καλησπέρα. Πρόβλημα με σύνδεση στην υπηρεσία novago.
20107 account is out of service (από ipad)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Slash212.

Έχουμε λάβει και το προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες και σου έχουμε απαντήση σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,προσφατα τελειωσε το συμβολαιο double play με τη wind και ειμαι στη διαδικασια ανευρεσης νεας εταιριας συνδυαζοντας το ιντερνετ με τηλεοραση.Θα σας παρακαλουσα να επικοινωνησετε μαζι μου για τις τρεχουσες προσφορες.
 
*** Nova official support ***

προχθες μου ζητηθηκε αλλαγη password απο το e-bill.
εκανα την αλλαγη,αλλα επανω στην βιασυνη μου δεν το σημειωσα καπου,οποτε το ξεχασα...:ADFADF1:
τι μπορω να κανω για να γινει ρισετ?
ευχαριστω

Καλημέρα σας.

Το ίδιο εχω πάθει και εγω.

Σας στέλνω τον αριθμό σύνδεσης :)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το προβλημα κιόλας εχει λυθεί. Περιμένω να παραλάβω νέους κωδικούς ενεργοποίησης στο κινητό.

Παιδια, σας ευχαριστω για την ΑΜΕΣΗ ανταπόκριση.!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.

Το ίδιο εχω πάθει και εγω.

Σας στέλνω τον αριθμό σύνδεσης :)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το προβλημα κιόλας εχει λυθεί. Περιμένω να παραλάβω νέους κωδικούς ενεργοποίησης στο κινητό.

Παιδια, σας ευχαριστω για την ΑΜΕΣΗ ανταπόκριση.!

Καλημέρα dnik,

Και εμείς ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και χαιρόμαστε που εξυπηρετήθηκες.

Καλησπερα,προσφατα τελειωσε το συμβολαιο double play με τη wind και ειμαι στη διαδικασια ανευρεσης νεας εταιριας συνδυαζοντας το ιντερνετ με τηλεοραση.Θα σας παρακαλουσα να επικοινωνησετε μαζι μου για τις τρεχουσες προσφορες.

Καλημέρα shikabalas,

Στείλε μας ένα pm με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να το δούμε και να σε εξυπηρετήσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα!
Τον Οκτώβριο κλείνω χρόνο μετά την αναβάθμιση σε 3play που είχα κάνει πέρυσι, με δωρεάν τα hd. Πρέπει να ανανεώσω για άλλο ένα χρόνο το πακέτο που έχω, όπως ακριβώς το έχω, για να εξακολουθήσω να έχω τα hd χωρίς έξτρα χρέωση;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα!
Τον Οκτώβριο κλείνω χρόνο μετά την αναβάθμιση σε 3play που είχα κάνει πέρυσι, με δωρεάν τα hd. Πρέπει να ανανεώσω για άλλο ένα χρόνο το πακέτο που έχω, όπως ακριβώς το έχω, για να εξακολουθήσω να έχω τα hd χωρίς έξτρα χρέωση;

Καλημέρα MATTHIAS,

Στείλε μας με ένα pm τα στοιχεία της συνδρομής και ένα τηλ επικοινωνίας για να το δουμε και να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

μια ερωτηση στα παιδια της forthnet εγω που πληρωνω με παγια εντολη στην πιστωτικη και εχω μονο nova και οχι 3play δικαιουμαι δωρεαν αντικατασταση εξοπλισμου σε περιπτωση βλαβης? ο δεκτης ειναι εκτος εγγυησης
 
Re: *** Nova official support ***

μια ερωτηση στα παιδια της forthnet εγω που πληρωνω με παγια εντολη στην πιστωτικη και εχω μονο nova και οχι 3play δικαιουμαι δωρεαν αντικατασταση εξοπλισμου σε περιπτωση βλαβης? ο δεκτης ειναι εκτος εγγυησης

Καλημέρα lak100,

Στείλε μας τον αριθμό κάρτας σου με ένα pm να δούμε την υπηρεσία σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Σε συνεχεια της συνολικης εξυπηρετησης απο πλευρας σας, θα ηθελα να σας στειλω τα στοιχεια συνδρομης ενος φιλου μου που δεν ειναι γραμμενος στο φορουμ, ουτως ωστε να επικοινωνησουν οι αρμοδιοι για καποια προσφορα. Εχει ληξει το συμβολαιο κ δεν ξερει εαν θα παραμεινει η οχι.
 
*** Nova official support ***

Δλδ εαν εγραφα οτι εχω αλλη μια συνδεση σε αλλο ονομα, και θα το εκανα σε πμ θα ηταν πιο τίμιο;;

Με πιο χερι να κανω τον σταυρό μου.!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Σε συνεχεια της συνολικης εξυπηρετησης απο πλευρας σας, θα ηθελα να σας στειλω τα στοιχεια συνδρομης ενος φιλου μου που δεν ειναι γραμμενος στο φορουμ, ουτως ωστε να επικοινωνησουν οι αρμοδιοι για καποια προσφορα. Εχει ληξει το συμβολαιο κ δεν ξερει εαν θα παραμεινει η οχι.

Καλησπέρα dnik,

Λάβαμε τα στοιχεία με το pm , θα ενημερώσουμε τους αρμόδιους συνάδελφους ώστε να εξυπηρετηθείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.