*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Σας έχω αποστείλει σχετικό email γιατί σας λέω ξανά ότι δεν ισχύει το ποσό που μου λέτε. Καλό θα ήταν να έχουμε τηλεφωνική επικοινωνία για να ξεκαθαρίσει το θέμα αυτό.
@agavalas79

To ποσό για το οποίο σε ενημερώσαμε είναι σωστό.
Δεν θα αναφέραμε κάτι μέσω του επίσημου λογαριασμού της εταιρείας χωρίς να έχουμε κάνει πρώτα τους απαραίτητους ελέγχους.

Έχουμε απαντήσει εκ νέου στο pm με ανάλυση του συνολικού ποσού.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

@agavalas79
Έχουμε παραθέσει με νέο προσωπικό μήνυμα όλες τις χρεωπιστώσεις που έχουν γίνει μέχρι στιγμής (υπολογίζοντας και όσες θα ακολουθήσουν) και πως προκύπτει το τελικό ποσό, καθώς και παράλληλα έχουμε ενημερώσει ώστε να γίνει τηλεφωνική επικοινωνία.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ανανέωσα εχθες 3 play full pack + 720 λεπτα κινητα +κλησεις εξωτερικου με 49.90 το μηνα !!!!!

Έγινε ενεργοποίηση σε πέντε λεπτά.


Απο Παρασκευή 10 οκτωβρίου έκανα αναβάθμιση σε nova3playfull pack με 49.90 ευρώ τηλεφωνικά,το ίδιο δηλαδή,αλλά τίποτα δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.Η δικαιολογία στο τμήμα εξυπηρέτης είναι οτι δεν εχει περαστει η εντολη στο σύστημα.Την Παρακευή μου είχαν πει οτι θα γίνει άμεσα στο τηλέφωνο.Δευτέρα μου είπαν θα γίνει Τρίτη.Χθές πήρα τηλέφωνο και μου λένε πάλι τα ίδια οτι δεν έχει περαστεί στο σύστημα.Τους ενημέρωσα οτι άλλοι πελάτες, με αναφορές που έχουν κάνει εδώ στο forum, για την ίδια προσφορά είπαν οτι η αλλαγή έγινε άμεσα.'Eκανα και ερώτηση εδώ χθες και με ενημερώσατε με pm οτι ενημερώσατε το αρμόδιο τμήμα και θα γίνει η ενεργοποίηση σύντομα.Και σήμερα δεν έγινε τίποτα!!!Τελικά αμα κολλήσει η υπόθεση κολλάει πάρα πολύ....σήριαλ έχει γίνει...Δεν μπορώ να καταλάβω πως σε κάποιον συνδρομητή που είχε ακριβώς την ίδια υπηρεσία με εμένα και που παίρνει την ίδια προσφορά όλα γίνονται άμεσα και πώς σε άλλον συνδρομητή,δηλαδή εμένα, καθυστερεί ήδη 5 μέρες!
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lamprosred,

Λυπούμαστε για την καθυστέρηση.

Ο χρόνος υλοποίησης για τη διαδικασία μετατροπής, εφόσον η αίτηση για μεταβολή της υπηρεσίας δεν έγινε σε κατάστημα ώστε να καταχωρηθεί οn-line, εξαρτάται από τον συνολικό όγκο των σχετικών αιτημάτων.

Είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα, μετά και την χθεσινή μας επικοινωνία.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Και άλλοι συνδρομητές τηλεφωνικά εκαναν και όλα εγιναν άμεσα!το σύστημα κόλλησε σε μένα μάλλον.Αντέ να δούμε ποσες μέρες ακόμα θα χρειαστεί!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lamprosred,

Λυπούμαστε για την καθυστέρηση.



Είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα, μετά και την χθεσινή μας επικοινωνία.

Δημήτρης, Forthnet Support

Σήμερα λαμβάνω μήνυμα στο κινητό οτι ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία!Eπιτέλους λέω!Μετά απο 6 μέρες έγινε το ''θαύμα''.Ανοίγω τηλεόραση και τι βλέπω?Οκ το nova3playfull pack αλλά χωρίς HD!Στο τηλέφωνο βέβαια(10 Οκτωβρίου)είχα συμφωνήσει και HD βέβαια και συγκεκριμένα είχα κάνει και διευκρίνηση οτι θέλω και τα HD ΔΩΡΕΑΝ και μου είχαν πει τελικά θα πάρετε και τα hd για 12 μήνες στην τιμή των 49.90.Παίρνω τηλέφωνο πριν απο λίγο και μου λένε είχατε συμφωνήσει και HD?Λέω ναι.1 λεπτο να κάνω έλεγχο η απάντηση.'Εχετε δίκιο μου λένε τελικά.Θα λαβετε νέο μηνυμα για την ενεργοποίηση των HD!Eπειδή δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μπορείτε να κάνετε ένα έλεγχο και εσείς και να με ενημερώσετε?Σας ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Σήμερα λαμβάνω μήνυμα στο κινητό οτι ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία!Eπιτέλους λέω!Μετά απο 6 μέρες έγινε το ''θαύμα''.Ανοίγω τηλεόραση και τι βλέπω?Οκ το nova3playfull pack αλλά χωρίς HD!Στο τηλέφωνο βέβαια(10 Οκτωβρίου)είχα συμφωνήσει και HD βέβαια και συγκεκριμένα είχα κάνει και διευκρίνηση οτι θέλω και τα HD ΔΩΡΕΑΝ και μου είχαν πει τελικά θα πάρετε και τα hd για 12 μήνες στην τιμή των 49.90.Παίρνω τηλέφωνο πριν απο λίγο και μου λένε είχατε συμφωνήσει και HD?Λέω ναι.1 λεπτο να κάνω έλεγχο η απάντηση.'Εχετε δίκιο μου λένε τελικά.Θα λαβετε νέο μηνυμα για την ενεργοποίηση των HD!Eπειδή δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μπορείτε να κάνετε ένα έλεγχο και εσείς και να με ενημερώσετε?Σας ευχαριστώ.

Καλησπέρα lamprosred,

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lamprosred,

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support

Πριν 25 λεπτά άνοιξαν και τα HD.Επιτέλους όλα οκ.Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω.Πιστέυω οτι αν δεν υπήρχε εξυπηρέτηση εδώ στο forum ακόμα θα περίμενα.Ελπίζω κάποια στιγμή και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση να μπορει να δίνει λύσεις όπως και εσείς εδώ.Προσωπικά, απο εδώ και πέρα, μόνο με εσάς εδώ στο forum θα επικοινωνώ για οτιδήποτε χρειαστώ στο λογαριασμό μου.
 
Re: *** Nova official support ***

Πριν 25 λεπτά άνοιξαν και τα HD.Επιτέλους όλα οκ.Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω.Πιστέυω οτι αν δεν υπήρχε εξυπηρέτηση εδώ στο forum ακόμα θα περίμενα.Ελπίζω κάποια στιγμή και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση να μπορει να δίνει λύσεις όπως και εσείς εδώ.Προσωπικά, απο εδώ και πέρα, μόνο με εσάς εδώ στο forum θα επικοινωνώ για οτιδήποτε χρειαστώ στο λογαριασμό μου.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια χαρά, έκανα αίτηση στις 10/10/14 για Nova 3play με τα κανάλια NovaCimea. Μου ήρθε μήνυμα με τους κωδικούς ίντερνετ και ότι προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης είναι η 27/10. Αυτό ισχύει μόνο για ίντερνετ και τηλέφωνα ή και για τα κανάλια; Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα george77377,

Ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να ελέγξουμε την πορεία ενεργοποίησης της αίτησής σου και να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα,πως μπορω να μαθω ποτε ληγει το συμβολαιο μου?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα paolo222,

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσής σου ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nigi78,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο pm το οποίο μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, προσπαθώ να σετάρω NovaGo σε laptop (από Πρώτο Θέμα) και έχω συνεχώς μήνυμα WebTv Plugin npdll has crashed (αφού παίξει για 1-2 δευτερόλεπτα). Windows 7 Home Premium SP1, 1.73 MHz Pentium, 2GB RAM, Display INTEL(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family. Έχω κάνει πολλές φορές εγκατάσταση, απεγκατάσταση, επανεκκίνηση, εκκαθάριση ιστορικού, cookies, απενεργοποίηση Firewall, avast κ.λ.π. Αν μπορείτε να βοηθήσετε....
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα fkyriazid,

Ενημέρωσε μας μέσω προσωπικού μηνύματος με το αριθμό του κουπονιού και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε ενημερώσει ώστε να γίνει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο και να το δείτε αναλυτικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.