*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

dnik Θα ήταν τίμιο να σεβαστούμε το λόγο ύπαρξης του support και την προσπάθεια που καταβάλουν για τα μέλη του φόρουμ καθώς επίσης την προσπάθεια τις Δ.Ο. για να τηρούνται τα συμφωνηθέντα.
Θα παρακαλέσω να κλείσει το Offtopic εδώ.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δλδ εαν εγραφα οτι εχω αλλη μια συνδεση σε αλλο ονομα, και θα το εκανα σε πμ θα ηταν πιο τίμιο;;

Με πιο χερι να κανω τον σταυρό μου.!

Με όποιο επιθυμείς φθάνει να έχεις κατανοήσει το πολύ απλό που έγραψε ο συντονιστής της κατηγορίας στο ποστ 1318.

Η ρητορική/φιλοσοφική σου ερώτηση δεν είναι αντικείμενο του παρόντος νήματος.

Ευχαριστώ πολύ.
 
*** Nova official support ***

@Bykrie Σεβομαι το φορουμ, αλλα βιαστηκατε φιλοι μου κ ο σχολιασμος ηταν εκ του περισού. Πολυ χαμος για το τιποτα.

@γιαννης Χατζηγεωργιου
Σε αφηνω ασχολίαστο. ( δανειζομαι το moto απο την υπογραφή σου) .


Σας ευχαριστω.

Επισης θα προτεινα να σβηστουν τα ασχετα ποστ (συμπεριλαμβανομενων και των δικων μου).
Πόσο μαλλον αφου εξυπηρετηθηκα απο το support.
 
Last edited:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αγαπητέ dnik Ευχαριστούμε πολύ για τις υποδείξεις, είναι κάτι που απαγορεύουν οι κανόνες του φόρουμ, που προφανώς ποτέ δεν διάβασες.

Πόσο μαλλον αφου εξυπηρετηθηκα απο το support.

@γιαννης Χατζηγεωργιου
Σε αφηνω ασχολίαστο. ( δανειζομαι το moto απο την υπογραφή σου) .

Με τον τρόπο σου πρόσβαλες τον συντονιστή τις κατηγορίας που απλά κάνει την δουλειά του, τον Πρόεδρο του σωματείου «ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΕΙΚΟΝΑΣ ΗΧΟΥ & ΜΟΥΣΙΚΗΣ» και τους ανθρώπους τις Forthnet - Nova που πρόθυμα εξυπηρετούν τα μέλη μας, εσένα και φιλότιμα και τον φίλο σου κάτι που είναι ενάντια στους κανονισμούς, μιας και δεν είναι μέλος του Avclub

Τα μηνύματα δεν θα σβηστούν να διαβάσουν όλοι την πρωτοτυπία σου.
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας,

Έλαβα μιά κλήση για μιά προσφορά πριν από μερικές μέρες από τη Forthnet η οποία ήταν αρκετά καλή για forthnet 3play και nova full pack.
Αποδέχτηκα και έστειλα 28 Αυγούστου 2014 το υπογεγραμμένο έγγραφο συμβολαίου/σύμβασης που μου είχαν στείλει μέσω e-mail. Το έστειλα και εγώ με e-mail.
Όλα οκ, προχώρησε η διαδικασία φορητότητας χωρίς κανένα πρόβλημα.
Χθες, 8 Σεπτεμβρίου 2014 έγινε η ενεργοποίηση και η γραμμή πέρασε εξ'ολοκλήρου στην Forthnet από την προηγούμενη εταιρεία που είχα.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δεχθεί εξοπλισμό ούτε κάποιο έγγραφο από την Forthnet σχετικά με το συμβόλαιό μου πέραν των τριών σελίδων που μου ζητήθηκε να υπογράψω και να αποστείλω για την ενεργοποίηση του 3play.



Για καθαρά δικούς μου λόγους:


Αιτούμαι αναιτιολόγητα την υπαναχώρησή μου εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την σύμβαση όπως δικαιούμαι και προβλέπεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 10 (δέκα) του άρθρου 4 (τέσσερα) του Νόμου 2251/1994 (δύο-χιλιάδες-διακόσια-πενήντα-ένα του έτους 1994). Η τηλεφωνική γραμμή επιθυμώ να επιστρέψει στον προηγούμενο πάροχο από όπου έγινε η μετάβαση προς την Forthnet.


Θα σας παρακαλούσα να επικοινωνήσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα προς αποφυγήν παρεξηγήσεων γιατί στο τηλεφωνικό σας κέντρο άκουσα 15 διαφορετικές απόψεις γύρω από το θέμα. Παρακαλώ παραπέμπψτε στο κομμάτι του νόμου που σας αναφέρω συγκεκριμένα με το δικαίωμα που σας περιγράφω.
Σας στέλνω π.μ. με τα στοιχεία μου και τα στοιχεία επικοινωνίας.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα RoyalTuboflush.

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και σου έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Forthnet Support,
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Να πω και εγω με την σειρά μου ευχαριστω στην ομάδα του support για την γρηγορη εξυπηρέτηση συνεχίστε την καλή δουλειά που κάνετε
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα και απο μένα ,

Να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο support εδώ για τις λύσεις που δίνονται .Εχω στείλει με την σειρά μου pm για το πρόβλημα τις συνδρομης μου,
απλά ενημερώνω ότι εχει να εκδοθεί λογαριασμός 6 μήνες στο 3 play με novacinema1 & novasport1 &vdsl 50 και 49,90 Ευρω το μηνα.
Εξέφρασα τα παράπονα μου και την αδικία με τις προσφορές που γίνονται χωρίς να λαμβάνουν εμάς υπόψην τους παλιούς συνδρομητές.
Περιμένω την απάντηση σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα και απο μένα ,

Να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο support εδώ για τις λύσεις που δίνονται .Εχω στείλει με την σειρά μου pm για το πρόβλημα τις συνδρομης μου,
απλά ενημερώνω ότι εχει να εκδοθεί λογαριασμός 6 μήνες στο 3 play με novacinema1 & novasport1 &vdsl 50 και 49,90 Ευρω το μηνα.
Εξέφρασα τα παράπονα μου και την αδικία με τις προσφορές που γίνονται χωρίς να λαμβάνουν εμάς υπόψην τους παλιούς συνδρομητές.
Περιμένω την απάντηση σας.

Καλησπέρα manosfk,

Λάβαμε το pm με τα στοιχεία σου και το ελέγχουμε ήδη για να δούμε με ποιο τρόπο μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Γεια σας. Αυτό το μήνα συμπληρώνω 12μηνο στο Nova 3play + sports + δωρεάν κινητά + HD στα 49,90 .
Θα μπορούσε κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου για ανανέωση με κάποια καλύτερη προσφορά ίσως;
Ευχαριστώ.

Στέλνω με pm τα στοιχεία μου.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Γεια σας. Αυτό το μήνα συμπληρώνω 12μηνο στο Nova 3play + sports + δωρεάν κινητά + HD στα 49,90 .
Θα μπορούσε κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου για ανανέωση με κάποια καλύτερη προσφορά ίσως;
Ευχαριστώ.

Στέλνω με pm τα στοιχεία μου.

Καλησπέρα mitnik,

Έχουμε λάβει το pm με τα στοιχεία σου, θα εξετάσουμε την περίπτωση και θα σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

@jimmynet Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.

Αύριο ολοκληρώνεται το συμβόλαιό μου σε Forthnet 3play+sportspack+κινητά κ.λπ.

Επικοινώνησα με την Εξυπηρέτηση Πελατών προκειμένου να μιλήσει κάποιος μαζί μου από το τμήμα προσφορών, αλλά δεν με κάλεσαν ποτέ πίσω.

Μπορώ να τα στείλω και σε σας;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα tonybsg,

Βεβαίως. Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσής σου ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση εξυπηρέτηση, ήδη διευθετήθηκε το θέμα μου!
 
Status
Not open for further replies.