*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αλεξη τωρα πιανει και το δικο μου, ολα οκ, δε ξερω αν χρειαστηκε περαμβαση των τεχνικων, οπως και να εχει ευχαριστω πολυ!!
edit ok τωρα ειδα το ποστ, ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Σας ευχαριστούμε για το feedback. Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα και στους 2 δέκτες μου.Τώρα έχουν επανέλθει όλα.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ίσως και να έχει απαντηθεί αλλά θα ρωτήσω:
Από 3play + sports πήγα σε full.
Υπάρχει διαφορά στο περιεχόμενο του novago;
Και αν υπάρχει, πρέπει να κάνω κάτι;

Στο site γράφει: ''Το περιεχόμενο εξαρτάται από τη συνδρομή Nova.''
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

@mitnik

Εφόσον έχεις ενεργή συνδρομή σε full pack, μπορείς πλέον να παρακολουθείς ταινίες και σειρές σε υπηρεσία OnDemand (κατ' επιλογή) κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό όταν είχες ενεργά μόνο τα κανάλια Novasports.
Στο site του NovaGo υπάρχουν όλα τα παραπάνω αναλυτικά κατηγοριοποιημένα.

@Pgate4

Αυτή τη στιγμή δεν αντιμετωπίζουμε κάποιο μαζικό ζήτημα.
Ενημέρωσε μας μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Οκ τωρα επεστρεψε,αν εχω καποιο προβλημα θα σου στειλω pm.
Thanks
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Ειχα ενα tablet onda 975 τετραπυρηνο με kit kat 4.4 και επαιζε κανονικα το novago. Σε καινουργιο Onda 989 οκταπυρηνο με 4.4 πάλι δεν λειτουργει. Δεν ειναι ρουτ. Τι παιζει?
 
Re: *** Nova official support ***

Φιλε δημητρη ουτε η προηγούμενη ηταν. Μπορω ομως (κατ εξαιρεση) να επιστρεψω στην προηγουμενη μου συσκευή κινητου τηλεφωνου? Που btw ουτε αυτη ειναι στη λιστα (oneplus one)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Έχω κάνει αίτηση φορητότητας από Forthnet σε ΟΤΕ. Ωστόσο υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην διεκπαιρέωση της. Από τον ΟΤΕ μου λένε ότι ευθύνεται η Forthnet γιατί δεν απαντάει στα αιτήματα τους και «αρνείται» να αποδεσμεύσει την γραμμή.
Μου συνέστησαν να επικοινωνήσω με την Forthnet, για να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εκκρεμότητα. Την Πέμπτη 11/9 επικοινώνησα τηλεφωνικά και η συνάδελφος σας με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κάποια εκκρεμότητα από μέρους μου.
Σε νέα επικοινωνία μου με τον ΟΤΕ μου είπαν πως το πρόβλημα παραμένει και η Forthnet δεν απαντάει στα αιτήματα τους για αποδέσμευση της γραμμής.
Θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: *** Nova official support ***

@vasvas100.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να παρέμβουμε για την διαγραφή της συσκευής.

Όπως αναφέρεται και στους όρους χρήσης για την ανανέωση συσκευής:
"Με βάση την Πολιτική Ορθής Χρήσης, η ανανέωση συσκευής επιτρέπεται μία φορά τον μήνα"

Κώστας, Forthnet Support

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Καλησπέρα Montas,

Στείλε μας τα στοιχεία της σύνδεσής σου για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι ακριβώς συμβαίνει.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπερα.Ημουν παλιος συνδρομητης νοβα(διεκοψα το 2013).Πηρα σημερα το προπληρωμενο πακετο φιλαθλων(299ευρω) και το ενεργοποιησα πανω στο κουτι που ειχα απο πριν.
Το προβλημα ειναι οτι η κυρια που μου το ενεργοποιησε μου ειπε να πληρωσω τελη επανασυνδεσης 10,24 ευρω,και πως αν δεν το πληρωσω σε 7 μερες θα κοπει η υπηρεσια....
Η απορια μου ειναι πως αυτο δεν αναφερεται πουθενα στο πακετο που αγορασα .Δεν ειναι το ποσο μεγαλο,απλως νιωθω ...λιγο κοροιδο να πληρωσω κατι που δεν το αναφερουνε εξαρχης...
Επισης μου ειπε πως τα HD χρεωνονται απο την αρχη(νομιζα πως οι πρωτοι 2 μηνες ειναι δωρεαν)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lion009.

Το πακέτο της προσφοράς που έχεις αφορά το κόστος της υπηρεσίας.

Τα HD παρέχονται δωρεάν σε νέες συνδρομής με αγορά δέκτη εκτός και αν προκύπτει κάτι διαφορετικό από ιδική προσφορά.
Αντίστοιχα και το κόστος επανασύνδεσης αφορά την επανασύνδεση του υφιστάμενου εξοπλισμού.
Το πακέτο που έχει προμηθευτεί αναφέρεται σε νέους συνδρομητές χωρίς να αποκλείει την δυνατότητα να το αποκτήσουν και οι υφιστάμενοι.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lion009.

Το πακέτο της προσφοράς που έχεις αφορά το κόστος της υπηρεσίας.

Τα HD παρέχονται δωρεάν σε νέες συνδρομής με αγορά δέκτη εκτός και αν προκύπτει κάτι διαφορετικό από ιδική προσφορά.
Αντίστοιχα και το κόστος επανασύνδεσης αφορά την επανασύνδεση του υφιστάμενου εξοπλισμού.
Το πακέτο που έχει προμηθευτεί αναφέρεται σε νέους συνδρομητές χωρίς να αποκλείει την δυνατότητα να το αποκτήσουν και οι υφιστάμενοι.

Κώστας, Forthnet Support
Δηλ ενω πληρωσα 299 ευρω μετρητα ,θεωρειται σωστο να πληρωσω τελη επανασυνδεσης επειδη ειχα ενα παλιο κουτι κ δεν αναγκαστικα να παρω αλλον.....?
Αγοραζω μια υπηρεσια οπως λετε,και την πληρωνω 299 ευρω.Πως μπορω να την χρησιμοποιησω χωρις να πληρωσω κατι επιπλεον?Αναφερει πουθενα οτι θα πρεπει να πληρωσω επιπλεον?
 
Re: *** Nova official support ***

Χαιρεται, τρεχει καποια προσφορα για τους υφισταμενους συνδρομητες της Nova (οχι 3play);

Ευχαριστω!
 
Status
Not open for further replies.