*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

τον Αύγουστο δέχτηκα τηλεφώνημα μάλλον από το τμήμα προσφορών σας που μου είπε πως αν ανανεώσω την προσφορά για τους φιλάθλους θα έχω δώρο και μια δωροεπιταγή των 50 ευρώ από την μπουτίκ της ομάδας που είχα κάνει την αρχική αγορά.

Επίσης είχα ρωτήσει αν θα έχω τα hd κανάλια δωρεάν όπως τα είχα τον προηγούμενο χρόνο και η κοπέλα μου απάντησε μετά από ερώτηση στον προιστάμενο της ότι ναι θα τα έχω δωρεάν.

Συγκεκριμένα μου είπε ανανεώνετε ότι προσφορά είχατε πέρυσι.

Σήμερα μου ήρθε ο λογαριασμός με περίοδο παροχής υπηρεσιών από 15/10 - 14/11 και με χρεώνει 4,99 ευρώ για τα hd κανάλια!

Γιατί;

Τη δωροεπιταγή μετά από πόσους μήνες θα αξιώσετε να μου την στείλετε;

Σας στέλνω πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα σας,

η δωροεπιταγή έφτασε στα χέρια μου και σας ευχαριστώ αλλά για το θέμα των hd καναλιών έχω και πάλι πρόβλημα διότι:

εξόφλησα τον λογαριασμό με το ποσό των hd καναλιών και περίμενα αντιλογισμό όπως μου είχατε γράψει στον επόμενο λογαριασμό.

Ο λογαριασμός έφτασε σήμερα και το ποσό που μου ζητάει να πληρώσω είναι 54,33 ευρώ!

Γιατί;

Σας στέλνω πμ με τα στοιχεία μου και πάλι.

Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω το nova full pack εδώ και 3 μήνες περίπου και σήμερα πρόσεξα ότι στο novacinema 3 βγάζει μήνυμα Ε16-4 μόνο την ώρα που έχει την ερωτική ταινία... αφού ρώτησα είδα ότι κανονικά θα έπρεπε να έχω εικόνα και δεδομένου ότι έχω το φούλ πακ και δεν έχω βάλει κάποιο κλείδωμα ποτέ θα ήθελα να πείτε τι άλλο να κοιτάξω ή αν μπορείτε να το διορθώσετε εσείς με κάποιο τρόπο
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

η δωροεπιταγή έφτασε στα χέρια μου και σας ευχαριστώ αλλά για το θέμα των hd καναλιών έχω και πάλι πρόβλημα διότι:

εξόφλησα τον λογαριασμό με το ποσό των hd καναλιών και περίμενα αντιλογισμό όπως μου είχατε γράψει στον επόμενο λογαριασμό.

Ο λογαριασμός έφτασε σήμερα και το ποσό που μου ζητάει να πληρώσω είναι 54,33 ευρώ!

Γιατί;

Σας στέλνω πμ με τα στοιχεία μου και πάλι.

Ευχαριστώ.

Καλημέρα jpil,

Το τελευταίο παραστατικό έχει εκδοθεί στις 10/11/2014 με κωδικό πληρωμής 531860852700 και ποσό 19.43 περιέχοντας όλες τις απαραίτητες χρεοπιστώσεις.
Το προηγούμενο παραστατικό είχε εκδοθεί στις 20/10/2014 με κωδικό πληρωμής 520092574547 και ποσό 34,90 (που περιείχε την χρέωση των HD), εξοφλήθηκε στις 17/11/2014.

Επομένως ο τελευταίος λογαριασμός που έχεις λάβει, είναι φυσιολογικό να περιλαμβάνει σαν προηγούμενο ανεξόφλητο υπόλοιπο το παραστατικό με κωδικό πληρωμής 520092574547, εφόσον κατά την έκδοσή του, δεν είχε εξοφληθεί.

Το ποσό που οφείλεις αυτή τη στιγμή είναι 19.43

Έχω το nova full pack εδώ και 3 μήνες περίπου και σήμερα πρόσεξα ότι στο novacinema 3 βγάζει μήνυμα Ε16-4 μόνο την ώρα που έχει την ερωτική ταινία... αφού ρώτησα είδα ότι κανονικά θα έπρεπε να έχω εικόνα και δεδομένου ότι έχω το φούλ πακ και δεν έχω βάλει κάποιο κλείδωμα ποτέ θα ήθελα να πείτε τι άλλο να κοιτάξω ή αν μπορείτε να το διορθώσετε εσείς με κάποιο τρόπο
Ευχαριστώ

Καλημέρα Γιώργος Κ.,

Ενημέρωσέ μας με κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να ελέγξουμε τα παραπάνω και να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας



Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και το έχουμε προωθήσει στα αρμόδια τμήματα.

Καλησπέρα σας ... 1) Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με την εξυπηρετηση πελατων και διαβεβαιωση οτι το λαθος με την χρέωση του multiview θα διορθωθεί στον επόμενο λογαριασμό πλήρωσα το επιπλέον ποσό 2) Στην συνέχεια επικοινώνησα και μαζί σας οπου και απο εσας ελαβα την διαβεβαίωση ότι το θέμα θα λυθεί με πίστωση στον επόμενο λογαριασμο 3) Δυστυχώς σήμερα είδα στο e-bill ότι εκδόθηκε νέος λογαριασμός πάλι με επιπλέον ποσό και φυσικά χωρίς καμία πίστωση....
Οπως καταλαβαίνεται ύστερα απο τα παραπάνω εαν δεν αλλάξει η χρεωση μου στο E-Bill άμεσα με την κανονική χρέωση και πίστωση του οφειλόμενου ποσού ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.....
Δυστυχώς για πολλοστή φορα η Nova επιβεβαιωνει την καλή της φήμη...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας



Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και το έχουμε προωθήσει στα αρμόδια τμήματα.

Καλησπέρα σας ... 1) Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με την εξυπηρετηση πελατων και διαβεβαιωση οτι το λαθος με την χρέωση του multiview θα διορθωθεί στον επόμενο λογαριασμό πλήρωσα το επιπλέον ποσό 2) Στην συνέχεια επικοινώνησα και μαζί σας οπου και απο εσας ελαβα την διαβεβαίωση ότι το θέμα θα λυθεί με πίστωση στον επόμενο λογαριασμο 3) Δυστυχώς σήμερα είδα στο e-bill ότι εκδόθηκε νέος λογαριασμός πάλι με επιπλέον ποσό και φυσικά χωρίς καμία πίστωση....
Οπως καταλαβαίνεται ύστερα απο τα παραπάνω εαν δεν αλλάξει η χρεωση μου στο E-Bill άμεσα με την κανονική χρέωση και πίστωση του οφειλόμενου ποσού ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.....
Δυστυχώς για πολλοστή φορα η Nova επιβεβαιωνει την καλή της φήμη...

Καλησπέρα skopelos1,

Θα ελέγξουμε την αναφορά σου και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μην είμαστε υπερβολικοί. Είναι μοναδική η άμεση υποστήριξη μέσω του φόρουμ και τα προβλήματα τελικά λύνονται. Υπομονή σε όλους και όλα θα διορθωθούν.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Στο θέμα που κάνεις το συγκεκριμένο σχόλιο, έχεις άδικο 100%...

Σαφώς όπως όλοι καταλαβαίνουν νομίζω δεν αναφέρομαι στα παιδιά του support της Forthnet που προσφέρουν υποστήριξη εδω και κάνουν πολύ καλή δουλειά.Αλλα κάποιες φορές περιμένεις απο εταιρία του μεγέθους της Forthnet άλλη αντιμετώπιση...Εγώ με καλή πίστη πλήρωσα την επιπλέον χρέωση ενώ και τηλεφωνικά μου είπαν (με χρέωση δική μου για το τηλεφώνημα) ότι έχω απόλυτο δίκιο.Δηλαδή πρέπει να πληρώσω 3 - 4 - 5 λάθος λογαριασμούς για να λυθεί το θέμα....!
 
Re: *** Nova official support ***

Η πρόθεση των παιδιών για να εξυπηρετήσουν ειναι προφανής. Αλλα δεν βριςκονται μεςα στο λογιςτηριο και στο τμήμα πληρωμών.
Απο εκεί και πέρα, προσωπικά δεν πρόκειται να πληρώσω την επιπλέον χρέωση αυτού του μήνα, περιμένοντας τον αντιλογισμό τον επόμενο. Θα πληρώσω το προβλεπόμενο βαςει της συμφωνίας μας.
 
Re: *** Nova official support ***

Ευψαριστώ δημόσια για την βοήθεια και την άμεση εξυπηρέτηση. Προστιθέμενη αξία για τη nova τα παιδιά που εξυπηρετούν μέσω του νήματος εδώ στο φόρουμ!
 
Re: *** Nova official support ***

Εδω και 2 βδομαδες περιπου εχω κανει μεσω site και κατοπιν μεσω τηλεφωνικης συνομιλιας με το τμημα της Forhnet-nova αιτηση νεου συνδρομητη. Μου ζητηθηκε τηλ. η επιβεβαιωση των στοιχειων και εκτοτε περιμενω την συνδεση και το τηλ. του τεχνικου για την εγκατασταση ... τελικα ποσες ημερες θα πρεπει να περιμενω ?

Εχουν περασει περιπου 20 ημερες απο την ηλεκτρονικη αιτηση ... και σημερα που μπηκα στην εξυπηρετηση πελατων-κατασταση αιτησης ενεργοποιησης παρουσιαζει οτι δεν υπαρχει αιτηση με τον αριθμο τηλεφωνου μου ... τι γινετε εκει στην forhtnet ρε παιδια ? θελετε πελατες η οχι ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτησω εάν γνωρίζετε η σειρά Silicon Valley που προβάλλεται κάθε Κυριακή βράδυ στο Nova Cinema 1 θα συνεχίσει στην Nova?
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Εχουν περασει περιπου 20 ημερες απο την ηλεκτρονικη αιτηση ... και σημερα που μπηκα στην εξυπηρετηση πελατων-κατασταση αιτησης ενεργοποιησης παρουσιαζει οτι δεν υπαρχει αιτηση με τον αριθμο τηλεφωνου μου ... τι γινετε εκει στην forhtnet ρε παιδια ? θελετε πελατες η οχι ?

Καλησπέρα g10rg0s,
Λυπούμαστε για την αναμονή.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι ενήμερα τα αρμόδια τμήματα για την καθυστέρηση που έχει παρουσιαστεί και θα χρειαστεί να αναμένουμε ολοκλήρωση των απαραίτητων ενεργειών

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτησω εάν γνωρίζετε η σειρά Silicon Valley που προβάλλεται κάθε Κυριακή βράδυ στο Nova Cinema 1 θα συνεχίσει στην Nova?
Ευχαριστώ

Καλησπέρα Nicolas77,

Θα μεταφέρουμε το ερώτημα σου στα αρμόδια τμήματα και θα επανέλθουμε προς ενημέρωση σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εκεινη η δωροεπιταγη για το βιβλιοπωλειο ακομη να ερθει. Γιατι;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aenaos15,

Έχουμε ζητήσει διευκρινήσεις από τα αρμόδια τμήματα και θα επανέλθουμε με οτιδήποτε νεότερο.

Κώστας, Forthnet Support

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτησω εάν γνωρίζετε η σειρά Silicon Valley που προβάλλεται κάθε Κυριακή βράδυ στο Nova Cinema 1 θα συνεχίσει στην Nova?
Ευχαριστώ

Καλησπέρα Nicolas77,

Σε συνέχεια του ερωτήματος σου θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι ο πρώτος κύκλος του Silicon Valley τελείωσε στις 16/11 και αναμένουμε τον δεύτερο κύκλο μέσα στο 2015.

Θα συνεχίσει να προβάλλεται από τα κανάλια Novacinema.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα παιδιά
έχει λήξει το συμβόλαιό μου πως μπορώ να πάρω καινούρια προσφορά?
Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια και πάλι!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα παιδιά
έχει λήξει το συμβόλαιό μου πως μπορώ να πάρω καινούρια προσφορά?
Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια και πάλι!!

Καλησπέρα maximusv,

Στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

ημερομηνια ληξης πληρωμης 27 του μηνος, αν δε το πληρωσω 27 και το πληρωσω 30 τι θα γινει δηλαδη? καπου 30 του μηνα ερχονταν ο λογαριασμος για πληρωμη και επειδη πληρωσα τον προηγουμενο 27 τωρα θελουν στης 27 να τους τον πληρωνω, δηλαδη αν τον αλλο μηνα τον πληρωσω στις 15 θα εχετε την απαιτηση να τον πληρωνω καθε τοσο, τεσπα , παραπονα κανω, καλη συνεχεια
edit Απλα πειτε μου τι θα γινει αν δε το πληρωσω 27 και τον πληρωσω 30
 
Status
Not open for further replies.