*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

καλημερα!!την κυριακη εκανα πρωτη φορα εγραφη στο nova go!!ολα πηγανε μια χαρα και ενεργοποιηθηκε η υπηρεσια μεσα σε λιγα λεπτα!!μετα θελησα αν αλλαξω την συσκευη μου και εκανα διαγραφη συσκευης!!οταν πηγα να βαλω την νεα συσκευη ελαβα το μηνυμα,εχετε ξεπερασει το οριο των επιτρεπομενων συσκευων!! σας παρακαλω πολυ αν ειναι δυνατον να ξεμπλοκαρετε τον λογαριασμο μου για να κανω την εγραφη στην νεα μου συσκευη διοτι δεν καταφερα να κανω την αλλαγη συσκευης!!ευαχαριστω εκ των προτερων!
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

καλημερα!!την κυριακη εκανα πρωτη φορα εγραφη στο nova go!!ολα πηγανε μια χαρα και ενεργοποιηθηκε η υπηρεσια μεσα σε λιγα λεπτα!!μετα θελησα αν αλλαξω την συσκευη μου και εκανα διαγραφη συσκευης!!οταν πηγα να βαλω την νεα συσκευη ελαβα το μηνυμα,εχετε ξεπερασει το οριο των επιτρεπομενων συσκευων!!ο λογαριασμος μου ειναι ο 14795415!!σας παρακαλω πολυ αν ειναι δυνατον να ξεμπλοκαρετε τον λογαριασμο μου για να κανω την εγραφη στην νεα μου συσκευη διοτι δεν καταφερα να κανω την αλλαγη συσκευης!!ευαχαριστω εκ των προτερων!

Πρέπει να περάσει ένας μήνας για να γίνει αλλαγή συσκευής .
 
Re: *** Nova official support ***

εγω απο τα αναγραφωμενα καταλαβαινω οτι εχεις το δικαιωμα να αλλαξεις μια συσκευη το μηνα!!αφου εγω εκανα εγγραφη την κυριακη,δεν θα επρεπε να μπορω να αλλαξω εστω μια φορα την συσκευη μου??αν οχι,τοτε εγω δεν κατανοησα καλα και θα ηθελα να με βοηθησουνε απο το τμημα εξυπηρετησης!!ευχαριστω για την απαντηση Sers1612!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Δηλ ενω πληρωσα 299 ευρω μετρητα ,θεωρειται σωστο να πληρωσω τελη επανασυνδεσης επειδη ειχα ενα παλιο κουτι κ δεν αναγκαστικα να παρω αλλον.....?
Αγοραζω μια υπηρεσια οπως λετε,και την πληρωνω 299 ευρω.Πως μπορω να την χρησιμοποιησω χωρις να πληρωσω κατι επιπλεον?Αναφερει πουθενα οτι θα πρεπει να πληρωσω επιπλεον?

Στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών η οποία έχει συμφωνηθεί, αναφέρεται:

2.10. Τέλη επανασύνδεσης
Το ποσό που οφείλει να καταβάλει πρώην συνδρομητής που έχει διακόψει τη συνδρομητική του σχέση ή που η συνδρομητική του σχέση έχει διακοπεί λόγω μη καταβολής της οφειλόμενης Συνδρομής, εάν επιθυμεί την εκ νέου εγγραφή του ως Συνδρομητής. Στην περίπτωση αυτή, τέλη επανασύνδεσης θα οφείλονται και στην περίπτωση που ο Συνδρομητής επιθυμεί την εκ νέου εγγραφή του ως Συνδρομητής προκειμένου να αποκτήσει εκ νέου πρόσβαση στα ΠΠΕ. Εκτός των ανωτέρω περιπτώσεων, διευκρινίζεται επιπλέον ότι ως τέλος επανασύνδεσης νοείται και το ποσό εκείνο που οφείλει να καταβάλλει ο Ενεργός Συνδρομητής στη MCH κάθε φορά που αυτός επιλέγει να μεταπηδήσει από ένα Πακέτο Προγράμματος
σε κάποιο άλλο. Σε κάθε περίπτωση, τα τέλη επανασύνδεσης δεν πρέπει να υπερβαίνουν το απολύτως αναγκαίο διαχειριστικό κόστος της MCH για την τεχνική επίτευξη της επανασύνδεσης (και της μεταπήδησης) αυτής.

Χαιρεται, τρεχει καποια προσφορα για τους υφισταμενους συνδρομητες της Nova (οχι 3play);

Ευχαριστω!

Για τις υπηρεσίες και τα πακέτα μας, μπορείς να ενημερωθείς μέσω της επίσημης ιστοσελίδας μας.

καλημερα!!την κυριακη εκανα πρωτη φορα εγραφη στο nova go!!ολα πηγανε μια χαρα και ενεργοποιηθηκε η υπηρεσια μεσα σε λιγα λεπτα!!μετα θελησα αν αλλαξω την συσκευη μου και εκανα διαγραφη συσκευης!!οταν πηγα να βαλω την νεα συσκευη ελαβα το μηνυμα,εχετε ξεπερασει το οριο των επιτρεπομενων συσκευων!! σας παρακαλω πολυ αν ειναι δυνατον να ξεμπλοκαρετε τον λογαριασμο μου για να κανω την εγραφη στην νεα μου συσκευη διοτι δεν καταφερα να κανω την αλλαγη συσκευης!!ευαχαριστω εκ των προτερων!

εγω απο τα αναγραφωμενα καταλαβαινω οτι εχεις το δικαιωμα να αλλαξεις μια συσκευη το μηνα!!αφου εγω εκανα εγγραφη την κυριακη,δεν θα επρεπε να μπορω να αλλαξω εστω μια φορα την συσκευη μου??αν οχι,τοτε εγω δεν κατανοησα καλα και θα ηθελα να με βοηθησουνε απο το τμημα εξυπηρετησης!!ευχαριστω για την απαντηση Sers1612!

Με βάση την Πολιτική Ορθής Χρήσης της υπηρεσίας, η ανανέωση συσκευής επιτρέπεται μια φορά το μήνα.

Εφόσον η συσκεύη σου εγγράφηκε πρίν λίγες ημέρες, θα χρειαστεί να αναμένεις το χρονικό διάστημα που αναφέρθηκε για να μπορείς να την ανανεώσεις.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Κωδικούς, σειριακοί καρτών, τηλέφωνα κλπ, όχι δημόσια παρά μόνο με pm, εάν μας ζητηθούν από το support. Σβήστηκαν offtopic μηνύματα.

Καλημέρα σε όλους
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα δοκίμασα το σάββατο ύστερα από 1,5 μήνα που είχα αν το χρησιμοποιήσω να μπω στο novago και μου έβγαλε το μήνυμα "ο λογαριασμός έχει ακυρωθεί" .Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά ύστερα από 3 συνομιλίες που έχουμε κάνει δεν έχω καταφέρει κάτι..μου λένε θα σας καλέσουμε ,με παίρνουν και ξανα τα ίδια
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,



Στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών η οποία έχει συμφωνηθεί, αναφέρεται:





Για τις υπηρεσίες και τα πακέτα μας, μπορείς να ενημερωθείς μέσω της επίσημης ιστοσελίδας μας.





Με βάση την Πολιτική Ορθής Χρήσης της υπηρεσίας, η ανανέωση συσκευής επιτρέπεται μια φορά το μήνα.

Εφόσον η συσκεύη σου εγγράφηκε πρίν λίγες ημέρες, θα χρειαστεί να αναμένεις το χρονικό διάστημα που αναφέρθηκε για να μπορείς να την ανανεώσεις.

Αλέξης, Forthnet Support

εγω πιστευα εχεις το δικαιωμα να το κανεις μια φορα μεσα στον μηνα!!οχι μια φορα ανα μηνα!!επειδη ειμαι καινουριος στην υπηρεσια πως θα μπορουσα να επικοινωνησω να τσεκαρετε οτι πραγματι εγγραφικα την κυριακη και να με ξεμπλοκαρετε μονο για αυτη τη φορα??απαντηστε μου σας παρακαλω!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα δοκίμασα το σάββατο ύστερα από 1,5 μήνα που είχα αν το χρησιμοποιήσω να μπω στο novago και μου έβγαλε το μήνυμα "ο λογαριασμός έχει ακυρωθεί" .Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά ύστερα από 3 συνομιλίες που έχουμε κάνει δεν έχω καταφέρει κάτι..μου λένε θα σας καλέσουμε ,με παίρνουν και ξανα τα ίδια

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

εγω πιστευα εχεις το δικαιωμα να το κανεις μια φορα μεσα στον μηνα!!οχι μια φορα ανα μηνα!!επειδη ειμαι καινουριος στην υπηρεσια πως θα μπορουσα να επικοινωνησω να τσεκαρετε οτι πραγματι εγγραφικα την κυριακη και να με ξεμπλοκαρετε μονο για αυτη τη φορα??απαντηστε μου σας παρακαλω!

Δυστυχώς δεν μπορούμε να παρέμβουμε στη διαδικασία διαγραφής της συσκευής.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

novavas Είναι σεβαστό να μην έχουμε καταλάβει κάτι από την λειτουργία κάποιων υπηρεσιών. Οι απαραίτητες διευκρινίσεις, και απαντήσεις δόθηκαν από το support.

Θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις την παράθεση του ποστ #1425
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας παιδιά .
Θέλω να ρωτήσω σχετικά με την στάθμη σηματος και την ακρίβεια
Το προβλημα μου ειναι ότι η στάθμη σηματος ειναι 65 εώς 68 και η ακρίβεια ειναι 100. Αυτο μονο όταν δεν έχει ούτε ενα συνεφο, και όταν ξεκινάει να βρέχει έστω και ψιχαλα χωρις κεραυνούς όπως τωρα , γίνονται όλα 0 και δεν εχω εικόνα καθόλου.
Το προβλημα ξεκίνησε απο τον Απρίλιο 2014 που έςτριψε λόγω αέρα το πιάτο. Ήρθε το σέρβις της νοβα και απο σχεδόν 95 που είχα στάθμη με την αρχική εγκαταςταςη το άφησε στο 45. Είχα μερικές λόγω μη βροχής διακοπές , και πριν ενα μηνα που ξαναήρθε Τεχνικος για την εγκατασταση του multivew μου είπε ότι το ρύθμισε ξανά και άλλαξε και LNB. Άφησε το 65/68 και 100.
Μου είπε ότι δεν μπορει να παει παραπάνω λόγω 35 μέτρων καλώδιο που εχω μέχρι τον δεκτή. Εγω όμως δεν εχω αλλάξει κατι απο την αρχική εγκατασταση που είχα τελειες ρυθμίσεις και δεν είχα διακοπές σηματος ,και τωρα δεν εχω.
Μπορείτε να με βοηθήσετε
Ευχαριστώ
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα κι από μένα.

Δύο μήνες συνδρομητής Nova κι όποτε βρέχει έστω και λίγο, αντίο σήμα. Πιάτο 110cm υψηλής ποιότητας. Έχω μιλήσει 3-4 φορές με support στο τηλέφωνο και όλο με τον δέκτη παίζουμε για να βγάλουμε σήμα. Το θέμα είναι ότι και με τον δικό μου δορυφορικό δέκτη πάλι το ίδιο πρόβλημα έχω, οπότε είναι θέμα εγκατάστασης. Καλά, όταν ήρθε ο τεχνικός δεν μέτρησε? Τι να πω? Προσπαθώ να πάρω τηλέφωνο και μου λέει 15 λεπτά αναμονή.
Μπορεί να μου στείλει κάποιος πριβέ να του στείλω τα στοιχεία μου να έρθει τεχνικός? Είναι αστείο όποτε βρέχει να μην έχω σήμα.

Μόλις μου κόπηκε και το τηλέφωνο (Forthnet).

Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

θα παρακαλουσα να επικοινωνήσει καποιος μαζι μου λογω προβληματος που αντιμετωπιζω με την εικονα
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας παιδιά .
Θέλω να ρωτήσω σχετικά με την στάθμη σηματος και την ακρίβεια
Το προβλημα μου ειναι ότι η στάθμη σηματος ειναι 65 εώς 68 και η ακρίβεια ειναι 100. Αυτο μονο όταν δεν έχει ούτε ενα συνεφο, και όταν ξεκινάει να βρέχει έστω και ψιχαλα χωρις κεραυνούς όπως τωρα , γίνονται όλα 0 και δεν εχω εικόνα καθόλου.
Το προβλημα ξεκίνησε απο τον Απρίλιο 2014 που έςτριψε λόγω αέρα το πιάτο. Ήρθε το σέρβις της νοβα και απο σχεδόν 95 που είχα στάθμη με την αρχική εγκαταςταςη το άφησε στο 45. Είχα μερικές λόγω μη βροχής διακοπές , και πριν ενα μηνα που ξαναήρθε Τεχνικος για την εγκατασταση του multivew μου είπε ότι το ρύθμισε ξανά και άλλαξε και LNB. Άφησε το 65/68 και 100.
Μου είπε ότι δεν μπορει να παει παραπάνω λόγω 35 μέτρων καλώδιο που εχω μέχρι τον δεκτή. Εγω όμως δεν εχω αλλάξει κατι απο την αρχική εγκατασταση που είχα τελειες ρυθμίσεις και δεν είχα διακοπές σηματος ,και τωρα δεν εχω.
Μπορείτε να με βοηθήσετε
Ευχαριστώ

Καλησπέρα κι από μένα.

Δύο μήνες συνδρομητής Nova κι όποτε βρέχει έστω και λίγο, αντίο σήμα. Πιάτο 110cm υψηλής ποιότητας. Έχω μιλήσει 3-4 φορές με support στο τηλέφωνο και όλο με τον δέκτη παίζουμε για να βγάλουμε σήμα. Το θέμα είναι ότι και με τον δικό μου δορυφορικό δέκτη πάλι το ίδιο πρόβλημα έχω, οπότε είναι θέμα εγκατάστασης. Καλά, όταν ήρθε ο τεχνικός δεν μέτρησε? Τι να πω? Προσπαθώ να πάρω τηλέφωνο και μου λέει 15 λεπτά αναμονή.
Μπορεί να μου στείλει κάποιος πριβέ να του στείλω τα στοιχεία μου να έρθει τεχνικός? Είναι αστείο όποτε βρέχει να μην έχω σήμα.

Μόλις μου κόπηκε και το τηλέφωνο (Forthnet).

Ευχαριστώ.

θα παρακαλουσα να επικοινωνήσει καποιος μαζι μου λογω προβληματος που αντιμετωπιζω με την εικονα

Καλησπέρα σας,

Ενημερώστε μας μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της σύνδεσής σας, ώστε να ελέγξουμε τα παραπάνω και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ..

Θα ηθελα την βοηθεια σας σε θεμα του Novago.Προσπαθω να μπω απο laptop και αφου βαζω κωδικους και τους δεχεται κανονικα , οταν παει να ανοιξει η εικονα μου βγαζει το εξης μηνυμα " Web TV PC plugin NPDLL has crashed ". Και φυσικα παγωνει το μαυρο που δειχνει.Καποια λυση ; Να σημειωσω οτι το ιδιο κανει και με τον internet explorer αλλα και με τον chrome
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Gio785

Αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί απεγκατάσταση του plugin και εκ νέου εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων / cookies στον browser που χρησιμοποιείς.

Επίσης καλό είναι να πραγματοποιηθεί update με τους πρόσφατους drivers της κάρτας γραφικών σου και να γίνει απενεργοποίηση του firewall/antivirus.

Σε αυτό το link θα βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου, ένα κινητό επικοινωνίας καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω ενα προβλημα με το nova Go που εγκατέστησα στο laptop του ανιψιού μου. Όταν τελείωσα την εγκατάσταση ηταν ολα καλα, του ενεργοποίησα την υπηρεσία στο λογαριασμό τους πήραμε password έκανα δοκιμές μπήκα μια χαρά και απο Firefox και απο Grome. Το μόνο λάθος που ίσως έκανα και σε αυτο θα ήθελα και την συμβουλή σας, ηταν ότι αποθήκευσα το password και στους δυο browser. Σημερα και αφού το πήρε σπιτι του ο ανιψιός μου το laptop μου είπε ότι δεν μπορει να μπει. Μπήκα λοιπόν στο laptop του και είδα το μήνυμα που του έλεγε ότι έχει ξεπεράσει το όριο το επιτρεπόμενων συσκευών και τον παραπέμπει να διαγράψει κάποια συσκευή και να γράψει μια καινούργια απο τι στιγμή που δεν έχει προσπαθήσει να κάνει login απο άλλη συσκευή. Η απορία μου ειναι τι έχει συμβεί και δεύτερον τι πρεπει να κάνουμε να διορθωθεί το πρόβλημα. Να τονίσω ότι σας γράφω εκ μέρους τους γιατί η άνθρωποι δεν ξέρουν απο αυτές τις διαδικασίες και εγω τους κανω όλες τις εγκαταστάσεις.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα cmoustakas

Δοκίμασε αρχικά να κάνεις απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων ιστορικού περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.
Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου, ένα κινητό επικοινωνίας καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα cmoustakas

Δοκίμασε αρχικά να κάνεις απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων ιστορικού περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.
Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου, ένα κινητό επικοινωνίας καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Κώστας, Forthnet Support.
Προσπάθησα όλα όσα είπατε και το πρόβλημα παραμένει. Έστειλα PM ευχαριστώ για την άμεση εξυπηρέτηση.
 
Re: *** Nova official support ***

Αυτές τις τιμές τις γνωρίζουν ολοι. Εγω ρωτησα αν υπαρχει καποια προσφορα για τους... πιστους συνδρομητες, οπως για παραδειγμα εγω που ειμαι πανω απο πεντε χρονια. Υπαρχει καποια ειδικη τιμη αυτην την περιοδο;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα apostolis89,

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.