*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την απάντηση, δεν ξέρω γιατί δεν βρήκατε το pm που σας είχα δώσει τα στοιχεία μου. Όσο για το πρόβλημα τελικά το έλυσα και από εχθές είχα ζητήσει στην διαχείριση να σβήσει το ποστ μου μιας και τώρα είναι οκ. Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

(Να επαναλάβουμε οτι δεν έχουμε λάβει κάποιο μήνυμα απο το account σου στο παρελθόν.
Άλλωστε δεν υπάρχει κάποιος λόγος να μην το εξυπηρετήσουμε, απο τη στιγμή που θα το είχαμε λάβει).


Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Δεν ξέρω ίσως η αποστολή δεν έγινε τελικά λόγω δικτύου τι να πω
 
Re: *** Nova official support ***

Σε κάθε περίπτωση, παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

"Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Η συσκευή που μας αναφέρεις δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, μιας και απαιτεί σύνδεση σε εξωτερικό monitor."


Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί από εσάς τίποτα σχετικό (αν έχει ζητώ συγγνώμη) αλλά τέτοιου τύπου συσκευές (το λινκ δίνεται μόνο διευκρινιστικά και όχι για διαφήμιση) : http://www.you.gr/proionta/pc-printing-peripherals/desktop-pcs/branded-all-in-one

σε τι κατηγορία ανήκουν, desktop ή laptop; Επειδή έχουν ενσωματωμένη την οθόνη θα μπορούν να παίζουν το NovaGo; παρακαλώ όπως ρωτήσετε τους τεχνικούς σας. Θα είναι χρήσιμη μια επίσημη απάντηση για πολλούς από εμάς.
Ευχαριστώ!

υγ. δεν μιλάω για τα mac, αλλά για τα windows AIO PC
 
Re: *** Nova official support ***

λογικά είναι στην κατηγορία desktop...
 
Re: *** Nova official support ***

"Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Η συσκευή που μας αναφέρεις δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, μιας και απαιτεί σύνδεση σε εξωτερικό monitor."


Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί από εσάς τίποτα σχετικό (αν έχει ζητώ συγγνώμη) αλλά τέτοιου τύπου συσκευές (το λινκ δίνεται μόνο διευκρινιστικά και όχι για διαφήμιση) : http://www.you.gr/proionta/pc-printing-peripherals/desktop-pcs/branded-all-in-one

σε τι κατηγορία ανήκουν, desktop ή laptop; Επειδή έχουν ενσωματωμένη την οθόνη θα μπορούν να παίζουν το NovaGo; παρακαλώ όπως ρωτήσετε τους τεχνικούς σας. Θα είναι χρήσιμη μια επίσημη απάντηση για πολλούς από εμάς.
Ευχαριστώ!

υγ. δεν μιλάω για τα mac, αλλά για τα windows AIO PC

Καλησπέρα algedan,

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των AIO PC, ανήκουν σε τεχνολογία αρχιτεκτονικής desktop.
Ως εκ τούτου, βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών, δεν μπορεί να λειτουργήσει η υπηρεσία NovaGO.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Καλή συνέχεια παιδιά!
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Σου ευχόμαστε καλό απόγευμα!

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Να υπενθυμίσουμε σε όσους καλοπροαίρετα απευθύνουν κάποιες ερωτήσεις απορίες, πως το support έχει παρουσία στο Forum μας, μόνο για θέματα υποστήριξης.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

όταν εχω nova3play,απεριοριστα σταθερα και βαζω το πακετο των φιλαθλων,που το εχω προπληρωση,ερχετε στο λογαριασμο ποσο επι πλεον λογω μετατροπης πακετου,γιατι σε μενα ηρθε επι πλεον ποσο δηλ. πληρωνω παραπανω .......αυτό δεν αναφερετε στο πακετο των φιλαθλων........τι συμβαινει αραγε....
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Η χρέωση στην οποία αντιλαμβανόμαστε ότι αναφέρεσαι, οφείλετε στο ότι κατά την μετατροπή του πακέτου σου υπήρξε παράλληλα και αλλαγή του κύκλου τιμολόγησης.
Πριν την μετατροπή ο κύκλος τιμολόγησης της 3play υπηρεσίας σου ήταν από 4 του εκάστοτε μήνα μέχρι 3 του επόμενου.

Η παραπάνω μετατροπή έγινε 11/9, οπότε και ο κύκλος τιμολόγησης διαμορφώνεται πλέον από 11 κάθε μήνα μέχρι 10 του επόμενου.
Ο τελευταίος λογαριασμός ο οποίος εκδόθηκε πριν την μετατροπή αφορούσε περίοδο συνδρομής 4/9-3/10. Ο επόμενος 11/10-10/11. Το επιπλέον ποσό το οποίο έχεις χρεωθεί αφορά της ημερομηνίες 4/10-10/10.

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

σωστα όλα αυτά και ευχαριστω για την απαντηση,το ποσο που μου ηρθε όμως 36.90 πως προεκυψε..??και μηπως ερθει και άλλος με 29.90 που είναι ο κανονικος...φυσικα δεν υπαρχει απληρωτος λογαριασμος παντοτε εμπρόθεσμα πληρονετε...
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

σωστα όλα αυτά και ευχαριστω για την απαντηση,το ποσο που μου ηρθε όμως 36.90 πως προεκυψε..??και μηπως ερθει και άλλος με 29.90 που είναι ο κανονικος...φυσικα δεν υπαρχει απληρωτος λογαριασμος παντοτε εμπρόθεσμα πληρονετε...

Από την παραπάνω ανάλυση προκύπτει το πόσο στο οποίο αναφέρεσαι, έχουμε ενημερώσει να σε καλέσει και αρμόδιος συνάδελφος για περαιτέρω διευκρινίσεις.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Έκανα ανανέωση συσκευής, εγκαθιστώ την εφαρμογή NovaGo, βάζω username και password τα οποία δέχεται κανονικά.
Μετά μου ζητάει το PIN του Admin το οποίο απο ότι θυμάμαι είναι το ίδιο με το password αλλά δεν το δέχεται (Pincode Error).
Τι κάνω λάθος; Μήπως δε θυμάμαι καλά και το PIN ήταν διαφορετικό; Και αν το έχω ξεχάσει τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα iterator,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις το username της υπηρεσίας σου καθώς και τα στοιχεία της συνδρομής σου (αριθμό κάρτας Nova και ΑΦΜ).

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα fkyriazid,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε οτι σε προσπάθειες επικοινωνίας που πραγματοποιήθηκαν, δεν είχαν απαντηθεί οι αντίστοιχες κλήσεις.

Έχουμε ενημερώσει εκ νέου, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος το συντομότερο δυνατό.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΛΕΟΝ και εγώ από τη μεριά μου, το πρόβλημα μου δε λύθηκε, είναι πιο σύνθετο αλλά η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΨΟΓΗ. ΜΠΡΑΒΟ!
 
Status
Not open for further replies.