*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα, εχει κάποιο θεμα το Ε-Bill γιατι προσπαθώ να μπω και μου βγάζει ¨"Δώσατε λανθασμένο Account ID ή Password!"..ευχαριστώ
ξεμπλόκαρε....οπότε άκυρο.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 123abc123,

Σε σχετικό έλεγχο που πραγματοποιήσαμε, δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα στην υπηρεσία ebill.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Τελικά όντως έχει πρόβλημα η υπηρεσία.Μου εμφανίζει κι εμένα το ίδιο ακριβώς μήνυμα,σε όποιον browser δοκίμασα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Ύστερα από συνεχώς λανθασμένη εισαγωγή κωδικού pin στον δέκτη, έχει κλειδώσει και πλέον δεν μπορώ να μπω στις ρυθμίσεις για να τον αλλάξω. Σας έχω στείλει και pm με τα στοιχεία της συνδρομής.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Στις 2/9 έκανα αίτηση φορητότητας από Forthnet 2Play VDSL σε ΟΤΕ και στις 4/9 έλαβα τηλεφώνημα από την Forthnet (2130393100 εξωτερικό Call Center ?) όπου μου προσφέρθηκε το πακέτο Nova3Play με ιδιαίτερα ελκυστική τιμή την οποία και αποδέχθηκα ενώ παράλληλα ακύρωσα την αίτηση φορητοτητας προς τον ΟΤΕ. Μέχρι σήμερα δεν έχει ενεργοποιηθεί η Nova3Play υπηρεσία και η απάντηση που έχω από την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην «Μηχανογράφηση» χωρίς να μπορούν να μου δώσουν εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι φυσιολογική η καθυστέρηση και εάν υπάρχει η δυνατότητας εκτίμησης της ημερομηνίας ενεργοποίησης.
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Τελικά όντως έχει πρόβλημα η υπηρεσία.Μου εμφανίζει κι εμένα το ίδιο ακριβώς μήνυμα,σε όποιον browser δοκίμασα.

Στην υπηρεσία e-bill πραγματοποιούνται αρκετά συχνά αναβαθμίσεις, με σκοπό την διαρκή βελτίωση της υπηρεσίας.
Eλέγχουμε με τα αρμόδια τμήματα τις σχετικές αναφορές σας. Θα προτείναμε να γίνει εκ νέου προσπάθεια εισόδου αργότερα εντός της ημέρας.

Καλησπέρα. Ύστερα από συνεχώς λανθασμένη εισαγωγή κωδικού pin στον δέκτη, έχει κλειδώσει και πλέον δεν μπορώ να μπω στις ρυθμίσεις για να τον αλλάξω. Σας έχω στείλει και pm με τα στοιχεία της συνδρομής.

Έχουμε απαντήσει στο αρχικό μήνυμά σου, ζητώντας επιπλέον στοιχεία που απαιτούνται προκειμένου να προχωρήσουμε σε ενέργειες επίλυσης του προβήματος.

Καλησπέρα,
Στις 2/9 έκανα αίτηση φορητότητας από Forthnet 2Play VDSL σε ΟΤΕ και στις 4/9 έλαβα τηλεφώνημα από την Forthnet (2130393100 εξωτερικό Call Center ?) όπου μου προσφέρθηκε το πακέτο Nova3Play με ιδιαίτερα ελκυστική τιμή την οποία και αποδέχθηκα ενώ παράλληλα ακύρωσα την αίτηση φορητοτητας προς τον ΟΤΕ. Μέχρι σήμερα δεν έχει ενεργοποιηθεί η Nova3Play υπηρεσία και η απάντηση που έχω από την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην «Μηχανογράφηση» χωρίς να μπορούν να μου δώσουν εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι φυσιολογική η καθυστέρηση και εάν υπάρχει η δυνατότητας εκτίμησης της ημερομηνίας ενεργοποίησης.
Ευχαριστώ

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσής σου, προκειμένου να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

...
Στην υπηρεσία e-bill πραγματοποιούνται αρκετά συχνά αναβαθμίσεις, με σκοπό την διαρκή βελτίωση της υπηρεσίας.
Eλέγχουμε με τα αρμόδια τμήματα τις σχετικές αναφορές σας. Θα προτείναμε να γίνει εκ νέου προσπάθεια εισόδου αργότερα εντός της ημέρας.



...

Αλέξης, Forthnet Support

Όντως,το πρόβλημα αποκαταστάθηκε ήδη.Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.
Εχουμε καμια ενημερωση για το προβλημα που εχει αναφερθει μετα την τελευταια αναβαθμιση, σχετικα με τον τηλεκοντρολ και την καθυστερηση αποκρισης του αποκωδικοποιητη? Να περιμενουμε συντομα καποια επιδιορθωση για το θεμα αυτο? Σημερα που ηθελα να κανω zapping για να βλεπω και τα παιχνιδια στο Nova και στη Νεριτ μου εσπασε τα νευρα!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Geoav75,

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, δεν έχει διαπιστωθεί γενικό πρόβλημα στην επικοινωνία του τηλεκοντρόλ με τον δέκτη, το οποίο να έχει προκαλέσει η τελευταία αναβάθμιση.

Παρ' όλα αυτά έχουμε μεταφέρει τις αναφορές απο τα μέλη του forum, στα αρμόδια τμήματα προς εξέταση.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.
Εχουμε καμια ενημερωση για το προβλημα που εχει αναφερθει μετα την τελευταια αναβαθμιση, σχετικα με τον τηλεκοντρολ και την καθυστερηση αποκρισης του αποκωδικοποιητη? Να περιμενουμε συντομα καποια επιδιορθωση για το θεμα αυτο? Σημερα που ηθελα να κανω zapping για να βλεπω και τα παιχνιδια στο Nova και στη Νεριτ μου εσπασε τα νευρα!

δοκιμασε να ανοιξεις το τηλεκοντρολ και να καθαρισεις απο μεσα την πλακετα. Πιανει υγρασια μεσα και το τηλεκοντρολ δεν υπακουει σωστα.

Υ.Γ. λιγο οινοπνευμα σε βαμβακι και καθαρισε τις επαφες στην πλακετα με προσοχη .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα akismei,

Να επισημάνουμε οτι ο χρήστης Geoav75, αναφέρθηκε σε πρόβλημα που προέκυψε μετά απο την τελευταία αναβάθμιση και πάνω σε αυτό υπήρξε αντίστοιχη ενημέρωση απο την πλευρά μας.

Θα θέλαμε να τονίσουμε οτι οποιαδήποτε παρέμβαση στον εξοπλισμό ενδεχομένως προκαλέσει περαιτέρω δυσλειτουργίες και απώλεια εγγύησης.

Σε κάθε περίπτωση, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να πραγματοποιηθεί έλεγχος του εξοπλισμού (δέκτη, τροφοδοτικού & τηλεχειριστηρίου), σε κάποιον απο τους εξουσιοδοτημένους τεχνικούς μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ενδιαφερομαι για tablet 10 ιντσων.Δεν θελω ipad και για το samsung tab3 10.1 που γραφει στο site σας εχω διαβασει οτι δεν συνχρωνιζει τον ηχο με την εικονα.Μπορειτε να μου προτεινετε καποια tablet που να ειναι συμβατα με την εφαρμογη?Ευχαριστω πολυ.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημερα και απο μενα, ειπα να μη το αναφερω (επειδη το ανεφεραν πολλοι αλλα λετε οτι ειναι ολα οκ) αλλα ας το πως και εγω αλλη μια, ειμαι και εγω ενας απο αυτους που αντιμετωπιζουν το προβλημα ανταποκρισης δεκτη με τηλεκοντρολ, το προβλημα δεν ειναι στο τηλεκοντρολ αφου τις εντολες τις στελνει κανονικα, αναβει σε καθε εντολη το λαμπακι στον δεκτη, ο δεκτης πολλες φορες δεν ανταποκρινετε στις εντολες και εκτελει μετα απο 5 δευτερα , αυτο ειναι το προβλημα που εχουμε μετα απο αναβαθμιση, το 50% του συνολου εχουμε θεμα, αυτοι που δεν εχουν λογικα ειναι αυτοι που δεν εκαναν την αναβαθμιση, υπαρχουν βεβαια και εξαιρεσεις.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα στο support. Παιδια οταν συνεχιζει να αναφερεται ενα θεμα ως προβλημα απο αρκετους συνδρομητες προφανως δεν ειναι τυχαιο γεγονος που συμβαινει μονο σε 2-3 ατομα και σιγουρα δε φταιει το τηλεκοντρολ καθως το εχω δοκιμασει και με το δικο σας και με ενα δικο μου (silvercest). Οπως λεει και ο φιλος dimtz το θεμα ειναι οτι δειχνει να παιρνει την εντολη ο δεκτης (απο το κοκκινο φωτακι που αναβει στον δεκτη καθε φορα που πατας οποιοδηποτε κουμπι) αλλα η ανταποκριση του δεκτη συμβαινει πολλες φορες αρκετα δευτερολεπτα μετα. Προσοχη δε μιλαμε για χιλιοστα ή εκατοστα του δευτερολεπτου αργοτερα αλλα δευτερολεπτα μετα που ποικιλουν απο 1 εως και αρκετα και τουλαχιστον μια φορα πανω απο 10 δευτερολεπτα καθυστερησης . Κατι πρεπει να γινει λοιπον με αυτο το θεμα γιατι προφανως ειναι προβλημα ακομα κι αν εσεις δεν το βλεπετε!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Ενδιαφερομαι για tablet 10 ιντσων.Δεν θελω ipad και για το samsung tab3 10.1 που γραφει στο site σας εχω διαβασει οτι δεν συνχρωνιζει τον ηχο με την εικονα.Μπορειτε να μου προτεινετε καποια tablet που να ειναι συμβατα με την εφαρμογη?Ευχαριστω πολυ.

Μπορείς να ελέγξεις τη λίστα με τις υποστηριζόμενες συσκευές εδώ ακολουθώντας την επιλογή "Πως βλέπω;".

Καλημερα και απο μενα, ειπα να μη το αναφερω (επειδη το ανεφεραν πολλοι αλλα λετε οτι ειναι ολα οκ) αλλα ας το πως και εγω αλλη μια, ειμαι και εγω ενας απο αυτους που αντιμετωπιζουν το προβλημα ανταποκρισης δεκτη με τηλεκοντρολ, το προβλημα δεν ειναι στο τηλεκοντρολ αφου τις εντολες τις στελνει κανονικα, αναβει σε καθε εντολη το λαμπακι στον δεκτη, ο δεκτης πολλες φορες δεν ανταποκρινετε στις εντολες και εκτελει μετα απο 5 δευτερα , αυτο ειναι το προβλημα που εχουμε μετα απο αναβαθμιση, το 50% του συνολου εχουμε θεμα, αυτοι που δεν εχουν λογικα ειναι αυτοι που δεν εκαναν την αναβαθμιση, υπαρχουν βεβαια και εξαιρεσεις.

Καλημερα στο support. Παιδια οταν συνεχιζει να αναφερεται ενα θεμα ως προβλημα απο αρκετους συνδρομητες προφανως δεν ειναι τυχαιο γεγονος που συμβαινει μονο σε 2-3 ατομα και σιγουρα δε φταιει το τηλεκοντρολ καθως το εχω δοκιμασει και με το δικο σας και με ενα δικο μου (silvercest). Οπως λεει και ο φιλος dimtz το θεμα ειναι οτι δειχνει να παιρνει την εντολη ο δεκτης (απο το κοκκινο φωτακι που αναβει στον δεκτη καθε φορα που πατας οποιοδηποτε κουμπι) αλλα η ανταποκριση του δεκτη συμβαινει πολλες φορες αρκετα δευτερολεπτα μετα. Προσοχη δε μιλαμε για χιλιοστα ή εκατοστα του δευτερολεπτου αργοτερα αλλα δευτερολεπτα μετα που ποικιλουν απο 1 εως και αρκετα και σιγουρα μια φορα πανω απο 10 δευτερολεπτα καθυστερησης τουλαχιστον μια φορα. Κατι πρεπει να γινει λοιπον με αυτο το θεμα γιατι προφανως ειναι προβλημα ακομα κι αν εσεις δεν το βλεπετε!

Σε κάθε περίπτωση, λαμβάνουμε υπ' όψη όλα τα σχόλια που δεχόμαστε απο τα μέλη του forum.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι η παραπάνω συμπεριφορά στην απόκριση του δέκτη, ενδέχεται πχ. να παρουσιάζεται λόγω επικοινωνίας του δέκτη τη δεδομένη στιγμή με το δορυφόρο (ανανέωση πληροφοριών EPG κτλ.) και δεν οφείλεται σε δυσλειτουργία που έχει προκαλέσει η τελευταία αναβάθμιση.

Επαναλαμβάνουμε παρ' όλα αυτά, οτι έχουμε ήδη μεταφέρει τις αναφορές απο τα μέλη του forum, στα αρμόδια τμήματα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το θέμα του τηλεκοντρόλ έχει απαντηθεί πολλές φορές. Παρακαλώ να μην κάνουμε τα ίδια ερωτήματα, και διάλογο στο νήμα.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα, απο χθες εχω κι εγω την υπηρεσια nova 3 play και παρατηρησα οτι ΜΟΝΟ στο national geo wild HD εχουν τρεμουλο οι υποτιτλοι ενω η υπολοιπη εικονα οχι..ειναι γενικο το φαινομενο?? ευχαριστω

Καλησπέρα gog7.

Σε ελέγχο που πραγματοποιήσαμε δεν βλέπουμε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Καλό θα ήταν να ελέγξεις το καλώδιο που πάει από τον δέκτη στην τηλεόραση και να κάνεις ένα reset στον αποκωδικοποιητή.
Για επιπλέον Ρυθμίσεις του δέκτη μπορείς να ενημερωθείς από εδώ αλλά και το FAQ.

Κώστας, Forthnet Support
καλησπερα εκανα αυτο που μου ειπατε αλλα συνεχιζει το τρεμουλο στους υποτιτλους εδω και μερες!
επισης απλα αναφερω οτι και σε μενα κολλαει αρκετες φορες η αλλαγη καναλιων οπως αναφερθηκε παραπανω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας,

Μου ηρθε εγγραφη ενημερωση απο το ταχυδρομιο οτι αλλαξε το ΤΚ της περιοχης μου.
Τι πρεπει να κανω για να το δηλωσω?
 
Re: *** Nova official support ***

Ενδιαφερομαι για tablet 10 ιντσων.Δεν θελω ipad και για το samsung tab3 10.1 που γραφει στο site σας εχω διαβασει οτι δεν συνχρωνιζει τον ηχο με την εικονα.Μπορειτε να μου προτεινετε καποια tablet που να ειναι συμβατα με την εφαρμογη?Ευχαριστω πολυ.

Καλησπέρα DIOMIDIS_GR,

Μπορείς να δεις την λίστα των υποστηριζόμενων συσκευών εδώ πατώντας στην επιλογή "Πως Βλέπω;"


καλησπερα εκανα αυτο που μου ειπατε αλλα συνεχιζει το τρεμουλο στους υποτιτλους εδω και μερες!
επισης απλα αναφερω οτι και σε μενα κολλαει αρκετες φορες η αλλαγη καναλιων οπως αναφερθηκε παραπανω

Καλησπέρα gog7, Αν το πρόβλημα επιμένει και δεν έχεις την δυνατότητα να δοκιμάσεις με άλλο καλώδιο σύνδεσης μεταξύ τηλεόρασης και δέκτη, μπορείς να επισκεφτείς ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα για έλεγχο δέκτη. Λίστα με τα καταστήματα που μπορούν να κάνουν έλεγχο υπάρχει εδώ.

Καλησπερα σας,

Μου ηρθε εγγραφη ενημερωση απο το ταχυδρομιο οτι αλλαξε το ΤΚ της περιοχης μου.
Τι πρεπει να κανω για να το δηλωσω?

Καλησπέρα stonecityboys,

Στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου και ένα τηλ επικοινωνίας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Πριν από λίγο καιρό είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με μια συνάδελφο σας για να διακόψω τα hd, αυτή αφού μπήκε στην καρτέλα μου, μου δήλωσε ότι ανανεώθηκαν για 12 μήνες τα hd δωρεάν μαζί με την ανανέωση συνδρομής μου για 1 ακόμα χρόνο. Ο προηγούμενος ήταν δώρο λόγω πληρωμης με πιστωτική κάρτα και δεν μπορούσα να τον ελέγξω. Σε αυτόν μου χρεώθηκαν κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει; θα μπορούσατε να το ελέγξετε; ευχαριστώ.
 
Status
Not open for further replies.